.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
nie ogladaj sie za siebie ‹› myli ‹› sama pisa ‹› 2 Min ‹› avatary na nk ‹› loki ‹› g- dragon ‹› jessica ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Sylwia ‹› Polska ‹› wierszyki ‹› miley ‹› wszystkiego ‹› rok ‹› oczy ‹› wiersze o mnie ‹› http ‹› hinata ‹› harry ‹› najlepsza ‹› Sakura ‹› mama ‹› dzie ‹› czerwony ‹› historie na nk ‹› Song ‹› Ja i sylwia ‹› jaka jestem ‹› cisza ‹› wiersze na nk ‹› star ‹› opisy na ‹› dodatki ‹› gallery ‹› hinduska ‹› dupa ‹› link ‹› linki ‹› pozdrowienia ‹› po pierwsze ‹› wiara ‹› mieszne ‹› johnny ‹› Neji ‹› Bts ‹› kanon ‹› gry ‹› cichutko ‹› final ‹› tokio ‹› roy ed ‹› Data ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› fashion ‹› dla przyjaci ‹› kocham cie bo ‹› USA ‹› kinga ‹› wiersz ‹› Przerodzenie ‹› blog ‹› khj ‹› rock ‹› b2st ‹› lubuskie ‹› dziewczyny ‹› jesie ‹› scrubs ‹› ciekawe ‹› wiersz o mi ‹› naruto ‹› wierszyk o w-f ie ‹› th yaoi ‹› k pop ‹› Prezerwatywy ‹› jestem emo ‹› Justyna ‹› zimno mi ‹› kocham ‹› wiersze na nk o mnie ‹› zmierzch ‹› zaloz bloga ‹› sprawdzian ‹› girl ‹› trzy ‹› zdj ‹› sakura i jej po ‹› fotki ‹› opowiadanie ‹› miley cyrus ‹› sami ‹› hannah ‹› dlaczego kocham cie ‹› pomoc ‹› MIOCI ‹› przyja ‹› szkoa ‹› WITAM ‹› obrazki na NK ‹› smutna ‹› ZDJECIA ‹› kamil ss ‹› Journey ‹› doda ‹› brit ‹› moja muzyka ‹› 4 klasa ‹› h2o ‹› zdrowia ‹› klasa ‹› przepraszam ‹› wolny ‹› dr house ‹› klasa 4 ‹› serduszka ‹› istnieje ‹› my diary ‹› w-f wiersz ‹› Tokio hotel op ‹› demon ‹› pro ‹› Jongho ‹› humor ‹› jego dziewczyna ‹› darmowe ‹› lubuskim ‹› jaka jestem ‹› null ‹› obrazy na nk ‹› RYSUNKI na nk ‹› Adam ‹› tokio hotel ‹› obrazki ‹› wiersze na nk mnie ‹› rozdzia ‹› blogasek ‹› find ‹› penis ‹› love ‹› Green ‹› wiersze z ‹› nastolatki ‹› stroj ‹› szablon ‹› kocham ci ‹› ksi ‹› OBRAZKI wF ‹› dietA ‹› najlepsze ‹› kreatywne ‹› zdrowie ‹› 3 klasa ‹› wiersze o mnie ‹› super ‹› justin bieber ‹› cicho ‹› tajemnice ‹› pussy ‹› jonghyun ‹› prace ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dzie dobry na nk ‹› ewelina ‹› wrzuta ‹› rihanna ‹› code ‹› zaj ‹› hallowen ‹› jaka ‹› opowie ‹› dla dziewczyny ‹› strasznie ‹› wakacje ‹› pain ‹› na dobranoc ‹› opisy gg ‹› test ‹› tom ‹› usta ‹› big ‹› WEEKEND ‹› OBRAZKI w-F ‹› mj chopak ‹› opisy ‹› warning ‹› cisza jest moja ‹› pamitnik ‹› ubrania ‹› recenzja ‹› blogi ‹› komandos ‹› naruto 39 ‹› zimno ‹› ino ‹› obrazki z ‹› pawe ‹› opowiadanie o ‹› rok po ‹› cinema 69

Wyszukaj na blogach

13. Stanęłam naprzeciwko Tsunade i lekko zacisnęłam pięści. Miałam mieć ten cholerny, obiecany przez nią miesiąc wolny od jakichkolwiek misji! A ona chce mnie teraz wysłać do Suny na miesiąc na misje ambasadorską! Pytałam, dlaczego nie Kakashi, ale...

91. Znudzona opuściłam głowę w dół i rozejrzałam się po gabinecie Gaary, który był teraz do góry nogami. Czerwonowłosy pokręcił głową z politowaniem a ja znów zaczęłam czytać jakiś nudny raport z misji. Boże! Temari opisywała takie rzeczy o wiele...

XVIII Nie pisałam... Czemu?? Bo nie było weny ,czasu?? To tylko wymówki ale mam nadzieje ,że ta notka sie spodoba... Muzyka ucichła po chwili nastąpił wybuch gdzieś we wschodniej części wioski. Naruto podał żonie córkę i zasłonił je własnym...

14. Znudzona usiadłam na podłodze. Nawet nie zorientowałam się kiedy za mną usiadła Gin i z moich długich, bo niemal do pasa włosów zaczęła pleść warkocze. - Przestań. - Poprosiłam rozbawiona i potrząsnęłam głową. - Jak z Sasuke? - Spytała znikąd...

30. TYDZIEŃ PÓŹNIEJ: Ziewnęłam przeciągle, schodząc po schodch na dół. Poszłam od razu do kuchni i zajrzałam do lodówki. Skrzywiłam się. Plesterek szynki, majonez i sałata zprzed tygodnia. Aż wstyd sie do tego przyznać, że od tygodnia nie...

XIX Niekończący się bieg , coś mówiło jej ,że musi wracać do domu. Nie słuchała narzekań Kyoko i Ai’a którzy w końcu zostali w tyle, nie myślała też o słowach troski wypowiadanych przez Sasuke. Jej nogi odmawiały posłuszeństwa, ręce wydawały...

Rozdział VIII Tłum przed szkołą mógł znaczyć tyle, co zakończenie się weekendu. Nieśmiało, w tłumie wyszukiwała swojego brata. Było jej ciężko, ponieważ nikt nie słyszał jej, kiedy przepraszała poszczególne osoby aby móc się przecisnąć. -Uh… Neji-kun,...

14. Teoretycznie człowiek, a praktycznie... Witam Was w Nowym Roku. ^^ I postanowiłam, że jako prezent dodam dodatkowo to yaoi na końcu. xD Więc notka wcale nie jest taka długa jak się wydaje, nie patrzcie na wielkość suwaka. xDD Dedykacja dla Kaśki, bo dawno nie było i ten... Męczy się...

Evive l’absurde! Jedno z najbardziej absurdalnym opć jakie się tu kiedykolwiek pojawiły. To druga część „Mary Sue w krainie zaburzeń osobowości”, której analiza została bardzo ciepło przyjęta w najlepszych chwilach Młota na Głupotę. Kiedyś obiecałem...

Adopcja i dyplomik Adopcjenr. 1Imię;HinataNazwisko:HyugaWiek:15 latpoziom:gaeninkapotrzeby:jedzenie,dom,rodzinakilka zdjęć:nr.2Imię;sakuraNazwisko:HarunoWiek:15 latpoziom:geninkapotrzeby:dom,rodzina,opiekakilka zdjęć:nr.3Imię;UsagiNazwisko: TsukinoWiek:17...

Zachód Słońca Sasuke wpadł na pomysł.... Ja tymczasem byłam na plaży z Sakurą i Hinatą. - Hinata!! Przeciż wiem, że podoba ci się Naruto! - krzyczałam - N... Naruto-kun... - powiedziała cichutko do siebie. - Ale ja nie wiem czy on czuje to samo do mnie. -...

"Opowieści" cz. 1 Łzy leciały mi po policzkach. Poczułam czyjąś dłoń na ramieniu.- Emi... Dlaczego płaczesz? Kankurou Ci coś zrobił!! - powiedziała Sakura.Już miała ruszyć w stronę starszego Sabaku, ale złapałam ją za rękę.- Nie... Nie dlatego płaczę. -...

Rozdział 27 Wyjazd na Himalaje, powrót osoby nigdy nie zapomnianej... Na początek mówię już,że zmieniłam podpis na: sakura_10. Czemu?? Temu,bo w wieku 10 lat założyłam pierwszego bloga na serwerze blog4u. Niestety nie podam adresu bo już baaardzo dawno je założyłam i skasowałam .A teraz notka:(Hmmm... Moje pierwsze...

1. Też mi happyend Była ciepła noc, siedząc na łóżku i czytając Harlan'a Coben'a "W głębi lasu", powoli kładąc się zasnęłam. Obudziłam się, nie otwierając oczu usiadłam, ziewając przetarłam oczy (otwierając je przy tym) i wstałam. Ruszyłam w stronę kuchni marząc by...

Rangi Rangi NinjaW świecie ninja siłę, zdolności bojowe i przywódcze określają rangi. Każda poszczególna ranga, począwszy od Genina, a na Kage skończywszy, świadczy o stopniu wykwalifikowania wojownika. Jednakże rangi niekoniecznie muszą oddawać ...

22. Nikt. W zeszłym tygodniu notki nie było z wiadomego powodu. Mam nadzieję, że rozumiecie. ~~*~~ Słońce już niemal schowało się za horyzontem, a niebo przybrało czerwoną barwę. Jego ulubioną, ale był zbyt zajęty by to zauważyć. Teraz zależało mu tylko...

:) A wiecie, że przytyłem?? No serio nie mieszczę się… ale nie chwila nie o tym miałem pisać :D człowiek się zapomina jak ma coś ważnego do oświadczenia… :)Więc wpadłem do stodoły i próbowałem się wmieszać w tłum. Jakby mnie Kanky...

26. Jego własność. Tylko mnie nie bijcie. xD ~~*~~ Biegła. Biegła najszybciej jak tylko potrafiła. Może i nie powinna, ale... Chciała się za wszelką cenę podzielić z kimś tym, co widziała. W końcu ona i Naruto byli tak bardzo ciekawi, a teraz... Teraz wiedziała...

~ reszta Nimue - niekedy Panna Nimue, względnie Panna N Ci nieco inteligentniejsi skojarzą mój nick z "Panią Jeziora" z legend arturiańskich czy też czarodziejką z "Przygód Merlina". Niestety muszę was rozczarować, ponieważ mam tyle z jeziorami...

Liniki  Moje: Zjedz ocenę!Pamiętniki: Blondynka ~ Minnie ~ Punpun ~ Lovely ~  Replay ~ Ciasteczkowy Potwór ~ Hopeless ~ Myśli na Obcasach ~ Shera ~ Paulina-san ~ Arbuzowy Soczek ~ MokkuOpowiadania: SHINee od...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ..28 29

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów