.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
pati ‹› Data ‹› po pierwsze ‹› hotel 54 ‹› uroda ‹› jego dziewczyna ‹› hej ‹› amanda laura bynes ‹› wierszyk o w-f ie ‹› kochaj ‹› Adam ‹› hannah ‹› pami ‹› cisza ‹› Władca pierścieni ‹› kocham ci ‹› wolny ‹› dziewczyn ‹› bo kocham ‹› hejka ‹› opowiadania ‹› skin ‹› kocham ‹› opisy na gg ‹› Polska ‹› OBRAZKI w-F ‹› nowa ‹› kai ‹› blog ‹› nazwy ‹› star ‹› malowanie ‹› andy ‹› moda ‹› sami ‹› obrazki ‹› manga ‹› smutne ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› male ‹› test kl 6 ‹› OBRAZKI wF ‹› pain ‹› love ‹› fotki ‹› zdj ‹› itachi i ‹› big ‹› bill ‹› http ‹› kobieta ‹› basia ‹› wiki ‹› Bokserki ‹› justin timberlake ‹› dlaczego kocham cie ‹› dla przyjaci ‹› one direction ‹› wiktor ‹› opowiadanie ‹› sakura ‹› portal ‹› emma watson ‹› buziaki ‹› wilk ‹› MIOCI ‹› ania ‹› to tylko seks ‹› trzy ‹› duchy ‹› zaj ‹› wiadomo ‹› kasia ‹› britney ‹› dramione ‹› kamila ‹› zaj ‹› siostry ‹› test ‹› pieski ‹› Tsunade ‹› WEEKEND ‹› sebastian ‹› rok ‹› WITAM ‹› przyjaciele ‹› naruto ‹› host ‹› gay ‹› find ‹› piersi ‹› dzie ‹› avatary ‹› poradnik ‹› istnieje ‹› image ‹› dla przyjaci ‹› gitara ‹› dziewczyny ‹› ubezpieczenia ‹› avki na gg ‹› rok po ‹› h2o ‹› chuj ‹› Gaara i Matsuri ‹› pytania ‹› doda ‹› kochaj mnie ‹› hong ki ‹› hinata ‹› zimno mi ‹› cloud ‹› relaks ‹› jaka ‹› humor ‹› naruto ‹› moje fotki ‹› tom ‹› przedszkole 22 ‹› katy perry ‹› super ‹› ksi ‹› dr house ‹› anime ‹› wierszyki na nk ‹› chlopak ‹› mokra ‹› forever ‹› rachel ‹› rower ‹› pamitnik ‹› wiersze na nk mnie ‹› kotki s ‹› ania z ‹› dragon ‹› britney spears ‹› wulkan ‹› dzien ‹› rozdzia ‹› cody ‹› w-f wierszyk ‹› nasza klasa ‹› mp3 ‹› tokio ‹› OBRAZKI wF ‹› wiersz ‹› Tobi ‹› rock ‹› tokio hotel ‹› magda ‹› marta ‹› wszystkiego ‹› hotel ‹› avatar ‹› blogi ‹› fajny ‹› w-f wiersz ‹› emanuel ‹› Biel ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› photo ‹› klaudia p ‹› wieczór ‹› moje sekrety ‹› kotki ‹› dla dziewczyny ‹› key ‹› egypt ‹› pracuje ‹› sasuke hentai ‹› Ashley ‹› tapety ‹› czytanie ‹› edward ‹› rihanna ‹› Song ‹› monika ‹› sophie ‹› filmy porno ‹› zajebisty ‹› myli ‹› dziewczyna ‹› wakacje ‹› szablony ‹› shaman ‹› TOLa ‹› pain i ‹› mamo ‹› Peja ‹› przytul mnie ‹› filmy ‹› oczy ‹› ola ‹› phoebe tonkin ‹› jaka jestem ‹› angel ‹› przepraszam ‹› miley ‹› historie ‹› zima

Wyszukaj na blogach

31.03.2006 Munky udzielił o statnio wywiadu dla Ultimate Guitar o technikach jakie stosuje przy nagrywaniu, na scenie oraz o swoim solowym projekcie. Munky Interview 4 Ultimate-Guitar Masz niezwykłe techniki, które używasz w studio dla...

FolGe 1 border="0">Wraz z moimi trzema kumpelami założyłyśmy zespół rock'owy Ja gram na gitarze elektrycznej, Sabina na gitarze basowej, Pati na perkusji, a Gandzia śpiewa. Nasz zespół nazywa się F.A.Nless, czyli Free and Nameless. Bardzo chciałyśmy...

Skład zespołu!! Zespół Tokio Hotel to czterech zwariowanych chłopaków: Wokalista-Bill Kaulitz(16) Gitara-Tom Kaulitz(16) Bas-Georg Moritz(19) Perkusja- Gustav Klaus Wolfgang(18)

})i({ Tak, co raz bliżej święta... Czas w którym powinniśmy troche odpocząć... a ja musze cały czas pomagać mamie. Brat pracuje cały czas od pon. do piątku. Dobra wtedy jakoś dam rade żeby pomóc, ale sorry jak on i tak do domu nie przyłazi tylko leci...

Skład Zespołu Bill Kaulitz - (ur. 1 września 1989 r. w Lipsku), muzyk niemiecki, wokalista zespołu Tokio Hotel. Teksty piosenek pisze od 9. roku życia. Wraz z bratem bliźniakiem Tomem (gitarzystą) oraz Georgiem Listingiem (gitara basowa) i Gustavem...

Slipknot !!! Slipknot powstal w roku 1995, jako efekt wspólpracy perkusistów Shawn'a Crahan'a i Anders'a Colsefni. Crahan byl fanem zespolu Colsefniego - Vexx, a Colsefni czesto przychodzil na koncerty grupy Crahan'a - Heads...

O członkach zespołu Bill Kaulitz - (ur. 1 września 1989 r. w Lipsku), muzyk niemiecki, wokalista zespołu Tokio Hotel. Teksty piosenek pisze od 9. roku życia. Wraz z bratem bliźniakiem Tomem (gitarzystą) oraz Georgiem Listingiem (gitara basowa) i Gustavem...

Swieta? No to zaczynamy. Znów. Od początku. I zobaczymy jak będzie tym razem. Pozdrawiam tych którzy na to zasłużyli [tylko] i Klaudie [ :P ] love forever hih dla tych co rozumieją. Nieważne. Dzieki Older Kamiler- dzieki Tobie umiem :)...

TOOL. ...Und Keine Eier! Na początku było czterech kolesi, którzy w ogóle nie mieli w planach jakiegokolwiek zespołu, a już napewno nie takiego, w którym graliby razem. Maynard James Keenan mieszkał sobie ze swoją rodziną Baptystów najpierw w...

:( Wiem,nikt z was mnie nie rozumie.To oczywiste,nie bylyscie w mojej sytuacji. Opowiem wam wszytsko od poczatku....Cofnijmy sie dwa miesiace w stecz. Moj przyjaciel Kamil,najprzystojniejszy chlopak w szkole nagle po dyskotece szkolnej chcial sie...

Dlaczego gitara?? 1.Dlaczego gitara? -Wówczas gdy miałem 7 lat mój ojczym wcisnął mi do ręki gitarę i odkryłem, że to totalnie świetne. W innych zespołach, wcześniej, zawsze fascynowali mnie gitarzyści. 2.Jak mógł byś opisać sam siebie w 3 słowach? ...

Prawdziwe życie nastolatków w Niemczech na przykładzie chłopaków z TH Nie tylko na scenie chłopaki z Tokio Hotel dają czadu, ale także za kulisami dają niećle popalić. Urządzają dzikie przyjęcia i niepohamowanie namiętnie się całują, gdzie tylko się da!" Nastolatkowie namiętnie się całują i obmacują,...

O Billu Tomie Georgu i Guciu Bill - lider Tokio Hotel, chyba najbardziej wyróżnia się spośród członków zespołu: jego „dzika” fryzura, czadowy makijaż i jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny styl, uczynił z niego niemiecką mega gwiazdę. I dlatego też, teraz musi...

Me!!!!!!!!! Hej ! Przepraszam ze długo nie pisałam, ale zbierałam jak najwięcej wiadomości i przypałów z mojego życia, żeby móc wam jak najwięcej poopowiadać! A więc zaczynam: Wreszcie jestem po najgorszej dotychczasowej rzeczy w moim życiu, czyli :...

Pierwszomajówka     Wczoraj poszliśmy na pierwszomajówkę. Gdzie można w Suwałkach pójść na romantyczny spacer?... Gdzieś, gdzie do niedawna można było dostać w zęby albo co najwyżej nawozem z wysokiego rozkrakanego drzewa. Mojej Lubej podobał się...

Pierwsza nota na pierwszym blogu Witam. Nazwa mojego bloga nie mówi Wam zbyt wiele, ale "style girl" to włsnie JA. Mam swój zespół o takiej właśnie nazwie. W moim zespole jestem główną wokalistką. A no właśnie, coś o moim zespole: Wokal- Ja, czyli "Style Girl"...

Pierwsza nota na pierwszym blogu Witam. Nazwa mojego bloga nie mówi Wam zbyt wiele, ale "style girl" to włsnie JA. Mam swój zespół o takiej właśnie nazwie. W moim zespole jestem główną wokalistką. A no właśnie, coś o moim zespole: Wokal- Ja, czyli "Style Girl"...

Pierwsza nota na pierwszym blogu Witam. Nazwa mojego bloga nie mówi Wam zbyt wiele, ale "style girl" to włsnie JA. Mam swój zespół o takiej właśnie nazwie. W moim zespole jestem główną wokalistką. A no właśnie, coś o moim zespole: Wokal- Ja, czyli "Style Girl"...

O TH Wykonawca: Tokio Hotel (Kategoria: Pop) Devilish) to niemiecka młodzieżowa grupa muzyczna pochodząca z Magdeburga i grająca swoistą odmianę popu. Pierwszy singel Durch den Monsun wydali w lipcu 2005 i od razu odnieśli znaczący sukces...

O TH Wykonawca: Tokio Hotel (Kategoria: Pop) Devilish) to niemiecka młodzieżowa grupa muzyczna pochodząca z Magdeburga i grająca swoistą odmianę popu. Pierwszy singel Durch den Monsun wydali w lipcu 2005 i od razu odnieśli znaczący sukces...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ..36 37

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów