.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
gry komputerowe ‹› RYSUNKI na nk ‹› szkoa ‹› oczy ‹› kredyty ‹› hidan i ‹› no perfect ‹› harry potter ‹› obrazki na NK ‹› Jego jaja ‹› blog ‹› http ‹› zdrowie ‹› robert lewandowski ‹› MIŁOŚCI ‹› Hinata ‹› obrazki ‹› ciekawe ‹› dzie ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› hotel ‹› gwiazdy ‹› ubezpieczenia ‹› strasznie ‹› naruto ‹› 3 klasa ‹› dzien ‹› optymistyczne ‹› dziewczyn ‹› kocham cie bo ‹› rihanna ‹› kocham ci ‹› trzy ‹› cisza ‹› blogasek ‹› dla przyjaci ‹› find ‹› 2 Min ‹› w-f wiersz ‹› podcinam ‹› dlaczego kocham cie ‹› tokio ‹› ciuchy ‹› kupa ‹› Sylwia ‹› orlando ‹› r16 ‹› super junior ‹› wiersze na nk mnie ‹› pisz ‹› Sakura ‹› black ‹› sex fotki ‹› Lady ‹› rok po ‹› fajny ‹› naruto sk ‹› jaka ‹› bo kocham ‹› renji ‹› najlepsza ‹› zdrowia ‹› mj chopak ‹› mieszne ‹› kasia ‹› image ‹› wiersze na nk o mnie ‹› grupy ‹› zimno ‹› girl ‹› anime ‹› dzie dobry na nk ‹› code ‹› Tokio hotel op ‹› 4 klasa ‹› myli ‹› pomoc ‹› anio ‹› dziewczyny ‹› pytania ‹› Holiday 1 ‹› klasa 4 ‹› kamil ss ‹› gry ‹› gitara ‹› po pierwsze ‹› kamila ‹› lol ‹› opisy ‹› ania z ‹› kocham ‹› klaudia guziejewska ‹› ola 14 ‹› Erotyka ‹› jego dziewczyna ‹› dodatki ‹› mama ‹› kochaj mnie ‹› jaka jestem ‹› na dobranoc ‹› my ps vita ‹› Martina stoessel ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› istnieje ‹› Polska ‹› Hilton paris ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› kocham cie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› wakacje ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› dla przyjaci ‹› sport ‹› pro ‹› prace ‹› moje fotki ‹› pick ‹› obrazy na nk ‹› czy mnie kochasz ‹› linki ‹› emma ‹› wiki ‹› hermiona ‹› skin ‹› dziewczyna ‹› kinga ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› jaka jestem ‹› shakira ‹› love ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko ‹› len ‹› blogi ‹› usta ‹› przepraszam ‹› rok ‹› avatar ‹› hej ‹› rozdzia ‹› sweet ‹› cody ‹› kobieta ‹› wiersze na nk ‹› Justyna ‹› link ‹› buziaki ‹› muzyka ‹› kreatywne ‹› przyja ‹› dla dziewczyny ‹› zycie ‹› historie ‹› cichutko ‹› nasza klasa ‹› sex ‹› nasza klasa 6b ‹› OBRAZKI w-F ‹› OBRAZKI w-F ‹› britney ‹› sami ‹› zaj ‹› wiosna ‹› filmy ‹› OBRAZKI wF ‹› tom ‹› harry ‹› star ‹› joe ‹› w-f wiersz ‹› test dla klasy 4 ‹› tapety ‹› sex ‹› miley ‹› opowiadanie ‹› anty ‹› buziaki na NK ‹› hejka ‹› witch ‹› WITAM ‹› zaj ‹› autumn ‹› imiona

Wyszukaj na blogach

kochać by żyć czy żyć by kochać? Człowiek musi kochać, jest to potrzebne, by żyć, by przetrwać. Każdy coś kocha - jedni kochają pewnego człowieka, inni mają ich wiele, niektórzy kochają ojczyznę. Ale by żyć, trzeba kochać, trzeba wierzyć, trzeba przebrnąć przez życie z otwartymi...

Co dała mi Magda M ;) Co dała mi Magda M ...Hmmm... zwykły film,serial który z założenia widadomo jak się skończy tzw. HAPPY END-em :))?Może i tak ... ale warto czasem zobaczyć jak ludzie się kochają jak to okazują,jak miłość daje skrzydeł,radości tak naprawde ...choć...

29 Sprawil ze zaszlo slonce...ono nie wzejdzie juz tak szybko Bezczelnie patrzec w przyszlosc... Przyjaciel-nie pros o nic, on i tak przyjdzie z pomoca Kolor oczu i uśmiech ten...ahh "...Zyj z całych sił i uśmiechaj sie do ludzi bo nie...

.....Obawa..... I się stało... To wszytsko poszło za daleko Teraz zamiast dać sobie spokój, bardziej się angażuje. Bo to ten pierwszy. Ten jedyny. Ten, któremu dałam wszystko. Oddałam siebie. Tak strasznie chciałam, tak bardzo o tym marzyłam, idealizowałam...

wierszyki Kochaj i szalej nie pytaj co dalej . Kochaj serce moje bo ja kocham twoje . Narazie tylko 2 . :)

Rihanna Dzisiaj nota o Rihannie!!!! Rihanna- Ostatnio czuję się bardzo samotna... Co za wyznanie?! Wszyscy kochają Rihannę,a jednak dziewiętnastoletnia piosenkarka spędza samotne noce w hotelowych pokojach... Dzisiaj zdradzi nam czego jej...

10 wierszyków miłosnych :*:*:* Co tam u was? Jak zdrówko? U mnie spoxik, a zdrówko też spoxik:) Dzisiaj jadę na kilka dni do dziadziusia. I nie będę przez te dni pisała notek:( No ale postaram się wam to wynagrodzić. Dziś dodam kilka wierszyków związanych z miłością....

Nieee!! Nie... Nie! Niech mi go nie zabierają... No i zabrali :( Tak zabrali mi mojego chłopaka. Choć go kochałam. Co zrobiłam źle? Może to że uwierzyłam im. Ze uwierzyłam głupim Kokotkom!!!! Nienawidzę ich. Zmieniają chłopaków jak rękawiczki, i do tego...

"Notka specjalna z okazji urodzin Toma i Billa" Odcinek 13 ***************************************************** Jak każdy dobrze wie dzisiaj są urodziny bliźniaków a dokładniej Toma i Billa Kaulitz i dziś dla nich specjalnie dedykuje tą notkę,ponieważ jakby nie patrzeć Tom i Bill są jednymi...

Miłość "miłeść jest piękna nawet przyjemna lecz tylko wtedy gdy jest wza ~admin + - Kiedy czujesz,ze kogoś starcisz dopiero dostrzegasz ile jest wart.... ~Lili...=* + - miłość to taki piekny kwiat,który zakwita na wiele długich lat ~baśka :) + -...

Zakazana miłość Zakazana miłość-nasza miłość. Wbrew wszystki. Na potępienie wystawiona, dostająca ciągle ciosy od otoczenia,od najbliższych mi osób,od osób które kocham. Mówią,że pragnął mojego szczęscia a nie pozwalają mi być szczęśliwą. Inne światy,inny...

Wierszyk dla Misiaczka Mojego :* :* :* :* Kocham Cię zawsze, kocham Cię wszędzie,niech moja miłość na zawsze z toba będzie... Bądź ze mną na wieki, badź ze mną zawsze... Kochaj do śmierci, kochaj, pieść, całuj...Nigdy miłości mi swojej nie żałuj...

" Niekończąca się opowieśc " To powinien byc kolejny wiersz o miłosci .. szczęśliwej. Zaczynam zastanawiac się dlaczego, ludzie którzy się kochają, nie mogą życ bez siebie, ani ze sobą.. I czy miłośc - tak naprawdę? Przyzwyczajona do rozstań, wie że słowa bolą,...

Myśli... kochaj sercem i kochaj nie ciało lecz przede wszystkim wnętrze dusze serce...

..Nabierzmy wiatru nadziei... "Gdy ktoś obedrze nas z piór sensu życia..., połamie skrzydła wolności i radości..., czujemy się jakby wszyscy odeszli..., jakbyśmy zostali sami... pośrodku mroku i ciszy..., wśród własnych krzyków i łez..., lecz nie zapominajmy o tym co...

wiersze o miłości Wiersze miłosne Miłość to słowo piękne i czułe, Miłość na świecie wiecznie trwa, Miłość to rzecz zakochanych, Lecz czy każdy może ją dać ? W przyjaźni więcej się mieści, Niż miłość w sobie zawiera, Bo przyjaźń wszystko oddaje, A miłość...

Różne.... między innymi dla facetów;] "Siemasz ziom! To znów ja czyli brzydki, zły i szczery - ten co lubi wpierdalać frytki i hamburgery!" "Kolejny raz przegrałem - na mnie postawili kreskę, a czy ja ponoszę klęske za to, że prawdziwy jestem?" "Mogę być kimś, będąc jednocześnie...

kochać by żyć czy żyć by kochać? Człowiek musi kochać, jest to potrzebne, by żyć, by przetrwać. Każdy coś kocha - jedni kochają pewnego człowieka, inni mają ich wiele, niektórzy kochają ojczyznę. Ale by żyć, trzeba kochać, trzeba wierzyć, trzeba przebrnąć przez życie z otwartymi...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Spotkałem dziś Miłość... I co ci mówiła? Płakała ? Płakała, bo często rani. Krzyczała ? Krzyczała, że nie jest zawsze piękna. Śmiała się? Śmiała się, bo umie z siebie kpić. Żałowała czegoś? Żałowała, że ludzie nie...

Grzeczne dziwewoje... GRZECZNE dziewczynki mówią: "Dziękuję za cudowny obiad." NIEGRZECZNE dziewczynki mówią: "Co będzie na śniadanie?" GRZECZNE dziewczynki nie chcą iść z meżczyzną po innej dziewczynie. NIEGRZECZNE dziewczynki idą po niej i z jego...

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..144 145

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów