.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
chad ‹› opisy na ‹› jaka jestem ‹› historie na nk ‹› nazwy ‹› krzysiek ‹› sprawdzian ‹› przepisy ‹› oczy ‹› rok po ‹› justin bieber ‹› Justyna ‹› urodziny ‹› po pierwsze ‹› final ‹› dzie ‹› teamin ‹› mp3 ‹› przyja ‹› hotel ‹› koty ‹› wierszyki ‹› 2 Min ‹› dla dzieci ‹› lublin ‹› my diary ‹› mieszne ‹› avatar ‹› porno ‹› Pozna ‹› szkoa ‹› sebastian ‹› hiszpania ‹› photo ‹› hinata ‹› wiki ‹› USA ‹› Polska ‹› relaks ‹› czy mnie kochasz ‹› gry ‹› grupy ‹› http ‹› STRASZNE ‹› usta ‹› Tom Kaulitz ‹› teen ‹› Sylwia ‹› britney ‹› zycie ‹› pisz ‹› miley ‹› przepraszam ‹› bill kaulitz ‹› Temari ‹› avatary na nk ‹› jesie ‹› monika ‹› sami ‹› pytania ‹› blogi ‹› kupa ‹› hejka ‹› one piece ‹› Igor ‹› wilk ‹› milosc ‹› manga ‹› sama pisa ‹› dup ‹› joanna ka ‹› ola ‹› love ‹› nienawiść ‹› lesbijki ‹› avatary ‹› wszystkiego ‹› no perfect ‹› STANA ‹› zwyk ‹› code ‹› olka ‹› najlepsze ‹› na dobranoc ‹› autumn ‹› wampiry ‹› szablony ‹› Green ‹› WITAM ‹› my chemical romance ‹› Tobi ‹› wolny ‹› gallery ‹› ash ‹› emo ‹› in the blood ‹› dante ‹› dzien ‹› nowa ‹› moja muzyka ‹› us5 ‹› lee ‹› serduszka ‹› blog ‹› baga ‹› Chase ‹› pami ‹› Sakura ‹› gay ‹› jego dziewczyna ‹› pro ‹› FT Island ‹› moje fotki ‹› wakacje ‹› dziewczyn ‹› wiersze o mnie ‹› sex pl ‹› zdj ‹› naruto sk ‹› WEEKEND ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› akatsuki tapety ‹› sex ‹› masaomi kida ‹› zdrowie ‹› opowiadania ‹› szablon ‹› one direction ‹› pomoc drogowa ‹› kocham ‹› dla przyjaci ‹› jestem emo ‹› prof ‹› MIOCI ‹› opowiadania o Th ‹› dlaczego kocham cie ‹› dzie dobry na nk ‹› wodzie ‹› sakura ‹› vampire ‹› miley ‹› Adam ‹› hotel 54 ‹› key ‹› ciekawe ‹› magia ‹› tomek ‹› trzy ‹› zielone ‹› pies ‹› sport ‹› lily ‹› moje cycki ‹› cieszę się ‹› klaudia p ‹› ninjago ‹› Gaara i ja ‹› orlando ‹› bill ‹› Leo ‹› zaj ‹› czytanie ‹› Violetta ‹› dla kolegi ‹› zdrowia ‹› ramki ‹› ciuchy ‹› marcina ‹› britney spears ‹› xhtml ‹› ino ‹› kocham cie bo ‹› myli ‹› obrazy na nk ‹› kocham ci ‹› mama ‹› Ewa ‹› kocham cie ‹› istnieje ‹› image ‹› seks ‹› rob ‹› Sai ‹› ZDJECIA ‹› kalendarz ‹› nastolatka ‹› o życiu ‹› skup aut ‹› britney ‹› SLUBNE ‹› wiersz ‹› naruto ‹› teamin ‹› Uchiha ‹› Data ‹› Dawn ‹› gitara ‹› psy ‹› strasznie ‹› 3 klasa

Wyszukaj na blogach

Łoo, a to już wtorek się kończy? Witam, witam :D no więc kolejny dzień zakończony. Niestety rozpoczął się od porannej pobudki :( tragedia idąc spać o 3 nad ranem wstając o 7:30 :D poezja. Co ciekawego dziś? hmm w sumie nic. Odwiedziłem rodzinę, posprzątałem mój pokój bo po...

Katowice razy dwa. Ic bjutiful! Dobra. Oczywiście zaległości mam mnóstwo, ale teraz tak już chyba będzie coraz częściej. Bo, do jasnej Anielki!, kto to widział zajęcia pięć dni w tygodniu i to bywa, że od rana do samego wieczora?! Pora więc przywitać znów brak czasu,...

Przegraliśmy, bo samotni.. piękny.. Przegraliśmy, bo samotni.. piękny.. Nie wiem tylko na co.Zwolnienie do piątku. Ambitnie chcę zacząć 2kierunek:].:]ania. Nienawidzę być bez Tomasza w takie dni tym bardziej gdy on siedzi w domu i ma full service a ja sama muszę zapraszać się na...

Wyścig szczurów i Truskawki Być najlepszym, być najzdolniejszym, być najlepszym. Chcę Wam przedstawić Truskawka. Truskawek lubi dobrą kuchnię, książki i muzykę. Pija namiętnie smakowe herbatki, kawy mu nie wolno, szkodzi mu na nerki. Prowadzi spokojny tryb życia....

Sklepik tuż za rogiem Witajcie, oto pierwsza historyjka... Nie straszna, ale zawsze lepszy rydz, niżeli nic! A więc Ania w miasteczku Trucckon mieszkała zaledwie od tygodnia. Nie miała przyjaciół, prócz mężczyzny pracującego w sklepie mięsnym, nieopodal. Codziennie...

prawda boli... boli i to nie wiecie jak bardzo, wczoraj, myslalem ze dzien zakonczy sie dobrze, ale sie mylilem, jak dostalem ost wiadomosc od Ani to sie rozryczlem jak male dziecko... dzisiaj mija 5 m-cy od kad Ania jest ze swoim chlopakiem, a za 4 dni bedzie...

Lekcja angielskiego:)) Właśnie siedze na lekcji angielskiego z Ania ale przede wszystkim to siedzi Ania :)) ja tylko serfuje na internecie...jeszcze kilka dni wstecz a bylam chora :/ ale teraz jest juz ok :)) spotkalam statnio fajnego chlopaka ;0 jest sympatyczny...

Opowiadanie 1 Hejka:)Tu będzie opowiadanie z Tokio Hotel a głównie to z Bill'em;)Nie wiem czy wam się spodoba ale będę się starać by było fajne;)Teraz dam bohaterów a potem oczywiście część 1:D BOHATERZY ja Kally-mam 14 lat, długie kruczo bląd włosy,...

Trudno:( Ugh, niestety(albo raczej stety) moje marzenie nigdy się nie spełni. No bo "Na świecie są dwa rodzaje nieszczęścia: gdy Twoje największe marzenie się nie spełni. Albo gdy się spełni". No i w końcu niby kapuję, o co w tym chodzi, ale nie wiem, czy...

...Kopytówka...:D:D Dziś spedziłam noc z Gaga w kopytóce nie stety Ania nie mogał byc tam z nami szkoda ale wilkie bzuziaki dla niej kocham Cie słonce;d:*Ania słońce..moje nie badz zazdrosna nie martw sie bo nas łoczy dobre 10 lat przyjazni....i nic tgeo nie...

odc. 2 Następnego dnia w szkole. Gdy Anka weszła do niej od razu została zatrzymana przez Kaśkę. -Co się stało?-zapytała Ania -Nie idź tam!!! -czemu?? -Maasz nie iść słyszysz!!!!! Anka koniecznie chciała znać powód dla którego Kasia ją...

.................... No nieiwme co mam napisać!!?? Ale coś trzeba;) no więc napisze o dzisiejszy dniu który zacząŁ się jakoś nudno!! ale potem rzecz jasna się rozkręciŁ:) o można tak powiedzieć że z rana poszedŁem na manhattan oczywiście na trening. SpodkaŁem tam...

o mnie http://www.gifownik.pl/gify_gifownik_lut/osobki/aniolki/17.gif moje imie to paulina mam 10 lat kocham zwierzenta moje przyjaciułki z kasy to wanessa i ilona z dziewcząt...

o mnie http://www.gifownik.pl/gify_gifownik_lut/osobki/aniolki/17.gif moje imie to paulina mam 10 lat kocham zwierzenta moje przyjaciułki z kasy to wanessa i ilona z dziewcząt...

Qrde Andrzej !!!!!!!!!!!!!!!!!!! to ze jeztes .......... to ty jush wiesz.andrzej ubierz sie. skarzysz sie ani w ze wkrecalam cie w cos w piatek.lol.nawkrecalam cie nie ma co :D./powiedzialam ci zebys sie ubral bo przyjdzie tam do ciebie na krolewska ania w/ masz odwage to...

Odcinek 5 proszę o komentarze (inaczej blog zostanie zawieszony) -Czego ode mnie chcesz??? -Pytam czy dasz mi spisać matmę?- powiedział po czym uśmiechnął się do niej. Anka cuła że po brzuchu latają jej motylki -Dlaczego wszyscy jesteście tacy sami? -Jacy?-zapytał zdziwiony -Ciągle tylko słyszę: umiesz na...

13 maja - Zajebista zabawa w Łagiewnikach :D No to tak zaczniemy od począdku umówiliśmy sie (Ja Riki Bio i Ania) o 9.00 na placu Dąbrowskiego. Czekając troche na Rikiego który mniaŁ się troche spóźnić poszliśmy poskakać oczywiście niebyŁo nic co mogŁo mnie i Bio zainteresować!!:( NO to...

kilka dowcipów Jest lekcja. Pani bawi się z dziećmi w zgadywanki. Dzieci zadają Pani zagadki, a Pani stara się odpowiedzieć, w miarę swych (skromnych) możliwoci. Przychodzi kolej na Jasia. Ja wstaje i pyta: - Co to jest: długi, czerwony i często staje? Pani...

a takie tam :p Hello ludzie! Jessu jak ja wam zazdroszcze, a wiecie czego?! Tego ze sobie spokojnie żeglujecie

DLUGI WEEKEND Mialam bardzo dlugi i pracowity weekend, ktory niezaowocowal nowymi notkami. Ale dzisiaj leniuchuje (powiedzmy) i nadrabim zaleglosci. Plan dnia przedstawia sie nastepujaco: -> wizyta w klinice (musze sie w koncu zarejestrowac) -> zajrzec do...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..89 90

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów