.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
hej ‹› nasza klasa pl ‹› sama pisa ‹› moja muzyka ‹› bill ‹› przepraszam ‹› http ‹› gry ‹› jaka jestem ‹› ciekawe ‹› test ‹› kocham ‹› h2o ‹› hotel ‹› fashion ‹› dodatki ‹› wakacje ‹› o marzeniach ‹› muzyka ‹› sex ‹› Tokio hotel op ‹› Ed x Roy ‹› kochaj mnie ‹› samotno ‹› mj chopak ‹› find ‹› cisza g ‹› dzie ‹› fajny ‹› k pop ‹› Akashi x ‹› test kl 6 ‹› Baka ‹› dla przyjaci ‹› najlepsze ‹› kamil ss ‹› wierszyki na nk ‹› wiersze na nk o mnie ‹› pozdrowienia ‹› doda ‹› jaka jestem ‹› rok po ‹› nazwy na nk ‹› obrazy na nk ‹› tokio ‹› wiersze na nk ‹› wiersz ‹› girl ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› sweet ‹› naruto 39 ‹› szkoa ‹› pain i ‹› drab ‹› zelf ‹› zielone ‹› dla dziewczyny ‹› kamila ‹› rock ‹› kocham cie ‹› humor ‹› kocham cie bo ‹› love ‹› mama ‹› Gaara i ‹› recenzja ‹› big ‹› harry potter ‹› site ‹› host ‹› po pierwsze ‹› lato ‹› oczy ‹› wst ‹› maluje ‹› gay ‹› kocham ci ‹› shinee ‹› ruda ‹› one direction ‹› 4 klasa ‹› blogi ‹› OBRAZKI w-F ‹› Polska ‹› mlode ‹› rok ‹› seriale ‹› filmy ‹› zyczenia ‹› Przerodzenie ‹› Pozna ‹› tokio hotel ‹› pisz ‹› czerwony ‹› star ‹› image ‹› dlaczego kocham cie ‹› hiszpania ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› przypadkowe ‹› monika o mnie ‹› g-dragon ‹› magda ‹› witaj w domu ‹› czytanie ‹› Green ‹› dzień dobry na nk ‹› nastolatki ‹› blogasek ‹› tom ‹› ginny ‹› dziewczyna ‹› przyja ‹› zaj ‹› religia ‹› wiersze na nk o sobie ‹› super ‹› zima ‹› ciesz ‹› zdicia ‹› usta ‹› blog ‹› cicho ‹› one piece ‹› sami ‹› jongtae ‹› Lady ‹› wiosna ‹› peni ‹› cloud strife ‹› nasza klasa ‹› stopy ‹› wampir ‹› nevada ‹› chelsea staub ‹› nasza klasa 6b ‹› ubrania ‹› Justyna ‹› wszystkiego ‹› fotki ‹› kobieta ‹› 3 klasa ‹› nazwy ‹› obrazy ‹› wiki ‹› kredyty ‹› kubu ‹› myli ‹› dziewczyn ‹› historie na nk ‹› tenten ‹› sport ‹› nowa ‹› rozdzia ‹› fineasz i ferb ‹› rachel ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› avatary 100x100 ‹› avatary z tokio hotel ‹› kamil ‹› opowiadanie ‹› chuj ‹› klasa ‹› o jesieni ‹› cichutko ‹› Igor ‹› teen ‹› klaudia ‹› sakura i sasuke ‹› zdrowia ‹› michael ‹› johnny ‹› sukces ‹› wstA ‹› sex pl ‹› gaara ‹› szablon ‹› Nick ‹› black ‹› nauka pisania ‹› gothic ‹› zycie ‹› warning ‹› zima ‹› my diary ‹› wiersze na nk o mnie ‹› 2 Min ‹› anty ‹› mp3 ‹› wiersze z ‹› WEEKEND ‹› istnieje ‹› rihanna ‹› zdj ‹› opisy na ‹› pomoc ‹› WITAM ‹› gallery ‹› opowiadania o Th ‹› Sylwia

Wyszukaj na blogach

kocham cie kocham cie nie mysle o bolu a zaboli kocham cie nie wiem czy dobrze robie ale trwam beda lzy kocham cie dotknac nieba dotknac gwiazd w bialej sukni rozkoszy kocham cie

JA CIEBIE KOCHAM! ja ciebie kocham! Ach te słowa Tak dziwnie w moim sercu brzmią. Miałażby wrócić wiosna nowa? I zbudzić kwiaty, co w nim spią? Miałbym w miłości cud uwierzyć, jak Łazarz z grobu mego wstać? Młodzieńczy, dawny kształt odświeżyć, Z rąk twoich...

Kocham tak bardzo Cię..... Kocham tak bardzo mocno Cię, Lecz Ty wciąż ranisz mnie, Kocham całym sercem i całą duszą swą, Ciągle wołam o pomoc, lecz Ciebie nie ma tu. Jesteś Tam… daleko gdzieś Znów przy Tobie nie ma mnie…. Choć naprawdę potrzebuje...

Kocham...dość! Nie rozumiecie.Nikt nigdy mojego położenia nie zrozumie.Nigdy nie kochaliście dwa razy naraz.Gdy jestemz jednym kocham go nie tylko za to jak wyglada tylko kim jest.Nie jestem pusta.Te slowa bola.Nie potrafie byc inna.Juz wiele razy probowalam...

† kOcHaM śMiErĆ... † Kocham śmierć... bo tylko ona na mnie czeka... Kocham śmierć... bo tylko ona pragnie mego ciała... Kocham śmierć bo ona przede mną nie ucieka... Kocham ją... bo przyjdzie kiedy tego będę chciała... I kiedy będzie mi już ciężko by dalej...

Kimkolwiek jesteś,kocham Cię! Po cichej uliczce wielkiego miasta szedł sobie drobny staruszek, Powłócząc nogami w jesienne popołudnie. Zeschłe liście przypominały mu każde przeszłe lato. Przed sobą miał długą, samotną noc w oczekiwaniu na kolejny czerwiec. Aż nagle...

...:::Kimkolwiek jesteś, kocham cię!:::... Po cichej uliczce wielkiego miasta szedł sobie drobny staruszek, powłócząc nogami w jesienne popołudnie. Zeschłe liście przypominały mu każde przeszłe lato. Przed sobą miał długą, samotną noc w oczekiwaniu na kolejny czerwiec. Aż nagle w...

"nic nam dzisiaj nie potrzeba.." Ja Ty Słońce Woda Ręczniki Znajomi Twoja rodzina Kocham Cię !!!!!!!!!!!!!!!! Kocham Cię ! Kocham Kocham Kocham Ehhh.... Będziemy chodzić częściej na basenik :) by Niunia :)

Rozdział 13 No i co 1 WRZESIEŃ Zum Geburstag Viel Gluck Zum Geburstag Viel Gluck, Viel Gluck zum Geburstag , Zun Geburstag Viel Gluck!!!!!! No to może ja też szczele jakieś życzona do bliznaków: Ze swojej strony pragne złożyć chłopakom najserdeczniejsze...

...kocham go jak powietrze i woda razem wzięte... …za nimi stali mój „ojciec” i jego dziewczyna(z którą jest tylko dla pieniędzy).Podniosłam się z podłogi i: -Dlaczego?Dlaczego mi to zrobiłeś pozwól mi normalnie żyć kochać kogo chce, pragnę być wolną dlaczego nie mogę?Prosze...

Kimkolwiek jesteś, kocham Cię! Po cichej uliczce wielkiego miasta szedł sobie drobny staruszek, Powłócząc nogami w jesienne popołudnie. Zeschłe liście przypominały mu każde przeszłe lato. Przed sobą miał długą, samotną noc w oczekiwaniu na kolejny czerwiec. Aż nagle w...

Wind of Change / tekst ten moze wydac sie kontrowersyjny... Nie chcialem nikogo w nim obrazic, ani zaatakowac. Kazdy ma prawo nie zgodzic sie z moim zdaniem... Wszystko pisane bylo prosto z serca. Nie licze na zrozumienie... Milej lektury. / Siedze na fotelu...

"Kocham Cie" w 201językach ") * Afrykanerski o Ek is lief vir jou o Ek het jou lief * Albański o Te dua o Te dashuroj o Ti je zemra ime * Alzacki o Ich hoan dich gear * Amharic (Etiopia) ...

Kocham to..... Kocham te piekne chwile ,które dzielisz...ze mna.Smak twych ust...dotk twych rąk...zapach twej namietnosci i mysli pelne rozmantyzmu i poządania...Kocham sie z toba kochac..kocham czuc twoja reka na moim ramieni..kocham cie calego...Czasami mi...

Odcinek 24 Hej! Dzisiaj znowu odcinek :) Chiałam was powiadomić, że już planowałam kończyć tego bloga :) Jednak postanowiłam prowadzić go dłużej, niż było w planach. No więc teraz odcinek. Co prawda dzisiaj krótki, ale baaaaaaaaaaardzo emocjonujący...

Kocham cie Kocham Ciebie całą sobą. Kocham Ciebie w nocy, kocham Ciebie w dzień. Cały czas Cię kocham i nie mam zamiaru porzucić tego uczucia, jakim Ciebie obdarzyłam. Jesteś całym moim światem - jesteś częścią mnie, a ja częścią Ciebie. Najchętniej...

Samobójstwo czy zabójstwo? Oto trzy filmiki poświęcone pamięci Kurta Piękny film w hołdzie Kurtowi(Smells Like Teen Spirit w wykonaniu Tori Amos) Zaburzenia psychiczne Kurta Niektórzy uważają, że jego zaburzenia psychiczne i pogłębiające się...

Kocham Cię nad życie.... Co za cudowny wieczór...aż się rozmarzyłam...Tak bardzo Cie kocham:*:* Dlaczego ten czas,tak szybko mija...dopiero miałam cie przy sobie ,a już cię nie ma :( Żeby cię zobaczyć muszę czekać 4 dni...długie 4 dni =[ i jak to wytrzymać...pociesza...

Tęsknie...i Kocham.... Ja już chce do Ciebie skarbie...ale pociesza mnie ta świadomość,że już jutro się zobaczymy ...Ochhh wreszcie po tak długim czasie :*:*Te Święta nie trwały długo,ale zdążyłam się do ciebie przyzwyczaić...i teraz jest mi czegoś brak...nic mnie...

Miedzy nami - jakos tam mnie wzielo na piosenki Między nami nigdy nic nie było Nasze dłonie nigdy nie spotkały się Teraz już na pewno wiem, że to miłość I dlatego mówić chcę kocham Cię. Zagubiony w morzu słów westchnienia W oceanie trudny sens Chodzę ulicami niespełnienia I wierzę, że...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1063 1064

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów