.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
wierszyki ‹› hp yaoi ‹› http ‹› kochaj mnie ‹› ania z ‹› michael ‹› Sakura ‹› hinata ‹› jaka jestem ‹› joanna ka ‹› cichutko ‹› prace ‹› christoph ‹› anty ‹› moje sekrety ‹› nastolatka ‹› pocałować dziewczynę ‹› moje cycki ‹› rok po ‹› gry ‹› h2o ‹› dzie ‹› opowiadania ‹› opowie ‹› muzyka ‹› fashion ‹› oczy ‹› po pierwsze ‹› girl ‹› test ‹› przepraszam ‹› ciekawe ‹› WEEKEND ‹› cicho ‹› rok ‹› dla dziewczyny ‹› zima ‹› bill ‹› wakacje ‹› no perfect ‹› Miley Cyrus ‹› trzy ‹› OBRAZKI wF ‹› doda ‹› bo kocham ‹› snarry ‹› MIOCI ‹› kocham ‹› tenten ‹› kiba ‹› serduszka ‹› Tokio hotel op ‹› opowiadanie ‹› szablon ‹› neji hinata ‹› 2005 ‹› sakura i jej po ‹› sebastian ‹› strasznie ‹› najlepsza ‹› super ‹› nasza klasa pl ‹› test dla klasy 4 ‹› wiosna ‹› kamil ‹› wiktoria ‹› final ‹› dlaczego kocham cie ‹› tokio hotel ‹› kobieta ‹› britney spears ‹› Lady ‹› sama pisa ‹› site models ‹› justin bieber ‹› zdrowie ‹› okulary ‹› jego dziewczyna ‹› OBRAZKI w-F ‹› zimno ‹› Jaja ‹› marcin ‹› key ‹› harry potter ‹› rozdzia ‹› wiadomo ‹› kluby ‹› kocham ci ‹› teen ‹› ubezpieczenia ‹› big ‹› buziaki ‹› dla dzieci ‹› dziewczyna ‹› naruto x hinata ‹› grupy ‹› sport ‹› konferencje ‹› michael jackson ‹› baga ‹› mama ‹› kamila ‹› black ‹› us5 ‹› image ‹› istnieje ‹› link ‹› cisza g ‹› animacje ‹› wiersze na nk o mnie ‹› humor ‹› site ‹› obrazy ‹› monika ‹› dla przyjaci ‹› male ‹› mp3 ‹› mamo ‹› dziewczyn ‹› verba ‹› blog ‹› STRASZNE ‹› Hinata ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› szablony ‹› wstA ‹› celtic ‹› katalogi ‹› linki ‹› love ‹› Biel ‹› zdrowia ‹› moje wiersze ‹› historie na nk ‹› wszystkiego ‹› roy x ed ‹› wiki ‹› myli ‹› WITAM ‹› Manchester United ‹› Adam ‹› oj działo sie działo ‹› ryby ‹› hentai ‹› nazwy na nk ‹› sklep ‹› czcionki ‹› mj chopak ‹› pracuje ‹› nagisa-chan ‹› kochaj ‹› maine ‹› Naruto i Hinata ‹› 2 Min ‹› pies ‹› koty ‹› Pozna ‹› jaka jestem ‹› dzien ‹› pytania ‹› kinga ‹› kocham cie bo ‹› pomoc ‹› kinia moje ‹› opisy na nk ‹› tomasz ‹› filmy ‹› lubuskie ‹› Shikamaru ‹› stopy ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› milenka ‹› punk ‹› o Hinata ‹› misie ‹› raven ‹› jaka ‹› dziewczyny ‹› naruto i sasuke ‹› o marzeniach ‹› jane ‹› kalendarz ‹› narusaku pl ‹› basia ‹› najlepsze ‹› przedszkole ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› chlopaki ‹› Sasuke ‹› find ‹› sami ‹› Polska ‹› kocham cie ‹› seks ‹› angel ‹› gallery ‹› klasa 4 ‹› Wojna ‹› skup

Wyszukaj na blogach

Sama nie wiem Już sama nie wiem. Moja siostra (sylwia 14l.) ma w czwartek urodziny nie wiem co mogę jej kupić, bo nie interesuje sie ciuchami ani muzyką:(( więc może my macie jakieś pomysły?? Jak na coś wpadniecie to piszcie. PROSZĘ!!

To ja Tekst pogrubionyTekst pochylonyMam na imie Sylwia i mam pare latek chodzem sobiem do szkółki 36 w Łodzi.Lubię Snoopiego Didlly, Me To You i jeszcze pare innych rzeczy lubie tez rysować...i mojego wspaniałego piesia Cikusia

Znaki chińskie Hej:) To znowu my.. W dzisiejszej notce napiszemy Wam znaczenie naszych imion w języku chińskim, bo chcemy zapoznać Was z tym językiem. Jak chcecie byśmy umieścili też Wasze piszcie w komentarzach, a my w razie możliwości postaramy się je...

High School Musical Hejka. Mamy na imię Kasia i Sylwia i będziemy starały się coraz częściej zamieszczać jakieś fajne artykuły o High School Musical, High School Musical 2, Vanessie Hudgens, Zacu Efronie itd ;) Mamy nadzieję, że Wam się spodoba ;)

Powitanie. Hejka! Nazywam się Sylwia i mam 15 lat. Chodzę do 3 gimnazjum. Mieszkam w Myśliborzu. Co tu jeszcze o mnie napisać.Hmm... lubie oglądać horrory, dużo się śmiać i nie wiem co jeszcze lubie robić. Na pewno coś jeszcze by się znalazło. Niedłuo...

o ...dawno nie pisałam Heh.. i chodzę do Baczyńskiego;)kurna dawno nie pisałam tyle nowego u mnie ,że nie wiem od czego zacząć odpowiadać.A nie chce mi się gadać o szkole.Ale chciałabym się przepisać do plastyka...może mi się uda.Mam nadzieję że pozwolą mi egzaminy...

sobotaaa xDD poprostu poszłam sobie z Sylwia i Fylypem do Ambro xDD potem z Sylwuchą na hale na meczyk gdzie była reszta ekipy z moją pajęczastą kasiąą

18 odcinek =] - Jeśli każdy będzie o mnie mówił w takich superlatywach to może kiedyś w to uwierze - zaśmiała się wesoło, Bill spuścił głowę - No przecież żartuję głuptasie - musneła w policzek chłopaka. - Madziu, widzisz ja już muszę zmykać- zaczął zbierać...

Hej :) Pierwsza nocia :)) Napiszę coś o sobie. Jestem Sylwia, mam 12 wiosen i lubie słuchć muzyki. Moimi ulubionymi piosenkarkami są Kelly Clarkson i Fergie, a zespół Black Eyed Peas. Na dziś już kończę. Do jutra ;))

muzyczne hity-jesień 2007 1.DONIU/LIBER/SYLWIA GRZESZCZUK - DZIEŃ ZA DNIEM 2.ZDN/ALAN BASSKY/JAKUB KOTOWSKI - DESZCZ POGODNYCH MYŚLI 3.GRUPA OPERACYJNA - MORDO TY MOJA 4.DKA - JAK MAM UFAĆ SOBIE 5.MAGDA - NIGDY WIĘCEJ CLUB ZONE 6.ROGER SANCHEZ FEAT.GTO - TURN ON...

... Dzień Dobry Kochani dziś założyłam sobie bloga o Marcie Wiśniewskiej i cudownym Balecie .. Kochani blog będzie się uzupełniał - dojdą foty , newsy , i coś jeszcze ... Zapraszam was serdecznie ... Buźka Sylwia

Na urodzinki dla Sywuni mojej koffanej:* wszwstkiego naj naj naj nie no to pozdro fur: -Sylwia -Magda -Ola -monika -Basia -kamillo -Kevin

Moi Kumple Moimi Kumplami są osoby takie jak:Patrycja pseudo Augola.Sylwia pseudo Junior.Arek pseudo pochel.Mateusz pseudo Borek no i Dominik pseudo Domin. No i został jeszcze jeden Adrian pseudo Adik

hej:* hej jestem sylwia kuzynka emi z bloga http://destination.blog4u.pl mój blog bedzie o high school musical. mam nadzieje że wam sie spodoba i bedziecie komentować;) pozdrawiam

hhhhmmmmm Widzę cmentarz......a na nim jest dużo osób. Nie wiem o co chodzi? Dlaczego ich wszystkich z góry widzę?!W pewnym momencie zauważam jasną trumnę, a w niej lezę JA! Ubrany w piękny czarny garnitur. W dłoniach trzymam bukiet róż.Potem zauważam...

Rozmowa Sylwia - Adam adas agi brat 3:08:03 no hej piotr z tej str sylwka 3:08:09 czesc sylwka 3:08:16 milo mi koncu poznac sylwka 3:08:24 cie * adas agi brat 3:08:29 mi rowniez sylwka 3:08:53 ale mam nadzieje ze sie poznamy w realuu sylwka 3:08:58 jak...

Rozmowa Sylwia - Lukasz lasek23 lukasz (26-10-2007 13:49) wiec za to ma przejebane sylwka (27-10-2007 0:55) ktooo znowuu lasek23 lukasz (27-10-2007 0:56) no Emi a kto sylwka (27-10-2007 0:56) ale ja cie teraz nie rozumiem sylwka (27-10-2007 0:56) sorki...

Rozmowa Sylwia - Lukasz sylwka (19-10-2007 1:17) sorki ze tak wyszloam ale zana jest i chce wejsc sylwka (19-10-2007 1:17) bedziesz jutro rankiem na skype lasek23 lukasz (19-10-2007 1:18) bede o ktorej mam byc sylwka (19-10-2007 1:18) ja bede tak jak zawsze...

hej:* Czesc, na początku chciałam się przedstawić;P jestem Sylwia:Dmam 13,5 lat;] 1 stycznia 14;] już niedługo;)).. Taki opis o mnie: Jesli mam napisac cos o sobie... Pesymistka. Niestety, ale czesto nie wierze w szczesliwy rozwój sytuacji....

Weekend super a potem no coment No więc zaczynając od weekendu to nie powiem było zajebiście. Sylwia przyjechała do Ostrołęki więc spotkaliśmy się. Złaźiliśmy calitkie miasto i fotki sobie robiliśmy. Rozbrajające było jak ona mi fotki robiła i aparat jej nie chciał zrobić no...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów