.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
bill ‹› wakacje ‹› fashion ‹› no perfect ‹› Miley Cyrus ‹› trzy ‹› http ‹› dzie ‹› OBRAZKI wF ‹› doda ‹› muzyka ‹› bo kocham ‹› gry ‹› snarry ‹› test ‹› MIOCI ‹› kocham ‹› tenten ‹› kiba ‹› serduszka ‹› Tokio hotel op ‹› opowiadanie ‹› szablon ‹› jaka jestem ‹› neji hinata ‹› 2005 ‹› sakura i jej po ‹› sebastian ‹› strasznie ‹› najlepsza ‹› super ‹› nasza klasa pl ‹› test dla klasy 4 ‹› wiosna ‹› kamil ‹› po pierwsze ‹› wiktoria ‹› final ‹› dlaczego kocham cie ‹› tokio hotel ‹› kobieta ‹› britney spears ‹› Lady ‹› sama pisa ‹› site models ‹› przepraszam ‹› justin bieber ‹› zdrowie ‹› okulary ‹› jego dziewczyna ‹› OBRAZKI w-F ‹› zimno ‹› Jaja ‹› marcin ‹› key ‹› harry potter ‹› rozdzia ‹› wiadomo ‹› kluby ‹› moje sekrety ‹› kocham ci ‹› teen ‹› ubezpieczenia ‹› big ‹› buziaki ‹› dla dzieci ‹› dziewczyna ‹› naruto x hinata ‹› grupy ‹› sport ‹› konferencje ‹› michael jackson ‹› baga ‹› mama ‹› kamila ‹› black ‹› us5 ‹› oczy ‹› image ‹› istnieje ‹› link ‹› cisza g ‹› animacje ‹› wiersze na nk o mnie ‹› humor ‹› site ‹› obrazy ‹› monika ‹› dla przyjaci ‹› male ‹› mp3 ‹› mamo ‹› dziewczyn ‹› verba ‹› blog ‹› STRASZNE ‹› Hinata ‹› dla dziewczyny ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› szablony ‹› h2o ‹› wstA ‹› celtic ‹› katalogi ‹› linki ‹› love ‹› Biel ‹› zdrowia ‹› moje wiersze ‹› historie na nk ‹› wszystkiego ‹› roy x ed ‹› wiki ‹› myli ‹› michael ‹› WITAM ‹› Manchester United ‹› Adam ‹› kochaj mnie ‹› oj działo sie działo ‹› ryby ‹› hentai ‹› nazwy na nk ‹› sklep ‹› czcionki ‹› mj chopak ‹› pracuje ‹› nagisa-chan ‹› kochaj ‹› maine ‹› Naruto i Hinata ‹› 2 Min ‹› pies ‹› koty ‹› Pozna ‹› jaka jestem ‹› dzien ‹› rok ‹› pytania ‹› kinga ‹› kocham cie bo ‹› pomoc ‹› kinia moje ‹› opisy na nk ‹› tomasz ‹› filmy ‹› lubuskie ‹› Shikamaru ‹› stopy ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› milenka ‹› punk ‹› o Hinata ‹› misie ‹› raven ‹› jaka ‹› dziewczyny ‹› naruto i sasuke ‹› rok po ‹› o marzeniach ‹› jane ‹› kalendarz ‹› narusaku pl ‹› basia ‹› najlepsze ‹› przedszkole ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› chlopaki ‹› Sasuke ‹› find ‹› sami ‹› Polska ‹› kocham cie ‹› seks ‹› angel ‹› gallery ‹› klasa 4 ‹› Wojna ‹› skup ‹› zimno mi ‹› Fvdi ‹› pozdrowienia ‹› turystyki ‹› Piłka Nożna ‹› przedszkole 22 ‹› TOLa ‹› host ‹› darmowe ‹› wiersze ‹› Lady Gaga ‹› in the blood ‹› BARCELONA ‹› Madonna ‹› luke ‹› wiersz o mi ‹› WEEKEND ‹› dla przyjaci ‹› Hikaru x Kaoru ‹› k pop

Wyszukaj na blogach

Eminem - Ciekawostki Ulubionym napojem Eminema jest Mountain Dew. Odkąd Eminem miał 16 lat, zawsze chciał zsamplować utwór Aerosmith ‘Dream On’, jego marzenie spełniło się dopiero w kawałku ‘Sing For The Moment’ Kawałek, który...

Hollie rozdział 3 Opowiadanie rozdział 1 Hollie Mam na imię Holie. Brązowe długie włosy- teraz spięte w kucyk, zielone oczy, bardziej wymalowane niż zazwyczaj. Nie jestem wysoka ,ale nie należe tez do tych małych....

KACZI witam to nasza ekipa LE PARKOUR :: imie : Dawid Psełdo : KAczi zainteresowania : Muzyka : Techno ,Pop, Metal ,Rock ,Le parkour , zwierzęta ,RUCH CHORZÓW , filmy , Imprezy imie : Daniel Psełdo : Zym Zainteresowania : Sport ,le...

Odcinek 2 Z ostatnią notką troche zaszalałam!!! Ale coz.... DAje dlugie notki.... Bo lubie!!! Nastepnie zaczelysmy grac piosenke po angielsku "My contra Oni"Wrescie ujrzalam w ich oczach mala akceptacje wtedy bylam gotowa grac nawet cala noc.Nasza...

PIosenki Dodatki na bloga Dodatki na bloga Dodatki na bloga

Kto chce adoptować wirtualnego zwierzaczka na bloga???????!!!!!!!!!!!!! Dodatki na bloga Dodatki na bloga Dodatki na bloga

Newsy TH w Londynie ...

adoptowałam je Dodatki na bloga Dodatki na bloga Dodatki na bloga

zwierze adoptowane pze ze mnie Dodatki na bloga Dodatki na bloga Dodatki na bloga

to teraz cos o zespole Życiorys: Bill Kaulitz- Tokio Hotel Imię: Bill Nazwisko: Kaulitz Data Urodzenia: 1 września 1989 rock Znak Zodiaku: Panna Waga: Okolo 50 kg Miejscie Urodzenia: Leipzig(Lipsk) Miejsce Zamieszkania: Loitsche Rodzenstwo: Brat Bliżniak...

Rozdział XIII- Wyznanie Billa, W drodze na biwak | | IIEtap Pójdę do Billa. Może pogadam z nim o Izie. Zapukałam do drzwi, ale nikt nie otwierał więc weszłam. Czarnowłosy siedział przy oknie i nucił wers piosenki ich bin nich ich. Podeszłam do niego: - Hey Bill. Nie przeszkadzam?- zapytałam - Oo...

nowinki Nowinki!! Hejka !! Postanowiłam dzisiaj dać noteczkę, bo przetłumaczyłam artykulik z niemieckiego YAM [tak naprawdę w BRAVO nie było czego tłumaczyć :)] i mam jeszcze pare innych ciekawostek :) W czwartek wyszło specjalne wydanie polskiego...

nowinki Nowinki!! Hejka !! Postanowiłam dzisiaj dać noteczkę, bo przetłumaczyłam artykulik z niemieckiego YAM [tak naprawdę w BRAVO nie było czego tłumaczyć :)] i mam jeszcze pare innych ciekawostek :) W czwartek wyszło specjalne wydanie polskiego...

"When every star fall brought you to tears again"- My Chemical Romance Otwieram powoli oczy. Leżę na czymś miękkim. Wyciągam rękę do szafki, aby spojrzeć na budzik. I już wszystko jasne! Nie jestem u siebie! Przecież to nie mój pokój. Nie ma szafki! Nie ma budzika! Żeby było śmieszniej, ktoś mnie obejmuje!...

Tlumaczenie z THE DOME +super dodatki Siemka. Dzisiaj dam wam tlumaczenie z THE DOME. Aha jak zauwazyliscie zmienilam wyglad bloga. WCZESNIEJ BLOG WYGLADAL TAK: A TERAZ: sami widzicie jak :P OKLADKA THE DOME: ARTYKUL: TLUMACZENIE: Teraz bedziemy swiatowymi...

...po:( ...ciągle jeszcze nieotrząśnięta...szum w uszach nie pozwala mi zapomnieć...zresztą,nie chcę zapomnieć...dziś tool z głośników,tool ze słuchawek...zamknięte oczy...i marzenia...boli mnie serce,że już po... ...na chwilę nie było mnie wśród...

Tłumaczenia piosenek (rzecz jasan ALL) 24 Horus tłumaczenie tytułu: 24 Godziny tłumaczenie tekstu utworu: 24 GODZINY Siedzę wypatrując cię Od 24 godzin Duma uleciała stąd 24 godziny temu Miałeś wczoraj u mnie być Próbuję ciebie z siebie zmyć Od 48...

(') Rysiek Henryk Riedel (') Urodzony 7 września 1956 roku w Chorzowie. Będąc dzieckiem pragnął zostać Indianinem. Jego bohaterami tamtych lat byli - Winnetou, Geronimo, Unkas - ostatni Mohikanin. Jako 21-latek ożenił się z Małgorzatą. Rok później na świat przyszedł...

„Nie ma przyszłości, ale jest nadzieja w krzyku się rodzi, a w ciszy umiera” Włochaty Pierwsze strajki i demonstracje, które wybuchły w drugiej połowie lat siedemdziesiątych, rozgrzały młodych ludzi i popychały do buntu. Zapaleńcy chwycili za gitary, aby pokrzyczeć o tym co dookoła jest nie tak. Trudno się temu dziwić, ponieważ...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów