.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
wiki ‹› zdrowie ‹› 3 klasa ‹› dzie ‹› fajny ‹› czytanie ‹› the gazette ‹› stopy ‹› Polska ‹› dlaczego kocham cie ‹› blog ‹› oczy ‹› ola ‹› muzyka ‹› doda ‹› psy ‹› blogasek ‹› dziewczyna ‹› jaka ‹› usta ‹› pytania ‹› nowa ‹› http ‹› MIOCI ‹› Justyna ‹› in the blood ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› kumpela ‹› Wałbrzych ‹› Hinata ‹› ork ‹› kochaj mnie ‹› kocham ci ‹› kocham cie bo ‹› kredyty ‹› wakacje ‹› wolny ‹› kamil ‹› zdj ‹› gry ‹› Pozna ‹› obrazki ‹› zycie ‹› papużki ‹› Igor ‹› hong ki ‹› paulcia ‹› zlew ‹› opowiadanie ‹› love ‹› tomek ‹› sport ‹› jaka jestem ‹› dla dziewczyny ‹› ubrania ‹› ciastek ‹› wierszyk ‹› opowiadania o Th ‹› black ‹› moje fotki ‹› lato ‹› Ewa ‹› hej ‹› jego dziewczyna ‹› smutne ‹› wiersze na nk ‹› smutna ‹› blogi ‹› sukces ‹› kocham cie ‹› moda ‹› zaj ‹› OBRAZKI w-F ‹› OBRAZKI w-F ‹› forever ‹› bestia ‹› Neji i hinata ‹› demi lovato ‹› Żaneta ‹› pisz ‹› sloneczko ‹› pain i ‹› obrazy na nk ‹› gry komputerowe ‹› RYSUNKI na nk ‹› szkoa ‹› hidan i ‹› no perfect ‹› harry potter ‹› obrazki na NK ‹› Jego jaja ‹› robert lewandowski ‹› MIŁOŚCI ‹› ciekawe ‹› hotel ‹› gwiazdy ‹› ubezpieczenia ‹› strasznie ‹› naruto ‹› dzien ‹› optymistyczne ‹› dziewczyn ‹› rihanna ‹› trzy ‹› cisza ‹› dla przyjaci ‹› find ‹› 2 Min ‹› w-f wiersz ‹› podcinam ‹› tokio ‹› ciuchy ‹› kupa ‹› Sylwia ‹› orlando ‹› r16 ‹› super junior ‹› wiersze na nk mnie ‹› Sakura ‹› sex fotki ‹› Lady ‹› rok po ‹› naruto sk ‹› bo kocham ‹› renji ‹› najlepsza ‹› zdrowia ‹› mj chopak ‹› mieszne ‹› kasia ‹› image ‹› wiersze na nk o mnie ‹› grupy ‹› zimno ‹› girl ‹› anime ‹› dzie dobry na nk ‹› code ‹› Tokio hotel op ‹› 4 klasa ‹› myli ‹› pomoc ‹› anio ‹› dziewczyny ‹› Holiday 1 ‹› klasa 4 ‹› kamil ss ‹› gitara ‹› po pierwsze ‹› kamila ‹› lol ‹› opisy ‹› ania z ‹› kocham ‹› klaudia guziejewska ‹› ola 14 ‹› Erotyka ‹› dodatki ‹› mama ‹› jaka jestem ‹› na dobranoc ‹› my ps vita ‹› Martina stoessel ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› istnieje ‹› Hilton paris ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› dla przyjaci ‹› pro ‹› prace ‹› pick ‹› czy mnie kochasz ‹› linki ‹› emma ‹› hermiona ‹› skin ‹› kinga ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› shakira ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko

Wyszukaj na blogach

Podaj Przyklady Potwierdzajace Ze Londyn Jest Swiatowa Metropolia Wybierz Obiekty Podaj Przyklady Potwierdzajace Ze Londyn Jest Swiatowa Metropolia Wybierz ObiektySprawdzian Z Fizyki 2 Do Liceum Chaos W Przyrodzieavila gry do sciagnieciazyczenia gify na komorke za darmohttp zmdsghj gov cn zhhq E GuestBook aspfajne nicki dla...

Pierwszy śmieszny obrazek Na swoim będę zamieszczał śmieszne obrazki z całego świata. Pozwoli to nam się odstresować i na chwilę zapomnieć o trudach dzisiejszych czasów. Pierwszy obrazek pochodzi ze strony internetowej www.pozytywniej.pl, gdzie znajdziemy śmieszne zdjęcia...

Pierwszy śmieszny obrazek Na swoim będę zamieszczał śmieszne obrazki z całego świata. Pozwoli to nam się odstresować i na chwilę zapomnieć o trudach dzisiejszych czasów. Pierwszy obrazek pochodzi ze strony internetowej www.pozytywniej.pl, gdzie znajdziemy śmieszne zdjęcia...

zdjęcia rodzinne warszawa W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost zainteresowania fotografią, co powiązane jest z fantastycznie szybkim rozwojem cyfrowej technice obrazowania zdjęcia rodzinne warszawa i taniejącym z roku na rok sprzętem fotograficznym, na...

Konkursik Robie konkursik bo sie robi nudno a wiec tak konkursik bedzie na naj- bloga. Jesli myslisz ze masz fajnego bloga to zglos sie. Do wygrania sa obrazki takie jakie widzicie. Za I miejsce 20 komciow i 5 obrazkow ktore sobie wybierzesz z tych co...

Uwaga!Konkursik! Siemnao! Zakladamz konkursik. Najlepszy obrazek. Kazdy z was niech poszuka sobie obrazek i w komciach poda GG my napiszemy do niego i wezmiemy obrazek. REGULAMIN 1.Jezeli beda 2 takie same obrazki.Obydwa zostana wykfalifikowane z...

PROSZĘ WAS !!!!!!!!! PROSZĘ WAS, ABYŚCIE WPISALI MI SIĘ DO KSIĘGI GOŚCI NA www.winx.blog4u W 4 NASTĘPNYCH NOTKACH: - FOTKI Z THE SIMS NA STUDIACH - FAJNE AVATRY - OBRAZKI Z THE URBS - OBRAZKI Z SŁODKIMI PSIACZKAMI

Różne dodatki Siemka Lola pisze dawno nie pisałam bo nie miałąm czasu i mam też inne blogi http://sweet-girl-lola.blog4u.pl/

Ocena bloga http://panna-niezapominajka.mylog.pl --> ocenia Martynka ;) Pierwsze wrażenie: Hmm..Blog bardzo ładny..;] Fajnie wygląda to, że nie jest na całej stronie tylko na jej kawałeczku ;) Daje 15/20 Avatar: Nic dodać nic ująć ;) Daje 10/10 Obrazki: Hmm..nie widze ich tu..=/ Albo jestem ślepa.. Ta...

Traktat o projektacji astralnej- cz.2 Gdy ciało fizyczne zapada w sen, ciało astralne zawsze dokonuje samoistnej projekcji w świat materialny. Gdy ciało energetyczne się rozszerza podczas snu, ciało astralne dryfuje tuż ponad ciałem fizycznym, lecz w granicach wpływu rozszerzonego...

1 Dzień Bloga Wczoraj założony został ten blog oczywiście dam wam obrazki jak zawsze ale musicie notki KOMENTOWAĆ! Wtedy dostaniecie więcej obrazków. Dziś obrazki będa troche później ale jeszcze dziś je dam. Pozdro!] OBRAZECZEK: Dziś dam wam 1 obrazek...

Ocena bloga http://pawmaul.blog4u.pl --> ocenia Szczypcia ;) pierwsze wrażenie: Chmmm. Strasznie długo włącza się twój blog. Myślę że to przez to że masz dużo zdjęć na serwerze. (Pokasuj je moze i zastąp je obrazwkami z jakiegoś serweru.) Na stronie głównej w oczy rzuca się dużo dodadków. I na...

pierwsza notka Tekst pogrubionyTekst wysrodkowanysiemka:) To jak zreszta widac jesty moja pierwsza notka.Postanowilam zalozyc bloga,bo lubie je prowadzic....bede dawala tez jakies obrazki do notek....mozecie pisac w komciach jakie chcielibyscie obrazki w...

Hejo!! Co tam? Jak wakacje? U mnie w miare!! Dziś to dodam jakieś teksty i obrazki!! Bo jakoś nie mam ochoty na jakiś tam przemyslenia itp. :P No więc najpierw zdania z piosenki któe tak jakoś najbardziej utkiły mi w głowie: -"...Odnalazłam siebie w...

www.justinundth.blog4u.pl/ ~~OCenka bLoga~~ ~~PieRwszE wrAżeniE: 3/10 mało,ale proste, nie lubie tokio hotel ~~NazWa bLoga: 7/10 nie nio ogólnie to fajna, ale jest w niej cios cio mnie odpycha, ale za to tytuł masz ładnusi "Niasą mnie marznie pragnące spełania" słodkOoo=*** tylko...

NA POCZĄTEK KILKA SŁÓW JESTEM DOMI NIE BĘDE TUTAJ DAWAĆ TEKSTÓW,TYLKO I WYŁĄCZNIE OBRAZKI... NIE BĘDE PISAĆ TU O SWOICH SMUTKACH I RADOŚCIACH. ANI NIE BĘDZIE TU ŻADNYCH WIERSZY MOICH INIE MOICH, ANI NIC...MOŻE KIEDYŚ ZMIENIE ZDANIE A NA RAZIE TYLKO...

Tak wiec PIERWSZA ocenka dla bloga WWW.DIABELSKA-MROK.WJO.PL OCENA DLA http://diabelska-mrok.wjo.pl PIERWSZE WRAZENIE:Szablon ładny, tyle ze brak przywitania. PUNKTY:5/10 SZABLON:Jak juz pisałam ladny: czarno niebieski, a co najlepsze nie jest suwakowy.PUNKTY:10/10 AVATAR: Z przykroscia...

oBrAziOLkiiiIIii :) Znowu dodaje obrazki,bo przecież nie bede potem brała ich nie wiem skąd tylko od razu biore jaki mi trzeba i do notki an bloga.Kazdy może je brać,bez pytatania =]. Nie jestem aż taka chytra xD.Plosem Was bardzo,dla was jeszcze więcej,bo wiem ,że...

Przywitanie :* Siemka ;* Jestem Oliwia mam 13 la i mieszkam w Zgozelcu-tak tak w Zgorzelcu w tej dziurze ^^ Interesuje sie j,niemieckim,sportem min.piłka nożna i siatkówka,a także muzyka... Dlatego też owo założyłam tego bloga xD Bede tutaj pisac takie...

instrukcja na blokade prawego klawisza myszki. hej!! naprawde wielkie dzieki za te komentarze przynajmniej wiem ze ktoś czyta moje instrukcje i byc moze z nich kożysta. dzisiaj mam instrukcje na blokade kopiowanie treści czyli blokada prawego klawisza myszki.kod który znajduje sie w tym...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów