.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
doda ‹› kocham ci ‹› patka maja ‹› sophie ‹› avatary ‹› blogasek ‹› sex ‹› 2 Min ‹› Taylor ‹› Sasori ‹› czerwony ‹› nasza klasa pl ‹› strasznie ‹› przepraszam ‹› emo ‹› obrazki ‹› test ‹› justin bieber ‹› Jonas ‹› dla przyjaci ‹› o kumpeli ‹› dzie dobry na nk ‹› dla dziewczyny ‹› paddy kelly ‹› jaka jestem ‹› serduszka ‹› Gaara i ‹› znaki ‹› hentai pl ‹› flowers ‹› wakacje ‹› http ‹› przyja ‹› kocham ‹› sakura ‹› monika ‹› kamila ‹› emanuel ‹› marta ‹› moda ‹› Ewa ‹› site ‹› zaj ‹› dla dzieci ‹› koty ‹› Polska ‹› blog ‹› filmy ‹› big ‹› kocham cie ‹› Shikamaru ‹› jaka ‹› Adam ‹› ciesz ‹› hokage ‹› sauna ‹› find ‹› sAKURA I sAI ‹› teen ‹› Gaara i ja ‹› przyjazn ‹› dzie ‹› code ‹› kocham cie bo ‹› klasa ‹› angry ‹› w-f wierszyk ‹› Data ‹› hinata i naruto ‹› loki ‹› rok po ‹› oczy ‹› dlaczego kocham cie ‹› sloneczko ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pain i ‹› bo kocham ‹› wierszyki na nk ‹› obrazki z ‹› dzien dobry na nk ‹› harry ‹› sklep ‹› buziaki na NK ‹› k pop ‹› moje fotki ‹› linux ‹› rok ‹› opisy gg ‹› miley ‹› odpoczynek ‹› g-dragon ‹› wychowanie ‹› religia ‹› test szustoklasisty ‹› 27 urodziny ‹› OBRAZKI wF ‹› doda elektroda ‹› mamo ‹› super ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› OBRAZKI w-F ‹› hong ‹› nastolatki ‹› rock ‹› kobieta ‹› przyjaciele ‹› dla przyjaci ‹› rob ‹› key ‹› puder ‹› pytania ‹› USA ‹› zycie ‹› Orgazm ‹› wszystkiego ‹› vampire ‹› pies ‹› kotki s ‹› miłośc ‹› dziewczyn ‹› jego dziewczyna ‹› sex ‹› zima ‹› marcina ‹› paulina ‹› gay ‹› michael ‹› lala ‹› wiersze z ‹› rihanna ‹› winx ‹› WEEKEND ‹› gitara ‹› pisz ‹› test kl 6 ‹› wierszyki o ‹› Temari ‹› China Industry Internet Conference ‹› czytanie ‹› wierszyki miłosne ‹› Pozna ‹› Green day ‹› Sylwia ‹› cicho ‹› horror ‹› arka ‹› piret ‹› akatsuki ‹› g dragon ‹› luke ‹› hej ‹› Jebanie ‹› johnny ‹› usta ‹› trzy ‹› pizda ‹› tokio hotel ‹› Sexy video ‹› wiadomo ‹› MIOCI ‹› w-f wiersz ‹› konferencje ‹› gaara ‹› WITAM ‹› konie ‹› humor ‹› samotno ‹› obrazy na nk ‹› tapety ‹› rozdział 1 ‹› 4 klasa ‹› Jaja ‹› wiersze o mnie ‹› cody ‹› wstA ‹› Ashley ‹› ren ‹› moje wiersze ‹› konoha high sy ‹› bill ‹› nienawi ‹› final ‹› jaka jestem ‹› dodatki ‹› mjchopak ‹› obrazki na NK ‹› Journey ‹› tapety- ‹› britney spears ‹› Karola ‹› scrubs ‹› signup ‹› wampiry ‹› fashion ‹› smutne ‹› w-f wierszyk ‹› gothic ‹› host ‹› ron ‹› 3 klasa

Wyszukaj na blogach

WaKaCjE )}i{( WAKACJE ... JUŻ JUTRO!!! )}i{(

....:::WaKaCjE:::.... Już wakacje. Największa uciecha, dla ucznia. Największy prezent od szkoły dla ucznia. Jeszcze bardziej moze poprawić dobry nastrój czerwony pasek na świadectwie i to, że się zdało dalej. Ja mam 4.8 średnią i zdałem!!! Na początku byłem w...

Wakacje... Heyka!! Nareszcie wakacje.. ale i głupio bo nie bedzie wf. Mam dzisiaj jechać na basen ale nie wiem czy pojade bo nie ma słońca . I dostaliśmy dzisiaj świadectwa hmm.. no spox mam z paskiem. Hee.. nieno mam z paskiem ale na świadectwie....

WAKACJE UWAŻAM Z A ROZPOCZĘTE Siemka dziś był ostani dzień szkoły Wspominam go bardzo mile..no moze jedna sytuacja była ekchem..głupia. Już jutro wyjeżdzam..jak ja sie cieszem Ze mnie zdolniacha, bo mam pasek na koniec I gimnazjum śr. 4,9 (ten szpan) I od dziś moge mówic że...

WakAcJe !! reshcie są wakacje !! Już się nie mogłam do3ekać,a z drugiej strony nie chciałam, żeby zakończenie roku kiedykolwiek nadeshło!! Pyśka strashnie się rozpłakała i Monika B. też. Ja starałąm się nie rozpłakać, ale jak żegnałam się z Moniką, a ona...

WAKACJE! No, więc już wakacje! Około 8.30 byłam już w domu(szłam na 8.00)! Wyjeżdżam w połowie lipca, ale nie martwić się! Nad morzem będzie kafejka, a więc notki będą co tydzień!

Wreszcie ... WaKaCjE !!!!!!!! :D :D :D Hehehe Nareszcie Po calych dziesieciu Miechach wytezania mozgownicy sa upragnione ... wyczekane .. WAKACJE !hehe ;P ;) :D Nie wiem Czy dla mnie beda fajne ... ale bede sie starala zeby napewno byly jak najlepsze nio i niezapomniane. Bym w...

....::::WAKACJe ::::.... No nareszcie te wakacje!!! Chodź smutno było się rozstawać z klasą No ale w końcu jupi jestem happy Można wreszcie zaszaleć i coś w tym stylu I wyjechać gdzieś: A tak będzie po wakacjach: Kilka dni, czas nie krotki nie piliśmy...

WaKaCjE...=) No, nareszcie wakacje! Wczoraj mieliśmy rozdanie świadectw, a potem byłam jeszcze zawieśc kopie do Klb do szkoły. Wieczorem z Danielą byłyśmy na dniach Kluczborka, bylo super, bo po 1.grał Dj Andree;) a po 2. mieliśmy super towarzystwo...;] Jutro...

Wakacje... w końcu :) W końcu wakacje. Najbardziej oczekiwany moment roku, zaczynając od września. Juz od dawna miałam ochotę na słonce, plażę, drinki i zimne piwko w cieniu...heh. Mozecie powiedzieć, alkohol kieruje moim mysleniem, zabawą, kontaktami z ludxmi. Mowcie...

Już WakaCje :)! Robimy coś SponTan :D:D? Siemka Kochani normalnie cieszę się jak dziecko że już są wakacje Można łazić gdzie się chce, przychodzić do domu o której się chce i wogóle laba jest Ostatnio wróciłam o 23,45 do domu bo byłam na grillu u Kotka :) ja z małą posżłyśmy...

Wakacje... Nareszcie są wakacje... tak długo przez wszystkich wyczekiwane... Szkoła się skończyła... nareszcie:)... szkoda tylko, że aby zobaczyć moich szkolnych przyjaciół, będę musiała zaczekać do 4 września... Już za nimi tęsknię... :( Ale postaram sie...

wakacje :brawo: i zaczelo sie !!!! wkoncu nasala szczeesliwy czas ---- WAKACJE !! hehe teraz to dopiero bedzie sie dzialo !!! wkoncu nastala upragniona "wolnosc" ale juz po wakacjach 3 klasa liceum mnie czeka ... maturaka aaaaa P hehe no ale do tego czasu...

Wakacje;) Siemka ;] Wreście już wakacje ;] Ja jade nad morze ;] Do Kołobrzegu ;] Na 2 tygodnie ;] A potem znowu ta jebnienta szkoła ;/ Będę musiała się trochę wiecej uczyć ;/ Bo w tym roku oceny to były masakra ;/ I nad zachowaniem...

Wakacje W końcu Wakacje W końcu doczekałam sie Wakacji.Koniec z szkołą jak narazie .Po wakacjach ide do 1 gimnazjum ciekawe z kim będę w klasie?Mam nadziej że nie z kujonami. Choć to początek wakacji a już mam dużo nowych znajomych.Narazie nie...

WaKaCjE 2006 xD hej...jush od pary dni mamy nasze upragnione wakacje mam nadzieje że tak jak ja sie bardzo cieszycie narazie wszystko zapowiada sie suuuper w ten piątek nad morze ale narazie tylko do wujka na 3 dni później 7 lipca lece z moją kochaną...

WAKACJE!!! Nareszcie wakacje! Byłam wczoraj w AquaParku w Sopocie i było super. Jest 30 stopni, a czasem nawet więcej. A tak poza tym to nic ciekawego się nie dzieje.

wakacje. Jakie te wakacje sa nudne !! nie ma co robic !!!! Nicmi sie nie chce i wogole !!!!!!!! To straszne... Dobra nie mam co pisacwiecej wiec koncze Buziaczki for all !!!!!!!! :* :* :* :* :* :* Kasiunia

WAkacje CZytalam duzo blogow i tak sobie mysle ze te wakacje nie sa takie nudne bylam nad woda i bylo extra nawet powiem wam ze mi sie nie chcialoo jechac ale bylo warto no a tak poza tym to siedze w domu ale sie nie nudze bo mam brata i siostre i zawsze...

Wakacje i nie tylko........ Zaczęły się wakacje, a z wakacjami wyjazdy TRoszke się nudze jak na pierwszy tydzień wakacji. Naprzykład dzis myślałam, ze już mineły ze dwa tygodnie wakacji, a to dopiero tydzień. Dziś jak zwykle zresztą nie wiem co napisać więc postanowłam...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..373 374

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów