.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
huj ‹› fotki ‹› pozdrowienia ‹› Tokio hotel op ‹› hannah montana ‹› jaka jestem ‹› asiunia ‹› ino ‹› grupy ‹› smutne ‹› image ‹› BARCELONA ‹› marta ‹› samotnosc ‹› one direction ‹› wiersz ‹› mieszne ‹› Chase ‹› brit ‹› animacje ‹› MIOCI ‹› bo kocham ‹› jaka jestem ‹› Green ‹› czterdziestki ‹› Kakashi ‹› hotel 54 ‹› cycki ‹› photo ‹› czy mnie kochasz ‹› http ‹› wiersze na nk o mnie ‹› bill ‹› cristiano ‹› gry erotyczne ‹› Adam ‹› ania z ‹› test kl 6 ‹› dodatki ‹› róże ‹› szkoa ‹› tomasz ‹› black ‹› tomek ‹› 3 klasa ‹› hobby ‹› klaudia ‹› oczy ‹› kocham ci ‹› kasia cichopek ‹› Ciut ‹› christoph schneider ‹› wulkan ‹› roy x ed ‹› Zarry ‹› miley cyrus ‹› dla dziewczyny ‹› WITAM ‹› dzie ‹› nazwy ‹› nastolatki ‹› maine ‹› kamil ss ‹› trzy ‹› rihanna ‹› pomoc ‹› neji i tenten ‹› obrazki z ‹› moje fotki ‹› dla przyjaci ‹› kocham ‹› moda ‹› sami ‹› wszystkiego ‹› transport ‹› obrazy ‹› Holiday 1 ‹› na dobranoc ‹› zima ‹› fashion ‹› kasia ‹› ciuchy ‹› WEEKEND ‹› dziewczyna ‹› cytaty ‹› find ‹› jaka ‹› naruto ‹› wakacje ‹› pati ‹› hotel ‹› po pierwsze ‹› site ‹› 4 klasa ‹› humor ‹› tokio hotel ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› jego dziewczyna ‹› hong ki ‹› blog ‹› kamila ‹› Neji ‹› USA ‹› darmowe ‹› monia ‹› love ‹› najlepsze ‹› dziewczyn ‹› gry ‹› 10latka ‹› wierszyki ‹› przepisy ‹› edward ‹› wiadomo ‹› wiersze na nk mnie ‹› tom ‹› la fee ‹› nauka ‹› tęsknie ‹› pistolet na kulki ‹› Uchiha ‹› przyja ‹› siostry ‹› Carprog ‹› mp3 ‹› wierszyki na nk ‹› sprawdzian ‹› myli ‹› istnieje ‹› final ‹› one piece ‹› Yamamoto ‹› pozycjonowanie ‹› avatary na nk ‹› nasza klasa ‹› ostry sex ‹› aga ‹› sakura porno ‹› milf ‹› 2 Min ‹› hiszpania ‹› STANA ‹› lublin ‹› naruto ‹› dragon ‹› pisz ‹› robert ‹› ZDJECIA ‹› ciesz ‹› agnieszka ‹› wiadomości ‹› joanna ka ‹› fajny blog ‹› roman ‹› sweet ‹› Deidara ‹› avatary 100x100 ‹› bukmacherskie ‹› nieporozumienie ‹› filmy erotyczne ‹› Hejcia ‹› urodzinowe ‹› erotyczne ‹› kocham cie ‹› harry ‹› key ‹› link ‹› pro ‹› zaj ‹› zielone ‹› zycie ‹› ksi ‹› pies ‹› wiersze na nk ‹› doda ‹› wierszyki mi ‹› blogi ‹› nowa ‹› harry i yaoi ‹› w-f wiersz ‹› gerard ‹› sasori i ‹› tokyo ‹› autumn ‹› duchy ‹› wierszyki na nk ‹› malowanie ‹› ewelina ‹› 3klasa ‹› buziak ‹› hidan i ‹› Akatsuki ‹› rachel ‹› dlaczego kocham cie ‹› hej ‹› avki na nk ‹› Zosia ‹› znaki ‹› przepraszam ‹› o marzeniach

Wyszukaj na blogach

#1 "Jakie on ma sliczne oczy" Byl piekny lipcowy poranek.Siedzialam na parapecie i rozgladalam sie po okolicy..Wprowadzilam sie tutaj dopiero wczoraj.Nikgo jeszcze nie znam...Balam sie ze nie bede miec zadnych znajomych...Jestem inna niz wszyscy...Tak samo jak moj...

z księgi codziennych doznań: trzeba żyć... Czasem nawet nie wiesz kiedy znajdziesz dusze pokrewną, albo kiedy zdasz sobie sprawe, że ktos kogo długo znasz taka duszą naprawde jest... A jak leczy dusze i serce pare szczerych chwil i świadomość tego, ze nie wszysteki Anioły odleciały do...

z wielkiej ksiegi codzienności: Dziś może wreszcie troche optymizmu... A raczej chęci, aby ktos nie pomyslał, że zamierzam stanąć w miejsu... Bo co jak co, ale to do mnie nie podobne... Dużo kiedys pisałam o Aniołach, a dzis trafiłam na piosenke Grechuty, choć wykonywaną przez...

Nie boję się spojrzec ludziom w oczy... Wiem, że moje zycie nie jest usłane różami, ze nie przygrywaja mi nad uchem skrzypce tak jak w filmach z happy endem... coś zawsze jest nie tak... Ale nie rozczulam sie nad sobą, bo to tylko pogarsza sytuację. Potrafię przyznac sie do własnych...

Oczy... tajemnicze... Jej oczy, zwierciadło duszy. Jej uśmiech, promień słońca Jej jedwabny dotyk rąk to szybsze bicie Jej serca. Jej łzy, to czarne perły. Jej nagie ciało, to...

Coraz bliżej $więta, coraz bliżej...! Hejoo! Jak sam tutył wskazuje: "Coraz bliżej $więta"xD Mała choinka w pokoju jest, mama już coś tam gotuje, część prezentów jest, e-kartki i kartki wysłane, próby na jasełka...Dziś była próba, ale nie poszłam, bo była po lekcjach...Byłam u...

oczy ok zaczniemy od rysowania oczek xd pokaze wam:   Oczy rysujemy pod skos. Pogrubiamy linię rzęs. Rysujemy powieki i rysujemy brwi. Oczko gotowe.     Są jeszcze inne rodzaje oczu. Zaraz wam pokaże. Na przykład...

Te oczy... Przychodzi taki czas, kiedy musisz się zmierzyć z rezygnacją Trudne jest porzucenie tego do czego się przywiązałeś, Wtedy zapominasz o tym co dobre i piękne, Skupiasz się na...

Mała Księżniczko oczy masz jak odbicie gwiazd..... Hejka :*Dzisiaj.. dzisiaj nic sie w sumie nie dzieje :/ Siedze w domu, słucham muzyki i pisze...'Deszczyk pada ^^ Lubię deszcz... Spanikowani ludzie biegną do domu, jakby to z cukru byli, a przecież deszcz jest wspaniały... Ja tam lubie descz i...

Rozdział 2 - Śmierć i przyjaciel Zrozumiałam ze spadłam na ziemie i boli mnie nie tylnia część ciała. Rozejrzałam się dookoła. Byłam w lesie. Ptaki śpiewały... A nie, nie śpiewały. Wstałam. Popatrzyłam się na ziemie na której leżałam i... zobaczyłam swoje ciało! Od razu pojęłam...

Popatrz w moje oczy popatrz w moje oczy jak promyki słońca lśnią czekają wciąż na twoją pieszczotliwą dłoń   a ty drwisz z nich...   popatrz czy pragniesz czy chcesz być blisko mnie? nadal kocham cię   potrzebuje twych dłoni potrzebuje tego...

Otwieram oczy swe... Otwieram oczy swe i znowu widzę że jeżeli kiedykolwiek miałabym coś zmienić, to teraz. Nadszedł ten czas, więc pora się śmiać.Bez ogólnego planu, bez zbędnych przygotowań, tak po prostu. Doskonale znam każdy słoneczny dzień i burza też już...

Otwórz oczy... Otworzyłam mozolnie oczy i w pierwszej chwili spojrzałam na zegarek stojący przy łóżku. 8.14. Dziś sobota pomyślałam. Czemu wstaję o tej porze? Usiadłam zmęczona i założyłam swoje czarne kapcie. Po chwili byłam już na dole. Jak każdego ranka...

jakie oczy ma Paweł. Twoje oczy są zimne i szare, zimne od tego co jest wewnątrz, bo w końcu są zwierciadłem duszy. ale kocham je jak lizaki kiedy miałam 7 lat! <3             kiedy moje usta są pjane, mówią zawsze...

Początek.                      POCZĄTEK   Larian był krajem położonym pomiędzy dwoma łańcuchami górskimi, otoczonym z wszystkich stron świata, jedyna droga do niego, to wijąca sie pomiędzy...

te oczy, te usta te oczy, codziennie widzę je uśmiechają się miłe są,  świecą jak gwiazdki, wodzą za mną   te usta uśmiechają się codziennie i nie sposób się nie uśmiechnąć do nich   cały Ty miły, uśmiechnięty cichy przyjaciel

7. Leżałam w swoim pokoju i płakałam, byłam na siebie wściekła… a czemu bo uciekłam, stchórzyłam. Nie zatańczyłam z Richiem. Powiedziałam mu, ze źle się się czuje i poszłam do pokoju. Impreza trwała w najlepsze, co kilka sekund słyszałam jak...

przyjdzie pora- powiem chodź tu, spojrzę Ci w oczy i zaczniemy od początku! " ..wszystko sprowadza się do tego, żeby stanąć , spojrzeć ludziom prosto w oczy, błysnąć zabójczym uśmiechem i powiedzieć: "spierdalajcie ,jestem boska."   'Kurwa, życzę Ci, żebyś kiedyś czuł się tak jak ja, kiedy Cię widzę. Żeby żal...

Blondynka,duże niebieskie oczy,ładny Blondynka,duże niebieskie oczy,ładny uśmiech,zgrabna. Ooooooooh, nareszcie!t. A potem narzeka, że go gardło boli. To "Nocnik"..Patrzę, a mama siedzi na tylnym siedzeniu.. Mianowicie, dwukrotnie w trakcie prób zakupienia michy, łychy i chochli...

Patrzeć w Twoje oczy Chcę patrzeć w Twoje oczy i widzieć tylko siebie. Chcę być jedyną Twoją gwiazdką na Twym niebie.   Chcę słuchać z Tobą wiatru, za rękę trzymać Cię. Chcę być wspomnieniem szczęścia, cieszyć się każdą chwilą, śnić z Tobą, o Tobie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1159 1160

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów