.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
doda ‹› test ‹› naruto i minato ‹› http ‹› wakacje ‹› kocham ‹› sue one ‹› sweet ‹› rok po ‹› rock ‹› blog ‹› bill ‹› naruto sk ‹› myli ‹› cycki ‹› dup ‹› serduszka ‹› forever ‹› Jaja ‹› hotel ‹› nasza klasa ‹› britney ‹› o kumpeli ‹› sprawdzian ‹› gry ‹› dziewczyn ‹› muzyka ‹› black ‹› jestem debilka ‹› olka ‹› find ‹› o milosci ‹› moda ‹› sama pisa ‹› Data ‹› ania z ‹› wiersze o mnie ‹› wampir ‹› avatary na nk ‹› wszystkiego ‹› praktyki ‹› lee ‹› ball ‹› harry potter ‹› sukces ‹› zimno ‹› yaoi ‹› wierszyki na nk ‹› ciesz ‹› opowie ‹› opisy na ‹› Polska ‹› po pierwsze ‹› winx ‹› register ‹› jesien ‹› 2 Min ‹› oczy ‹› harry ‹› ubrania ‹› zaj ‹› pies ‹› tapety- ‹› pisz ‹› fairy ‹› humor ‹› historie na nk ‹› bo kocham ‹› in the blood ‹› hinata ‹› Adam ‹› pomoc ‹› wierszyki ‹› Sylwia ‹› anime ‹› kochaj mnie ‹› Miley Cyrus ‹› star ‹› misie ‹› jaka jestem ‹› nauczycielka ‹› Madonna ‹› zdrowie ‹› nasza klasa 6b ‹› prof ‹› BARCELONA ‹› wilki ‹› czytanie ‹› marta ‹› zwyk ‹› Jeba ‹› rob ‹› hannah montana ‹› uroda ‹› lol ‹› usta ‹› piersi ‹› wolny ‹› grupy ‹› rozdzia ‹› tomek ‹› Jonas ‹› fashion ‹› hotel 54 ‹› nauka ‹› kocham ci ‹› USA ‹› michael ‹› WEEKEND ‹› mama ‹› Sakura ‹› ect ‹› Shikamaru ‹› dla przyjaci ‹› avatar ‹› pizda ‹› smok ‹› blogi ‹› ewa farna ‹› dla dziewczyny ‹› TRANSFORMERS ‹› zielone ‹› klasa 4 ‹› sklep ‹› selena ‹› na dobranoc ‹› istnieje ‹› Gaara i ‹› WITAM ‹› Hilton ‹› sexy ‹› kotek ‹› sakura ‹› przedszkole nr 22 ‹› dlaczego kocham cie ‹› zdj ‹› 4 klasa ‹› key ‹› cieszę się ‹› us5 ‹› image ‹› pick ‹› nowa ‹› link ‹› wiersze na nk o sobie ‹› nienawi ‹› obrazki ‹› historie na nk z hp ‹› demi ‹› blogasek ‹› 3 klasa ‹› hej ‹› smierci ‹› dla kolegi ‹› prace ‹› pokemon ‹› sakura i jej po ‹› obrazki na NK ‹› opel ‹› jego dziewczyna ‹› test kl 6 ‹› dla dzieci ‹› teamin ‹› pistolet ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kocham cie bo ‹› kocham cie ‹› avatary ‹› urodziny ‹› rok ‹› smoki ‹› cisza ‹› OBRAZKI wF ‹› marcin ‹› tapety ‹› najlepsza ‹› sami ‹› kochaj ‹› moje fotki ‹› wiki ‹› miley av SS ‹› kluby ‹› lili ‹› robert ‹› dziewczyny ‹› moje sekrety ‹› garfield ‹› tom kaulitz ‹› teen ‹› ubezpieczenia ‹› EdWin ‹› pracuje ‹› cytaty ‹› dzien ‹› STRASZNE ‹› judo ‹› OBRAZKI w-F ‹› najlepsze ‹› strasznie ‹› zimno mi

Wyszukaj na blogach

NaJgOrSzY dZiEń w TyM rOkU sZkOlNyM!!!!!! NA początku dziękuje wszystkim za komentarze, mam wielką nadzieje, że przy kolejnych notkach też coś skrobniecie!!! Gdy wstałam rano, dzień wydawał mi sie taki jak wszystkie!!! Poszłam do szkoły i zmieniłam swoje zdanie. Pierwsza...

piękny dzień :) tak... ten dzień był jednym z lepszych.. po prostu supper... najpierw miłe spotkanko z moim kochaniem a potem kinko... yeah :D aj... żeby takie dni były zawsze... żeby nie zmartwienia... żeby nie cierpienie... tak.. tylko tyle mi do szczęścia...

Dzień nauczyciela U nas w szkole jak w każdej był dzień nauczyciela każdy uczeń z szóstej klasy zastępował w tym dniu danego nauczyciela.Było także przedstawienie pt. ,,godzina wychowawcza`` a brali wnim udzał uczniowie klasy piątej i szóstej:...

!? Dzień jak co dzień ?! Wczoraj był ostatni dzień tych, którzy odeszli od nas... Czy ktoś o tym pamiętał... Wielka niewiadoma... Ale cóż... Nie tylko oni od nas odeszli... Czasem jeszcze wspominamy tych ludzi, którzy gdzieś są obok nas - mijają nas na ulicy jak by nas...

Piątkowy kurs i dzień rektorski... Dzień nie jest wart opisywania, bo nic się w nim nie stało interesującego. Miałam się uczyć, ale jak zawsze było milion spraw od nauki ważniejszych. Najciekawszym elementem dnia był kurs. Znowu huśtawka emocjonalna, oczekiwanie, radość......

Kolejny dzień Kolejny szary, bezbarwny dzień. Kolejny nic nie znaczący poranek. Kolejny dzień bez bliskiej mi osoby. Często zastanawiam się, jak by to było gdybyś był nadal ze mną. Czy bylibyśmy szczęśliwi? Nie było dla nas rzeczy niemożliwych. W...

27 Listopada 2006r. - Co to za dzień Cześć Wam. Jestem na was zła bo nie komentujecie. Ale przejdźmy do tego co u mnie. A więc: Nie pisałam przez weekend bo byłam zajęta i nie siedziałam wogle przy kompie. Anie siedziałam przy kompie bo w sobotę pospałam sobie do 10, a potem...

Dzień jak co dzień Dopiero poniedziałek, a ja już odliczam dni do weekendu. To jest po prostu straszne... A jeszcze jutro czeka mnie masakryczny dzień w szkole...Dzisiaj nawet nam granie w karty na przerwach nie wychodziło... Wszyscy jacyś zaspani... ale potem jak...

dziwnie dzisiaj jakoś:/ i kolejny wieczór...są już pierwsze komentarze za które dziękuje Ci Ewa...bo jak narazie są one od Ciebie...mam nadzieje że to się zmieni... dzisiaj w sumie dzień jak dzień...zwykły:/... nie wiem dla czego ale przeczuwam że to co niedługo ma...

To co kocham........Jest tu.... Mija kolejna minuta nocy... Już dawno jest po północy... Powinnam już dawno spać... Rano znów muszę wstać... Nie usnę... Nie mogę... Ciągle myślę o Tobie... Aż sama zaszkodzę sobie... Myśląc...

Dzień Prawie Jak Co Dzień:-) Dzisiaj obudziłam się przed 9:00,co nie jest u mnie normą w soboty,tylko musiałam iść na spotkanie z kształcenia słuchu....:/.Wielu z was pewno dziwi,ze jest taki przedmiot,ale owszem,w szkole muzycznej...:P.Kształcenie słuchu jest to po prostu...

W Końcu Koniec Nudy!! Na 1 Dzień:P Przez ostatnie kilka dni nie robiłam nic ciekawego,siedziałam na czterech literach w domu.....i sie nudziłam.Ale przecież w piątek Kaśka Barut miała urodzinki więc ten dzień nie mógł być nudny.W ten sam dzień poszłam kupić jej prezent.Zanim to...

"Śmieszny dzień:)" Jest 10 września:).Hehe,przypomniało mi sie jak,gdy pani pytala jaka jutro rocznica,Saba powiedziala ze ten dzien kojarzy jej sie z tym ze konczy jej sie kasa w komorce:| haha.Jutro rocznica ataku na WTC:)[wole pisać skrotem zeby sie nie wkopać...

~*~Dzień Matki~*~ W poniedziałek: był spr. z chemii i dostalam 5;)), z fizyki dostałam +4 ze sprawdzianu(:/ myslalam ze bedzie 5) i mnie jeszcze zapytała i dała mi 4 ( co mysle ze powinna dac -5 ale przyzwyczaila sie chyba do oceniania mnie://///) wkurzają mnie...

"Dzień Bachora, Ziooom!!";o))) Na początek poskarżę się na nauczycieli gdyż tydzień przed egzaminami nie powinno być sprawdzianów ani pytań - u nas już tak jest. A tu patrze na kalendarzyk i wcale niewesoło. W poniedziałek był sprawdzian z zasad. Hm, nie wiem jak mi poszedł,...

Kolejny piękny dzień.... Witam. Nie wiem co się stało ale ostatnio zaczynam dostrzegać w życiu pozytywne barwyi cieszyć się każdym nowym dniem...Dzisiaj miała bardzo fajny dzień prawie w całości spędzonyna jednej z Częstochowskich dzielnic:)Odkurzyłam...

Każdy dzień bez Ciebie Każdy dzień bez Ciebie jest smutny.... Bez Ciebie, nic nie sprawia mi radości Kiedy jesteś blisko... na mej twarzy pojawia się uśmiech... Znów dzień staje się radosny... Sensem życia jesteś moim... Dzięki Tobie czuję się szczęśliwy... Chce...

JESTEM Nie wierzę, że to natchnienie zamrożone w sople lodu. Nie rozpoznaję ani jednego słowa, a jednak ufam, bo liście dotąd będą pachniały jesienią z dzieciństwa, póki ja nie zapomnę, dlaczego zaczęłam i jestem: wierszem, słowem i myślą na ustach...

Jeszcze tylko 1 dzień...... Jeden dzień i wszystko się okaże.Dzień sądny można by żec. Niby to nic takiego i w tym samym dniu mam byc w domu , ale...... Ale boje się strasznie.. Dzis ide na karaoke bo moze to juz ostatnie w moim wydaniu...... Żyjemy, żeby umrzeć. ...

spooko dzień Siemka naraście jestem w domku hura dziśaj w szkole było bardzo Fajowo norlamnie beka poprostu;d ah pierwsza lekcjia była relgia bardzo nudna była aż śpać mi się chciało potem się wszysko roskręciło;d 2 lekcjia była z Panem Jurkiem ale zawsze na...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów