.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
opowiadanie ‹› http ‹› po rozwodzie ‹› hotel ‹› Lady ‹› love ‹› sebastian ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› site ‹› sukces ‹› bo kocham ‹› opowiadania ‹› ania ‹› klasa ‹› gry ‹› sobota ‹› cicho ‹› psy ‹› ewelina ‹› pozycjonowanie ‹› mp3 ‹› urodziny ‹› sex z siostr ‹› find ‹› obrazki z ‹› jaka jestem ‹› nastolatki ‹› Dobranoc ‹› rtt ‹› bill kaulitz ‹› noclegi ‹› linki ‹› samotni ‹› blog ‹› stopy ‹› zielone ‹› sweet ‹› OBRAZKI wF ‹› pieski ‹› gwiazdy ‹› hejka ‹› anna guzik ‹› wampiry ‹› zajebisty ‹› dziewczyny ‹› jessica ‹› Green day ‹› pisz ‹› my chemical romance ‹› sexy ‹› rozdzia ‹› zdj ‹› wiosna ‹› wiersze o mnie ‹› us5 ‹› test ‹› Uchiha ‹› joanna ka ‹› dzien ‹› kobieta ‹› szablon ‹› humor ‹› historie na nk z hp ‹› pawe ‹› michael ‹› przepraszam ‹› Pozna ‹› avatar ‹› Data ‹› opowiadanie o ‹› malowanie ‹› anime ‹› tokio ‹› przeprowadzki ‹› smutne ‹› dr house ‹› key ‹› Green ‹› fajny blog ‹› najlepsze ‹› Ashley ‹› urodzinowe ‹› shinee ‹› magda ‹› hotel 54 ‹› maine ‹› kocham cie ‹› flowers ‹› nauka ‹› harry ‹› ryba ‹› peni ‹› dziewczyna ‹› ciekawe ‹› dzie ‹› kocham ci ‹› kumpela ‹› black ‹› kupa ‹› kocham ‹› szatan ‹› bill ‹› lily ‹› pomoc ‹› mamo ‹› usta ‹› Akatsuki ‹› baga ‹› 2 Min ‹› opowiadanie ‹› Karola ‹› wiki ‹› dora ‹› opisy na ‹› zielone oczy ‹› wiersz ‹› nagasaki ‹› darmowe ‹› dla dzieci ‹› wodzie ‹› fashion ‹› sex pl ‹› dla dziewczyny ‹› pain i ‹› avki na nk ‹› paddy kelly ‹› oczy ‹› wiersze ‹› WEEKEND ‹› kotki są piękne ‹› test kl 6 ‹› dla przyjaci ‹› prace ‹› opowiadania yaoi ‹› Polska ‹› tayuya ‹› szablony na bloga ‹› h2o ‹› my diary ‹› nasza klasa 6b ‹› wierszyk ‹› Manchester ‹› muzyka ‹› buuu ‹› cisza ‹› po pierwsze ‹› hermiona ‹› pies ‹› edward ‹› zdrowia ‹› o jesieni ‹› in the blood ‹› ola ‹› ubrania ‹› zimno mi ‹› kamil ‹› link ‹› star ‹› szablony ‹› no perfect ‹› czerwony ‹› code ‹› MIOCI ‹› KINO ‹› o Hinata ‹› pepsi ‹› klaudia ‹› justin ‹› pamitnik ‹› porno filmy ‹› komiks ‹› gitara ‹› malarstwo ‹› kochaj mnie ‹› tom ‹› dziewczyn ‹› klaudia p ‹› tokio hotel ‹› harry ‹› siatka ‹› tajemnice przyrody odkrywamy tajemnice ‹› misie ‹› angel ‹› forever ‹› istnieje ‹› dowcipy ‹› rok po ‹› okulary ‹› skup aut ‹› avatary ‹› gay ‹› filmy ‹› bleach ‹› hinata ‹› sport ‹› final ‹› pick ‹› ola 14 ‹› kiba ‹› FT Island

Wyszukaj na blogach

FIRST PART OF MY STORY .... Cze !! Od RAZU MÓWIĘ, ŻE TO OPOWIADANIE JEST DZIWNE !!! I BEZ TYTUŁU !!! jAK COŚ, TO KOMENTY.... Tego dnia Sheila i RAndy szli do domu inną drogą niż zwykle. Randy obiecała mamie, że kupi jej kilka drobiazgów, bo zaprosiła gośći. - NIby...

Wstęp. Założyłam tego bloga, aby móc gdzieś przelać to wszystko ,co wcześniej widziały tylko moje myśli. Będzie to swego typu opowiadanie. Jak sama nazwa wskazuje będzie to opowiadanie o miłości. Jednak nie żadne romansidło...To będzie historia...

hej bedzie to blog o trampkach i o mnie no moze znajdzie sie miejsce na jakies opowiadanie mozecie dawac pomysły o czym bedzie to opowiadanie no i na pewno bedzie tutaj sporoo rock'u i punk rock'u

Trochę o moim życiu... Wiem, że to co zaraz napiszę nikogo nie będzie interesować. Ale cóż... O mnie Jestem Martyna i 11 liostopada skończę 15 lat. Mam brązowe włosy, zielone oczy i około 160 wzrostu. No i co najgorsze jestem bardzo chuda. Wszystkie ubrania...

KoNiEc ! Siemka ;* To nienowa notka ;] I szczerze to... kończę z tym blogiem :( Po prostu nie mam ochoty, czasu by pisać to opowiadanie ;) A jak chcecie to wpadajcie na mojego nowego blogaska Mam zamiar doprowadzić go do końca! Jest już 6 odcinków ;) ...

przygarnąć miłość??!! nieee... -sorki ale my się tu kochamy!!-zawołał niespodziewanie Tom... -Iw... ale mnie chyba wpuścisz??-o bosche!!!!! -Tom!!! ja ci chyba!!-wyszeptałam "głośniej"... i... nagle otworzyły się drzwi... szybko "skurczyłam się pod Tomem żeby niebyło mnie...

1 część opo - zapoznanie i dziwny list ... witajcie jak zauważyliście po NAzwie,oraz po szablonie Blog będTekst pogrubionyzie o Tokio Hotel. Bęzie to następne opowiadanie i zdaje sobie sprawe z tego,że nie będzie się Wam podobać,bo jest tu wiele innych i lepszych opowiadań:(( no...

Kapitel 1 Heyka wszystkim !! Zaczynam pisaĆ tu opowiadanie o Tokio Hotel . . Wcześniej pisałam opowiadanie na mylog'u,ale mylog cos nawala ostatnio a ja sie wQrzam tylko ;] no . . to jazda z 1 notką ;) Notki postaram sie dawac cotydzien ,ale to tylko w...

Wszystko się kiedyś zaczyna... ...i wszystko się kiedyś kończy. Działalność tego bloga dopiero się rozpoczyna. Co mogę o nim powiedzieć? Kilka rzeczy, które mogą zniechęcić, lub wprost przeciwnie - zachęcić do czytania. Będę publikowała tu opowiadanie. Nie powiem że...

NEW NOTA,NEW BLOG Rozdział 1 :] eloo będe dawac tutaj opowiadanie o tokio Hotel i LaFee.Zobaczycie opowiesc pełną przygut,przyjazni i miłości.Lafee napoczątku będzie zwyczajną prostą dziewczyna tak samo jak Bill i Tom...Ale potem wszyscy zmienia sie.A teraz opowiadanie: ...

Witajcie! Hejka! Witam na moim kolejnym już blogu! Kolejny blog, kolejne opowiadanie. Oczywiście o Shaman King. Ja nazywam się Sylwia. Mam nadzieję, że blog i opowiadanie się spodoba =D. No to może małe przedstawienie postaci występujących w opowiadaniu?...

Hello, lucky boy, czyli życie lepsze niż czeski film Tym razem będzie opowiadanie. Konkretnie, dwa epizody. Imiona postaci i wszelkie nazwy umożliwiające identyfikację zostały zmienione. Epizod I: Sabbra Cadabra Wyobraźcie sobie faceta, nazwijmy go Szczęściarzem. Szczęściarz jest trochę podrapany...

Zakończenie Steven Wollers przemierzał szybko mroczny cmentarz. Fukał co chwilę ze złością. Ach te dzieciaki ! Znowu poprzewracały mnóstwo nagrobków, a władze miasta nie chcą ich należycie ukarać ! Gdyby to zależało od niego, to teraz ci wszyscy chuligani...

Odcinek 31: Schwarz Przypomnijmy: -- Anika straciła dziecko i postanowiła wrócić do Polski -- -- Tom wrócił do Berlina -- Axel, Kalina i Bill pożegnali Anikę i Elizę na lotnisku i wrócili do... BERLIN, MIESZKANIE TOMA I KALINY. - Tooom! - wykrzyknęła Kalina...

Miło was poznać... ...nie istotne jest jak sie nazywam czy gdzie mieszkam.Najważniejsze jest to co bedzie sie tu znajdowało.Będzie tu opowiadanie,różne informacje,zdjecia itp..Nie zawsze jest czas na to żeby dodać cześć opowiadania więc w zamian będe wstawiała...

Wiec... Tak! Zamieszcze ciekawostki w dzale "o mnie" to nie bedzie jakies opowiadanie moich "przygod" z danego dnia bo to jest nudne! Beda tu smieszne fotki i opisy! i moze jakies opowiadanie o dziewczynie ktora leje po mordzie kazdego chlopaka itp!...

....................ZJE*ANE ŻYCIE..............;(;( Od razu mówię że to nie opowiadanie!!Mam zrypane życie i wogóle to nigdy nie odnajdę prawdziwej miłości.Wszyscy do siebie pasują,nawet jak ze sobą nie chodzą, a co ze mną?!Do nikogo nie pasowałam.Najwięcej procent do kogo pasuje to chyba 50%(ale...

ihaha jesli nie kumacie z tą ostatnią notą no to juz tykam.... no bo ja na tym drugim blogu www.wwwjulia-piratka.blog4u.pl i tam jest moje opowiadanie,awiec se wejdzcie na tego bloga i przeczytajcie se opowiadanie no i oczywicha piszcie komcie... narqa

Co o tym sądzicie??? Nietypowy tytuł... tak, tak, sama nie wiem czemu taki wybrałam. Tzn. niedługo muszę oddać moją pracę na konkurs literacki. To jest opowiadanie. Chcialabym byście przeczytali tę "bajeczkę", a później skomentowali ją. Tylko szczerze ;] Oto ona...

Pierwsze przywitanie... Zanim zacznę tu pisac to całe opowiadanie, chcę powiedziec, że możecie się sporo już dowiedziec z profilu tego bloga... Zapewniam was, że coś tam znajdziecie...:) Nie będę tutaj ględzic nic na początek, pozdrawiam was i proszę o...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów