.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
avatary na nk ‹› sasusaku do ‹› 2 Min ‹› hinata ‹› oczy ‹› warning ‹› sama pisa ‹› kocham cie bo ‹› wierszyki ‹› myli ‹› dla przyjaci ‹› harry i ginny ‹› WEEKEND ‹› jaka jestem ‹› Sylwia ‹› hp yaoi ‹› http ‹› kochaj mnie ‹› ania z ‹› michael ‹› Sakura ‹› jaka jestem ‹› joanna ka ‹› cichutko ‹› prace ‹› christoph ‹› anty ‹› moje sekrety ‹› nastolatka ‹› pocałować dziewczynę ‹› moje cycki ‹› rok po ‹› gry ‹› h2o ‹› dzie ‹› opowiadania ‹› opowie ‹› muzyka ‹› fashion ‹› po pierwsze ‹› girl ‹› test ‹› przepraszam ‹› ciekawe ‹› cicho ‹› rok ‹› dla dziewczyny ‹› zima ‹› bill ‹› wakacje ‹› no perfect ‹› Miley Cyrus ‹› trzy ‹› OBRAZKI wF ‹› doda ‹› bo kocham ‹› snarry ‹› MIOCI ‹› kocham ‹› tenten ‹› kiba ‹› serduszka ‹› Tokio hotel op ‹› opowiadanie ‹› szablon ‹› neji hinata ‹› 2005 ‹› sakura i jej po ‹› sebastian ‹› strasznie ‹› najlepsza ‹› super ‹› nasza klasa pl ‹› test dla klasy 4 ‹› wiosna ‹› kamil ‹› wiktoria ‹› final ‹› dlaczego kocham cie ‹› tokio hotel ‹› kobieta ‹› britney spears ‹› Lady ‹› site models ‹› justin bieber ‹› zdrowie ‹› okulary ‹› jego dziewczyna ‹› OBRAZKI w-F ‹› zimno ‹› Jaja ‹› marcin ‹› key ‹› harry potter ‹› rozdzia ‹› wiadomo ‹› kluby ‹› kocham ci ‹› teen ‹› ubezpieczenia ‹› big ‹› buziaki ‹› dla dzieci ‹› dziewczyna ‹› naruto x hinata ‹› grupy ‹› sport ‹› konferencje ‹› michael jackson ‹› baga ‹› mama ‹› kamila ‹› black ‹› us5 ‹› image ‹› istnieje ‹› link ‹› cisza g ‹› animacje ‹› wiersze na nk o mnie ‹› humor ‹› site ‹› obrazy ‹› monika ‹› dla przyjaci ‹› male ‹› mp3 ‹› mamo ‹› dziewczyn ‹› verba ‹› blog ‹› STRASZNE ‹› Hinata ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› szablony ‹› wstA ‹› celtic ‹› katalogi ‹› linki ‹› love ‹› Biel ‹› zdrowia ‹› moje wiersze ‹› historie na nk ‹› wszystkiego ‹› roy x ed ‹› wiki ‹› WITAM ‹› Manchester United ‹› Adam ‹› oj działo sie działo ‹› ryby ‹› hentai ‹› nazwy na nk ‹› sklep ‹› czcionki ‹› mj chopak ‹› pracuje ‹› nagisa-chan ‹› kochaj ‹› maine ‹› Naruto i Hinata ‹› pies ‹› koty ‹› Pozna ‹› dzien ‹› pytania ‹› kinga ‹› pomoc ‹› kinia moje ‹› opisy na nk ‹› tomasz ‹› filmy ‹› lubuskie ‹› Shikamaru ‹› stopy ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› milenka ‹› punk ‹› o Hinata ‹› misie ‹› raven ‹› jaka ‹› dziewczyny ‹› naruto i sasuke ‹› o marzeniach ‹› jane ‹› kalendarz ‹› narusaku pl ‹› basia ‹› najlepsze ‹› przedszkole ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› chlopaki ‹› Sasuke ‹› find ‹› sami ‹› Polska ‹› kocham cie

Wyszukaj na blogach

Merry Christmas dcinek 8 (komenty komenty please!!!) Anka wracała do domu ściskając ogromniastego pluszaka w obu łapkach. Zastanawiała się co wogóle ma znaczyć ten prezent od Krzyśka. Może ona mu się też podoba, w końcu dla byle kogo nie kupuje się misia za taką wysoką cenę. No właśnie miś nie był...

=RadOcHa= Siemka!! DziSiaj był super dzionek. rano poSzlam do budy na 8:15 ale chlopaki mieli sami WŻR i nie moglam isc na ta lekcje. Ktos mnie straSznie uSzczeSliwil ale niewazne kto (Ania i Magda wiedza). Nie zqapomne tego do konca zycia!! Bylam taka...

Biesiada Kasztelańska Biesiada Kasztelańska To mój pierwszy wpis. Zalożyłem tego bloga dzięki pewnej kobiecie dzięki której potrafię inaczej patrzeć na świat i życie.......... Wczorajszy dzień był świetny. Pełen niezapomianych chwil. Rano wstałem i zaraz...

Konfrontacja Konfrontacja Ehh co to był za dzień. Rano wstalem. Czekała mnie poważna rozmowa z Eweliną. Czas mi leciał szybciutko. Rano stałem i poszedłem posprzątać a samochodzie. Wróciłem tym sposobem o 15 do domu. O 17 byłem umówiony z koleżanką....

Mmmmm :D:D Hehe Nie Pamietam Co Sie Dzialo W Wczesniejszych Dniach... Pamietam Tylko Koniec Niedzieli :D Popoludnie Z Moim Misiaczkiem :D Na Poczatku Bylo Mi Przykro I Takie Tam Ale Juz Potem Bylo ... Mmmm Juz Sie Nie Moge Jutra Doczekac Bo Tez Jade Do...

Rozdział 5 To byli chłopcy razem z dwoma innymi chłopakami. -Cześć- poweidział BIll nie patrząc na mnie -Cześć- odpowiedzieliśmy -To jest Gustav, a to Georg- przedstawił ich Tom -Nie ma Artura?- zapytał z ironią Bill -Jeszcze nie-...

Nie Mam Juz Sily Na Placz, Zlosc, Smutek, Zazdrosc, Bol Serca Juz Mam Dosc! ;( Mam Dosc Wszystkiego ;( Mam Dosc Jego, Jego Tekstow, Jego Zartow I Wszystkiego Co Z Nim Zwiazane ;( Ale Jednak Mi Zalezy Na Tym Jebanym Kutasie ;( I Tu Jest Problem ;( Jestem W Tej Samej Sytuacji Co AniA I Kurwa Mac Obie Ryczymy...

Rozdział 1 Wakacie kończyły się był już 31 sierpnia wiec trzeba końcu zacząć szykować się do szkoły. Idę właśnie do 1 liceum, które jest 5 letnie, lecz nie będę chodziła normalnie do szkoły pogniewasz rodzice wysłali mnie do szkoły z internatem to był dla...

HISTORIA MAGII - 6.09.06. Historia Magii - 6.09.2006 prof. Daria Sawitzka Temat: Lekcja Organizacyjna. Co to jest historia?. Obecni: INGENIUM: Monica Lee Karolina Collins Karolina Reserve NATURAE Marta Podgórska Kate Sunders Cristian Ronaldi DERITAS Ania...

OPCM - 15.09.06 rok OPCM - 15.09.06 rok prof. Blanche Bonum Temat: Różnica między Magia Czarna, a Biała. Intencja. Obecni: INGENIUM: Monica Lee Ida Orion Paula Divers Fleur Weasle NATURAE Melisa Łapińska DERITAS Nelyha Klenie Ania Mckinson Punkty...

Astronomia - 15.09.2006 r. Astronomia - 15.09.2006 r. prof. Rekishi Temat: Lekcja organizacyjna. Obecni: INGENIUM: Paula Divers Monica Lee Ida Orion NATURAE Melisa Łapińska DERITAS Ania Mackinson Punkty zdobyte przez uczniów: INGENIUM: Paula Divers, 2...

a faza lol:) Ale fazy przed chwila była u mnie paulinki i aniusia..paulina robiła sobie fotki do samorzadu szkolnego...bede na nie głosowac razem z ania ..damy z 15 głosow jedna oszukamy ale to co ..:P Pulince zalezy na wygranej a wiec ja...

Zaklęcia i uroki - 18.09.2006r. Zaklęcia i uroki- 18.09.2006r. prof. Emilly le Tonnelier Temat: Zaklęcia i uroki - porównanie. Obecni: INGENIUM: Amiya Asakura Amanda Baker Monica Lee NATURAE: Mary Wood DERITAS: Lindsay McKenzie Melody Palomme Ania...

Heh:D kolejny dzień do śmierci... Hej...no rozkręcam się..pisze dalej;] Dzisiaj były u mnie dziewczynki! AnIA k, Eliza Z, Ewelicia S.( alfabetycznie:D)Ania W..jak zawsze nie w temacie;/ Grałyśmy w monopol i jadłysmy super pizzeNo...aaa i rozmawiałyśmy na temat moich...

Astronomia - 29.09.2006 r. Astronomia - 29.09.2006 r. prof. Rekishi Temat: Układ Słoneczny-wprowadzenie. Obecni: INGENIUM: Amanda Baker Ida Orion NATURAE brak DERITAS Ania Mackinson Punkty zdobyte przez uczniów: INGENIUM: Amanda Baker, 2, (1 za...

Starożytne runy - 02.10.06 Starożytne runy - 02.10.06 prof.Michael Saint Temat: Runy i ich znaczenie Obecni: Ingenium: Monica Lee Naturae: Melisa Łapińska Olcia McKartney Deritas: Ania Mackinson Velkan Dark Punkty zdobyte przez uczniów: Ingenium: Monica...

cierpiałam przez ROK!!! cóż, nie mogłam nic na to poradzić...ciągle oddalałyśmy się od siebie...może to dobrze...pomyślałam, że przecież nie jestem Lesbijką i muszę znaleźć sobie faceta...tylko że...żadnego nie chciałam!!! chciałam tylko Kaśkę, ale to była niedozwolona...

Transmutacja – 04.10.06 Transmutacja – 04.10.06 prof. Paula Chang Temat: Wprowadzenie do transmutacji. Obecni: INGENIUM: Monica Lee NATURAE Olcia McKartnem DERITAS Ania Mackinson Melody Palomme Velkan Dark Punkty zdobyte przez...

OPCM - 6.10.2006r OPCM - 6.10.2006r prof. Blanche Bonum Temat: Stworzenia Czarnomagiczne. Klasyfikacja. Obecni: INGENIUM: Ida Orion Monica Lee NATURAE Olcia McKartney Melisa Łacińska DERITAS Vekan Dark Ania McKinson Punkty zdobyte przez...

Rozdzial IV Jechali szybko, bo Jacek uwielbiał szybka jazdę samochodem. -Nie musiał Pan- zaczęła znów Anka. -Proszę przestań. Uwierz ze gdybym nie chciał to bym tego nie robił. -Ale dlaczego chcesz?? Przepraszam, Pan chce??- zaczerwieniła się. -Nie...

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..90 91

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów