.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
pomoc ‹› kochaj mnie ‹› kredyty ‹› jaka jestem ‹› 3 klasa ‹› zdrowie ‹› girl ‹› naruto ‹› mj chopak ‹› obrazki ‹› na dobranoc ‹› my ps vita ‹› http ‹› mieszne ‹› kasia ‹› Martina stoessel ‹› blog ‹› code ‹› dlaczego kocham cie ‹› Hinata ‹› 4 klasa ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› gry ‹› istnieje ‹› fajny ‹› kocham ci ‹› Polska ‹› Hilton paris ‹› ubezpieczenia ‹› kocham cie bo ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› kocham cie ‹› wiersze o mnie ‹› rok po ‹› wiersze na nk mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› wakacje ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› tokio ‹› dla przyjaci ‹› sport ‹› pytania ‹› pro ‹› prace ‹› pisz ‹› image ‹› moje fotki ‹› pick ‹› obrazy na nk ‹› czy mnie kochasz ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dzie ‹› Lady ‹› linki ‹› emma ‹› wiki ‹› hermiona ‹› skin ‹› dziewczyna ‹› szkoa ‹› kinga ‹› black ‹› kocham ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› jaka jestem ‹› shakira ‹› love ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› find ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko ‹› len ‹› oczy ‹› blogi ‹› gwiazdy ‹› ciekawe ‹› mama ‹› usta ‹› dziewczyn ‹› przepraszam ‹› rok ‹› myli ‹› avatar ‹› cisza ‹› hej ‹› rozdzia ‹› sweet ‹› cody ‹› kobieta ‹› wiersze na nk ‹› Justyna ‹› dzien ‹› link ‹› buziaki ‹› muzyka ‹› kreatywne ‹› przyja ‹› dla dziewczyny ‹› zycie ‹› historie ‹› cichutko ‹› nasza klasa ‹› sex ‹› nasza klasa 6b ‹› OBRAZKI w-F ‹› obrazki na NK ‹› OBRAZKI w-F ‹› britney ‹› sami ‹› jego dziewczyna ‹› zaj ‹› wiosna ‹› ola 14 ‹› filmy ‹› OBRAZKI wF ‹› dzie dobry na nk ‹› tom ‹› harry ‹› star ‹› Tokio hotel op ‹› joe ‹› w-f wiersz ‹› test dla klasy 4 ‹› tapety ‹› grupy ‹› sex ‹› miley ‹› opowiadanie ‹› anty ‹› 2 Min ‹› buziaki na NK ‹› hejka ‹› witch ‹› kamila ‹› WITAM ‹› zaj ‹› autumn ‹› imiona ‹› jessica ‹› wszystkiego ‹› zimno ‹› szablon ‹› OBRAZKI wF ‹› dziewczyny ‹› siostry ‹› USA ‹› h2o ‹› naruto ‹› britney spears ‹› naruto sk ‹› tusk ‹› final ‹› moderator ‹› tapety ‹› pieski ‹› zajebisty ‹› hotel 54 ‹› rysunki ‹› okulary ‹› Jaja ‹› ola ‹› duchy ‹› historie na nk ‹› wycieczka ‹› sakura i sasuke ‹› tomek ‹› cipka ‹› kamil ss ‹› gaara i hinata ‹› opowiadania ‹› us5 ‹› opisy na nk ‹› zdj ‹› wiersze na nk o sobie ‹› rower ‹› fashion ‹› cisza g ‹› nazwy na nk ‹› smierci ‹› key ‹› gry komputerowe ‹› dr house ‹› site ‹› WEEKEND ‹› madzia

Wyszukaj na blogach

Jaką imprezową koszulkę wybrać? Nietrudno o znalezienie zabawnych koszulek. Coraz większa moda na wyrażanie siebie poprzez śmieszne napisy i obrazki na bluzkach i bluzach sprawia, że internet pęka w szwach od świetnych designów. Na co się zdecydować przy tak ogromnym...

Konferencje uzupełniające – Nysa W ponadprogramowo dopasowanych izbach powodowano doznania na panach spośród spirytusami mówiącymi, szczególnie fosgenem tłumiącym płuca także neurotoksynami, tabunem tudzież sarinem, w bezładzie jakich czapę trwała poprzez uduszenie. ...

drobny sex w aucie Ogladam rozne obrazki na necie.Nawet fajne.Laska robi loda facetowi w aucie.Tak teraz sobie pomyslalam ze chcialabym tak zrobic Rysiowi.Obciagac mu podczas jazdy autem.Ale…niestety przeciez tu nie mieszka i tu auta nie ma wiec pomysl...

ak teraz jestem realistką http://www.xdpedia.com/obrazki/zycie_duzo_razy_skopalo_dupe_zabieralo_to_co_najwazniejsze_19990.jpgA nie marzycielką.Nie ma juz tamtej Natalki ktora zyla marzeniami i robila wszystko by je spelnic.Prawda jest niestety bardziej bolesna.Plany idą w...

ja juz nic nikomu nie obiecuje846 http://www.xdpedia.com/obrazki/obietnice_a_rzeczywistosc_20710.jpgZreszta…nie wiem jak dawno kiedys komus cos obiecalam.Moze tylko kiedys ze zawsze bede przyjaciolka Rysia.Nawet jak mnie zostawi.Wtedy moze cos sie zmieni ale przyjazn...

pozwole odejsc jesli zechce847 http://www.xdpedia.com/obrazki/kochac_to_takze_pozwolic_komus_odejsc_20245.jpgNie mozna nikogo trzymac na sile.Jesli Ryszard bedzie szczesliwszy z inna to pozwole mu odejsc.Jego szczescie dla mnie najwazniejsze wiec pozwole.Raz chcial odejsc i...

czasem naprawde mi przykro http://www.xdpedia.com/obrazki/przeprosiny_bardzo_mi_na_tobie_zalezy_przepraszam_20320.jpgKocham Ryszarda i to bardzo.Przepraszam za to ze czasem pytam sie go o to czy mu naprawde na mnie zalezy albo czy kocha.Wiem teraz co do mnie czuje i ja to...

juz lepiej wybrac to drugie http://www.xdpedia.com/obrazki/milosc_czy_pieniadze_19497.jpgPodobno pieniadze szczescia nie dają a mi jednak dają.Nie kupie milosci ale kupie co innego i jak nie bede miala milosci to chociaz i tak szczesliwa bede.Zarabiam kase i jest ok.Chce by...

juz nie daje rady a co to potem?54 http://www.xdpedia.com/obrazki/dobijasz_mnie_nie_daje_rady_19392.jpgCzesto mam dola i czesto mam mysli ze nie dam sobie rady.Jestem sama i juz lapie takiego dola ze nawet czasem szkoda gadac wiec nawet czesto teraz chce pracowac i juz.Chce jak...

a pisalabym bez konca56 http://www.xdpedia.com/obrazki/chcialabym_moc_ci_wyslac_smsa_kocham_cie_19418.jpgNiestety.Godnosc mi na to nie pozwala.No i tez po co mam mu przeszkadzac.Zranil mnie,tąBeate wiec poprostu teraz niech zajmie sie rodziną.Albo kochanki albo...

jedna pomylka zaliczona https://www.xdpedia.com/obrazki/milosc_na_odleglosc_19277.jpgNa odleglosc…to nie wypalilo.A teraz?no niby to nie odleglosc jak drugi koniec Polski a zaledwie 2godz jazdy pociagiem.Moze jakos to przetrwa

nie chce juz nigdy takiej powtorki https://www.xdpedia.com/obrazki/milczenie_po_rozstaniu_19262.jpgBo niby po co?odezwac sie mozesz…czemu nie.Ale tego co zbuduje juz nie zepsuj mi.Staram sie zyc bez ciebie.Czasami wychodzi ale musze sie bardzo starac.Jesli mnie kiedys...

tym sposobem jeszcze znajdzie ?106 https://www.xdpedia.com/obrazki/impotencja_i_stanac_ci_moze_juz_tylko_serce_19144.jpgCiekawe czy Rysio jeszcze moze.Chyba tak ale czy ma z kim?szczerze to teraz napisac moge…Nie dziwie sie ze zona miala kochanka.Tak naprawde to Rysio tylko...

szkoda ze ja tak nie mam107 https://www.xdpedia.com/obrazki/rodzenstwo_jedno_drugiego_nie_pozwoli_skrzywdzic_19171.jpgNie raz zazdroscilam Piotrkowi jak opowiadal o kontaktach z rodzenstwem.Ja tak nigdy nie mialam.Ciagle bylo te wrazenie nienawisci z ich strony.Nie...

z roku na rok inne plany https://www.xdpedia.com/obrazki/musze_wszystko_pozmieniac_cele_palny_pragnienia_18988.jpgZawsze cos sie zmienia.Czasem nie do konca…moje plany byly by cos uzbierac i w cos zainwestowac.Tu nic sie nie zmienilo tylko...

wlasnie sie troche tego boje133 https://www.xdpedia.com/obrazki/nie_klam_ukochanej_osoby_18975.jpgZe sie zakocham na maxa,bede ukladac sobie zycie od nowa a tu bach…wszystko pojdzie w pizdu.Klamie,to prawda ale w dobrej wierze.Poprostu nie chce by inni sie wtracali w...

tak tylko na jeden dzien156 https://www.xdpedia.com/obrazki/szczescie_i_ja_od_bardzo_dawna_nie_bylismy_18972.jpgAlbo na pare…tak szczescie mnie sie trzymalo.Poczulam jego smak i musi zawsze odchodzic.Na dlugo nnie zostaje.A szkoda.Czemu tak jest?wolalabym zeby to...

dobrze ze zlapalam taki obrazek157 https://www.xdpedia.com/obrazki/spotkanie_bez_zapowiedzi_18955.jpgNigdy,przenigdy tak nikogo nie wpuszcze.Zdarza sie ze ktos zadzwoni do domofonu ale nie otwieram.Bo nie wiem kto to.Nie lubie nieproszonych osob,wole sie umowic i przygotowac na...

ja i starzy znajomi…nieeee164 https://www.xdpedia.com/obrazki/znajomi_18928.jpgJak sobie pomysle ze niby mialabym sie zadawac ze starymi kumpelami co sie kiedys zadawalam to wole spalic sie ze wstydu.Co niby mialabym z nimi robic?obgadywac innych czy siedziec na...

czyli wszystko rozpadające? https://www.xdpedia.com/obrazki/tozpada_sie_tylko_to_co_bylo_zbudowane_na_18885.jpgWszystko ma sie rozpasc bo klamie?a jesli wyznam ze to klamstwo moze uratowac wszystko?niestety ale taka jest prawda.Niekiedy prawda boli a nie chce by jakis facet...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów