.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
opisy na ‹› hinata ‹› http ‹› USA ‹› jaka jestem ‹› ania z ‹› lee ‹› po pierwsze ‹› usta ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› myli ‹› wierszyki ‹› avatary na nk ‹› moja muzyka ‹› muzyka ‹› dziewczyna ‹› istnieje ‹› jego dziewczyna ‹› blog ‹› sakura i jej po ‹› seks ‹› sama pisa ‹› cisza ‹› opisy na gg ‹› Sylwia ‹› OBRAZKI wF ‹› grupy ‹› Adam ‹› joe ‹› michael ‹› OBRAZKI w-F ‹› pamitnik ‹› 2 Min ‹› opowiadania ‹› fotki ‹› dziewczyn ‹› zielone ‹› Manchester ‹› znaki ‹› dziewczyny ‹› onepiece ‹› Data ‹› Sakura ‹› trzy ‹› emma ‹› linki ‹› jaka ‹› sklep ‹› opowiadania o Th ‹› przepraszam ‹› ola 14 ‹› akatsuki ‹› kobieta ‹› warning ‹› ginny ‹› ksi ‹› pies ‹› wiersze na nk ‹› darmowe ‹› us5 ‹› oczy ‹› przyja ‹› zdj ‹› lol ‹› dla dzieci ‹› filmy erotyczne ‹› zycie ‹› gry ‹› rock ‹› anna i yoh ‹› zimno ‹› prace ‹› wolny ‹› nie ogladaj sie za siebie ‹› loki ‹› g- dragon ‹› jessica ‹› Polska ‹› miley ‹› wszystkiego ‹› rok ‹› wiersze o mnie ‹› harry ‹› najlepsza ‹› mama ‹› dzie ‹› czerwony ‹› historie na nk ‹› Song ‹› Ja i sylwia ‹› star ‹› dodatki ‹› gallery ‹› hinduska ‹› dupa ‹› link ‹› pozdrowienia ‹› wiara ‹› mieszne ‹› johnny ‹› Neji ‹› Bts ‹› kanon ‹› cichutko ‹› final ‹› tokio ‹› roy ed ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› fashion ‹› dla przyjaci ‹› kocham cie bo ‹› kinga ‹› wiersz ‹› Przerodzenie ‹› khj ‹› b2st ‹› lubuskie ‹› jesie ‹› scrubs ‹› ciekawe ‹› wiersz o mi ‹› naruto ‹› wierszyk o w-f ie ‹› th yaoi ‹› k pop ‹› Prezerwatywy ‹› jestem emo ‹› Justyna ‹› zimno mi ‹› kocham ‹› wiersze na nk o mnie ‹› zmierzch ‹› zaloz bloga ‹› sprawdzian ‹› girl ‹› opowiadanie ‹› miley cyrus ‹› sami ‹› hannah ‹› dlaczego kocham cie ‹› pomoc ‹› MIOCI ‹› szkoa ‹› WITAM ‹› obrazki na NK ‹› smutna ‹› ZDJECIA ‹› kamil ss ‹› Journey ‹› doda ‹› brit ‹› 4 klasa ‹› h2o ‹› zdrowia ‹› klasa ‹› dr house ‹› klasa 4 ‹› serduszka ‹› my diary ‹› w-f wiersz ‹› Tokio hotel op ‹› demon ‹› pro ‹› Jongho ‹› humor ‹› lubuskim ‹› jaka jestem ‹› null ‹› obrazy na nk ‹› RYSUNKI na nk ‹› tokio hotel ‹› obrazki ‹› wiersze na nk mnie ‹› rozdzia ‹› blogasek ‹› find ‹› penis ‹› love ‹› Green ‹› wiersze z ‹› nastolatki ‹› stroj ‹› szablon ‹› kocham ci ‹› dietA ‹› najlepsze ‹› kreatywne ‹› zdrowie ‹› 3 klasa ‹› wiersze o mnie ‹› super ‹› justin bieber ‹› cicho ‹› tajemnice ‹› pussy ‹› jonghyun ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dzie dobry na nk ‹› ewelina ‹› wrzuta

Wyszukaj na blogach

Pytam bo wole to niż nie robić nic. : ) Czym jest miłość ? -Miłość to takie ciepłe uczucie w brzuszku. -Miłość to wzajemna troska. -Miłość to szczęście, ból i cierpienie. -Miłość to kochająca prawda. Jednak dla mnie miłość to nienaruszona wieczność. Odbicie od brzegu zmartwień....

Jaka jestem..? Nie wiem. Każdy jest inny. Każdy ma wady i zalety. A ja? Jaka jestem? Sama bym się mogła określić jako dziewczynę otwartą, w miarę zaradną, po trosze nieodpowiedzialną, często zbyt szczerą, momentami zakręconą. Inni widzą we mnie głównie porywczość...

Pierwsza nocia!!! :D Siemka!!! Jestem Sylwia i to mój new blog o PCD!!! Piszcie komcie i zgłąszajcie się do konkursów,a ja się oddzięcze :*

Uczestnicy Sandra, Anita, Nikola, Tobiasz, Natalia, Roksana, Paweł, Patrycja, Żaneta, Karolina, Rafał, Wiktoria, Beata, Ania, Ania, Danusia, Natalia, Karolina, Paulina, Zuzia, Ewelina, Patrycja, Piotr, Gosia, Daria, Ewa. Nasza super animatorka Sylwia,...

Moja klasa Dziewczynki : Karolina- fajna laseczka Daria- siedzi z Karoliną, tez fajna Ola- miła, ale czasami wkurzająca Kasia- zwariowana dziewczyna ;) Olga- czasami nie da sie z nią wytrzymać Lea- czasami zwariowana, ale fajna Paulina-...

Odcinek pierwszy Pierwszy odcinek wiec pewnie nie bedzie za ciekawie ,ale pozniej sie rozkreci ----------------------------------------------------- Patzre w lustro i widzesmutna twarz dziewczyny.Na jej biala jak paiper twarz leniwie opadaja kruczo-czarne...

Zapoznanie Cześć ! Mam na imie Sylwia.Mam lat 11..Musze się pochwalić że mam aż 6 blogów podam stronki...

Przyjaźnie i nowe życie Była w szkole taka dziewczyna(Ewa) która dręczyła mnie. W klasie 1-3 byłyśmy przyjaciółkami, potem znalazła sobie inną. I wtedy zrobiłam to samo. W klasie 4 to była moja imienniczka, ale później dogadywała się lepiej z Ewą. W klasie 5...

Rozdział 9 ...czas szybko mi mijał- mówiła znów Anabel-studia,dziecko wszystko mnie pochłonęło.W pewien weekend odwiedziła mnie wieczór panieńskikuzynka,Marlena,pamiętacie?-uciekła troszkę od tematu-i pomału sie zbliżamy do końca.No ale Marlena przyjechała...

Luzik:) Dziś w szkole tylko na jednej lekcji byłam. W sumie to mogłam wcale nie iść.. ale lubię polski;) Rano nie chciało mi się wstawać, żeby na 7.10 lecieć na dwie techniki :P A lekcje po pół godziny trwały (bo jest rada pedagogiczna), więc dużo nie...

Komers Zacznego od tego ze juz bardzo blisko wakacje bo za tydzien ja nie moge sie juz ich doczekac jestem tylko ciekawa do jakiej klasy mnie przydziela, no ale musze jeszcze piczekac a teraz napisze o komersie. Komers odbyl sie w czwartek bylo supcio...

Wakacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ohhhh nareszcie wakacje!!!!!!!! znaczy nie do końca bo dopiero jutro zakonczenie roku ale już prawie... Wolne od szkoły, Nowicy, kartkówek i wszystkiego co najgorsze!!! Alez sie ciesze! (prosze nie zwracać uwagi na błędy!) jutro po zakończeniu...

Odcienk 15 Czesc!! NO i mamy juz kolejny odcinek.NO tym raczej powinien byc w miare dobrze gramatycznie napisany:) NO radziłabym wam się delektować odcinkiem bo prawdopodobnie nie będzie nastepnego do wtorku. Ta notka zadedykowana jest dla...

Odcinek 15 Taa..wiecie jaka ja jestem! Mówiłam, że notki nie będzie, że tamta jest ostatnią, przedwakacyjną. Mówiłam?! Mówiłam. A zrobiłam inaczej Dziś dodaję także new odcinek, a powody są następujące: 1)Żebyście mi się tu nie zanudzili 2)Ponieważ...

Hey, hey!! już po końcu roku!!! Avril Lavigne najbardziej lubiła ten okres!!! Podam teraz tekst piosenki Av pt.: Everything back but you!!! Today was the worst day I went through hell I wish I could remove it from my mind Two months away from you...

Taka sobie notka :) Dziś miałam koniec mojego kursu...:( Załamka... :( Szkoda... A tak pozatym to nic nowego... Jutero Mężuś wpada do mnie :) Już i tak od soboty się nie widzieliśmy...Mały melanżyk się szykuje:) A jeszcze całe wakacje przed nami :) Ustaliliśmy już...

To był tylko rzut monetą.... Witam:) Chciał bym opowiedzieć wam pewną historię z mojego życia historię która jeszcze nie ma zakończenia, chociaż jej początek sięga 3 lat(2 lata przepraszam za błąd) wstecz do ciepłego lipcowego dnia 2004(2005!!) roku. Otóż wraz z...

Ofiaruje Ci je;*;* Wśród róż gdzie ja i Ty Tam gdzie jesteśmy My w szczęściu zatopieni miłością objęci Tam ja wyznaje miłość swą Miłość do Ciebie do każdych słów Twych Ja mały trochę naiwnie z dziecięcym spojrzeniem ofiarowuje Tobie serce me Serce które...

Album... Oj oj gdzie ja to byłem...daleko daleko...wiele stacji po drodze...miejsc a co z całej podróży...album wspomnień.Była Lednica...chwile, które dały mi wiele do zrozumienia...chwile, które nauczyły nas oboje wiele rzeczy...a przede wszystkim...

.... :/ fuck off kolejny zrabany dzien jak kazdy inny w te wakacje (zall) pogoda do dupy a ja siedze w chacie w dodatku zostalam olana przez pseudo przyjaciolki i zerwalam z chlopakiem. niedlugo sie przeprowadzam i zmieniam szkole a zeby bylo jeszcze ciekawiej...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ..29 30

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów