.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kocham ‹› obrazki ‹› klaudia guziejewska ‹› ola 14 ‹› black ‹› Erotyka ‹› dlaczego kocham cie ‹› zdrowia ‹› jego dziewczyna ‹› dodatki ‹› mama ‹› pomoc ‹› kochaj mnie ‹› kredyty ‹› jaka jestem ‹› 3 klasa ‹› zdrowie ‹› girl ‹› naruto ‹› mj chopak ‹› na dobranoc ‹› my ps vita ‹› http ‹› mieszne ‹› kasia ‹› Martina stoessel ‹› blog ‹› code ‹› Hinata ‹› 4 klasa ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› gry ‹› istnieje ‹› fajny ‹› kocham ci ‹› Polska ‹› Hilton paris ‹› ubezpieczenia ‹› kocham cie bo ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› kocham cie ‹› wiersze o mnie ‹› rok po ‹› wiersze na nk mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› wakacje ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› tokio ‹› dla przyjaci ‹› sport ‹› pytania ‹› pro ‹› prace ‹› pisz ‹› image ‹› moje fotki ‹› pick ‹› obrazy na nk ‹› czy mnie kochasz ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dzie ‹› Lady ‹› linki ‹› emma ‹› wiki ‹› hermiona ‹› skin ‹› dziewczyna ‹› szkoa ‹› kinga ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› jaka jestem ‹› shakira ‹› love ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› find ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko ‹› len ‹› oczy ‹› blogi ‹› gwiazdy ‹› ciekawe ‹› usta ‹› dziewczyn ‹› przepraszam ‹› rok ‹› myli ‹› avatar ‹› cisza ‹› hej ‹› rozdzia ‹› sweet ‹› cody ‹› kobieta ‹› wiersze na nk ‹› Justyna ‹› dzien ‹› link ‹› buziaki ‹› muzyka ‹› kreatywne ‹› przyja ‹› dla dziewczyny ‹› zycie ‹› historie ‹› cichutko ‹› nasza klasa ‹› sex ‹› nasza klasa 6b ‹› OBRAZKI w-F ‹› obrazki na NK ‹› OBRAZKI w-F ‹› britney ‹› sami ‹› zaj ‹› wiosna ‹› filmy ‹› OBRAZKI wF ‹› dzie dobry na nk ‹› tom ‹› harry ‹› star ‹› Tokio hotel op ‹› joe ‹› w-f wiersz ‹› test dla klasy 4 ‹› tapety ‹› grupy ‹› sex ‹› miley ‹› opowiadanie ‹› anty ‹› 2 Min ‹› buziaki na NK ‹› hejka ‹› witch ‹› kamila ‹› WITAM ‹› zaj ‹› autumn ‹› imiona ‹› jessica ‹› wszystkiego ‹› zimno ‹› szablon ‹› OBRAZKI wF ‹› dziewczyny ‹› siostry ‹› USA ‹› h2o ‹› naruto ‹› britney spears ‹› naruto sk ‹› tusk ‹› final ‹› moderator ‹› tapety ‹› pieski ‹› zajebisty ‹› hotel 54 ‹› rysunki ‹› okulary ‹› Jaja ‹› ola ‹› duchy ‹› historie na nk ‹› wycieczka ‹› sakura i sasuke ‹› tomek ‹› cipka ‹› kamil ss ‹› gaara i hinata ‹› opowiadania ‹› us5 ‹› opisy na nk ‹› zdj ‹› wiersze na nk o sobie ‹› rower ‹› fashion ‹› cisza g ‹› nazwy na nk ‹› smierci ‹› key ‹› gry komputerowe

Wyszukaj na blogach

TRZY LIGI TRZY SKŁADY!!!! Dziś ekipy które na 95 % będa walczyć w 3 bydgoskich ligach. PLPB SIERNIECZEK - 1.LIGA (II klasa) Najważniejsze dla nas rozgrywki, najwyższy poziom na jakim rywalizują Pomorzanie. BRAMKARZE: 1. Filip Kusiewicz 2. Cezary Kiełpinski OBROŃCY: 3. Maciej Guzowski 4. Mariusz Łazarski 5. Przemysław...

Kochać kogoś a potem stracić to tak jakby kupić miłość, a łzami płacić   No i pisze kolejna notkę...J Cóż się takiego w ostatnim tygodniu wydarzyło?? Poniedziałek... historia jak nigdy była nudna... i męczącaL techniki i wf nie pamiętam wogole, za to polski idealnie. Chcieliśmy z nasza „zgrana”...

012 avril lavigne ... 2002 dzisiaj lecimy daleko w przeszlosc avril lavigne z 2002 roku foty ale najpierw troszke pamiętnika dzisiaj miałam 7 godzin i zaraz musze odrobić lejby... 6 klasa nie jest juz taka luźna jak 5 czy 4 nauczyciele dużo wymagają ale jak to sie...

Oto candy zaadoptowane oraz ktore mozna mie Mola Nazwisko Lat: 16 Chłopak Arek Szkoła gimnazjum nr 19 klasa 3 praca -------- mąz--------- dom-------- dom rodzicow ul. Pokąt098  rodzic Julik adres ul ----- Styl:różnie oczy zielone włosy Bląd  pieniądze...

Adopcje. Chyba znacie już zasady moich adopcji? No właśnie. Tak więc teraz będzie adopcja dziewczynki nr. 1. Zapraszam!!! A to taki pomocniczy rysunek:)   Imię: Andżelika. Nazwisko: <::wymyśli::> Wiek: 15 lat. Szkoła: Gimnazjum...

Domek dla Ani, Małgosi i Kasi. Długo nie pisałam, bardzo przepraszam. Nie długo już mebelki dla Candy i różne szafeczki :D Narazie zapraszam do adopcji.   Adopcja Ani: Imię: Anna. Nazwisko: <::wymyśl::> Wiek: 13 lat. Szkoła: Szkoła podstawowa nr. 12 w...

Gimnazjum   Witamy w gimnazjum Valley Candy. Tutaj Twoja cany rozpocznie nowy etap nauki i będzie miała do tego odpowiednie warunki. Zapisz swoją candy właśnie tu!   Matematyka J....

Liceum     Witamy w naszym liceum, gdzie Twoja candy może rozpocząć być może już ostatni etap edukacji. To najlepsze, największe i najsławniejsze liceum w Valley Candy, w którym każda candy z pewnością będzie się dobrze czuła. Zapisz ją...

Biografia Zaca Efrona Biografia Efron urodził się w San Luis Obispo w stanie Kalifornia, później przeprowadził się do Los Angeles. David Efron, jego ojciec, jest inżynierem elektryki, a jego matka, Starla Baskett, pracowała kiedyś jako sekretarka w tej samej...

Szkoła Witaj w szkole! Tutaj twoja candy nauczy się wielu przydatnych rzeczy! Klasa I a wolne miejsce wolne miejsce wolne miejsce wolne miejsce wolne miejsce wolne miejsce wychowawca: Maria Bączek Klasa I b wolne miejsce wolne...

Środa, 21 April Niezbyt się dziś wyspałam. Obudziłam się o 6.45, ale po minucie zasnęłam uświadamiając sobie, że dziś idę na 8:50, i że o 7:35 muszę wstać. Brr, zimno dzisiaj! A ubrałam się jak... jak... nie no, ubrałam się dość przewiewnie. Bluzka z krótkim ze...

a window to the past a ja się kretynka bałam, że będzie źle. było jedwabiście. klasa mojej mamy okazała się być najbardziej 'niegrzeczną' klasą z naszego rocznika w tej szkole. pierwszego dnia po obiedzie poszliśmy na kajaki. najpierw pod prąd, później z. mniej...

74. Pierwszy września, jak zabawnie, haha (wcale nie śmieszne)   Po moim niezbyt udanym wyjeździe, wpierw nad morze, potem na Suwalszczyznę, po (prawie) trzech męczących (nudą) tygodniach, wróciłam. Do domu! I co?  I dupa, za przeproszeniem. Zupełnie tak, jakbym przyjechała i...

Niezależne podsumowanie 2010 roku, część 2 Literatura w Polsce W Polsce zaobserwowałem tendencję odchodzenia prozaików i poetów od zajmowania się tym co ponadczasowe i społeczne, w kierunku tego co chwilowe i jednostkowe – coraz więcej utworów dotyczy poszczególnych ludzi, ich życia...

Rozdział 3 Rozdział 3I co ja mam zrobić?!-myślałam.Zrobię tak pobiegnę jak najszybciej umiem do łazienki i tam coś wymyślę. No i weszłam tym razem ostrożnie po schodach, a potem pędem puściłam się do damskiej łazienki. Przylgnęłam do ściany i lekko...

Wstęp ;) Jestem Paulina. Chodzę do klasy sportowej. Obecnie mam 13 lat. Niedawno przeniosłam się do nowej szkoły, nie było łatwo zaklimatyzować się w nowej okolicy i w nowej klasie, ale jakoś uszło. Klasa jest świetna. "Zabawowa". Na lekcjach zawsze...

2. Jeden mały kroczek a życie wraca do normy Otóż tytuł notki nie jest bez znaczenia. Od soboty gdy tylko wróciłam po długiej przerwie do pisania bloga tylko że pod nowym adresem, odezwała się przeszłość. Czyż to nie zabawne. Kiedyś przez spory okres gimnazjum pisałam bloga, w sumie działo...

Wakacje.. Wakacje.. Cieszę się z ich nadejścia. W sumie, kto się nie cieszy? Jednak ja jakoś szczególnie. Uwolnię się od szkoły, od mojej klasy, której nie lubię nie cierpię. Trafiłam tam, gdzie połowę jej wypełniają ludzie z mojej podstawówki, jednak...

Rozdział 2.          Nastąpił donośny hałas. Młoda dziewczyna machnęła ręką w głośne urządzenie, które od razu wyłączyło się. Otworzyła powoli swoje ciemne oczy, po czym spojrzała na okno. Na zewnątrz była piękna,...

Rozdzial 3.           Młoda dziewczyna po raz ostatni przejrzała się w lustrze, chwyciła torebkę leząca na łóżku i wyszła ze swojego pokoju. Z salonu dobiegał odgłos telewizora, który oglądała cala rodzina...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..177 178

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów