.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
stopy ‹› gitara ‹› oczy ‹› sobota ‹› http ‹› gwiazdy ‹› beast ‹› historie na nk ‹› dla dziewczyny ‹› wstA ‹› kocham ‹› kocham cie bo ‹› Sakura ‹› opisy ‹› tokio hotel ‹› link ‹› star ‹› nauczycielka ‹› nasza klasa pl ‹› nasza klasa 6b ‹› nasza klasa ‹› OBRAZKI w-F ‹› znaki ‹› buziaki ‹› love ‹› obrazy ‹› nowa ‹› policja ‹› Taylor ‹› 4 klasa ‹› jego dziewczyna ‹› zwyk ‹› zdj ‹› sama pisa ‹› rok ‹› angel ‹› Adam ‹› 27 urodziny ‹› opowiadanie ‹› teen ‹› tapety ‹› rachel ‹› naruto and sakura ‹› naruto ‹› na dobranoc ‹› martyna ‹› marta ‹› manga ‹› jarek ‹› hannah montana 4 ‹› drewno ‹› buziak ‹› bombki ‹› bleach ‹› Lady Gaga ‹› przyjazn ‹› my diary ‹› Rukia ‹› pisz ‹› emo ‹› kocham ci ‹› jaka jestem ‹› buuu ‹› seks ‹› wiersze o milosci ‹› smok ‹› urodziny ‹› jaka jestem ‹› gry komputerowe ‹› sami ‹› ciekawe ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiara ‹› w-f wiersz ‹› przepraszam ‹› to tylko seks ‹› sprawdzian ‹› przytul mnie ‹› przyrody ‹› hej ‹› 10latka ‹› sex ‹› Data ‹› zdrowie ‹› tomek ‹› FT Island ‹› smutna ‹› rock ‹› opisy na ‹› doda ‹› wierszyk o w-f ie ‹› opowiadanie o ‹› dzien ‹› one piece ‹› obrazki ‹› 3 klasa ‹› megaman ‹› hp yaoi ‹› magda ‹› kalendarz ‹› chlopak ‹› big ‹› wszystkiego ‹› Nick ‹› mj chopak ‹› szablony na bloga ‹› host ‹› bo kocham ‹› Sasuke ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dla przyjaci ‹› czcionki ‹› image ‹› zycie ‹› hidan ‹› test kl 6 ‹› site ‹› fotki ‹› wolny ‹› kasia ‹› no perfect ‹› michael ‹› fashion ‹› suk ‹› kreatywno ‹› Song ‹› Integral ‹› po pierwsze ‹› dziewczyna ‹› MIOCI ‹› harry ‹› paulina ‹› roy ed ‹› minkey ‹› wyznanie ‹› WITAM ‹› monika o mnie ‹› jonghyun ‹› Biel ‹› dietA ‹› kinia moje ‹› naruto ‹› cisza g ‹› Hermi ‹› blog ‹› jaka ‹› Hikaru x Kaoru ‹› bill ‹› rasta ‹› WEEKEND ‹› korea ‹› dr house ‹› teen ‹› ola ‹› linki ‹› nazwy ‹› tom ‹› kocham cie ‹› dziewczyn ‹› beznadziejne ‹› blogasek ‹› gallery ‹› hotel ‹› wiersze ‹› hermiona i harry ‹› hermiona ‹› sport ‹› grupy ‹› pro ‹› myli ‹› moda ‹› lubuskie ‹› sex pl ‹› moje sekrety ‹› komiks ‹› rower ‹› dzie dobry na nk ‹› olka ‹› autokar ‹› beyblade ‹› autumn ‹› kluby ‹› nauka ‹› vanessa ‹› vampire ‹› naruto 39 ‹› dzie ‹› życzenia urodzinowe ‹› lily i james ‹› zaj ‹› my chemical romance ‹› dla dzieci ‹› ola 14 ‹› Naruto i Hinata ‹› ATB ‹› tajemnice

Wyszukaj na blogach

"długie włosy masz,lecz zjebaną twarz" tak,wiem Właśnie skończyłem wpierdzielać Bakuśa:D Przeżeram go bułą popijając herbatę;> Hm,bo dzień chyli się ku końcowi. Nie moc twórcza była tylko i wyłącznie w mojej głowie Usiadłem wczoraj przed moim cudownym zeszytem,który troche przypomina...

... Witam moi drodzy czytelnicy.wiem żem jst jescze wcześnie ale ja juz wam życzem dobrych snów :).Przeslem wam ładniutki obrazek i kilka wierszykó,które możecie wysłać komus np.smsem :0. A oTo WiErSzYkI: Dziś składamy ci życzenia, Aby...

"... We wish you a merry christmas...." Cały dzień na GG czy mailem dochodzą do mnie życzenia świąteczne. Wierszyki - te, które łatwo wyszukać na specjalnie przygotowanych stronach. Doda się ładną emotkę i wyśle ten wierszyk do Ciebie. Zajmie to 5, 10 minut... Nic...

Notka bez sensu Nasza kochana Inezia napisała,że na blogu notki będą codziennie.Niestety nie przewidziała,że czasami brak na nie pomysłu.Więc ja chcąc umilić wam troche czas wymyśliłam wierszyk nie wiadomo o czym Siedzi sowa za nią garnek ,który myśli...

Mam wałka ... Blee... nie mam już miejsca na grafikę Jutro coś wykomyślę... A dzisiaj-hmmm...może jeszcze jakiś wierszyk stworzę...ale to może-nie obiecuję

Życzonka Oto mój prezencik mały ode mnie dla was: http://www.coke.pl/MagiaSwiat/Kartka.aspx?id =b9327b18-ddcd-4083-b15b-090c6b7a5d90&utm_source =coke&utm_medium=ekartka&utm_campaign=ekartka_xmas Miał być wierszyk o Mikołaju, ale niestety skasował...

Kolonia w Zagórzu!!! Niestety mportal robil jakies zmiany i do końca lipca nie miałam dostępu do mojego bloga, tak więc notkę po kolonii piszę dopiero dzisiaj. Szkoda, bo taka długa przerwa na pewno wymazała z mojej pamięci wiele zdarzeń, a do tego nie pisze tej...

Przygotowania Do Otrzęsin!=)) Ojjj długo tutaj nie pisałam, ale jakoś nie miałam czasu, szkoła itd. Do tego dwa razy miałam wirusa!! I dwa razy był format. Utraciłam dużo rzeczy, archiwum i ulubione, pare kontaktów z gg...echh niecierpie wirusów!!=P Chciałabym na początek...

Troszke refleksji... nom wiec chwila wytchnienia w te swieta..troszke czasu do refleksji...wiec moze jakis wierszyk:) W twych oczach skryło się niebo W twych ustach dzika rozkosz śpi Twoje dłonie daja mi ciepło Jesteś tym czego tak bardzo brakowało mi Twój...

wierszyk 1-3 no dobra witam pozdro dla; oliz dari tyski huberta mamy taty babci no i mogole no to do rzeczy: LIS I KOZIEL ADAM MICKIEWICZ JUZ BYL W OGRODKU, JUZ WITAL SIE Z GASKA; KIEDY SKOK ROBIAC WPADL W BECZKE WKOPANA, GDZIE WODE...

.......--->........----->...... ....---->......------>.......------>........--->..... >>>>--->>>>PODZIĘKOWANIA

Troszeczke zmian... Przepraszam że przez kilka dni nie zaglądałam na wasze blogi ale w miejscu, w którym byłam nie ma niestety neta;-( Ale postaram się jakoś nadrobić zaległości.Święta były takie jak zwykle więc nie będę się zatrzymywać na dłużej przy tym temacie.I...

"...follow the beat..." Hey Wiem że co prawda długo nie pisałam ale…ale zbliza się koniec roku..wiec pora by zrobić jakis bilans..jaki był co zmieniłam w sobie ja a co inni we mnie >>>tu kieruje pytanie do was i oczekuje szczerej odpowiedzi

Hmm NIE wiem JAki Będzie tytuł moze cos wymysle;];];] CZeee ;] Thx:* za komcie ;] Ta piosenka na moim blogu to jest farba- zagubiony książe ;];;];;];;]; ten rok się nawet niezle dla mnie zaczął bo wszystko sie tak spoko ułozyło byłem oskiego ogladalismy filmy łazilismy pilismy .. i takie tam...

Wierszyk ... :( Złamane serce.... Krew w żyłach płynie z wolna., kazda upragniona chwila swobodna okazuje sie jedynie ulotnym marzeniem, nie do spełnienia, lecz należy walczyć o to, by sen o to, by marzenie nie było sobą, nie takie jakie jest z...

Wierszyk o Tokio Hotel Nie dla mnie kapcie i ciepły fotel ja wole słuchać muzy tokio hotel uwielbiam ich muze uwielbaim ich styl ale najbardziej kręci mnie Bill ma super fryz, i coolowe ciuchy a na estradzie kociarskie ruchy natura go głosem obdarowała a...

sorry Przepraszam że tak długo nie pisałam. Ciesze sie ze coraz wiecej osob do mnie wchodzi!! Wkleje wierszyk i obrazio! Piszcie dużo komci!!! papap!! Testament mój Żyłem z wami, cierpiałem i płakałem z wami, Nigdy mi, kto...

;(;(;(;(;( Z PAMIęTNIKA NIENARODZONEGO DZIECKA: 5 października Od dzisiaj żyję. Rodzice, jeszcze o tym nie wiedzą, ale już jestem. Mam być dziewczynką- blondynką o niebieskich oczach. Wszystko to już jest ustalone, nawet to, że będę kochać kwiaty. 19...

wierszyk tekst Dawno nie było żadnego wierszyka, więc pomyslałem, że dzisiaj dodam taki dość ciekawy, może czasem troche zwruszający - no, taki no .... "Świat wypadł mi z moich rąk Jakoś tak nie jest mi nawet żal Czy ty wiesz jak chciałbyś żyć, bo ja...

Siupel WierszYk ;) Andrzej Bursa "Modlitwa dziękczynna z wymówką" Nie uczyniłeś mnie ślepym Dzięki Ci za to Panie Nie uczyniłeś mnie garbatym Dzięki Ci za to Panie Nie uczyniłeś mnie dziecięciem alkoholika Dzięki Ci za to Panie Nie uczyniłeś...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ..41 42

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów