.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sport ‹› stopy ‹› hermiona ‹› rower ‹› ciekawe blogi ‹› zakopane ‹› cinema 69 ‹› moje fotki ‹› seriale ‹› test kl 6 ‹› http ‹› cisza ‹› cichutko ‹› blog ‹› ubrania ‹› prace ‹› harry potter blog ‹› minho ‹› Kakashi ‹› miley ‹› nasza klasa pl ‹› hentai ‹› ciesz ‹› black ‹› opisy na ‹› zima ‹› prof ‹› dziewczyny ‹› kocham ci ‹› k pop ‹› wiersz o mi ‹› jaka ‹› code ‹› samotnosc ‹› dziewczyn ‹› hotel ‹› istnieje ‹› jr i ren ‹› big ‹› erotyczne ‹› strasznie ‹› hannah montana ‹› Orgazm ‹› site ‹› sakura ‹› dla dziewczyny ‹› dlaczego kocham cie ‹› link ‹› one shota ‹› edward ‹› wiersze na nk mnie ‹› Emiko ‹› Hinata ‹› magia ‹› trzy ‹› nauka ‹› najlepsza ‹› pro ‹› justin bieber ‹› Se7en ‹› piersi ‹› pensja ‹› 4 klasa ‹› pick ‹› historie na nk ‹› zdrowie ‹› rock ‹› Journey to Endless ‹› Wszoraj i dziś 7 ‹› Lady ‹› pansy parkinson ‹› bombki ‹› magda ‹› gitara ‹› key ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk ‹› usta ‹› tom ‹› wierszyk ‹› bo kocham ‹› dla dzieci ‹› rozdział ‹› andy sixx ‹› michael ‹› przyjaciele ‹› Dobranoc ‹› roy x ed ‹› psy ‹› olka ‹› penis ‹› naruto ‹› hermiona i ginny ‹› pytania ‹› Ewa ‹› anio ‹› patka ‹› werka ‹› w-f wierszyk ‹› gry ‹› harry potter yaoi pl ‹› ScreW ‹› zwyk ‹› wiersze ‹› dzie ‹› lolo ‹› urodzinowe ‹› WITAM ‹› dzie dobry na nk ‹› nauka pisania ‹› sexy ‹› Miley Cyrus ‹› gallery ‹› jesie ‹› mój chłopak ‹› Adam ‹› sakura haruno ‹› japonia ‹› przyroda kl 4 ‹› sakura i jej po ‹› kolorowanki ‹› beznadziejne ‹› tesknie ‹› pein i ‹› opel ‹› manga ‹› kalendarz ‹› Sasuke ‹› demi lovato ‹› Hilton ‹› rachel ‹› ciuchy ‹› miley ‹› WEEKEND ‹› hejka ‹› jessica ‹› hej ‹› klasa ‹› Ashley ‹› hongki ‹› opisy ‹› nasza klasa 6b ‹› wiara ‹› historie na nk ‹› opisy gg ‹› rok po ‹› horror ‹› dupa ‹› poduszki ‹› miley cyrus ‹› Snape x harry ‹› katy perry ‹› oczy ‹› blogasek ‹› ash ‹› zlew ‹› wycieczka ‹› lili ‹› seks ‹› przytul ‹› doda ‹› rok ‹› techno ‹› wiersze na nk ‹› obrazy ‹› kochaj ‹› tokio hotel ‹› smierci ‹› kamil ss ‹› emo ‹› sex ‹› wiki ‹› baga ‹› samotno ‹› skup ‹› myli ‹› britney ‹› cicho ‹› jaka jestem ‹› naruto i tsunade ‹› my ps vita ‹› ronaldo ‹› ginny ‹› komiks SF ‹› Gaara i ‹› zajebisty ‹› sukces ‹› rozdzia ‹› Big Bang ‹› kot ‹› lala ‹› nienawi ‹› fineasz ‹› avki na nk ‹› zima ‹› o milosci ‹› tom kaulitz ‹› PZPN ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› moje cycki

Wyszukaj na blogach

Turniej xD Elo.Co tam u was słychac?;] Miałam wczoraj pisać nocie ale nie mialam weny i mi sie nie chcialo..w weekend wyjatkowo sie nie nudziłam:P.Byłam na zakupach a potem rowerq popołudniu z kamilem i jego siora:* Szydera była heh musiałam potem rower...

...::: Bicycle :::... Jak śpiewał Fredie Mercury: "I want to buy my bicyccle, I want to buy my bike..." Te słowa mówią same za siebie. Niestety jednak muszę czekać- ktoś może zapytać na co czekam? Otóż mam postawiony odgórnie warunek, że będę miał rower...

Historia mej miłości :* Ok. 5 miesięcy temu zakochałam się w pewnym chłopaku ktory nazywa się Michał. Widywałam go tylko w kościele. Wczoraj moja kumpela dała mi jego gg i nick na epulsa. Gadałam z nim toiowo gdy mu powiedziałam że się w nim zakochałam to się do mnie...

Wszyzztko zaczelo sie od ......... ropuch na samym poczatku napisal do mnie korzen.byl strasznie pobudzony.wyznal mi ze je wlasnie 3 kolacje(ah to dorastanie co ono robi z czlowiekiem) korzen hyba nie uczeszczal na lekcje biologi(bo nie zalapal zartu lol ..).miedzy czasie napisala do...

Letnia dziewczyna Zapachniało latem Czerwienią zachodzącego słońca Wiatr przywiódł burzę ze snów Słowami uderzał bez końca Świeży piasek rozsypał się z kieszeni właścicielki Na rower wsiadła Zapieła kurtkę, Wielki... ...oddech, nabrała w...

Szanowni państwo, czas na FILM! Teraz na stronie (w menu polewej) można oglądać filmiki. Nie są to zwykłe filmiki, bo są zrobione przezemnie. Są super! Oto przykład: samolot I to: rower Miłego oglądania.

Siemx!! Cześć!! Po bardzo długiej przerwie!! Sorry, ale nie miałam czasu. Jestem potwornie zmęczona (byłam na ścieżce rowerowej). Brat poszedł na feliniadę to jest lOooOz .. Qurde przez ten cały tydzień to najfajniej było dzisiaj: 1. 1 lekcjii nie było...

kilka dowcipów Jest lekcja. Pani bawi się z dziećmi w zgadywanki. Dzieci zadają Pani zagadki, a Pani stara się odpowiedzieć, w miarę swych (skromnych) możliwoci. Przychodzi kolej na Jasia. Ja wstaje i pyta: - Co to jest: długi, czerwony i często staje? Pani...

Rozdział pierwszy... początek "Historyjka" jest szaloną historią-dialogiem z bohaterami Final Fantasy Advent Children... Ostrzegam, pierwszy rozdział jest trochę porąbany... Sephy:, "ale denna jest wasza rozmowa..." Maja:" Zamknij się Seph!" Heh... Cloud: "...

yo! sieema ludzie hmm....znow nic takiego sie nie działo ściągneło mi sie pare nowych rzeczy.....np 100 najlepszych kawałkow Hip-Hop'owych ;D;D;D;d zajebiste utworki...:D ajjj........ no ściągło mi sie tez...hmm...album busta rhymsa ten...

... Do-Dee-Dee-Deem-Dum =] ... Do-Dee-Dee-Deem-Dum Do-Deem-Dee-Dum :) To jest fragmencik fajnej pioseneczki, która możecie sobie posłuchać (nie mogłam jej dodać do notki więc piszcie na gg :) ) :) :) :) :) :) JA JUŻ CHCĘ WAKACJE!!!!!!!!!!! jest taki sment, że...

oda do sesji/ stresji juz niedługo położe sie na łące i bede patrzeć w chmury, w słońce... moja dusza i cialo nie beda czuły bólu, napiecia i wycienczenia moje oczy w koncu beda normalne bez drżenia rąk napije sie rano herbaty- nie kawy nie będę mówiła już...

09.06.06r :) - piątek Hejka :D własnie wróciłam z dworu i mi sie przynudziło i postanowiłam notke napisać :D Ale nie mam o czym :P Wiem opisze wam jak było na rajdzie ;) Więc tak :D zbiórka 8.30 pod świetlicą :) (oczywiście połowy nie ma :P) wyjazd był spóźćniony bo...

=YoOooł!!= Yoo!!:) Jak narazie mam zajebiSty chumorek ale to jak zwykle dzieki takiemu ktoSiowi, ktory znow jeSt Super;) Raczej sie nie zmienil na lepSze ale przynajmniej w oStatnich dniach Sprawia ze chce mi Sie zyc;) Bylam wczoraj na dworQ i było jak...

=YeAh!= DziSiaj mialam zajefajny dzionek;) Ale od piatku kazdy dzien jeSt dla mnie cudowny. Jutro nareSzcie poniedzialek i pewna oSubka bedzie mogla mnie uSzczeSliwic:D Ale niewiem czy ten ktoSik mnie jutro uSzczeSliwi bo ja ide jutro na trening i jeStem...

:D zajebisty dzioen jak huj!!!!!!!!!!!!!!!! wiec tak wstalem o.........8 30 zrobilem kanapki spakowalem sie i johny przyszedl ja pojechalem na bloki on poszedl pdo pawła po rower....cala ekipa sie zebrala i pojechalismy kolo wiaduktu na czarne po...

Komunia Matiego i ... Wczoraj była komunia Mateusza, Emili brata, było na prawde zajebiście!!! Poznałam fajnych ludzi:*... i wogóle!!! Po komuni też było nieźle!!! Z Emilą postanowiłyśmy przejść się na spacerek i troszkę o wszystkim pogadać, ale njlepiej było w...

SMUTEK Smutno mi.Grzesiek mnie nawyzywał od najgorszych, a potem mu sumienie ruszyło,ale za późno.Pojechałam na rowerze do domu.Ada była zawiedziona,bo to jej urodziny .Nie wiem, co było potem,ale dobrze,że miałam rower.Długo bym musiała czekać.Prawdę...

Moda... Chcą iść z duchem czasu (podobno to wyznacznik inteligencji), postanowiłem również zaopatrzyć się w moją prywatną publiczną stronę www.Wydaje mi sie odpowiednie napisanie coś o sobie, więc to zrobie, może nie w sposób wybitnie poetycki czy...

Aaaa... Właśnie siedząc przy piwko, rozmyślam nad minionym tygodniem... hmmm... raczej można go zaliczyć do udanych, udało mi sie opalić (raczej spalić, ale podobno tak zawsze, nie wiem, na solarium nie uczęszczam i na pewno uczęszczać nie będe), udało...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..53 54

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów