.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
bill ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› 3 klasa ‹› gaara ‹› muzyka ‹› komiksy ‹› g dragon ‹› mj chopak ‹› moda ‹› dlaczego kocham cie ‹› kochaj mnie ‹› kredyty ‹› rasy psów ‹› sex pl ‹› dla przyjaci ‹› opisy na nk ‹› na dobranoc ‹› dzie ‹› czytanie ‹› nienawi ‹› urodziny ‹› obrazki ‹› oczy ‹› jaka jestem ‹› code ‹› fajny ‹› suk ‹› kocham ‹› http ‹› czcionki na nk ‹› Dobranoc ‹› trance ‹› dziewczyny ‹› WITAM ‹› skin ‹› Pozna ‹› sasuke i naruto ‹› lee ‹› Hinata ‹› sama pisa ‹› gry ‹› psy ‹› wulkan ‹› zdrowie ‹› wiki ‹› the gazette ‹› stopy ‹› Polska ‹› blog ‹› ola ‹› doda ‹› blogasek ‹› dziewczyna ‹› jaka ‹› usta ‹› pytania ‹› nowa ‹› MIOCI ‹› Justyna ‹› in the blood ‹› kumpela ‹› Wałbrzych ‹› ork ‹› kocham ci ‹› kocham cie bo ‹› wakacje ‹› wolny ‹› kamil ‹› zdj ‹› zycie ‹› papużki ‹› Igor ‹› hong ki ‹› paulcia ‹› zlew ‹› opowiadanie ‹› love ‹› tomek ‹› sport ‹› jaka jestem ‹› dla dziewczyny ‹› ubrania ‹› ciastek ‹› wierszyk ‹› opowiadania o Th ‹› black ‹› moje fotki ‹› lato ‹› Ewa ‹› hej ‹› jego dziewczyna ‹› smutne ‹› wiersze na nk ‹› smutna ‹› blogi ‹› sukces ‹› kocham cie ‹› zaj ‹› OBRAZKI w-F ‹› OBRAZKI w-F ‹› forever ‹› bestia ‹› Neji i hinata ‹› demi lovato ‹› Żaneta ‹› pisz ‹› sloneczko ‹› pain i ‹› obrazy na nk ‹› gry komputerowe ‹› RYSUNKI na nk ‹› szkoa ‹› hidan i ‹› no perfect ‹› harry potter ‹› obrazki na NK ‹› Jego jaja ‹› robert lewandowski ‹› MIŁOŚCI ‹› ciekawe ‹› hotel ‹› gwiazdy ‹› ubezpieczenia ‹› strasznie ‹› naruto ‹› dzien ‹› optymistyczne ‹› dziewczyn ‹› rihanna ‹› trzy ‹› cisza ‹› dla przyjaci ‹› find ‹› 2 Min ‹› w-f wiersz ‹› podcinam ‹› tokio ‹› ciuchy ‹› kupa ‹› Sylwia ‹› orlando ‹› r16 ‹› super junior ‹› wiersze na nk mnie ‹› Sakura ‹› sex fotki ‹› Lady ‹› rok po ‹› naruto sk ‹› bo kocham ‹› renji ‹› najlepsza ‹› zdrowia ‹› mieszne ‹› kasia ‹› image ‹› wiersze na nk o mnie ‹› grupy ‹› zimno ‹› girl ‹› anime ‹› dzie dobry na nk ‹› Tokio hotel op ‹› 4 klasa ‹› myli ‹› pomoc ‹› anio ‹› Holiday 1 ‹› klasa 4 ‹› kamil ss ‹› gitara ‹› po pierwsze ‹› kamila ‹› lol ‹› opisy ‹› ania z ‹› klaudia guziejewska ‹› ola 14 ‹› Erotyka ‹› dodatki ‹› mama ‹› my ps vita ‹› Martina stoessel ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› istnieje ‹› Hilton paris ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› pro ‹› prace ‹› pick ‹› czy mnie kochasz

Wyszukaj na blogach

Odcinek #1 -Violet (czytaj: Wajolet) wstawaj. Ruszaj dupsko, bo dziś wyjeżdżasz! Już 4.00!   Wstawaj!- budziła mnie bratowa   -Już wstaje. Jeszcze 5 min.- powiedziałam ziewając   -Nie ma! Wstawaj! Nie bądź leniuszysko. Podnoś cztery...

Mam dość! + chyba zawieszę bloga + zajęłam III miejsce   Hej! Posłuchajcie ja mam już dość! Jakiś blog skopiował moją candy! I chyba z tego powodu zawieszę bloga na czas nieokreślony. napewno kiedyś jeszcze powrócę. Jeśli ktoś chce prowadzić mojego bloga to prosze bardzo. Tylko! jak ja...

zaczynam blogować!!!!!!!!!!! Cześć! na moim blogu będą zdjęcia i obrazki mam pare xP:}fajny dzieciakA TO MOJA SZKOłA MAGII:}A TO TRAMPEKFAJNY NIENA DZIś KONIC A I JESZCZE JEDNO............

...."''''''' ocenka 2 ''''''''''.... teraz ocenie tego bloga www.gosia.andrzejewicz.blogasek.pl ok ! no to start!!!!!! 1.pierwsze wrazenie-20/20 2.szblonik-wow piekny!-10/10 3.avatarek-no,no,no ladny! 9/9 4.notki-no piszesz -10/10 5.dodatki-jest muza 10/10 6.linki-nie ma...

Trzecia ocenka...XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD!!!!!                                          ...

BeZ oPiSu Ciao!!!Cio tam...hehe!!!Miałam iśc na sylwaka do kolezanki ale nie ide zostaje w domciu...hehe!!!!A wy co porabiacie na sylwka???Podoba sie Wam gif z Happy new year????Zgłosiłam mojego blogaska na konkurs na naj naj bloga...ciekawe jak mi...

Oceniam bloga www.pepcio.gaba.koty.blogasek.pl Pierwsze wrażenie 15/20 (fajny blogasek o tematyce zwierząt i nie tylko)Szablon 10/20 (pasuje do charakteru twojego bloga, ale możesz go zmienić)Avatar 20/20 (avatar super, animowane 1 miejsce)Ulubieni 3/20 (troszkę ich mało)Notki 13/20 (mogą...

pIeKnA... W kAzDyM mIlImEtrZe ??:D Czesc :)) szkoda ze nie piszecie za duzo komentarzykow no ale trudno... hehe...dzisiaj notk.a... o laskach.. tak strasznie mnie denerwuja takie pomalowane lale... ja tez sie maluje..ale bez przesady..maskara cos blyszczyk no i tyle..a jak...

BLING!                                                        Siema!       ...

Z pamiętnika hakera 27.06Dzisiaj tata kupił mi komputer. Po dokładnym zapoznaniu się z instrukcją zacząłem go poznawać. Kolega pokazał mi jak się włącza gry. Grałem do późna w nocy.28.06Strasznie boli mnie głowa, to chyba po tym graniu wczoraj. Kolega przyniósł mi...

łinxik Hej!Dziś będzie fajna notka więc myślę,że będą komętarze pod tą notką ;-).Na początek dam instrukcje.Nie widziałam jej nigdzie,ale może być gdzieś ,ale ja nie widziałam więc...zaczynamy.Jeszcze nie powiedziałam jaki ma tytuł.Pt."Jak zrobić fajny...

instrukcie różne whodzcie i się dowiedzcie Instrukcje różneSkąd wziąść znaczki np. ♥ ♪ ♀ ۞ ¶ ۩ ☼?Wirtualne zwierzaki- mania zwierzaków!Jak zrobić FunTest?Jak zrobić własne Google?Jak zrobić fajny obrazeczek?Jak wstawić na bloga mapkę pogodową?Jak...

Ocenka 1,2,3,4 dla Paula www.h.s.m.i.ja.blogasek.pl   Pierwsze wrażenie : 10\10 Szablonik - 10\10 Avek - Fajny 10\10 Notki - 10\10 Komętarze - 10\10 Odwiedzinki - 5\10 Linki - 0\10 Ulubione - 10\10 Muzyczka - Nie ma 0\5 O mnie - 5\5   Razem: 70...

gifki na deserek Kilka grifów             Kilka griwków               :) w kilku jezykach: albański - Te duaarabski - Ohibokabułgarski - Obiczam...

ocena www.sekret-erin.blog.onet.pl A teraz ocena bloga www.sekret-erin.blog.onet.pl   Szablon: Fajny, ale nie za kolorowy 8/10   Avatar: Fajny ale najbardziej lubie avki 50 na 50 9/10   Ortografia: Dobra 9,5/10   Linki: Nie...

Stajnia Iskra -piosenka Stajnia Iskra 1. Pchełka miała fajny gust a Dsamara w uszkach to co lubie Ataman pszeskakiwał cudnie nawet przez wielkie kałuże Z Inez mozna było ludzi krasć chociaż wiem ze z jardem chciała przezyc swój pierwszy raz Margo zło co za...

1. Rozpoczęcie Roku cz.2 Rozpoczęcie Roku cz.2Chciałam do niego podejść, ale usłyszałam:- Zapraszam was do sali 103. To była dość młoda pani, około lat trzydziestu. Zapewne nasza wychowawczyni.Gdy wszyscy usiedliśmy (ja obok Natalie) dyskretnie spojrzałam po ławkach....

Bella, emo i inne zboczenia. Panie, Panowie. Zapraszam na kolejnego analka. Ale tym razem wyjątkowego, bowiem aŁtorka opo zabierała nas w pozaziemski wymiar, gdzie Bura mogła sobie Avadką rzucić (tak! Bo oto tutaj padła rekordowa liczba tychże klątw). Prosimy nie...

Kiedy znajdziemy sie na zakręcie są rzeczy, których chciałabym  nie pamiętaćAle żadnej z nich nie chcę sie wyrzekaćJestem tym kim jestem dzięki nimJestem człowiekiem i wiem o sobie dużo więcejDzięki nim wiem czym jest szczęścieWiem ile mówią mi blizny na ręceWiem co znaczą...

!!!!!!!!!!FiLMY TYGODNIA!!!!!!!!! FILMY TYGODNIA TO "Zombieland" -troche stary ale fajny;]                            "Elita"-jeszcze starszy ale...

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..194 195

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów