.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
sama pisa ‹› opisy na ‹› avatary na nk ‹› hinata ‹› 2 Min ‹› oczy ‹› Sakura ‹› wszystkiego ‹› jaka jestem ‹› WEEKEND ‹› gry ‹› po pierwsze ‹› http ‹› cicho ‹› szablony ‹› hannah montana ‹› ania z ‹› uroda ‹› Sylwia ‹› snape ‹› lol ‹› wierszyki ‹› one piece ‹› wodzie ‹› istnieje ‹› siatka ‹› tomasz ‹› mama ‹› pytania ‹› dziewczyna ‹› sasusaku do ‹› Ashley ‹› ściąganie ‹› dla przyjaci ‹› amanda ‹› obrazy na nk ‹› my diary ‹› black ‹› Lady ‹› jego dziewczyna ‹› riza ‹› klasa 4 ‹› grupy ‹› tokio ‹› no perfect ‹› one direction ‹› love ‹› rok ‹› mp3 ‹› test ‹› Ewa ‹› michael jackson ‹› kuroshitsuji ‹› camp ‹› dzie ‹› znudzonej nastolatki ‹› doda ‹› jaka ‹› buziaki ‹› czy mnie kochasz ‹› w-f wiersz ‹› zycie ‹› OBRAZKI wF ‹› kocham cie ‹› trzy ‹› kupa ‹› wiersze na nk o mnie ‹› strasznie ‹› zdrowie ‹› Data ‹› pisz ‹› tokio hotel ‹› wiki ‹› wakacje ‹› tapety- ‹› blam ‹› naruto 39 ‹› w-f wiersz ‹› wiersze na nk ‹› demon ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› horror ‹› hotel ‹› Polska ‹› ostry ‹› Fiut ‹› myli ‹› chlopak ‹› Green ‹› na dobranoc ‹› zaj ‹› zdrowia ‹› moje fotki ‹› moje wiersze ‹› kobieta ‹› kocham cie bo ‹› dziewczyn ‹› filmy erotyczne ‹› 10lat ‹› us5 ‹› obrazki na NK ‹› szablon ‹› usta ‹› 27 urodziny ‹› key ‹› blog ‹› STANA ‹› MIOCI ‹› naruto sk ‹› WITAM ‹› wikusia ‹› przepraszam ‹› Dobranoc ‹› wiersze na nk mnie ‹› dorota ‹› wycieczka ‹› hagrid ‹› Shizuo ‹› gaara ‹› zielone oczy ‹› dla dziewczyny ‹› itachi i ‹› monia ‹› sophie ‹› bo kocham ‹› dziewczyny ‹› kisame x ‹› lily ‹› wiara ‹› pro ‹› suczki ‹› kiba x hinata ‹› pick ‹› dla dzieci ‹› opowiadanie o ‹› teamin ‹› urodziny ‹› bill ‹› Jonas ‹› smutne ‹› wiersz ‹› dlaczego kocham cie ‹› forever ‹› hentai ‹› buziaki na NK ‹› klasa ‹› dupa ‹› cisza g ‹› OBRAZKI w-F ‹› rozdzia ‹› ubrania ‹› Justyna ‹› kocham ‹› bleach ‹› punk ‹› lato ‹› nasza klasa ‹› to tylko seks ‹› signup ‹› jaka jestem ‹› naruto ‹› gallery ‹› opisy ‹› samotni ‹› dzwonki ‹› sprawdzian ‹› dzie dobry na nk ‹› muzyka ‹› h2o ‹› dompress ‹› pieski ‹› minato ‹› kocham ci ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ola 14 ‹› pamitnik ‹› opisy na nk ‹› peni ‹› sakura i jej po ‹› drab ‹› star ‹› odpoczynek ‹› przyjaciele ‹› humor ‹› magda ‹› teen ‹› Taylor ‹› ron ‹› rok po ‹› sport ‹› seriale ‹› konferencje ‹› dzien ‹› malowanie ‹› gay ‹› nastolatki ‹› najlepsza ‹› wiosna ‹› edward ‹› shikamaru i kiba

Wyszukaj na blogach

...:::Drugi rozdzialik:::... + ...:::Wierszyki:::... Spacerowaliśmy po parku ,aż końcu znudziło nam się to spacerowanie w kółko .Rozmawialiśmy dosyć długo .Tak w ogóle wydawał się fajnym chłopakiem jakich u nas jest bardzo mało .Powiedział ,że dopiero niedawno przeprowadził się tutaj i będzie...

Kolejny wierszyk!! Cześć!! Korzystając z istnienia teo bloga bede tak jak już mówiłam pisać moje wierszyki :) CzAsem dramatyczne Ale przynajmniej z serca!! ok to macie: Boję się każdego dnia, Co przyniesie następny, Czy nie popełnię błędu, Czy nie pójdę na...

Kolejny wierszyk!! Cześć!! Korzystając z istnienia teo bloga bede tak jak już mówiłam pisać moje wierszyki :) CzAsem dramatyczne Ale przynajmniej z serca!! ok to macie: Boję się każdego dnia, Co przyniesie następny, Czy nie popełnię błędu, Czy nie pójdę na...

Pierwsz Nocia ... / Kolejny Dzień Doła :( To dopiero Pierwsza notka na tym blogu .. Postaram się pisać je codziennie i zostawiać po sobie wierszyki i obrazki :( oczywiście smutne :) Teraz pierwszy obrazek :( Bu$$ka Dla tego co złamał mi serce .. nie chce go widzieć nigdy więcej...

Dla Przyjaciela :) Oczywiście Wierszyki :) Zwycięstwo ma tylu przyjaciół a klęska biedę. Pamiętaj jednak, że dla Ciebie jej nie będzie gdyż ja będę zawsze Twoim PRZYJACIELEM!!! Piękna jest miłość, lecz znika jak mgła, przyjaźń piękniejsza bo wiecznie trwa Miłość jest...

Wszystko od początku ;) Witam wszystkich moich fanów i antyfanów. Stwierdziłam,iż nadszedł czas na pewne zmiany co do tego bloga. W moim życiu zaszły pewne zmiany to na blogu też. Dawno mnie tu nie było,ponieważ miałam ważne sprawy i nie tylko sprawy. Brak czasu na...

miLosne wierszyki Ja Cię nigdy nie zapomnę chociaż będe o sto mil, bo Cię kocham, kochać będe do ostatnich życia chwil. Już niedługo Cię zobacze, jeszcze tylko kilka dni- Ty ze szczęścia się rozpłaczesz a ja otre Twoja łyz. Mój telefon...

To ja znowu będe nudzić tych co czytają! Znowu te wierszyki!Tym razem tęsknie!! Dzień za dniem się dłuży, Spokój mej duszy burzy. Tęsknota mnie wszędzie dopada, A me serce z sił opada. Jedna myśl mnie tylko pociesza, I w główce wszystko miesza. Niedługo się spotkamy...

Nadzieja..... "Nie pozwól" I choćby pogasły wszystkie światła nie pozwól zasnąć nadziei, bo gdzieś na dnie tej ciemności jest płomień, którego nie zgasi żaden wiatr. Otwieraj oczy szeroko, zaglądaj głębiej niż sięga cień, otwieraj uszy na...

Już zima?! U mnie w domciu cieplutko, a za oknem sypie śnieg.Zima chyba przyszła zbyt szybko. Mi to nie przeszkadza bo lubie zime.Związku z nadejściem tej pięknej,białej pory roku kilka dowcipów i wierszyków. DOWCIPY: Na lekcji polskiego: -...

Ocena 5 http://kasiam0900.blog4u.pl/ Czekoladowo zakręcona usiadła do oceny. Ziewnęła przeciągle i weszła na blog, który czekał na ocenę. Mrugnęła kilka razy swoimi "zniewalająco zielonymi" oczętami i zaczęła penetrację. Strzeżcie się blogowicze, bowiem nadchodzi armagedon. Ocena...

Co Za Dzień! x(( Ojoj co sie działo. W piątek moim koledzy (Dominik i Wojtek) oraz moja koleżanka (Martyna) gadali razem przez skeypa a ja pisałam z Martyną na gadu i wpadłam na pomysł żeby Martyna zaczeła temat o mnie i tak zrobiła. . .Po paru minutach napisała...

Następne miłe wierszyki dla zakochanych Co to jest miłość Nie wiem Ale to miłe Że chcę ją mieć Dla siebie Na nie wiem Ile Gdzie mieszka miłość Nie wiem Może w uśmiechu Czasem ją słychać W śpiewie A czasem W echu Co to jest miłość Powiedz Albo nic nie...

Marcowy wypad na śnieg Pomysł na tę notkę nie wiem skąd mi się wziął, ale mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :D Pozdrawiam :* Droga Lily, Piszę do Ciebie, bo zupełnie nie wiem do kogo mam się zwrócić, a ty zawsze znajdujesz jakieś wyjście z...

ŚMIESZNE WIERSZYKI: Do biedronki przyszedł mis W okieneczko pyś, pyś, pyś Na to rzecze mu biedronka Wy........ dziś mam bąka

TrOsZkĘ wIeRsZyKóW DlA PrZyJaCiElA :* WIERSZYKI DLA PRZYJACIELA : Zawsze miła, uśmiechnięta Wciąż o ludziach pamięta Poradzi, posłucha Jest lepsza od zucha Spytacie mnie Kto to jest? Jest to ma kochana przyjaciółka Nawet leśna wiewiórka wie Kto to...

Żyletka... To moja pierwsza notka na tym blogu bądźcie wyrozumiali. Będę tu pisał opowiadani,wierszyki i takie podobne!Dziś pojawi się wierszyk: Srebrną Żyletką na dłoni... Wycinam kolejne znaki... Choć czuję jak bardzo to boli... Choć widzę jak...

wiersze bedzie wiecej tylko musze je przepisać. `*•.¸ `*•.¸¦¸.•*´ ¸.•* KOCHAM CIĘ ¸.•*¸.•*´¦`*•.¸*•.¸ buzka :* Kiedy ją poznałem za zachowanie potępiałem jednak z pierwszą rozmową...

DlA WaS :) Co jakiś czas będę dawała tutaj moje wierszyki :)Lubie pisać i chcę się z wami, nimi podzielić ( Piszcie w komentach czy się wam podobają :)) Oraz rózne obrazki , misie , mroczne , miłosne itp :) Oto jeden z moich wierszy :) Powiedziałam...

Wierszyki Mały misio mruży oczka, bo na niebie ciemna nocka. Każdy oczka już zamyka, bo go miłość w śnie spotyka. Mały misio śni o Tobie i dobranoc Ci dziś powie ****** Gdy byliśmy blisko siebie Popatrzyłam raz...

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..26 27

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów