.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
ubezpieczenia ‹› kasia ‹› czcionki na nk ‹› baga ‹› dzie ‹› Song ‹› hej ‹› po pierwsze ‹› wierszyk o w-f ie ‹› Dobranoc ‹› maine ‹› pati ‹› zdj ‹› one piece ‹› jonghyun ‹› 2005 ‹› dragonball ‹› big ‹› wiersze na nk o mnie ‹› http ‹› paulina ‹› skin ‹› justin bieber ‹› ola 14 ‹› teen ‹› dlaczego kocham cie ‹› pytania ‹› g dragon ‹› image ‹› strasznie ‹› Ashley ‹› czytanie ‹› luke ‹› przytul mocno ‹› sex ‹› kocham ‹› zimno ‹› jego dziewczyna ‹› ichigo ‹› bill ‹› gify ‹› wakacje ‹› sami ‹› star ‹› jesie ‹› Data ‹› opowiadania ‹› Anulka ‹› beyblade ‹› kari ‹› gitara ‹› szablon ‹› goo ‹› rok ‹› Polska ‹› linki ‹› demon ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› rinnegan ‹› marta ‹› życzenia urodzinowe ‹› opowiadania o Th ‹› klasa 4 ‹› tusk ‹› maluje ‹› najlepsze ‹› dla dziewczyny ‹› wiersz ‹› ciesz ‹› lily ‹› dziewczyn ‹› buziaki na NK ‹› drewno ‹› MIOCI ‹› pokemon ‹› gwiazdy ‹› agnieszka ‹› punk ‹› Green day ‹› pracuje ‹› komiks ‹› find ‹› ble ‹› dzien dobry na nk ‹› JR REN ‹› myli ‹› wolny ‹› robert ‹› final ‹› nieszcześliwa miłość ‹› miley ‹› g-dragon ‹› przyrody ‹› opisy na ‹› Chase ‹› aston ‹› zyczenia ‹› blog ‹› klaudia ‹› muzyka ‹› wszystkiego ‹› blogasek ‹› wyznanie ‹› kumpela ‹› lol ‹› OBRAZKI w-F ‹› polityka ‹› buziaki ‹› dodatki ‹› kamil ss ‹› sport ‹› dla dzieci ‹› kocham cie ‹› historie na nk z hp ‹› zaj ‹› sweet ‹› wiersze na nk o mnie ‹› rok po ‹› zaj ‹› pain i ‹› wiersz o mi ‹› ron ‹› Holiday 1 ‹› 2 Min ‹› g- dragon ‹› Hilton ‹› gry ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› seksowne ‹› kocham ci ‹› Kakashi ‹› peni ‹› madzia ‹› policja ‹› ksi ‹› rock ‹› WITAM ‹› Sarai ‹› test kl 6 ‹› britney ‹› ola ‹› jaka jestem ‹› doda ‹› konie ‹› o jesieni ‹› kurofai ‹› nasza klasa 6b ‹› serduszka ‹› jaka jestem ‹› joanna ka ‹› USA ‹› WEEKEND ‹› moda ‹› forever ‹› ciekawe ‹› zmierzchu ‹› pamitnik ‹› pamietnik ‹› stopy ‹› przepraszam ‹› kamila ‹› rukia ‹› hinata ‹› hello kitty ‹› chlopaki ‹› Sakura ‹› aga ‹› gay ‹› kotki ‹› magda ‹› fotki ‹› samotno ‹› ania ‹› obrazki na NK ‹› RYSUNKI na nk ‹› urodziny ‹› vampire ‹› wiki ‹› opowie ‹› mama ‹› nasza klasa ‹› ball ‹› ania z ‹› joe ‹› przepisy ‹› onew ‹› przyja ‹› test ‹› dziewczyna ‹› filmy ‹› obrazeczki ‹› OBRAZKI wF ‹› byakuya ‹› jaka ‹› tokio hotel ‹› Nick ‹› moje fotki ‹› no perfect ‹› noclegi ‹› 4 klasa

Wyszukaj na blogach

początek:) Hej!!Ten blogas będzie o gwiazdach. Biografia Ashlee Simpson Ashlee Nicole Simpson, urodziła się 3 października 1984 roku w Dallas, Texas, USA. Jej starszą siostrą jest Jessica Simpson. Ashlee karierę rozpoczynała jako aktorka w...

MARC TERENZI Marc Eric Terenzi (ur. 27 czerwca 1978 w Newton, Massachusetts), amerykański muzyk pop, były członek boysbandu Natural. Uczył się gry na instrumentach (pianino, gitara) oraz tańca od wczesnego dzieciństwa. W wieku 12 lat występował w...

Zakupy w USA Oto moja lista zakupów gitarowych, które zrobiłem w USA: 1. Gitara Ibanez RG570 Prestige korpus: lipa amerykańska gryf: klon podstrunnica: palisander mechanika: chrom pickupy: 1x Ibanez V8 humbucker (mostek), 1x Ibanez S1 single coil,...

..Radosc.. Gdy tylko złączę się Z radosnymi ludźmi I przedmiotami, Gitara gra najpiękniejsze pieśni, Lody robią się coraz zimniejsze, Przyjaciele tulą do snu, A łyżwy jadą Po cienkim lodzie wyobraźni. Gdy wszystko powoli znika, Słońce zaczyna...

Ehhh Przecież mówiłeś,że miłość nie umiera Pamiętasz? To stąd ta moja nadzieja Rozumiesz? Tak wiele słów Pustych, głupich Inspiracji do mych snów.. Jak się okazuje naiwnych A ja wciąż chcę wierzyć Że nie kłamałeś Chcę prawo do...

Cała Ja.. Grobowiec mej duszy Przeklęty Agresywnie broni się Przed dotykiem nieczystym Samotności służy Jej pocałunkiem muśnięty Co dobre on nie wie Otacza sie murem niezawodnym Obsesyjnym wstretem do zycia To Ana mu pomaga Nasza wierna...

T.love... Całkiem niedawno zawitał do nas zespół T.love,oczywiście nie musze mówić że koncercik był jak najbardziej udany...chłopaki z T.love wspaniale zagrali T.Love wywodzi się z Częstochowy zespół,został założony w roku 1982 jako Teenage Love...

SUMPTUASTIC SKŁAD ZESPOŁU: Joanna Iwanowska-Aśka zwana Rybą to rodowita góralka i jak na góralkę przystało ma iście góralski temperament. Żywa energiczna tak jak jej vocal. Można by powiedzieć, że ma dynamit w głosie. A mówią, że Ryby głosu nie mają...

Opko! Hejka! Dzisiaj dodam wam moje własne opowiadanko może niefajne ale sie namęczyłam! Ok nie będę dużo pisać tylko odrazu opo: "Samodzielność górą!" 3 godziny przed koncertem: P: Dziewczyny co wam jest jeśli będziecie tak grały na koncercie...

Lostprophets Album szturmem wdziera się na listę "Billboardu", a nastoletnie fanki mdleją z zachwytu. To o tym marzyli The Darkness. Byli nawet blisko. Ale wtedy pojawili się oni. Start Something, druga płyta Lostprophets, zadebiutowała na 33. miejscu...

Lookout: początek (1987–1992)Green Day Członkowie Green Day dużo przeszli zanim stali się gwiazdami światowego formatu. W ich rodzinnym mieście wspominają ich dobrze. "Są grupą fajnych facetów. Nigdy nie dziurawili ścian, nie zarzygali sceny podczas występów" - tak wspominają bywalcy...

No i coś o Good Charlotte.:D Bracia bliźniacy Benji i Joel dorastali w robotniczej rodzinie w Waldorf, w Maryland.Kiedy wszystko dookoła zaczęło się walić, uciekli w muzykę.Ich starszy brat Josh przekazał im swoją fascynację płytami takich zespołów jak Rancid, Minor Threat,...

Informacje o TH Informacje: Bill Kaulitz (ur. 1 września 1989 r. w Magdegburgu), muzyk niemiecki, wokalista zespołu Tokio Hotel. Wraz z bratem bliźniakiem Tomem (gitarzystą) oraz Georgiem Listingiem (gitara basowa) i Gustavem Schäferem (perkusja) tworzy...

1. Na moje 17 urodziny dostałam od rodziców gitarę elektryczną. Dostałam od nich także nieco wcześniej paskudne imiona. Pierwsze- Melisa i drugie Klara. Pomimo to są kochani. Zapłacili niezłe pieniadze, abym mogła się uczyc na Akademii Sztuk ...

Witam was Dzisiaj niedziela. Juto znowu poniedziałek a potem cały tydzień ponowinie z głowy. Jutro nawał roboty: gitara, lekcję i jeszcze wiersz którego naukę zacznę dopiero jutro. Juro jeszcze spr z Chemi. Masakra. Wczoraj byłam u babci. Pojechałam tam...

Ciekawostki... Sorkam na początku, bo miałam wywiada walnąć, ale nieeeesteeety nie przetłumaczyłam jeszcze. Jakoś czasa nie znalazłam (edyxja, no tak Szczur, plącze się czasem, to jasne:P) ;-) A teraz zamieszczam fajniutką listę 20 najbardziej porządanych...

SENNIK balon-kłopoty banan-podróz w nieznane berło-więcej obowiazków bębny-plotki but-zmiana w karierze chmury-zwątpienie czajnik-przyjazny dom diament-drogi prezent dom-stabilność drabina-postepy dynia-ciepły...

Dawno mnie nie było kilka dni przerwy od pisania bloga a pisania w chuj i jeszcze troche. W moim życiu wreszcie wszystko się wyjaśniło, wszystko zaczeło sie jakoś układać nie moge narzekać, bo jest naprawde lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zaczyna mi wracać...

...:::rozczochrana podróż:::... Jest godzina 13:39... Od 4 godzin i 39 minut siedzę w pociągu... Na siedzeniu obok mnie leży mój kuferek stworzony dzięki zaczarowanemu ołówkowi... W nim znajduje się złożona w kosteczkę spudnica w czerwono-zielona kratę... Obcieram twarz...

koncerty koncerty... w czwartek i w piątek mieliśmy 4 koncerty naszej szkolnej kapeli w której również i ja gram ( klawisze \ gitara basowa ) Myślałem, że bedzie to totalna klapa ale nadzwyczaj się wszystkim podobało... Może to dla tego, że to nasz pierwszy koncert...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów