.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
strasznie ‹› zdrowia ‹› pami ‹› pies ‹› sobota ‹› Itachi i sakura ‹› test ‹› Fiut ‹› rower ‹› photo ‹› znaki ‹› kocham ‹› us5 ‹› obrazki ‹› młodzi tytani ‹› sport ‹› szkoa ‹› wstA ‹› bleach ‹› jaka ‹› stopy ‹› ksi ‹› riddle ‹› wampiry ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› black ‹› big ‹› dupa ‹› blogasek ‹› dla przyjaci ‹› Ichigo i Rukia ‹› Violetta ‹› ciesz ‹› sukces ‹› pro ‹› dodatki ‹› ash ‹› hermiona ‹› dzien dobry na nk ‹› dylan sprouse ‹› hana yori dango ‹› istnieje ‹› jessica ‹› jaka jestem ‹› star ‹› OBRAZKI wF ‹› hotel ‹› naruto and sakura ‹› ScreW ‹› Gaara i ja ‹› naruto ‹› rozdzia ‹› MIOCI ‹› siostry ‹› obrazki z ‹› Polska ‹› flowers ‹› emo ‹› Hejcia ‹› Green day ‹› suk ‹› blog ‹› KINO ‹› forever ‹› gry ‹› STRZELANKI ‹› cytaty ‹› sama pisa ‹› moja muzyka ‹› ciekawe blogi ‹› zakopane ‹› cinema 69 ‹› moje fotki ‹› seriale ‹› test kl 6 ‹› http ‹› cisza ‹› cichutko ‹› ubrania ‹› prace ‹› harry potter blog ‹› minho ‹› Kakashi ‹› miley ‹› nasza klasa pl ‹› hentai ‹› opisy na ‹› zima ‹› prof ‹› dziewczyny ‹› kocham ci ‹› k pop ‹› wiersz o mi ‹› code ‹› samotnosc ‹› dziewczyn ‹› jr i ren ‹› erotyczne ‹› hannah montana ‹› Orgazm ‹› site ‹› sakura ‹› dla dziewczyny ‹› dlaczego kocham cie ‹› link ‹› one shota ‹› edward ‹› wiersze na nk mnie ‹› Emiko ‹› Hinata ‹› magia ‹› trzy ‹› nauka ‹› najlepsza ‹› justin bieber ‹› Se7en ‹› piersi ‹› pensja ‹› 4 klasa ‹› pick ‹› historie na nk ‹› zdrowie ‹› rock ‹› Journey to Endless ‹› Wszoraj i dziś 7 ‹› Lady ‹› pansy parkinson ‹› bombki ‹› magda ‹› gitara ‹› key ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk ‹› usta ‹› tom ‹› wierszyk ‹› bo kocham ‹› dla dzieci ‹› rozdział ‹› andy sixx ‹› michael ‹› przyjaciele ‹› Dobranoc ‹› roy x ed ‹› psy ‹› olka ‹› penis ‹› naruto ‹› hermiona i ginny ‹› pytania ‹› Ewa ‹› anio ‹› patka ‹› werka ‹› w-f wierszyk ‹› harry potter yaoi pl ‹› zwyk ‹› wiersze ‹› dzie ‹› lolo ‹› urodzinowe ‹› WITAM ‹› dzie dobry na nk ‹› nauka pisania ‹› sexy ‹› Miley Cyrus ‹› gallery ‹› jesie ‹› mój chłopak ‹› Adam ‹› sakura haruno ‹› japonia ‹› przyroda kl 4 ‹› sakura i jej po ‹› kolorowanki ‹› beznadziejne ‹› tesknie ‹› pein i ‹› opel ‹› manga ‹› kalendarz ‹› Sasuke ‹› demi lovato ‹› Hilton ‹› rachel ‹› ciuchy ‹› miley ‹› WEEKEND ‹› hejka ‹› hej ‹› klasa ‹› Ashley ‹› hongki ‹› opisy ‹› nasza klasa 6b ‹› wiara ‹› historie na nk ‹› opisy gg ‹› rok po ‹› horror

Wyszukaj na blogach

Prolog ;)      Pewna kasztanowłosa gryfonka siedziała właśnie w ekspresie Londyn-Hogwart czytając jeden z podręczników siódmego roku szkockiej szkoły magicznej, gdy nagle do jej przedziału wpadła wielka burza rudych włosów i rzuciła się...

Rozdział 4       Hermiona chodziła w kółko po obszernym salonie prefektów naczelnych i zastanawiała się gdzie się podział Malfoy. Spojrzała na zegarek. Wpół do dwunastej. Szlak! Przez niego się spóźnią. Postanowiła już nie czekać na...

Tym razem z Malfoy'em Cześć! Prosiliście o więcej szczegółów, aj nie mogłam akurat szczegółowo, bo musiałam coś zrobić. Teraz się postaram *** Hermiona po nocy spędzonej z Harrym w łóżku była szczęśliwa i trochę zawstydzona. Gdy obudziła się rankiem zobaczyła,...

Z łóżka do biblioteki Hermiona poczuła pod sobą zimny materiał. Przeleżała z Malfoy'em całą noc. Rankiem, gdy się obudziła była 4.00 mimo wszystko wstała i ubrała się. Przedtem wyczarowała kartkę i napisała do Malfoy'a, że nie mogła zasnąć i , że jest w bibliotece....

Jestem samotna i to bardzo jak nigdy w zyciu Drogi Pamietniczku: Dzisiaj sa uraodziny harrego a ja bez niego jestem bardzo samotna jak nigdy w zyciu nie wiem co robic nie mam pojecia czy podazac za nim czy siedziec tu i czekac i tylko sie zastanawiac czy jeszcze zyje czy juz moze go...

Prvet Drive 4 Drogi pamietniczku: Razem z ronem i hermiona dojechalismy na privet drive 4 zapukalismy do drzwi gdy nagla otworzyl nam jakis wielki czerwony ze zlosci meszczyzna spojrzal na nas i syzbkim i dretwym ruche kazal nam wejsc odrazu zobaczylam...

Czy może być gorzej....czy lepiej..? Hej to ja Sylwia no Fleur...Jest pogodny kwietniowy dzień dzisiaj odrobiłam lekcje z transmutacji i właśnie wróciłam z biblioteki..Spotkałam tam Cho z jej dwiema koleżankami..Spojrzała na mnie tym swoim zimnymi i szorstkimi oczami tak mi sę...

Wioska druidów, spotkanie z Driadą Obudziłam się, i stwierdziłam, że dalej jestem w lesie. Nade mną pochylał się Harry, Dumbledore i profesor Watkins. Wszyscy troje odetchnęli z ulgą. - Co się stało ? – zapytam, nic nie pamiętając. Chciałam się podnieść, ale Harry zaczął...

Powrut do przeszłości Tekst pogrubiony ****Hejka witam was mam nadzieje ze ten blog się wam spodoba a teraz zapraszam do czytania 1 notki********* Pewnego ciepłego wieczoru Hermiona siedziała sobie na ganku.Nie była to zwykła dziewczyna była to nastoletnia...

Plany Rano obudziłam się dość wcześnie była 8:00 no najwyżej w pół do dziewiątej ...Hermiony i Gabrielle jużnie było sypialni.Wyszłam na korytarz i ziewając poszłam do kuchni.Wszyscy (nielicząc Hagrida i madame Maximi bo jak się dowiedziałąm poszli na...

Wyspa Smoczych Łez Jane bezradnie wisiała w pazurach wielkiego smoka. Z każdą chwilą czuła, że pazury coraz bardziej zatapiają się jej głęboko w skórę. Z trudem powstrzymywała się przed wrzaśnięciem. Krew zaczęła skapywać po wyszczerbionych od niezliczonych walk...

Rozdział 1 Od autorki:Mam nadzieję, że nie rozczaruję Was tym rozdziałem. Jutro już rozdział drugi. A! I jeśli ktoś chce być powiadamiany o nowej notce, niech napisze o tym w ksiedze gości. Hermiona, patrzyła jak młodzieniec wolno zbliza sie do niej. Na...

Riddle - nazwisko powrzechnie znane Łzy spływały po moich policzkach. Dłoń mi zadrżała. Znowu niepewnie postawiłam na ziemi stopę. Drżałam. Cała drżałam. Moje usta lekko otwarte, najbardziej ujawniały przerażenie. Przełknęłam nerwowo ślinę. Zapukałam. -Hermiona! Na litość boską...

Rozdział I od autorki:Hej zapraszam do czytania i komętowania notek...;) Mam nadzieje,że wam się spodoba...;) Dziewczyna oddychała wolno i cicho. Z każdym uderzeniem serca nerwowo przełykała śline. Wiedziała, że niedługo upłynie ustalona...

Rozdział IV Tego co Draco przeżył nie opisze nawet Szekspir, ani Homer więc ja nie mam co próbować. Napisałabym Wam lecz to jest dla mnie sprawa bliżej nie poznana, wiem jedynie, że sam by zginął, że walczył ze smokiem, omal nie stał się wilkołakiem, i...

Boże... nr.11 i 12 i 13 Dodała Hermiona Sobota, 10 Września, 2005, 19:47 Kompletnie nie mam czasu!!! Rok szkolny rozpedził się na całego. Ale juz wiem, kto zgłosił się do Turnieju. Z Hogwartu:Ernie Clarckson, Elemena Bootsot, Cedric Diggory, Craig McCoy. Jeszcze...

Rozdział 11 - Powrót Czułam się ohydnie. Jak mogłam tak naskoczyć na Dorcas? Może się zmieniła, ale... Była dorosła, miała prawo decydować o swoim życiu... Postanowiłam napisać do niej sowę. Chciałam ją przeprosić. W końcu powinnam się cieszyć, że zaczęła układać...

Prawda o Ann i artykuł... czyli ROZDZIAŁ 2 No dobra wiem, że mnie dawno nie było, ale mam dobrą wiadomość :D Reaktywuje to opko :D A teraz drugi rozdział :D *** Wszyscy siedzieli już przy stole. Tylko Harry i Ann się guzdrali. Przyszli dopiero, gdy większość już skończyła jeść. Ginny...

Rozdział XII Nagle przestała przejmować się bólem. Ron wypchnął ją z okna, do głębokiej studni stąjącej pod oknem dominatorium. Przez chwilę słychać było plusk wody, a potem tylko głuchą bez denną ciszę.Po Hogwarcie wieść rozeszła się szybko. Hermiona...

rozdział 3 Nie wiedziałam co mam zrobić. Jednak Harry wybawił mnie z opresji. Teraz w siedzieliśmy w trójkę i na zmianę z Harry'm wycieraliśmy jej chusteczką łzy... -Uznacie mnie za wariatkę, ale muszę to wreszcie komuś powiedzieć... -szepnęła cicho, ale...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów