.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
jego dziewczyna ‹› egypt ‹› lafee ‹› zimno ‹› http ‹› legendy ‹› hidan ‹› Shikamaru ‹› komiksy ‹› misio ‹› pomoc drogowa ‹› witch ‹› yaoi ‹› jonghyun ‹› ble ‹› Uchiha ‹› avatary 50x50 ‹› la fee ‹› kotek ‹› beyblade ‹› kla ‹› rasta ‹› fajny ‹› k pop ‹› ciesz ‹› joanna ka ‹› mieszne ‹› szablon ‹› w-f wierszyk ‹› hinata ‹› nauczycielka ‹› register ‹› przyja ‹› kocham ci ‹› buziaki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› psy ‹› kot ‹› dziewczyn ‹› tom ‹› dorota ‹› pro ‹› g- dragon ‹› blog ‹› wczasy ‹› oczy ‹› moje fotki ‹› dziewczyny ‹› 27 urodziny ‹› code ‹› one piece ‹› polityka ‹› kobieta ‹› przepraszam ‹› najlepsze ‹› prof ‹› w-f wiersz ‹› katt ‹› muzyka ‹› pisz ‹› wszystkiego ‹› dlaczego kocham cie ‹› FT Island ‹› rozdzia ‹› klasa ‹› boruc ‹› dietA ‹› harry ‹› przyrody ‹› warning ‹› Panfu ‹› religia ‹› ewelina ‹› cicho ‹› dla dziewczyny ‹› sex ‹› chuj ‹› ciekawe ‹› myli ‹› mama ‹› gry ‹› dzie ‹› kochaj ‹› pytania ‹› drewno ‹› opisy na gg ‹› USA ‹› kotki ‹› sami ‹› pracuje ‹› sakura i jej po ‹› rok ‹› find ‹› torres ‹› wyznanie ‹› dupa ‹› big ‹› gitara ‹› dziewczyna ‹› Taylor ‹› prace ‹› Data ‹› wycieczka ‹› opisy ‹› filmy ‹› w-f wierszyk ‹› h2o ‹› wiersze o mnie ‹› tapety- ‹› hejka ‹› site ‹› kocham ‹› obrazki z ‹› skin ‹› edward ‹› tokio hotel ‹› strasznie ‹› wakacje ‹› ruda ‹› siostry ‹› hannah montana ‹› dla przyjaci ‹› hannah ‹› ramki ‹› wiersze na nk mnie ‹› teen ‹› nauka ‹› Yorki ‹› o kumpeli ‹› WITAM ‹› Jaja ‹› bo kocham ‹› zamknij oczka ‹› harry ‹› jaka jestem ‹› PZPN ‹› opisy na ‹› kocham cie ‹› sama pisa ‹› oliver ‹› Dawn ‹› pick ‹› kakairu ‹› kocham cie bo ‹› o Hinata ‹› ubrania ‹› o marzeniach ‹› Sylwia i ja ‹› Suka ‹› tokiohotel ‹› manga ‹› rok po ‹› 2 Min ‹› wolny ‹› taemin onew ‹› pomoc ‹› pami ‹› one direction ‹› key ‹› jaka jestem ‹› in the blood ‹› hidan i ‹› gwiazdy ‹› gerard way ‹› dante ‹› miley ‹› Sperma ‹› humor ‹› konie ‹› zaj ‹› ania z ‹› zycie ‹› Ja i sylwia ‹› hej ‹› pamietnik ‹› seks ‹› sport ‹› test kl 6 ‹› znaki ‹› love ‹› opowiadania o Th ‹› trzy ‹› wierszyki ‹› nagie ‹› historie na nk ‹› sex pl ‹› Dobranoc ‹› wilk ‹› kwiatek ‹› michael ‹› WEEKEND ‹› przyroda kl 4 ‹› tokio hotel ‹› grupy ‹› len ‹› przyjaciele ‹› Biel ‹› test przyroda 4 ‹› urodzinowe ‹› ciuchy

Wyszukaj na blogach

Opis Postaci Hiroko Uchiha Wiek: 12 Urodziny: 10 Listopada Wioska: Konoha-Gakure Ranga: Gennin Grupa Krwi: AB Wzrost: 151. 5 cm Waga: 29.1 kg Zdolności ograniczone do więzów krwi: Sharingan Specjalne techniki: jutsu żywiołu ognia (Katon),...

IV Na początek bardzo chciałabym wam podziękować za komentarze :) Były bardzo miłe, nawet jeśli tylko reklama swojego bloga xd. Zachęcam do czytania, dziękuję za czytanie, jestem szczęśliwa, jeśli chociaż jednej osobie się mój blog podoba; będe...

opowiadanie czśęść pierwsza Następnego dnia Sasuke obudził się pełen sił.Spojrzał na Zegar : ~~5:00!~~ -Pomyślał zrywając się...Jednak po chwili spojrzał na łóżko swojego sensei i przyjaciela. ~~Wszyscy jeszcze śpią...więc nikt nie dowie się~~ -Brunet wstał z...

19: przeprowadzki No cóż…. Tak wiele osób prosiło, żebym go oszczędziła… (ta, prosiło „Ty cholero!” „Jak śmiesz!” „I ty siebie nazywasz Uchiha?!?” ^^’’’) W porządku. Ciesz się, braciszku, to twój...

Konnichiwa!!!! Witam.... Hehe. Jestem tu nowa i będę tu przepisywać notki z mojego poprzedniego bloga na innym portalu.Cóż... Może tutaj będę ieć więcej czytelników... Nic nie wykluczam, ale liczę na odpowiedź...xD To narka!! P.S. Zapraszam na...

9.Talent Złapałam chłopaków za ręce i pociągnęłam w kierunku sceny rozstawionej przy budynku gdzie urzęduje Hokage.Odbywał się tam pokaz talentów.Właśnie śpiewał sasuke.Dziwiłam sie jak nie wiem.Od jego powrotu do wioski wszyscy uważają go za bryłę...

001. Pocztek opowiadania jest z mojego innego bloga gdyż musiałam przenieśc go na inny serwer. Powód? Nie umiałam się obsługiwać xD. Notka długa ale i beznadzijna. Szablon też do dupy xD. Ostrzegam że jest w niej troche erotyki a w następnym odcinku...

"Prawda jest czasem platkiem, który spada i nigdy nie wraca.. " A ja też se walne obrazek ha :D Ale nocia nie będzie długa ** Obudziła się rano. Otworzyła mimowolnie oczy. Jednak teraz on leżał przy niej. Spał spokojnie. Jego oddech był równy. Nawet po nocnych zabawach. Spojrzała na zegarek który...

Męska część ^^ Ochaio! No więc teraz przedstawiam część męską Imię:Hidori Wiek:13 lat Wioska:Piasku Urodziny:19 marca Styl:Wiatru Kekkei genkai:Sabaku no jutsu Specjalne techniki:O...Dużo Hidori jest synem Gaary.Matki nigdy nie poznałam(ciekawe...

Poznanie Helloł moje małe pomarańczki^^ Zaczynam opowiadanie które będzie o bohaterach Naruto ale w normalniej szkole. Był piękny dzień.Słońce grzało.Dziś był 1 września.Wszyscy wybierają sie do szkoły.-Sakura!Sakura wstawaj!Krzyczała mam...

"A cisza grała wsłuchując sie w oddech tylu osób" A deszcz padał. Serce biło w jego rytm. Oddech był nie do usłyszenia. Miłość zanikała w nich tak samo jak krople w glebie. Dni mijały. Przemijały miesiące. Serce zapomniało jak kochać. Usta zapomniały smaku. Ręce dotyku.Oczy jego wyglądu i...

Dzień kobiet... Blondyn przetarł rano oczyska.Spojrzał na budzik.ZA 5minut początek roku szkolnego! -AAA!-krzyknął i rzucił się na swoje ubrania. Walizki już spakował wczoraj(szkoła z internatem). Wybiegł z domu najprędzej jak się da.Na ulicy wpadł przez...

Służba u Orochimaru Sasuke chodził po korytarzach zamku Orochimaru.Cieszył się,że tu jest.Teraz stanie się silniejszym i pomści rodziców.Nagle nieopatrznie dotarł do komnaty,gdzie miał kazane nie wchodzić.Jednak ciekawość wzięła górę nad wszystkim. Pokój był...

Siemka Ello Co tam u Was? U mnie nic nowego. Dzisiaj wtorek... Jutro do szkoły...Za 3 miesiące wakacje...Czeka mnie 5 klasa... Czas tak szybko leci... Dzisiaj wstałam o 12.00 bo koło 04.00 poszłam spać xD Ale się wyspałam :D ...

pokolenia. W sali treningowej rodu Uchiha walczyły dwie postacie. Długowłosa dziewczyna, licząca sobie osiemnaście lat oraz jej ojciec. Oboje wykonywali płynne, wręcz doskonałe ruchy. W tym 'tańcu', mogli by pozostać na wieki, gdyby nie dźwięk dzwonka,...

1.rozdział Hinata obudziła się w dziwnym pomieszczeniu to na pewno nie był jej pokój wszędzie było dość ciemno pokój był oświetlony jedną świeczką w koncie zobaczyła dwie przyjaciółki Sakurę i Temari miały liczne rany na ciele hinate to trochę...

Opisy bohaterów- ciąg dalszy^^ Ino Yamanaka: (brak zdjęcia!) Wiek: 19 lat Rodzina: Mama- Karin. Tata- Sanjurou Sympatia: Z początku- Sasuke Uchiha. Później- Shikamaru Nara. Teraz- Kiba Inuzuka Marzenie: Nieznane ~*~ Temari Desu Wiek: 20 lat Rodzina: Dwaj bracia- Gaara...

10.Brak kontroli - Sakura... Sakura... Sakura! - Krzyczał jakiś głos. Po chwili okazało się, że to młody Uchiha próbuje obudzić różowowłosą z głębokiego transu zwanego potocznie snem. Kilka minut puźniej zielonooka postanowiła wstać z parapetu. Przetarła oczy i...

Gallery: Naruto Akamaru Akatsuki Anko Asuma Choji Deidara 08. Gaara Gamabunta Gamakichi Haku Hidan Hinata Ino Iruka Itachi Jiraiya Kabuto 19. Kakashi Kakuzu Kankuro Karin 23. Kiba Kimimaro Kisame Konan Kurenai Kyuubi Minato 30....

12.Spełnione marzenie i ucieczka Poranek. Za oknem wszystko zaczyna się budzić ze snu. Podobnie jest w pokoju numer 290. Młoda kunoichi właśnie się obudziła. To ten dzień, w którym opuszcza siedzibę Orochimaru wraz z Sasuke. Z pomocą swojego przyjaciela i dawnego sensei. Lecz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów