.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
ola ‹› hej ‹› my ps vita ‹› istnieje ‹› kolorowanki ‹› kubu ‹› smutne ‹› kotek ‹› star ‹› harry ‹› verba ‹› zdj ‹› zaj ‹› erotyczne ‹› Lady ‹› wiersze na nk o sobie ‹› ubezpieczenia ‹› fotki ‹› portal ‹› gry ‹› darmowe ‹› o jesieni ‹› Kiba i Hinata ‹› gify ‹› hentai ‹› jego dziewczyna ‹› bo kocham ‹› kocham ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› cinema 69 ‹› skin ‹› milosc ‹› marta ‹› konferencje ‹› http ‹› klasa IV odkrywamy tajemnice ‹› Shizuo ‹› suczki ‹› azjata ‹› OBRAZKI w-F ‹› dziewczyna ‹› naruto ‹› to tylko seks ‹› peni ‹› final ‹› key ‹› OBRAZKI wF ‹› pytania ‹› inflacja ‹› OBRAZKI wF ‹› Gaara i ja ‹› dzie ‹› emo ‹› Ja i sylwia ‹› naruto ‹› po pierwsze ‹› paulina ‹› skup aut ‹› Baka ‹› STRASZNE ‹› Holiday 1 ‹› pisz ‹› historyjki na nk ‹› wiersze na nk mnie ‹› monika o mnie ‹› rok ‹› g- dragon ‹› Akatsuki i hinata ‹› ryby ‹› katy perry ‹› ciuchy ‹› kochaj ‹› angel ‹› dziewczyn ‹› tapety- ‹› wierszyki na nk ‹› oczy ‹› ginny ‹› kocham ci ‹› Ichigo x Rukia ‹› korea ‹› big ‹› pati ‹› opisy ‹› Tokio hotel op ‹› blog ‹› kalendarz ‹› przepisy ‹› jaka jestem ‹› odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› Sterling ‹› usta ‹› sasuke hentai ‹› przyjaciele ‹› oris mori ‹› xhtml ‹› 27 urodziny ‹› hotel ‹› naruto i kurenai ‹› dla przyjaci ‹› emma watson ‹› tokio hotel ‹› smutna ‹› manga ‹› marcina ‹› samotno ‹› opisy na gg ‹› avki na gg ‹› pain i ‹› dla dziewczyny ‹› 3 klasa ‹› Shizaya ‹› wszystkiego ‹› szablon ‹› ect ‹› sprawdzian ‹› psy ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› justin bieber pl ‹› anna ‹› w-f wierszyk ‹› ruchome avatary ‹› przytul mocno ‹› dla kolezanek ‹› beznadziejne ‹› avki ‹› opowiadanie ‹› lily ‹› cicho ‹› przyja ‹› imiona ‹› kluby ‹› wojownik ‹› tajemnice ‹› pepsi ‹› britney ‹› selena gomez ‹› lili ‹› winx ‹› stopy ‹› buziaki ‹› r15 ‹› koty ‹› nasza klasa 6b ‹› trzy ‹› przyrody ‹› kocham cie ‹› wycieczka ‹› justin bieber ‹› w akatsuki ‹› dora ‹› black ‹› cloud ‹› kamil ss ‹› blogasek ‹› WEEKEND ‹› site ‹› magia ‹› strasznie ‹› ciekawe ‹› ZDJECIA ‹› samotni ‹› monia ‹› rukia ‹› duchy ‹› pamietnik ‹› mieszne ‹› mj chopak ‹› Green ‹› Song ‹› kocham cie bo ‹› lublin ‹› dla dzieci ‹› mp3 ‹› nienawi ‹› opowiadania o Th ‹› tapety ‹› dzien dobry na nk ‹› Sakura ‹› michael ‹› loki ‹› gallery ‹› Alexa ‹› jesie ‹› dla kolegi ‹› wiadomo ‹› konan ‹› baga ‹› wstA ‹› Dawn ‹› zaj ‹› vanessa ‹› WITAM ‹› sue one ‹› nazwy na nk ‹› joanna ‹› przytul ‹› dorota ‹› wiersze z

Wyszukaj na blogach

Ocena bloga http://gniew-woznego.blog.onet.pl/ Treść 17 Ogólnie chodzi o to, że nie do końca panujący nad swoimi hormonami osiemnastolatek próbuje podbić serce (czy te inne części ciała) dosyć chłodno (delikatnie mówiąc) do niego nastawionej dziewczyny, a wszystko to dzieje się w nie do...

Narazie zobaczcie bohaterów... Siemka!!Jess jestem i będę pisać tutaj opowiadanie o Tokio Hotel. Nie wiem co z tego wyjdzie ale pisze . Zaczęłam dzięki Monice :* oto jej OPOWIADANIE bo mnie nakręciła(Thx). Tak więc na początek kilka głównych postaci ,żebyście coś zakumali na...

III część... Telefon Podczas ciemnej burzliwej nocy starsza kobieta odbiera telefon. Słyszy jękliwy głos coś mamroczący, przypominający głos jej chorego męża, który kilka dni wcześniej umarł. Zdziwiona odkłada słuchawkę, jednak telefon nie daje jej spokoju...

...::: pierwsza notka :::... Hey ! To moja pierwsza notka i mój pierwszy blog o Tokio Hotel, jeżeli będą jakieś niedociągnięcia to mnie poprawicie pisząc to w komentarzach. To co będę tu pisać jest niestety nie prawdą, może kiedyś się spełni to opowiadanie. Nie jestem...

Kimkolwiek jesteś... Ponad rok temu natknęłam się na to opowiadanie i wracam do niego ilekroć w moim życiu wszystko się wali i gdy jest wszystko dobrze, poprostu uwielbiam to opowiadanie... Kimkolwiek jesteś... Po cichej uliczce wielkiego miasta szedł sobie...

Pierwsza notka Hejo! Jak każdy się chyba domyśla, blog poświęcony będzie zespołowi Tokio Hotel ::) Pisać będę tu ZMYŚLONE opowiadanie o nich... Dlaczego akurat opowiadanie? Otórz od zawsze mam zapisanych wiele zeszytów w przeróżnego typu opowiadaniach, czemu...

New story cz.1 i my life W sumie nic ciekawego się ostatnio nie wydarzyło...nie mam pomysłu na nowy odcinek Pene-lo, za to naszła mnie wena na nowe opowiadanie xD I nawet zaczynam rysować komiks ^^ Napiszcie, co o tym sądzicie. Jak zwykle opowiadanie należy do kategorii:...

Przedstawienie postaci i pierwszy odcinek. Najpierw może napiszę, że jest to opowiadanie o pewnej dziewczynie,która nienawidzi TH, ale poprzez dziwne okoliczności poznaje ich bardziej. Jest to pisane opowiadanie raz z punktu widzenia głównej bohaterki a raz z trzeciej osoby wiec mam...

29 czerwiec A tego gifa sama zrobiłam, to saklawia Hej! U kotka coraz lepiej, tylko budzi mnie w nocy by dostawać żarcie! Jest straszny z tym miauczeniem... W każdym bądź razie najwyraźniej ze mną zostanie. No ale w Dębokierzu... Dobre i to! Wczoraj...

Pierwsza nota Hej! Jak widzicie...jest to pierwsza nota na tym blogu.Będziemy pisać opowiadanie na temat US5. Będzie to opowiadanie o fankach, które poznały się na czacie. Spotkały się w realu na koncercie US5... a więcej dowiecie się czytając nasze opko ;-D ...

Reklamka Następnym blogiem jaki chce zaareklamować jest blog z opkiem Patrycji . Główna bohateraka ma na imie tak jak założycielka bloga , ma przyjaciółkę Ankę . Patrycja jest tak naprawde zwyłą dziewczyną ,która chodzi do szkoły . Jak się większość z was...

Panie i panowie przed państwem Huncwoci w całej swojej błazeńskiej okazałości. Kolejna odsłona mojego opowiadania o Huncwotach. Czwarta tutaj, a ogółem piąta. Po gruntownym przeredagowaniu pierwszej, tenbitowej części opowiadania umieszczę ją tutaj. Wszystko dzieje się w czasach Huncwotów. Zresztą czy muszę coś tłumaczyć?...

Again - Black xD Oceniam: sara-riddle -pierwsze wrażenie-Od razu adres mówi, że to opowiadanie z serii HP ;) Chociaż, po szacie graficznej tak niepozornie wygląda ;) 16/20p -szablon-Jak pisałam, niepozorny. Ciemny, nastrojowy, może być do opowiadania ;)...

84 Nie wiem czy dobrze robię, ale postanowiłam ocenić właśnie Ciebie. Sama piszę opowiadanie, ale nie na blogu. Na razie dla siebie potem umieszczę na gotowej już stronie. No to do oceny. Dobra jest co nieco o tobie, ale to akurat nie ten typ...

85 W szary, pochmurny, środowy poranek biorę się, tym razem za Pana. Zaczynamy, jak zawsze, od szablonu. Spoglądam na niego jeszcze nieco zaspanymi oczyma. Dostrzegam obrazek, dość mały obrazek. Widnieje na nim, śmiem twierdzić, kobieta. Puszcza,...

Odcinek 2 !!! Na początku, chcę wam bardzo podziękować za tyle miłych komentów. Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie źli, bo do opowiadanka chcę wprowadzić jedną dziewczynę OK? No więc już opowiadanie: "I choćbyś upadł na kolana I choćbyś błagał To...

odcinek 35 (OSTATNI) Do Innej: no kończę…a skoro czytałaś i zaczęłaś komentować to serdecznie zapraszam do nowego, którego link podaję na dole;) Do Kosmakuu: no w sumie odcinek jak dla mnie jest długi ;) Do Jolievin: no się rozkręciła, ale nie martw się, bo...

..::emily_corso::.. No i pierwsza ocena. blog o nazwie http://www.black-pearl-story.blog4u.pl/ Pierwsze wrażenie.-Blog wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. szablon ze Sparrowem bardzo ładnie wykonany od razu po otworzeniu bloga włącza się muzyka z ...

Siemandero chyba złapałam doła:( Siemandero Dziś a właściwie wczoraj zaczęłam czytać opowiadanie o Us5 Popłakałam się chyba z 4 razy i nie mogę przestać ryczeć najchętniej zacytowałabym tekst z tego opka ale nie pamiętam adresu:( polecam jeżeli ktoś natknie się na tego bloga to...

Rozdział 22 W Gretiks trwały przygotowania do obrony przed najezdzcami Księcia Ciemności. Wszystkie kobiety oraz dzieci do lat 8 chowano do specjalnej kryjówki ,która znajdowała się pod pałacem króla.Reszta nastawiała swoje mięśnie i umysły.Wszyscy wiedzieli...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów