.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› hobby ‹› yaoi ‹› dlaczego kocham cie ‹› hej ‹› wakacje ‹› big ‹› avatary na nk ‹› istnieje ‹› ania ‹› star ‹› rower ‹› wstA ‹› sex ‹› register ‹› rok po ‹› zimno mi ‹› skin ‹› strasznie ‹› ruda ‹› o marzeniach ‹› dora ‹› joanna ‹› one piece ‹› opowiadanie o ‹› penis ‹› minkey ‹› michael ‹› host ‹› opowiadanie o tokio hotel ‹› kocham cie bo ‹› pomoc ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› ola ‹› my ps vita ‹› kolorowanki ‹› kubu ‹› smutne ‹› kotek ‹› harry ‹› verba ‹› zdj ‹› zaj ‹› erotyczne ‹› Lady ‹› wiersze na nk o sobie ‹› ubezpieczenia ‹› fotki ‹› portal ‹› gry ‹› darmowe ‹› o jesieni ‹› Kiba i Hinata ‹› gify ‹› hentai ‹› jego dziewczyna ‹› bo kocham ‹› kocham ‹› cinema 69 ‹› milosc ‹› marta ‹› konferencje ‹› http ‹› klasa IV odkrywamy tajemnice ‹› Shizuo ‹› suczki ‹› azjata ‹› OBRAZKI w-F ‹› dziewczyna ‹› naruto ‹› to tylko seks ‹› peni ‹› final ‹› key ‹› OBRAZKI wF ‹› pytania ‹› inflacja ‹› OBRAZKI wF ‹› Gaara i ja ‹› dzie ‹› emo ‹› Ja i sylwia ‹› naruto ‹› po pierwsze ‹› paulina ‹› skup aut ‹› Baka ‹› STRASZNE ‹› Holiday 1 ‹› pisz ‹› historyjki na nk ‹› wiersze na nk mnie ‹› monika o mnie ‹› rok ‹› g- dragon ‹› Akatsuki i hinata ‹› ryby ‹› katy perry ‹› ciuchy ‹› kochaj ‹› angel ‹› dziewczyn ‹› tapety- ‹› wierszyki na nk ‹› oczy ‹› ginny ‹› kocham ci ‹› Ichigo x Rukia ‹› korea ‹› pati ‹› opisy ‹› Tokio hotel op ‹› blog ‹› kalendarz ‹› przepisy ‹› jaka jestem ‹› Sterling ‹› usta ‹› sasuke hentai ‹› przyjaciele ‹› oris mori ‹› xhtml ‹› 27 urodziny ‹› hotel ‹› naruto i kurenai ‹› dla przyjaci ‹› emma watson ‹› tokio hotel ‹› smutna ‹› manga ‹› marcina ‹› samotno ‹› opisy na gg ‹› avki na gg ‹› pain i ‹› dla dziewczyny ‹› 3 klasa ‹› Shizaya ‹› wszystkiego ‹› szablon ‹› ect ‹› sprawdzian ‹› psy ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› justin bieber pl ‹› anna ‹› w-f wierszyk ‹› ruchome avatary ‹› przytul mocno ‹› dla kolezanek ‹› beznadziejne ‹› avki ‹› opowiadanie ‹› lily ‹› cicho ‹› przyja ‹› imiona ‹› kluby ‹› wojownik ‹› tajemnice ‹› pepsi ‹› britney ‹› selena gomez ‹› lili ‹› winx ‹› stopy ‹› buziaki ‹› r15 ‹› koty ‹› nasza klasa 6b ‹› trzy ‹› przyrody ‹› kocham cie ‹› wycieczka ‹› justin bieber ‹› w akatsuki ‹› black ‹› cloud ‹› kamil ss ‹› blogasek ‹› WEEKEND ‹› site ‹› magia ‹› ciekawe ‹› ZDJECIA ‹› samotni ‹› monia ‹› rukia ‹› duchy ‹› pamietnik ‹› mieszne ‹› mj chopak ‹› Green ‹› Song ‹› lublin ‹› dla dzieci ‹› mp3 ‹› nienawi ‹› opowiadania o Th

Wyszukaj na blogach

Siemka Witajcie ludziska jak tam wam kolejne dni mijają??...Dziś nie będzie suchych fakcików...będą to fotki z wyjazdu ekipy 4fun.tv do Hamburga:] Jest ich co prawda tylko kilka..ale zawsze coś:] Pytacie co robimy, że mamy tyle komentarzy...my nie...

Zdjęcia Dawno nie dawałam zdjęć z cudownymi chłopakami więc teraz daję nowe.Mam nadzieję, że wam się spodobają i będziecie cześciej komentować moją stronkę.Pozdrawiam wszystkich i zycze miłego oglądania nowych zdjęć z chłopakami z...

Dowcipy wojskowe - Nowak, kim jesteś w cywilu? - W cywilu - panie sierżancie - to ja jestem PAN NOWAK. Spadający jak kamień spadochroniarz krzyczy do mijanego w powietrzu kolegi: - Oj się nie otworzył! Szczęście, ze to tylko ćwiczenia! Kapral mówi do...

Cześć szósta"Miła niespodzianka i pyszny deser" A tam patrze Bill wychodzi zza rogu z bardzo dluga piekna czerwona roze i podchodzi do mnie-Przepraszam cie kochanie nie powinniśmy się klucic w takiej sytuacji powqinnismy się wspierac -Nie to ja przepraszam  I zaczęliśmy się...

Życie piękne jest... Cześć! Na początek kilka fajnych zdjęć! Gdy siedzę sobie w necie to ciągle oglądam na www.youtube.com odcinki super anime Tokyo Mew Mew! Strasznie mi się spodobało! Czytałam już mangę TMM. Wydaję mi się, że trochę fajniejsze jest jednak...

Wspomnienia..... Dziś postanowiłam wstawic kilka zdjęć z naszym kochanym papieżem czyli Janem Pawłem II. A teraz kilka zdjęć i troszkę jego słów. "Musicie być mocni mocą miłości, która jest potężniejsza niż śmierć..." teraz krótki list do...

Wywiad o kumplu z boiska Michał Winiarski: Pierwszy raz spotkałem Arka w czasie zgrupowania kadry juniorów. Arek już w tym czasie grał także w seniorach i dojeżdżał do nas praktycznie na ostatnie dni tuż przed mistrzostwami świata juniorów. Od samego początku zrobił...

...newssssiq... ------------------------------------------------------------------------------------------------- Joel napisał kolejny biuletyn na MySpace. Przetłumaczoną wersję możecie przeczytać --tutaj--. Wreszcie wyjaśniła się sytuacja kiedy GC spędza...

A TERAZ TROCHE WYWIADOW Z NIMI BRAVO To trasa roku, na która BRAVO zabiera cię ze sobą! Cała sala drży w posadach, w powietrzu wisi entuzjastycznaatmosfera. Tokio Hotel w trasie: jest świetnie, jest gorąco, jest niedo opisania. BRAVO pokazuje wam najlepsze zdjęcia z...

Nie pozwól abym Cie zwiódł ... Nie pozwól abym cię zwiódł Niech nie zwiedzie cię moja twarz. Noszę bowiem tysiąc masek - masek, których boję się zdjąć, a żadna z nich nie jest mną. Sprawiam wrażenie, że jestem pewny siebie, Że jestem radosny i nie mam problemów, Ani na...

CaŁy DzIeŃ z ToLą I aLą Nasza reporterka spędziła całą sobotę z Alą i Tolą z Blog 27. Podpatrywałą, co dzewczyny robią w wolnym czasie, pytała czy mają tremę przed wywiadami, sprawdzała o której chodzą spać... Ala i Tola są nierozłączne. W piątek Ala...

Uprzejmość męska: najwytworniejsza forma fałszu... Co do tych cytatów tematach notek - nie mają one związku zazwyczaj z wpisem, żadnego powiązania między nimi a treścią nie widzę. Dużo osób się pyta, dlaczego właśnie takie cytaty piszę, chociaż treść wpisu jest inaa. Odpowiadam: nie...

Pierwsza notka xDD Śliczne foto...xD Pierwsze chyba które mi sie tak na poważnie podoba... Dobra na sam początek dam filmiki...xD Urywki z koncertów w Niemczech najprawdopodobniej kręconych przez jakichś fanów. Chodź pewnie je jush widzieliście ale co mi...

"Bogini bikini" Wczoraj wieczorem wypiłem mrożoną kawę. Było w miarę późno, jakoś koło dwunastej. Nie chciało mi się spać więc włączyłem TV. No i patrzę po kanałach... Kilka dodali, kilka zabrali - hehe, nie pamiętam kiedy ostatnio coś oprócz teledysków...

Witam Cześć! Właśnie tak sobie szukałam serwera na którym zrobić bloga i znalazłam tego... Więc ten blog będzie o Tokio Hotel, na którym będe zamieszczać fotki,newsy itp.Więc zaczynajmy: Tokio Hotel zostali nominowani do nagrody: "JETIX Kids...

17-TE URODZINY BLIŻNIAKÓW!!!!! Żelków, coli i red bulla Tony wiśniowych tymbarków Kolorowych ciepłych skarpet Koncertu w Tokio Kariery na miano Stonsów Spojrzenia na życie z dystansu Żelu do wlosów Dotacji z UE na koncert w Polsce Prawidziwych przyjaciół Lodów...

URODZINY!!! Żelków, coli i red bulla Tony wiśniowych tymbarków Kolorowych ciepłych skarpet Koncertu w Tokio Kariery na miano Stonsów Spojrzenia na życie z dystansu Żelu do wlosów Dotacji z UE na koncert w Polsce Prawidziwych...

30. Śledctwo - No nie wiem... - powiedziałam następnego dnia rano. Było coś koło piątej. Moim zadaniem było śledzenie Yoh, Otsune śledziła Trey'a, a Alexa Len' a. - No nie przesadzaj... będzie fajnie, zwłaszcza że cała trójka ma zdolność telepatii. -...

nadszedł czas, by wyznać prawdę.. Zaczęło się od oglądania zdjęć z wakacyjnego wyjazdu.. Kurcze.. na każdym zdjęciu ze związanymi włosami, wyglądałam jak prosiaczek.. Efekt? Wykasowałam większość zdjęć z Paryża ( do którego pewnie tak szybko nie pojadę), ale wybitnie mi się one...

Aplikacje JAVA Camera Toggler - wyłącza dźwięk przy robieniu zdjęcia Download Assistant - akcelerator pobierania plików File Manager x65 - manager plików (pozwala przeglądać ukryte dyski) Fotky - aplikacja do robienia seryjnych zdjęć GameBoyJava -...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów