.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Peja ‹› gitara ‹› japonia ‹› wierszyk o w-f ie ‹› stopy ‹› oczy ‹› sobota ‹› http ‹› gwiazdy ‹› beast ‹› historie na nk ‹› dla dziewczyny ‹› wstA ‹› kocham ‹› kocham cie bo ‹› Sakura ‹› opisy ‹› tokio hotel ‹› link ‹› star ‹› nauczycielka ‹› nasza klasa pl ‹› nasza klasa 6b ‹› nasza klasa ‹› OBRAZKI w-F ‹› znaki ‹› buziaki ‹› love ‹› obrazy ‹› nowa ‹› policja ‹› Taylor ‹› 4 klasa ‹› jego dziewczyna ‹› zwyk ‹› zdj ‹› sama pisa ‹› rok ‹› angel ‹› Adam ‹› 27 urodziny ‹› opowiadanie ‹› teen ‹› tapety ‹› rachel ‹› naruto and sakura ‹› naruto ‹› na dobranoc ‹› martyna ‹› marta ‹› manga ‹› jarek ‹› hannah montana 4 ‹› drewno ‹› buziak ‹› bombki ‹› bleach ‹› Lady Gaga ‹› przyjazn ‹› my diary ‹› Rukia ‹› pisz ‹› emo ‹› kocham ci ‹› jaka jestem ‹› buuu ‹› seks ‹› wiersze o milosci ‹› smok ‹› urodziny ‹› jaka jestem ‹› gry komputerowe ‹› sami ‹› ciekawe ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiara ‹› w-f wiersz ‹› przepraszam ‹› to tylko seks ‹› sprawdzian ‹› przytul mnie ‹› przyrody ‹› hej ‹› 10latka ‹› sex ‹› Data ‹› zdrowie ‹› tomek ‹› FT Island ‹› smutna ‹› rock ‹› opisy na ‹› doda ‹› opowiadanie o ‹› dzien ‹› one piece ‹› obrazki ‹› 3 klasa ‹› megaman ‹› hp yaoi ‹› magda ‹› kalendarz ‹› chlopak ‹› big ‹› wszystkiego ‹› Nick ‹› mj chopak ‹› szablony na bloga ‹› host ‹› bo kocham ‹› Sasuke ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dla przyjaci ‹› czcionki ‹› image ‹› zycie ‹› hidan ‹› test kl 6 ‹› site ‹› fotki ‹› wolny ‹› kasia ‹› no perfect ‹› michael ‹› fashion ‹› suk ‹› kreatywno ‹› Song ‹› Integral ‹› po pierwsze ‹› dziewczyna ‹› MIOCI ‹› harry ‹› paulina ‹› roy ed ‹› minkey ‹› wyznanie ‹› WITAM ‹› monika o mnie ‹› jonghyun ‹› Biel ‹› dietA ‹› kinia moje ‹› naruto ‹› cisza g ‹› Hermi ‹› blog ‹› jaka ‹› Hikaru x Kaoru ‹› bill ‹› rasta ‹› WEEKEND ‹› korea ‹› dr house ‹› teen ‹› ola ‹› linki ‹› nazwy ‹› tom ‹› kocham cie ‹› dziewczyn ‹› beznadziejne ‹› blogasek ‹› gallery ‹› hotel ‹› wiersze ‹› hermiona i harry ‹› hermiona ‹› sport ‹› grupy ‹› pro ‹› myli ‹› moda ‹› lubuskie ‹› sex pl ‹› moje sekrety ‹› komiks ‹› rower ‹› dzie dobry na nk ‹› olka ‹› autokar ‹› beyblade ‹› autumn ‹› kluby ‹› nauka ‹› vanessa ‹› vampire ‹› naruto 39 ‹› dzie ‹› życzenia urodzinowe ‹› lily i james ‹› zaj ‹› my chemical romance ‹› dla dzieci ‹› ola 14 ‹› Naruto i Hinata

Wyszukaj na blogach

Piotr Kupicha Piotr Kupicha (ur. 16 marca 1979 w Tychach) – polski wokalista, gitarzysta, kompozytor, tekściarz i aranżer zespołu pop-rockowego Feel.// Życiorys Syn mistrza w Hucie Batory i dyrektorki Cepelii, będąc małym chłopcem słuchał dużo...

... gitara klasyczna każda struna jest jak organ w ciele delikatny napięty czuły osobliwy dźwięk który daje spokój dotykam strun i czuję radość to moja euforia to mój instrument świat na chwilę znika jestem ja...

Hej Siema Nie wiem co w tej notce dać a wy może wiecie... Wiem!!! Dam biografię Mansa Zemerlowa: Życiorys Måns Zelmerlöw urodził się 13 czerwca 1986 r. w uniwersyteckiej miejscowości Lund w południowej Szwecji. Jego rodzice Birgitta i Olle...

Hej. No..dzisiaj napisze o "Zmierzchu" i o "Księżyc w Nowiu": "Zmierzch" opowiada historię 17-letniej Belli Swan (Kristen Stewart), która przeprowadziła się do małego miasteczka Forks w stanie Waszyngton, aby zamieszkać ze swoim ojcem. Tu...

U2 - Historia Od tego trzeba zacząć ten muzyczny blog. Historia U2 Zespół powstał w 1976 r., gdy jego członkowie byli jedynie nastolatkami o ograniczonych możliwościach technicznych i muzycznych. Początkowo był to kwintet pod nazwą Feedback, który jednak...

Maximum the Hormone Maximum the Hormone (jap. マキシマムザホルモン, Makishimamu za Horumon) – japoński zespół crossoverowy. W swojej muzyce miesza takie gatunki...

Deep Purple- Machine Head Zespół: Deep PurpleAlbum: Machine headRok wydania: 1972MUZYCYIan Gillan- wokal, harmonijka ustnaRoger Glover- gitara basowaRichard "Ritchie" Blackmore- gitaraJon Lord- instrumenty klawiszoweIan Paice- perkusjaSPIS UTWORÓW1. Highway star2. Maybe...

Marillion- Misplaced Childhood ZESPÓŁ: MarillionALBUM: Misplaced ChildhoodROK WYDANIA: 1985MUZYCY:- FISH- śpiew- Steve Rothery- gitara- Pete Trewavas- gitara basowa- Mark Kelly- instrumenty klawiszowe- Ian Mosley- perkusjaUTWORY:1. Pseudo silk kimono2. Kayleigh3. Lavender4....

Dźwięk przeznaczenia Magdzie i Michałowi. Sprawiliście, że tak pięknie mi się pisało. Dziękuję!             Muzyka była całym jej światem. Czuła ją każdą, najmniejszą nawet cząsteczką swojego siedemnastoletniego ciała. Każdy...

od świtu do zmierzchu... "Take this sinking boat and point it home We've still got time Raise your hopeful voice you have a choice You've made it now""pierwsza fala zawsze powoduje upadek na ziemię...druga już powali Cię jedynie na kolana...trzecia spowoduje...

Band Band   Mateusz Ćwienk-'Mate'-Bass   Łukasz Mośko-'Robin'-Perkusja, Wokal Michał Lesik-'Lesny-Wokal, Gitara Piotr Jednaki-'Dżej'-Gitara Zespół pochodzi z Świętochłowic na Śląsku , gra nieprzerwanie od 2006r .

O 180 stopni To znowu ja Przez długi czas nie dodawałem żadnych nowych wpisów, można, zatem śmiało stwierdzić, że zaniedbałem ten blog. Niestety nie miałem, kiedy o niego zadbać, bo w moim życiu wydarzyło się tyle rzeczy, jednak wszystko, co dobre prędzej...

Obecna kapela InfernusInstrumenty- gitara, czasami także basy, wokale, perkusja, po za tym to on głównie komponuje muzykę i pisze tekstyStatus - liderPrawdziwe imię i nazwisko - Roger TiegsUrodzony 18 czerwca 1972Płyty, na których grał w Gorgoroth-...

Kilka słów o gitarze elektrycznej Gitara elektryczna nie od razu była zaprojektowana i nie tak łatwo wszyscy ludzie poznali się na jej mocy twórczej. Pierwszy model był zrobiony przez byłego pracownika koncernu gitarowego National, George’a Beauchampa. W zasadzie Beuchamp...

Producenci gitar - Ibanez Ibanez jest jednym z najbardziej rozpoznawanych producentów gitar czy też sprzętu dla gitarzystów, takiego jak wzmacniacze czy efekty podłogowe. Firma początkowo postrzegana była jako wytwarzająca średniej jakości instrumenty, zwłaszcza w czasach...

Rozwój gitar Gitara elektryczna jest instrumentem naprawdę szeroko używanym w różnorakich gatunkach muzycznych. Razem z pojawieniem się efektywniejszych technik pozwalających na uzyskanie jeszcze ciekawszego brzmienia z przystawek, pojawiały się co jakiś czas...

Limp Bizkit Wykonawca: Limp Bizkit Utworzono: 1994, Jacksonville, USA Członkowie: Dj Lethal, Fred Durst, Sam Rivers, Wes Borland, John Otto Gatunek: Rap Fred Durst obecny lider grupy kilka lat temu postanowił założyć zespół łączący różne...

Nareszcie WeekEnd Nadszedł ten długi oczekiwany przeze mnie weekend, wyśpie sie chyba pierwszy raz w tym tygodniu. Oglądałem dzisiaj The Amityville Horror Kurde ale wypass :D Wogóle na początku samym szczena mi opadła jak ziomek rozstrzeliwał całą swoją rodzine:/...

Coś o mnie Więc może tak...napiszę coś o sobie w tej formie. Mam na imię Karola ( ksywa Raily ). Mam 16 lat. Chodzę do 3kl. gim. nr 22 w Łodzi. Moje zajęcia i zainteresowania to: gitara, muzyka, śpiew, film, zwierzęta, fotki, sport, kuchnia...hmm...dużo by...

II część opowiadanka :) " Koncert..." Cześć wam, jeśli wogóle nktoś to czyta, mam nadzieję, że komentów się trochę nazbiera :) pod wcześniejszą notką było bardzo mało... szkoda mówić, ale dziękuję Oli :*:* za te 5 :) Miłego czytania! Szłyśmy do klubu pieszo, bo daleko nie było....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..36 37

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów