.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
dziewczyn ‹› wiki ‹› opisy na ‹› oczy ‹› 2 Min ‹› wiosna ‹› ash ‹› jaka jestem ‹› Ja i sylwia ‹› avatary na nk ‹› one piece ‹› pain ‹› andy ‹› hentai ‹› dietA ‹› Sakura ‹› praktyki ‹› http ‹› wszystkiego ‹› tom ‹› sama pisa ‹› sex pl ‹› tokio hotel ‹› buziaki na NK ‹› nasza klasa ‹› opowiadanie ‹› sprawdzian ‹› opisy ‹› final ‹› ania z ‹› cisza ‹› najlepsza ‹› rozdzia ‹› jaka jestem ‹› site ‹› doda ‹› jojo ‹› po pierwsze ‹› bo kocham ‹› blog ‹› Jego jaja ‹› sakura ‹› hinata ‹› fajny ‹› koty ‹› misie ‹› wiara ‹› h2o ‹› sklep ‹› eminem ‹› porno ‹› rok po ‹› tokio hotel ‹› wierszyki ‹› dziewczyna ‹› nazwy na nk ‹› hp yaoi ‹› Ewa ‹› dzie ‹› edward ‹› sami ‹› goo ‹› vanessa ‹› Green day ‹› policja ‹› kocham cie bo ‹› Jaja ‹› ostry ‹› sasusaku do ‹› warning ‹› myli ‹› dla przyjaci ‹› harry i ginny ‹› WEEKEND ‹› Sylwia ‹› kochaj mnie ‹› michael ‹› joanna ka ‹› cichutko ‹› prace ‹› christoph ‹› anty ‹› moje sekrety ‹› nastolatka ‹› pocałować dziewczynę ‹› moje cycki ‹› gry ‹› opowiadania ‹› opowie ‹› muzyka ‹› fashion ‹› girl ‹› test ‹› przepraszam ‹› ciekawe ‹› cicho ‹› rok ‹› dla dziewczyny ‹› zima ‹› bill ‹› wakacje ‹› no perfect ‹› Miley Cyrus ‹› trzy ‹› OBRAZKI wF ‹› snarry ‹› MIOCI ‹› kocham ‹› tenten ‹› kiba ‹› serduszka ‹› Tokio hotel op ‹› opowiadanie ‹› szablon ‹› neji hinata ‹› 2005 ‹› sakura i jej po ‹› sebastian ‹› strasznie ‹› super ‹› nasza klasa pl ‹› test dla klasy 4 ‹› kamil ‹› wiktoria ‹› dlaczego kocham cie ‹› kobieta ‹› britney spears ‹› Lady ‹› site models ‹› justin bieber ‹› zdrowie ‹› okulary ‹› jego dziewczyna ‹› OBRAZKI w-F ‹› zimno ‹› marcin ‹› key ‹› harry potter ‹› wiadomo ‹› kluby ‹› kocham ci ‹› teen ‹› ubezpieczenia ‹› big ‹› buziaki ‹› dla dzieci ‹› naruto x hinata ‹› grupy ‹› sport ‹› konferencje ‹› michael jackson ‹› baga ‹› mama ‹› kamila ‹› black ‹› us5 ‹› image ‹› istnieje ‹› link ‹› cisza g ‹› animacje ‹› wiersze na nk o mnie ‹› humor ‹› obrazy ‹› monika ‹› dla przyjaci ‹› male ‹› mp3 ‹› mamo ‹› verba ‹› STRASZNE ‹› Hinata ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› szablony ‹› wstA ‹› celtic ‹› katalogi ‹› linki ‹› love ‹› Biel ‹› zdrowia ‹› moje wiersze ‹› historie na nk ‹› roy x ed ‹› WITAM ‹› Manchester United ‹› Adam ‹› oj działo sie działo ‹› ryby ‹› czcionki ‹› mj chopak ‹› pracuje ‹› nagisa-chan ‹› kochaj ‹› maine ‹› Naruto i Hinata ‹› pies ‹› Pozna ‹› dzien ‹› pytania

Wyszukaj na blogach

"Sama nie wiem .. Jakby coś siedziało we mnie .. " ~#~ Siedziała sama spogladajac w czarne niebo z malymi niezliczonymi jasnymi punkcikami . Jej oczy nie wyrażaly w tym momiencie nic . Były puste . Siedziała bez znaku życia . Wstała poszła w kierunku pokoju z którego przed chwila po cichu wyszla...

III DZIEŃ EGZAMINU Zadzwonił budzik … -Jeszcze tylko minutkę – pomyślałam, wzięłam do ręki i rzuciłam nim o ścianę …po paru minutach (jak mi się wydawało) patrzę na zegarek 10:45 -O nie, o 11:00 Mam być pod Akademią -...

61. -Sakura nie poznaję cię! Jeszcze miesiąc temu wchodziłaś tu z bólem...-powiedziałam. Udałyśmy się do szpitala. Sakura dała im leki i poszłyśmy na spacer. -Więc z kim teraz jesteś?spytała mnie Sakura... Spuściłam głowę, a z moich oczu na chodnik...

85. Kiedy Sakura była zajęta zadawaniem pytań zajęłam się wykonywaniem zakazanej techniki. Poprzez jakiś przedniot mogłam kogoś należć. Uaktywniłam Byakugan. Wypatrywałam na boki czego kolwiek. Jakiegoś znaku. nadle! Na północ od naszego położenia,...

87.... to zabolało. Nawet bardzo... -Słuchaj Sakura, wiem że kochasz nejiego, ale muszę ci to powiedzieć... -Słucham -To co powiedzieł, to że będę was spowalniać, i żebyście mnie zostawili to zabolało. Nawet bardzo... -Wiem o Ty... -Ja uważam że Gaara jest bardziej warty twojej...

Pierwszy. -Kurwa !-krzyknął Naruto przewracając się o puste pojemniki po ramen. Chwiejnym krokiem udał się do łazienki aby załatwić potrzeby fizjologiczne. Usłyszał nagle pukanie do drzwi. Nie spuszczając wody wyszedł aby zobaczyć kto tak wcześnie rano...

Rozdział I. Czyżby Sasuke mówił prawdę... Słońce wyszło spoza horyzontu. Wszyscy w wiosce Liścia się już obudzili. Naruto wstał i poszedł sobie do lasu, gdy nagle zobaczył jakąś postać leżącą na ziemi. Podbiegł do niej, ale kiedy się zbliżył zobaczył, że to...

Rozdział II. Rozdrapane sumienie... Ta noc była strasznie długa i męcząca dla Sasuke, bowiem śnił mu się koszmar i straszne zadanie jakie ma wykonać w wiosce liścia. Jego mękę przerwał poranek, który nastał. Chłopak wstał ze swego łóżka i zaczął się ubierać, ale nagle za jego...

157. Czuję, że wydarzy się coś złego... Siedziałam sobie w Ichiraku Ramen, jedząc przysmak Naruto. Cieszyłam się, że on się cieszy, że jestem w ciążky po ram kolejny, ale coś mi to nie gra. Więc wracając do mojej czynności. Obecnie grzebię widelcem w makaronie i trzymem głowę opartą na...

XIV. "...Ty zaczęłaś rechotać jak żaba, a Naruto się zaczerwienił..." Stał w głównej sali gdzie wszyscy rano jedli śniadanie. Był tak oszałamiająco przystojny taki... zupełnie inny niż zwykle. A może jej się tylko wydawało, może zawsze tak wyglądał tylko ona na niego inaczej patrzyła. Zawsze wpatrzona w Sasuke,...

.Rozdział 6. Sakura długo myślała nad tym co sie wydarzyło. Myślała przede wszystkim o Gaarze. O tym co ona tak wogóle do niego czuje, myslała tez o Sasuke - czy zmienił się jakoś w stosunku do niej po tamtym wypadku.? Rano pierwszy był u niej właśnie...

Opowiadanie 1. Spodkanie po latach Opowiadanie 1. Spodkanie po latach Sakura szła przez park wioski Konoha dużo rozmyślała o swojej aktualnej drużynie (W skład wchodzą:Sakura,Hinatka i Naruto) i o poprzedniej 7.Nagle zobaczyła znajomą jej sylwetkę . -Nie wierze,to...

XXI. "...nie poznaję Cię… i chyba nie chcę poznać..." Po kilku dniach dotarli do Iwa-Gakure. Skrywali się w koronach drzew przed główną bramą do wioski. Zaczęli się zastanawiać jak rozegrać „akcję” z Aiko. Nie mogła przecież wejść ubrana jak ninja i to na dodatek z opaską wioski...

06 klon Podążali za Sasuke już od godziny. Jak na razie nie napotkali żadnych pułapek. Naruto trochę się uspokoił dzięki czemu Shikamaru mógł skupić się na obmyślaniu dalszego planu działania. - Słuchajcie, nie wiemy jak silni są nasi przeciwnicy,...

Gaara jest typem zazdrośnika? Ekhem! Jak widać: jest nowy szablon. Mam nadzieję, ze się wam podoba. Zawsze można wrócić do starego, piszcie co o nim sądzicie. Notka dedykowana mojej kochanej Karolci czy jak kto woli Piaskownicy (www.tema-shika.blog4u.pl i...

ROZDZIAŁ 1 Nastał piękny, słoneczny ranek. Pierwsze promienie słońca wdarły się nie postrzeżenie do pokoju pewnej różowowłosej kunoichi budząc przy tym ją z snu.otwarła swoje nasączone zielenią oczy i spojrzała na zegarek.jej oczy momentalnie się...

4... Nowy Sensei Ohayo wam wszystkim xPP No wstawiam tą nową notke.. Nie miałam w ogóle pomysłów co napisac.. tragediaa x/ Ale wreszcie jest więc.. miłego czytania :D x* xP xD xP xD xP xD xP Rano... Wstałam o jakiejść 8 gidzinie. Ubrałam się,...

Rozdział 1 "przyjaciel mimo wszystko" No i mamy rozdział 1 myślę że wam się spodoba Proszę o komentarze :) No na razie to by było wszystko. Miłego czytania życzą Autorki czyli Ayano & Miyako ************** Minęło pół roku. Pół roku odkąd Sasuke odszedł z wioski....

7... Za budynkiem Kazekage Ogayo Kochani ^^ ! No więc jak chcą nową notke to nowa notka będzie ^^ No i jest ^^ *gleba* Auu to ja już może daje ;] ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ Ranoo... obudziłam się z krzykiem. Wydarłam się tak głośno, że do pokoju wparowali Yumi i...

005 . Grubo się mylisz .Nie doceniasz mnie . Hinata z Sakurą wyszly z wody i zaczely słuchać znów muzyki .Lecz tym razem nie Jonas Brothers .Tylko Ashley -2 serca . -A jak będzie tak samo ze mna i Sasuke jak w tej piosence . ?-zapytała Sakura przyjaciólkę -Napewno nie będzie...

strony:1 2 ..7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ..62 63

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów