.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Adam ‹› wiadomo ‹› OBRAZKI wF ‹› super ‹› cisza jest moja ‹› black ‹› bleach ‹› kocham ‹› lubuskie ‹› lili ‹› jaka jestem ‹› czy mnie kochasz ‹› bestia ‹› historyjki na nk ‹› mamo ‹› koty ‹› yaoi ‹› tomek ‹› robert ‹› klasa ‹› dzie ‹› ronaldo ‹› key ‹› misio ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› miley ‹› w krainie marzen ‹› nevada ‹› gry ‹› kocham cie bo ‹› rasta ‹› Ciut ‹› korea ‹› sweet ‹› lubuskim ‹› sprawdzian ‹› kisame x ‹› hej ‹› Uchiha ‹› kotki ‹› wszystkiego ‹› sexy ‹› britney ‹› usta ‹› BARCELONA ‹› myli ‹› sue one ‹› pozdrowienia ‹› blog ‹› zaj ‹› darmowe ‹› http ‹› historie na nk ‹› emo ‹› dlaczego kocham cie ‹› Data ‹› dla przyjaci ‹› czerwony ‹› pati ‹› przepraszam ‹› ble ‹› ciekawe ‹› bill ‹› hotel ‹› tokio hotel ‹› baga ‹› weraj ‹› psy ‹› anime ‹› ZDJECIA ‹› fashion ‹› WITAM ‹› mauriello ‹› Sasuke ‹› Polska ‹› OBRAZKI wF ‹› christoph ‹› Ashley ‹› gwiazdy ‹› naruto ‹› historie na nk z hp ‹› svg ‹› relaks ‹› pytania ‹› przeprowadzki ‹› miłość ‹› naruto sasuke ‹› kiba x ‹› kiba ‹› justin ‹› avatary 50x50 ‹› japonia ‹› wodzie ‹› ichigo ‹› floppy ‹› Karola ‹› ania ‹› PZPN ‹› pomoc ‹› urodziny ‹› dziewczyny ‹› 2 Min ‹› opowiadanie o ‹› dziewczyna ‹› damon ‹› tapety ‹› istnieje ‹› edward ‹› moda ‹› dziewczyn ‹› opisy na nk ‹› ksi ‹› hannah ‹› sex pl ‹› hellsing ‹› pain i ‹› avatar ‹› paramore ‹› image ‹› 4 klasa ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wiersze o mnie ‹› obrazki na NK ‹› samotni ‹› elfy ‹› zwyk ‹› o jesieni ‹› agnieszka ‹› znaki ‹› wstA ‹› temari ‹› kochaj mnie ‹› zdrowia ‹› mieszne ‹› zdj ‹› wycieczka ‹› Nick ‹› k pop ‹› jessica alba ‹› anty ‹› wolny ‹› Tokio hotel op ‹› wiosna ‹› wierszyk ‹› wiersze z ‹› wrzuta ‹› wiersze na nk o mnie ‹› pokemon ‹› zielone oczy ‹› emanuel ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› techno ‹› w-f wiersz ‹› w-f wierszyk ‹› jaka jestem ‹› tokio ‹› tapety- ‹› moje sekrety ‹› host ‹› accace ‹› Jaja ‹› avatary na nk ‹› gitara ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Gaara i ja ‹› tenten ‹› filmy ‹› drewno ‹› beznadziejne ‹› wakacje ‹› Green day ‹› hobby ‹› opowie ‹› one piece ‹› okulary ‹› nowa ‹› mp3 ‹› monika ‹› marcina ‹› grupy ‹› photo ‹› gify ‹› naruto i sasuke ‹› gay ‹› final ‹› dla kolegi ‹› cisza g ‹› bo kocham ‹› Green ‹› zimno mi ‹› cicho ‹› wiki ‹› site ‹› predator ‹› rok po ‹› obrazki ‹› magda ‹› rihanna ‹› michael

Wyszukaj na blogach

Moja głupota i bohaterka. Ale wstyd..... hańba, siara i wszystko co najgorsze!!Normalnie tylko ja potrafię zapomnieć loginu i hasła do konta >_<Na pewno uważacie mnie za nienormalną (przynajmniej, ja się za taką uważam)...Heh... Moja biedna dziurawa...

I. Wszystko się zmienia No więc... zaczynam. Jest to mój pierwszy blog i pierwsze opowiadanie, więc liczę na miłe i cieple komcie(o ile jakieś się pojawią-.-). Mam wielką nadzieję, że wam się...

;-)   Mam już obrazki-teraz zrobię wam opis postaci ;-)                       Zaczynamy! fuka koichi-ma 19 lat,ślicznee oczka i długie...

Rozdział III - Anoreksja.    Następnego ranka Sakura obudziła się z dużym bólem głowy. Żeby nie denerwować swych przyjaciół, postanowiła nim nic o tym nie mówić , chociaż domyślała się co się dzieje. Niestety już pierwsze odznaki jej zachowania wydawały się...

Rozdział VIII Ci dwoje mają ku sobie... Sakura wybiegła z pokoju. Tymczasem jej przyjaciele uważnie przyglądali się nowemu przybyszowi. Był wysoki i miał krótkie szare włosy. Po bokach twarzy posiadał niebieskie tatuaże. Wkrótce potem dostrzegli różowowłosą:Sakura zbliżyła się do...

Rozdział XI - Cisza przed burzą. Następnego ranka wszystko wydawało się normalne , jednakże pogoda , dawała znaki , że coś się wydarzy. Niebo było zachmurzone , prawie „czarne”. Zbliżała się burza. Dziewczyny po szybkim wykonaniu porannych czynności udały się na...

12.05 Pojutrze zdaję prawko... Ale stres;p Czuje w kościach, że trafie na jakiegoś idiotę i dupa, będzie poprawka xD No, więc żeby się odstresować daję nową notkę;) Walentynki też zrobiły swoje, więc notka też z okazji święta. Ale walentynkowa nie...

3 rozdział - Koza, pudła i słodycz Oi! Ten krótki rozdzialik dedykuję mojej przyjaciółce Kamie Życzę miłego czytanka                                              ...

5 rozdział - Rozterka Kiby Hello everybody! To już piąty rozdzialik! Jupi^^...tak, wiem nie ma się z czego cieszyć, ale rozdzialik JEST i serdecznie zapraszam do przeczytania go!                          ...

11 rozdział - Nowy kolega Gomenasai, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam zbyt dużo czasu, choć teraz tego czasu też nie będzie tak dużo. Muszę poprawić parę ocen, żeby dostać się do następnej klasy. Hehe. Żartowałam xD Ale tak naprawdę muszę nauczyć się na 2...

2. Prawdziwa osobowość. Obudziła się w szpitalu. W szpitalu, w którym przecież sama pracowała. Ratowała ludzi, wydawała polecenia… Znała tutaj każdy kąt, a mimo to… Teraz nie miała pojęcia, w jakim pomieszczeniu się znajduje. Sala pooperacyjna? Zwykła?...

1 Przeczucie . "Biegnę nie mogę się zatrzymać . Goni mnie pełno wilków i ninja z dźwięku . Nagle trafiam do jakiejś jaskini gdzie mnie dopadają . Szarpią . Krzyczę nic , próbuję się wyrwać . Ktoś mnie oblewa wodą ." -O kórwa - Przeklinam podnosząc sie jak...

6. Upadek potęgi. Gomenasai, gomenasai, gomenasai! [bije twarzą o podłogę] Drugi rok w liceum... następna notka na święta. xD [taki tam żarcik xDD] ~~*~~ W całej sali panowała cisza. Wzrok wszystkich skierowany był na płaczącą Anzu, która najwyraźniej nie...

13. Radość z zachodu słońca. Kolejnego dnia obudziła się w jeszcze lepszym nastroju. A ponadto niebo… Znowu było niebieskie. Nie tylko te na zewnątrz, ale te w jej oczach. Wcześniej nieco przyćmione, obarczone poczuciem winy, teraz wesołe i niebieskie. Dokładnie takie,...

*Rozdział 3* Nagle z namiotu wyszedł Gaara. Szarowłosy momentalnie odskoczył od dziewczyny robiąc obrażoną minę, patrząc krwiożerczo na czerwonowłosego i wszedł do namiotu. Sakura była wstrząśnięta i patrząc na chłopaka którego wzrok utkwił w pobliskiej...

Podgladanie Pod Spodnice Bez Majtek Podgladanie Pod Spodnice Bez MajtekKangur Maluch 2013 Wyniki Slasktabliczka mnorzend do wydrukowaniaopowiadania sakura jest przyjaciolka shikamarupolskie hity megauploadPodani O Prace W Przedszkolu Jako Pomoctirowiec do pobraniasprawdzian z...

Imprezowiczki Zdjecia Imprezowiczki Zdjeciaminecraft 0 9 0 andoid apk chomikujopowiadania sakura jest przyjaciolka shikamaruwloski dla poczatkujacych chomikujsprawdzian z polskiego dla klasy 3emc control center simulatorplusmarkt werken bijUsuwanie Simlocka Z Lg...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów