.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
linki ‹› pozdrowienia ‹› po pierwsze ‹› wiara ‹› mieszne ‹› wierszyki ‹› http ‹› johnny ‹› Neji ‹› 2 Min ‹› Bts ‹› hinata ‹› avatary na nk ‹› kanon ‹› Song ‹› gry ‹› cichutko ‹› final ‹› tokio ‹› roy ed ‹› Data ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› fashion ‹› dla przyjaci ‹› kocham cie bo ‹› USA ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kinga ‹› wiersz ‹› Przerodzenie ‹› cisza ‹› blog ‹› khj ‹› rock ‹› b2st ‹› lubuskie ‹› dziewczyny ‹› jaka jestem ‹› jesie ‹› scrubs ‹› ciekawe ‹› wiersz o mi ‹› naruto ‹› wierszyk o w-f ie ‹› th yaoi ‹› k pop ‹› Prezerwatywy ‹› jestem emo ‹› dzie ‹› sama pisa ‹› Justyna ‹› zimno mi ‹› kocham ‹› wiersze na nk o mnie ‹› zmierzch ‹› zaloz bloga ‹› sprawdzian ‹› girl ‹› trzy ‹› zdj ‹› sakura i jej po ‹› fotki ‹› opowiadanie ‹› miley cyrus ‹› sami ‹› hannah ‹› dlaczego kocham cie ‹› pomoc ‹› MIOCI ‹› przyja ‹› szkoa ‹› WITAM ‹› obrazki na NK ‹› smutna ‹› ZDJECIA ‹› kamil ss ‹› Journey ‹› doda ‹› brit ‹› moja muzyka ‹› 4 klasa ‹› h2o ‹› oczy ‹› zdrowia ‹› klasa ‹› przepraszam ‹› wolny ‹› dr house ‹› klasa 4 ‹› serduszka ‹› istnieje ‹› my diary ‹› w-f wiersz ‹› myli ‹› Tokio hotel op ‹› demon ‹› pro ‹› Jongho ‹› humor ‹› jego dziewczyna ‹› darmowe ‹› lubuskim ‹› jaka jestem ‹› null ‹› obrazy na nk ‹› RYSUNKI na nk ‹› Adam ‹› tokio hotel ‹› obrazki ‹› wiersze na nk mnie ‹› rozdzia ‹› blogasek ‹› find ‹› penis ‹› love ‹› Green ‹› wiersze z ‹› nastolatki ‹› stroj ‹› link ‹› szablon ‹› kocham ci ‹› ksi ‹› OBRAZKI wF ‹› dietA ‹› najlepsze ‹› kreatywne ‹› zdrowie ‹› 3 klasa ‹› rok ‹› wiersze o mnie ‹› super ‹› wszystkiego ‹› justin bieber ‹› cicho ‹› tajemnice ‹› pussy ‹› jonghyun ‹› prace ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dzie dobry na nk ‹› ewelina ‹› mama ‹› wrzuta ‹› rihanna ‹› code ‹› zaj ‹› hallowen ‹› jaka ‹› opowie ‹› dla dziewczyny ‹› strasznie ‹› wakacje ‹› pain ‹› na dobranoc ‹› opisy gg ‹› test ‹› tom ‹› usta ‹› big ‹› WEEKEND ‹› OBRAZKI w-F ‹› mj chopak ‹› opisy ‹› warning ‹› cisza jest moja ‹› pamitnik ‹› ubrania ‹› recenzja ‹› blogi ‹› komandos ‹› naruto 39 ‹› zimno ‹› ino ‹› obrazki z ‹› pawe ‹› dodatki ‹› opowiadanie o ‹› Polska ‹› rok po ‹› cinema 69 ‹› kocham cie ‹› peni ‹› zajebisty ‹› wierszyki o ‹› skin ‹› zima ‹› tokio hotel ‹› wstA ‹› male ‹› dziewczyn ‹› cisza g ‹› Suka ‹› bo kocham ‹› Ed x Roy ‹› moje cycki ‹› harry ‹› jojo ‹› nauka ‹› dupa

Wyszukaj na blogach

Sorki za braki!!! Cześć wam wszystkim! Sorki że wczoraj nie dodałam notki ale mi sie nie chciało a poza tym nie za dobrze się czułam. Wczoraj daliśmy noge z ostatniej lekcji i nasza wychowawczyni troche sie darła ale myślałam ze bedzie gorzej. Ale trudno bede żyć...

IV etap konkursu Do 4 etapu przechodzą 3 blogi!!! Oto one: 1.sylwia.wjo (2 miejsce) 2.wszystko-o-pcd.blog4u (1 miejsce) 3.www.hilaryduff119blog4u. (3 miejsce) Głosujcie !!!!!!! Komu nie rozdałam jeszcze komci za udział to niech napisze to w...

Po rozstaniu "Co tylko się da, podziel na dwa" - głosi znana piosenka o optymistycznym przekazie. Pewien duet też się podzielił. Jaki będzie wynik tego działania? Tego i innych sekretów dowiadujemy się od Toli... Zobaczcie! POPCORN: Cześć, co u ciebie...

Siemka :P: Siemka to moja 1 notka. Mam nadzieje, że będzie Was jak najwiecej odwiedzało tego bloga i że będzie się Wam podobał. Jeśli chcecie o coś zapytać, poznać albo porostu porozwamiać to pisz na gg: 5398555 albo na skype monika456123 ;). Jeszcze...

Siemka :P Siemka to moja 1 notka. Mam nadzieje, że będzie Was jak najwiecej odwiedzało tego bloga i że będzie się Wam podobał. Jeśli chcecie o coś zapytać, poznać albo porostu porozwamiać to pisz na gg: 5398555 albo na skype monika456123 ;). Jeszcze...

Siemka Siemka tak na początku chce podziękować za Komentarze i rade od Narashy i chyba raczej na tym blogu zrobie "pamiętnik" i pewnie będą również obrazki ;). No więc tak dziś w szkole był bardzo męczący dzień zaczynaliśmy o 12:05 fajnie tylko, że...

Masz noż- walcz lub wbij sobie w serce ... Dzis ... byłam nad mostkiem :) z Ada i przypadkowo trafiłsmy na Marcina i jego kumpli porobiłysmy troche zdjec potem poszłysmy do mnie a teraz choruje :( wogole nie moge oddychać;( Walona astma :/ Jeszcze Sylwia mnie wkurwia na gadu ;/ jutro...

skasowałam tamtego bloga Em Wszystkim :) Skasowałam tamtego bloga ale cały szyk grafczny przeniosłam :) Dzisiaj jakos sie wynudziłam w szkole a z bio dostałam 3 .. kurde a tyle sciagnia :/ ..? 19/28 pkt i to jest 3?! I tak sobie dodałam jeden okt bo nasciemniałam...

siemka all siemaa mam na imie Sylwia mam 14 lat i mieszkam w londynie, interesuje mnie piłka nożna ,muzaa i jazda na deskorolce:) Teraz nie mam czasu na dłuższą noteee sorka

U Sylwii na urodzinkach ..... no elo....wczoraj byłam z Marią i Wiki na urodzinach u Sylwianki... musze wszstko dokładnie opowiedziec... no to tak najpierw dostałam 2 z pieprzonej matmy (ale nareszcie to rozumiem) a potem poszłam do domku, jem obiad a tu dzwoni Sylwia....

w maju do Francji...... 11.05 jade do Ballan-Mire koło Tours do Francji na wymiane:) Nie moge sie doczekac... Sylwia i Paulina jada oczywiscie do dziewczyn a ja dostałam chłopaka nazywa sie Remi Brunet ma małą siostrę i rodziców...hehe nie no cieszcze sie moze bedie...

Siemks Jakoś dziś mam czas i coś wam napisze, ale jeszcze niewiem co. Napewno poiwem wam że wczoraj byłam z Kubusiem mojej kuzynki synkiem. Jest taki ładny i fajny... :) A dzisiaj byłam z koleżanką Sylwia święcić koszyk na 11,30 ale okazało sie że jest...

8 kwiecień 2007 i tak oto kończy się dzień święty. Nie minął on wyjątkowo szczególnie, jednak przekonałem się że warto odświeżać stare znajomości... W chwili gdy piszę ten tekst rozmawiam z Myszką, dziewczyną z którą poznałem się dwa lata temu na czacie, rok nie...

Udany Poniedziałek :P No i bylo fajniutkooOo ... nie przypuszczalam ze az tak sie bedziemy dobrze bawic :P Dziewczyny kiedy powtorka ? :D No i odnalazlam moja Karolineeeee w tym tlumie i balowalysmyyyyyyy ... :P Co prawda nie zapowiadalo sie dobrze ... bo byly...

Święta i po świętach =DD Emandero!! =DD Spóźnione życzonka wielkanocne od nas, Mleka, Krów i wszystkiego co z tym związane =] --> Najradośniejszych Świąt Wielkanocnych, najlepszych wypieków, najkolorowszych pisanek, najsmaczniejszych smakołyków, najbardziej mokrego...

Przyjaciele :/ Dal frajerów JEBANYCH Sam wiesz zdradziłeś mnie ta jedną tajemnice która miedzy nami jest te wszystkie dni w których wylewałam krew .. chroniłam cie kiedy oni szukali cie . byłam bliska tobie tak jak siostra od małego obracalismy cały świat to był rap.. a rap to...

Powrót smoka ;) Hejcia wszystkim!!! Wróciłam!!!W Londynie było świetnie!!!To była jedna z najlepszych wycieczek na jakich kiedykolwiek byłam!!! Towarzystwo świetne, miasto piękne. Było poprostu świetnie!!! Miałam pokój z dwoma Zuziami(pzdr dla was Zuziaczki!!!)...

Elo0o To nasza pierwsa notka na blogu . Dzisiaj piszemy ja razem ale na codzien bedziemy pisac wymienie :P a teraz troszke onas Elo0 mam namie Sylwia przezwisko $ys1ia nazwisko na 7* literek :)intyeresuje sie aktorstwem sportem i muzyka najbardzej...

Wszystkiego naj... Z okazji dwudziestychktorystam urodzin mojej sasiadki, pomimo czekajacych mnie w tym tygodniu 5 egzaminow, wybralysmy sie wczoraj do knajpy. Oczywiscie - naszej ulubionej, z barmanem od "Almodovara" (M. - pytal, co u ciebie;). Pustawo nieco...

Ostatni etap konkursu!!!!!!!! To ostatni etap konkursu czyli V!!!!!! To 2 blogi , które przeszły!!!!!: 1.Sylwia.wjo 2.wszystko-o-pcd Gratulacje!!! Wy mozecie głosować ale ja moge dac 50 głosów blogu który mi się bardziej podoba!!!!!! Powodzenia!!!!!!!

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..29 30

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów