.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
cicho ‹› chuj ‹› hermiona ‹› stopy ‹› kasia ‹› dzień ‹› bo kocham ‹› pomoc ‹› mokra ‹› wiersze na nk o sobie ‹› us5 ‹› pisz ‹› http ‹› dr house ‹› hej ‹› prosiaczek ‹› ubrania ‹› lee ‹› o Hinata ‹› sex pl ‹› dziewczyny ‹› jaka jestem ‹› Song ‹› jug ‹› WEEKEND ‹› smutna ‹› rasta ‹› FT Island ‹› 4 klasa ‹› Sylwia i ja ‹› forever ‹› nasza klasa pl ‹› malfoy granger ‹› phoebe tonkin ‹› bill ‹› w-f wierszyk ‹› dzie ‹› code ‹› black ‹› kocham cie bo ‹› hokage ‹› no perfect ‹› Ichigo x ‹› sophie ‹› ikariam ‹› zdrowia ‹› sama pisa ‹› g-dragon ‹› star ‹› oczy ‹› wojownik ‹› image ‹› demon ‹› STANA ‹› Data ‹› Neji i ja ‹› opowiadanie ‹› fajny ‹› jonghyun ‹› uroda ‹› tokio hotel ‹› hobby ‹› doda ‹› sobota ‹› gry ‹› hotel ‹› dziewczyna ‹› kometarze na nk ‹› miley ‹› strasznie ‹› ren ‹› Polska ‹› moja muzyka ‹› OBRAZKI wF ‹› mamo ‹› wiadomo ‹› pytania ‹› cisza ‹› gwiazdy ‹› Holiday ‹› mama ‹› STRASZNE ‹› urodziny ‹› pies ‹› WITAM ‹› blog ‹› kobieta ‹› humor ‹› ron ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› samotno ‹› 2 Min ‹› paulina ‹› kocham cie ‹› obrazki na NK ‹› wiersze na nk mnie ‹› jesien ‹› naruto ‹› Tsunade ‹› jaka jestem ‹› pieski ‹› rozdzia ‹› sport ‹› obrazki ‹› OBRAZKI w-F ‹› MIOCI ‹› opel ‹› naruto sk ‹› ZDJECIA ‹› Kimi ‹› pro ‹› czerwony ‹› psy ‹› BARCELONA ‹› kochaj ‹› dziewczyn ‹› tom ‹› emma ‹› dlaczego kocham cie ‹› zyczenia ‹› policja ‹› opisy gg ‹› peni ‹› pomoc drogowa ‹› amanda ‹› bart ‹› odpoczynek ‹› dzien ‹› kamila ‹› muzyka ‹› moje cycki ‹› Nick ‹› jego dziewczyna ‹› sami ‹› lato ‹› justin ‹› siostry ‹› darmowe ‹› to tylko seks ‹› high school miusical ‹› myli ‹› wiki ‹› wilki ‹› dla dzieci ‹› zycie ‹› przyjazn ‹› blogasek ‹› snape ‹› wiersze na nk o sobie ‹› dla dziewczyny ‹› wierszyk ‹› wszystkiego ‹› my chemical romance ‹› jean michel jarre ‹› rzarty moje ‹› wiersz o mi ‹› ciekawe ‹› Dawn ‹› malarstwo ‹› hermiona i ginny ‹› blogi ‹› pick ‹› Pozna ‹› Jaja ‹› istnieje ‹› avki na nk ‹› chlopak ‹› demilovato ‹› nicol ‹› moda ‹› Uchiha ‹› girl ‹› Ewa ‹› zimno ‹› hotel 54 ‹› ramki ‹› przedszkole ‹› ork ‹› mauriello ‹› o jesieni ‹› mp3 ‹› joanna ka ‹› baga ‹› Hilton paris ‹› mui ex ‹› site ‹› Orgazm ‹› emma watson ‹› naruto ‹› opowieści z narnii ‹› dupa ‹› opowiadanie o ‹› nazwy ‹› trzy ‹› obrazki z ‹› wiersze na nk o mnie ‹› chad ‹› jestem debilka ‹› Igorek ‹› imiona

Wyszukaj na blogach

Kocham co ja poradzę? Znowu wiersz ze strony www.serducho.pl Myślami wciąż wracam do Ciebie kochanie, codziennie nie daje mi to spokoju, codziennie budzę się z tą samą myślą ... że Cię Kocham. To skomplikowane uczucie przyszło tak nagle, tak szybko, to zupełnie...

przepraszam że śnię... że nadal... kocham :( że wierzę w Twoje bezsensowne słowa... "Miłość jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu. A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg, to jednak poczułeś już jej smak i wierzysz, że będziesz mógł nad nią...

Kocham Cie:* kochanie kocham twoj usmiech kocham twoja radosc twoje szczescie twa milosc kocham twe boskie cialo ktore mnie rozpala kocham jak mnie przytulasz ale nie nawidze dnia bez ciebie wtedy nic mi sie nie chce i caly czas me mysli kraza wkolo...

*** Kimkolwiek jesteś, kocham cię! *** Po cichej uliczce wielkiego miasta szedł sobie drobny staruszek, powłócząc nogami w jesienne popołudnie. Zeschłe liście przypominały mu każde przeszłe lato. Przed sobą miał długą, samotną noc w oczekiwaniu na kolejny czerwiec.Aż nagle w stercie...

Kocham:*:*:* Kocham Cię okiem spragnionym, pieszczotliwą dłonią strumienia słodkich słów, czułą myślą Kocham Cię Wilgotnym słońcem świerzego poranka, melodyjnym śpiewem szklanych kropel deszczu, fal cichym szeptem i wiatru skrzydłem lekkim Kocham...

Refugee: I. Wierzę... nienawidzę... i kocham. Kolejny koncert. Kolejny udany występ. Tysiące fanów na sali powoli rozchodzących się do wyjść. Powiew świeżego powietrza, kiedy schodzimy ze sceny. Uściski rozgrzanych wysiłkiem dłoni, błyszczące radością oczy, szerokie uśmiechy. Zmęczone, ale...

Ja Ciebie kocham Ja Ciebie kocham! Ach te słowa Tak dziwnie w moim sercu brzmią. Miałażby wrócić wiosna nowa? I zbudzić kwiaty co w nim śpią? Miałbym w miłości cud uwierzyć, Jak Łazarz z grobu mego wstać? Młodzieńczy, dawny kształt odświeżyć, Z rąk twoich...

Koleje, czy koleiny losu (bardzo długi wpis i chaotyczny). Być gorszym czy lepszym. Wygrać czy przegrać. Poudawałem wczoraj, że jest OK, ale nie dziś. Miałem dziś długą rozmowę z Jolą o życiu i o nas. Byłem szczery. Zawsze jestem, jednak często urywam temat kiedy staje się niewygodny. Tym razem było...

kocham... kocham niezapomniane marzenia kocham miłość której we mnie już nie ma kocham zestaw twych dobrych słów kocham i milczę, uciekam znów

Chyba w końcu to mam...Szczęście i horror w jednym...                                                Siemka=]   Dzisiejszą nocię zacznę od tego że mam problema... Jade...

Kocham?     Kocham?Powiedz czy to jest sen? czy naprawde nosisz mnie w sercu.Wciaz mówisz mi że mnie kochasz, ale ja niejestem pewna twoich uczuć.Powiedz mi to jeszcze raz udowodnij to co do mnie czujesz.Nocami placze niewiedząc co...

T:mo....i takie tam:D Boshe mam fiołeczka na punkcie T:mo z Nevada Tan! jejciu jaki on jest sweet:*a jak on wygląda ahhh.....cud miód i orzeszki:D hehe...hmm...co by Wam tu napisać <myśli><a przynajmniej próbuje mysleć:D> dam Wam jakieś fajniuchne...

Kocham Cie w 100 jezykach :D Hejka postanowilam dac dzisiaj slowko KOCHAM CIE w 100 jezykach :D Zaczynajmy   Kocham Cię krótkie dwa słowa, a ileż dla nas znaczą. Postanowiliśmy, więc zaprezentować ich tłumaczenie w 100 innych językach: Afrykanerski - Ek is...

kocham Cię .. Każdy dzien to droga W Twoją stronę chcę Niech prowadzi mnie Jestem jak polowa Fragment siebie mam Reszte Ty mi dasz Pokretnie czas biegnie,spoznia sie szczescie  W plomieniach pragnienia By powiedziec wreszcie KOCHAM CIĘ Dwa slowa proste...

Czy wszystko musi mi się walic na glowę? Od wczoraj wali mi się wszystko na głowę. Poraszka. Czuję się strasznie......  Zamykam się w moim świecie i nikogo nie wpuszczam..... Tak mi źle.....Dlaczego?Dlaczego, to musiało spotkać właśnie mnie? Jeszcze nie dawno uważałam , że...

kocham. co oznacza to słowo? Przyjaźń. Różnie każdy rozumie to słowo. Kocham. - to słowo straciło już swoje znaczenie. Kocham powiesz w zamian za dobre słowo, powiesz to w zamian za wszystko co dobre. Jednak nie patrzysz do kogo to słowo doleci. Dawniej jeśli ktoś...

Tak bardzo Cię kocham... Kocham go, choć on pewnie nie chce tego wiedzieć. Od kiedy go spotkałam czekam, czekam bo łudze się, ze to mój książe... A jesli nie? Nawet jesli nie miałby cech księcia dla mnie zawsze będzie wyjątkowy.  Dlaczego jest mi tak bliski?...

wróciliśmy... / ????????????????? Tak, w końcu wróciłam ;) było bardzo miło, ale niestety pora wracać.. dosyć fajnie się bawiłam.. były smutne wieczory, płacz :( niełatwo zebrać się siedemnastolatce po stracie narzeczonego, dziecka a w końcu zajścia w ciąże po raz kolejny. Mój...

info Dulce Maria i jej teledysk do piosenki Inevitable, który jest jej pierwszym solowym singlem z płyty Extranjera, przekroczył magiczną liczbę 2 milionów wyświetleń na portalu YouTube! Obecnie ma 2 019 299 odsłon!   Strona Best Buy zamieściła...

bez tytułu uszczypnij mnie. to nie może być prawda.         To jeden z tych momentów, kiedy wiesz, że powinieneś być zupełnie gdzie indziej i podświadomie zdajesz sobie sprawę, że tam właśnie jesteś wszystkimi zmysłami swoim,...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów