.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
hannah montana 4 ‹› register ‹› gitara ‹› Song ‹› pick ‹› wrzuta ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› Wałbrzych ‹› naruto ‹› dziewczyn ‹› tokio hotel ‹› dla przyjaci ‹› trzy ‹› opisy na ‹› samotno ‹› po rozwodzie ‹› hej ‹› nasza klasa pl ‹› dzien ‹› kocham cie ‹› gaara love sakura ‹› usta ‹› one piece ‹› nastolatka ‹› dr house ‹› przyja ‹› anty ‹› wierszyki mi ‹› cicho ‹› naruto i ino ‹› sklep ‹› tomek romek ‹› bo kocham ‹› siostry ‹› jaka ‹› zycie ‹› przedszkole nr 22 ‹› doda ‹› sakura haruno ‹› no perfect ‹› Igor ‹› h2o ‹› opowie ‹› wiersze na nk ‹› http ‹› komiks ‹› Ichigo x senna ‹› opowiadania o zmierzchu ‹› grupy ‹› ino yamanaka ‹› katy perry ‹› szablon ‹› zdjęcia ‹› ania z ‹› wiersze na nk mnie ‹› image ‹› koty ‹› Cukrzyca ‹› Ciut ‹› pami ‹› Ruszewska ‹› najlepsze ‹› wierszyk o wf ‹› nowa ‹› buziaki na NK ‹› naruto 39 ‹› hotel ‹› Data ‹› pain ‹› Kakashi ‹› ciesz ‹› dzie ‹› pawe ‹› sunrise avenue ‹› find ‹› znaki ‹› rower ‹› Sterling ‹› cinema ‹› chlopak ‹› noclegi ‹› Hinata ‹› mp3 ‹› jaka jestem ‹› dla dziewczyny ‹› wiki ‹› misie ‹› Reita ‹› Journey ‹› sport ‹› kinga ‹› katy ‹› czerwony ‹› justin ‹› opowiadanie ‹› love ‹› gwiazdy ‹› po pierwsze ‹› michael ‹› magia ‹› patka maja ‹› tomek ‹› witch ‹› wiersz ‹› sakura i itachi ‹› peni ‹› Ed x Roy ‹› 3 klasa ‹› muzyka ‹› malowanie ‹› wierszyki na nk ‹› teen ‹› Integra ‹› harry ‹› dora ‹› przepraszam ‹› MIOCI ‹› milosc ‹› kasia ‹› hp yaoi ‹› g - dragon ‹› buziaki ‹› poduszki ‹› sama pisa ‹› wierszyki ‹› code ‹› kobieta ‹› nienawi ‹› linki ‹› big ‹› tajemnice przyrody ‹› dziewczyna siada do pianina ‹› obrazki z ‹› oczy ‹› teen ‹› dlaczego kocham cie ‹› nevada ‹› site ‹› ciekawe ‹› camp ‹› gay ‹› dietA ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nauka ‹› MIŁOŚCI ‹› historie na nk ‹› pozycjonowanie ‹› obrazy na nk ‹› ola 14 ‹› Yamamoto ‹› EdWin ‹› obrazki ‹› techno ‹› supernatural ‹› fashion ‹› emo ‹› kometarze ‹› istnieje ‹› rok ‹› Tokio hotel op ‹› wychowanie ‹› polityka ‹› Green ‹› klaudia p ‹› nasza klasa ‹› blog ‹› nieporozumienie ‹› star ‹› filmy erotyczne ‹› Pozna ‹› urodzinowe ‹› emma ‹› joanna ‹› wiersze na nk o sobie ‹› bleach ‹› jane ‹› STRASZNE ‹› gerard ‹› sasori i ‹› justin bieber ‹› hidan i ‹› przytul mnie ‹› mcfly ‹› obrazki na NK ‹› gry ‹› Green day ‹› rok po ‹› islandia ‹› comweb ‹› Holiday ‹› chuj ‹› jego dziewczyna ‹› kotki s ‹› straszne historie na nk ‹› RYSUNKI na nk ‹› jaka jestem ‹› zaj ‹› ubrania ‹› poradnik ‹› okulary

Wyszukaj na blogach

JA KOCHAM TOMASZ Z PLUDER JA KOCHAM TOMASZ Z PLUDER JA KOCHAM TOMASZ Z PLUDER JA KOCHAM TOMASZ Z PLUDER J A K O C H A M T O M A S Z A Z P L U D E R J A S N E ? ? ?

kocham Twoja twarz jest mi miła.. Kocham patrzeć na nią, gdy śpisz, gdy jesteś zajęty, gdy nie jesteś tego świadom. Nieodmiennie widzę w niej wszystko. Wszystko na co czekałam... Twoje dłonie są mi miłe. Kocham czuć, jak okrywasz mnie kołdrą...

kocham Twoja twarz jest mi miła.. Kocham patrzeć na nią, gdy śpisz, gdy jesteś zajęty, gdy nie jesteś tego świadom. Nieodmiennie widzę w niej wszystko. Wszystko na co czekałam... Twoje dłonie są mi miłe. Kocham czuć, jak okrywasz mnie kołdrą...

Kocham CIEBIE! ...wiem, dobrze wiem, potrafię ranić tak jak nikt... ...Dla Przemka... Nie zraniłeś mnie ani razu... Ja ranię Ciebie na każdym kroku... Chroniłeś mnie, żeby nikt mnie nie skrzywdził Ja za to krzywdzę Ciebie... Ocierałeś...

Kocham cie:* Moze ktoś za tą notke z moich przyjaciół będzie miał focha na mnie, przepraszam. Dedykuje ją wszytskim a szczególnie Małyshowi...:) Wiem, że ktoś może powiedzieć, że Cie wyzywałam wczesniej albo coś, ale to dlatego, że byłam o ciebie...

I tak o wszystkim...i o niczym. Już został tylko 1 dzień wakacji. Szkoda że tak szybko mineły te wakacje, chociaż nie były najlepsze ale udane. Wiele się nauczyłam i wiele zrozumiałam. Czasem było dobrze a czasem źle Staram się zachować w...

ElO LuDkoWIe:*:* Dziś bez opowiadania... Ale cio tam... Będzie już niedługo nowe opko, ale trzeba troszki poczekać... Dam troszki wierszyków: *** Chcę być Twą maskotką, przytulanką słodką. Chcę byś mnie tulił, czułe słówka...

.Przepraszam. KoCHaM ;* Witam. Po raz kolejny. Nie chciałam, aby mój blog był odbierany tak jak został odebrany. Poprzednia notka była pisana żartem, tz. jej część. Mówię o części drugiej z tym kierowcą. Przecież wiem, ze ja jedyna tego dnia ochlapana nie byłam....

"kocham Cie" Kocham cię nie tylko za to, kim jesteś, ale także za to, kim ja jestem, gdy jestem z tobą. Kocham cię nie tylko za to, kim się stałeś, ale i za to, kim ja stałem się dzięki tobie. Kocham cię, bo więcej zdziałałeś niż jakikolwiek dekalog,...

Wiersze Walentynkowe Nic nie słychać w krąg innego, Tylko: - Dziś Dzień Walentego Każdy wysyła liścik swój, A ja ciągle noszę mój. Boję się go wysłać Tobie, Ciągle myślę: - Co on powie? Czy go podrze, czy wyśmieje, Czy dla niego ja istnieję? Może tak, a...

Kocham Cię Mamo Za nieprzespanych wiele nocy Za uśmiech w chwili zapatrzenia Za ucałowanie łezki małej Gdy zapłakały moje oczy Za serca zbuntowanego wyciszenie Kocham Cię Mamo... Za dotyk Twoich ciepłych dłoni W chwilach choroby, dni bez słońca I gdy...

DLACZEGO KOCHAM?? Może to głupie pytanie... Kocham szalenie i nieodwzajemnienie... No może przesadzam... Może i kocha, ale nie pokazuje tego... Nie, to jest jeszcze inaczej... Kocha, wiem że kocha, jego rodzina mnie nie kocha... Oni mnie nie znoszą......

"Ja i Ty" Kocham Cię ślepy głupcze, kocham Ciebie całym sercem. Nie mogę zapomnieć dni i nocy spędzonych z Tobą. Nie dostrzegłeś mojej miłości do Ciebie. Przegapiłeś ją biegnąc gdzieś na oślep. Nie chciałeś przyjąć mojego serca. A przecież podałam Ci...

Kocham cie ( O Miłości) Miłość jest piękna, odwzajemniona szczerego uczucia nic nie pokona miłość jest czuła, łączy dwoje ludzi ona przy nim zasypia on przy niej sie budzi. Człowiek bez miłości staje sie nikim nie kocha nie czuje stosuje uniki człowiek który...

Ja i Ty "Kocham Cię ślepy głupcze, kocham Ciebie całym sercem. Nie mogę zapomnieć dni i nocy spędzonych z Tobą. Nie dostrzegłeś mojej miłości do Ciebie. Przegapiłeś ją biegnąc gdzieś na oślep. Nie chciałeś przyjąć mojego serca. A przecież podałam...

ja cie kocham... bill stal jak wryty a zuza wybiegla, tom za nia. ,,boze oswiec mnie, co mam mu powiedzies!!!???,, myslalam, ale nie doczekalam sie oswiecenia. reszta nic nie widziala bo byla w lazience. -bill... ygh.. to nie tak! -zamknij sie. -ale......

KOCHAM BILLA KOCHAM BILLA, KOCHAM BILLA, KOCHAM...

Ja chyba wariuję Jak ja kocham lyżwy Jak ja kocham noge Jak ja kocham siatke Jak ja kocham świat Czy to nie dziwne?? Zima się kończy, nadchodzi lato i wakacje, mam się cieszyc? Będę mogla pływac, nurkowac i leniuchowac... Ale będzie mi czegoś...

Strach ... Wracasz do mnie właśnie Kochanie, jedziesz juz prawie godzinę a ja co robie? A ja siedzę i płacze ;( Tak mi ciężko ... ;(( Wszystko się nawarstwia, babcia w szpitalu, bo ciotka narobiła na nią w ZUSe długów na 10100 zł ;(( Ciężko z nią, mama...

Kocham cię...... Notka jest wcześniej niż planowałam, ale w tym tygodniu następnej nie będzie. Konkurs, sprawdziany..... po prostu katastrofa w szkole. A i jeszcze jedno. Chodzi mi o sprawę pewnego komentarza. Pewna osoba dała mi komentarza nizbyt miłego, ale...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów