.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
przepraszam ‹› rok ‹› konie ‹› g-dragon ‹› hong ki ‹› demi ‹› kamil ss ‹› psy ‹› obrazy ‹› Song ‹› zielone ‹› zajebisty ‹› najlepsze ‹› dodatki ‹› skin ‹› nasza klasa pl ‹› porzegnanie ‹› star ‹› rosalie ‹› kocham ‹› ronaldo ‹› zdj ‹› odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› hobby ‹› yaoi ‹› dlaczego kocham cie ‹› hej ‹› wakacje ‹› big ‹› avatary na nk ‹› istnieje ‹› ania ‹› rower ‹› wstA ‹› sex ‹› register ‹› rok po ‹› zimno mi ‹› strasznie ‹› ruda ‹› o marzeniach ‹› dora ‹› joanna ‹› one piece ‹› opowiadanie o ‹› penis ‹› minkey ‹› michael ‹› host ‹› opowiadanie o tokio hotel ‹› kocham cie bo ‹› pomoc ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› ola ‹› my ps vita ‹› kolorowanki ‹› kubu ‹› smutne ‹› kotek ‹› harry ‹› verba ‹› zaj ‹› erotyczne ‹› Lady ‹› wiersze na nk o sobie ‹› ubezpieczenia ‹› fotki ‹› portal ‹› gry ‹› darmowe ‹› o jesieni ‹› Kiba i Hinata ‹› gify ‹› hentai ‹› jego dziewczyna ‹› bo kocham ‹› cinema 69 ‹› milosc ‹› marta ‹› konferencje ‹› http ‹› klasa IV odkrywamy tajemnice ‹› Shizuo ‹› suczki ‹› azjata ‹› OBRAZKI w-F ‹› dziewczyna ‹› naruto ‹› to tylko seks ‹› peni ‹› final ‹› key ‹› OBRAZKI wF ‹› pytania ‹› inflacja ‹› OBRAZKI wF ‹› Gaara i ja ‹› dzie ‹› emo ‹› Ja i sylwia ‹› naruto ‹› po pierwsze ‹› paulina ‹› skup aut ‹› Baka ‹› STRASZNE ‹› Holiday 1 ‹› pisz ‹› historyjki na nk ‹› wiersze na nk mnie ‹› monika o mnie ‹› g- dragon ‹› Akatsuki i hinata ‹› ryby ‹› katy perry ‹› ciuchy ‹› kochaj ‹› angel ‹› dziewczyn ‹› tapety- ‹› wierszyki na nk ‹› oczy ‹› ginny ‹› kocham ci ‹› Ichigo x Rukia ‹› korea ‹› pati ‹› opisy ‹› Tokio hotel op ‹› blog ‹› kalendarz ‹› przepisy ‹› jaka jestem ‹› Sterling ‹› usta ‹› sasuke hentai ‹› przyjaciele ‹› oris mori ‹› xhtml ‹› 27 urodziny ‹› hotel ‹› naruto i kurenai ‹› dla przyjaci ‹› emma watson ‹› tokio hotel ‹› smutna ‹› manga ‹› marcina ‹› samotno ‹› opisy na gg ‹› avki na gg ‹› pain i ‹› dla dziewczyny ‹› 3 klasa ‹› Shizaya ‹› wszystkiego ‹› szablon ‹› ect ‹› sprawdzian ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› justin bieber pl ‹› anna ‹› w-f wierszyk ‹› ruchome avatary ‹› przytul mocno ‹› dla kolezanek ‹› beznadziejne ‹› avki ‹› opowiadanie ‹› lily ‹› cicho ‹› przyja ‹› imiona ‹› kluby ‹› wojownik ‹› tajemnice ‹› pepsi ‹› britney ‹› selena gomez ‹› lili ‹› winx ‹› stopy ‹› buziaki ‹› r15 ‹› koty ‹› nasza klasa 6b ‹› trzy ‹› przyrody ‹› kocham cie ‹› wycieczka ‹› justin bieber ‹› w akatsuki ‹› black ‹› cloud ‹› blogasek ‹› WEEKEND ‹› site ‹› magia ‹› ciekawe

Wyszukaj na blogach

Rozdział 25 "Zazdrość" - Cholera Sam, mówiłam ci, że się do tego nie nadaje!- zapiszczałam, po raz kolejny wynurzając się z chłodnej, błękitnej wody sięgającej mi do pasa. - Trening czyni mistrza siostro.- oświadczył chłopak z miną eksperta. - Mi już nic nie pomoże.-...

Rozdział VII - Sugoi*! - wykrzyknęła Yachiru. - Jest naprawdę dobra! - Taa... - odparł Zaraki, szczerząc zęby. Minęło już tyle czasu, od kiedy bawił się tak dobrze. A zapowiadało się, że będzie jeszcze lepiej. - Myślisz, że odzyskała pamięć, Ken-chan? -...

Rozdział 7           Hermiona jeszcze chwilę stała w drzwiach i wpatrywała się w miejsce w którym chwlię temu stał bondyn. Jej ręka powędrowała do ust na których nadal czuła dotyk warg chłopaka. Po chwili jednak zdała sobie...

Strzęp piąty: Alfa i Omega (Li Fao) 2008 rok. Część projektu "Alfa i Omega". Wodospad Shingeksi był najwyższym i najpotężniejszym w prowincji Heng, Cesarstwa Zu Xin. Górował nad całą okolicą, wyrażając głośnym hukiem spienionych wód swą wyższość. Jako wodospad "schodkowy"...

Akademia OverAble - Rozdział 4 Akademia OverAble - Rozdział 4   Hana weszła pośpiesznie do klasy. Większość uczniów stała w grupkach i wspominała weekendową imprezę. Dziewczyna zwinnie ich ominęła i zajęła miejsce w swojej ławce rozpakowując torbę. Siedziała wpatrując...

OPIS KLASY Chodz już zapewnie wiecie (choć zapewnie nie wszystcy) uczęstrzamy do Kłodzkiej Szkoły Przedsiębiorczości.Nasza wychowawczynią jest Pani Beata Lisowcz, która uczy nas PRACY BIUROWEJ.Może lepiej bedzie jak przejdziemy do opisu klasy........

Dla Ukochanego :))) Często siedziałaś nad brzegiem strumienia smukłe i opalone wiejskim słońcem nogi figlarnie pluskały się w chłodnej wodzie po szczupłym ramieniu wędrowała biedronka albo pułk białych palców chcący odpocząć po bitwach stoczonych na wielu...

Część dwunasta Dziewczyna starała się nie patrzeć na chłopaka bo i tak nie widziała oczu z których mogła by coś wyczytać. Bała się spotkać z nim twarzą w twarz. -co chcesz?-spytał po chwili chłopak -ja nie wiem a ty? -hmmm...może pizza? co ty na to? -spoko...

Zło nie śpi Napisane przy współpracy z Iwą W karczmie było pusto jak na tą godzinę. Parę pijaków przed barem i jakaś postać siedząca w kącie. Księżyc świecił jasno na aksamitnym niebie rozświetlając ciemne uliczki, a gwiazdy towarzyszyły mu migocąc...

1 część Wiem że początki są zawsze trudne ale tak musi być.Myśle że spodoba wam sie moje zmyślone opowiadanie .Licze na to że uzyska dużej popularności i obiecuje że w 2 części tokiohotel wystąpi w nim.A oto moja twurczość Ta treść będzie pisana o...

Zakończenie Steven Wollers przemierzał szybko mroczny cmentarz. Fukał co chwilę ze złością. Ach te dzieciaki ! Znowu poprzewracały mnóstwo nagrobków, a władze miasta nie chcą ich należycie ukarać ! Gdyby to zależało od niego, to teraz ci wszyscy chuligani...

^&&&^&&&^&&&^PARY W DEGRASSI^&&&^&&&^&&&^ Emma I Sean Pierwsza randka tej pary nie była zbyt udana, ale jednak zostali razem - nie na długo. Kilka odcinków później Sean podczas bójki z Jimmy'm, zdenerwowany i pod wpływem emocji - przewrócił Emmę.Po yum zdarzeniu Emma nie chciała...

Początek Młoda dziewczyna leżała nieruchomo na wielkim łóżku już ponad pół godziny, wpatrując się w systematyczne ruchy wskazówek w nocnym budziku. Nie przeszkadzały jej nawet głośne okrzyki z dołu, które w normalnej sytuacji doprowadziłyby ją do furii....

Rodział Pierwszy-Część Druga. Witam:).Postanowiłam dodać kolejną noteczke.Będzie dłuższa,mam jednak nadzieje że ktokolwiek to przeczyta nie umierając z nudów.Za szczerą krytyke-dobrą,bądź też złą serdecznie Wam dziekuje:)! Jest to mój pierwszy FF,jednak z każdym zdaniem...

Rozdział Pierwszy-Część Trzecia. Witam:).Przepraszam wszystkich,którym z wielkim opóźnieniem komentuje nocie,ale niestety nawał nauki:(.Dziekuje tez za odwiedziny i szczere(mam nadzieje;))komentarze.Zapodaje kolejną czesc,postaram sie zeby była nieco dluższa,mam nadzieje ze nikt...

1. Fish - connection people? (cz. 1) Autor:NamidaStan:zakończonyRozdziałów:11Rozdziały:1(I) 1(II) 2 3 4 5 6 7 8 9(I) 9(II) 10(I) 10(II) 11Od autora: Trudno mi cokolwiek o tym napisać, aby nie zdradzić treści. Opowieść dość spokojna, akcja skupiona na jednym bohaterze - Kai'u...

4. Jak kociątka w kartonowym pudełku. Kai jak zapowiedział, tak też i zrobił. Nie poszedł na zabawę drugoklasistów mimo, że Hiromi nie zrezygnowała z próby zachęcenia kapitana do zmiany decyzji. Jedyne, co zyskała podrzucaniem Kai’owi karteczek „zabierz Hiromi na...

9. Owijając wokół palca... Autor:NamidaStan:zakończonyRozdziałów:11Rozdziały:1(I) 1(II) 2 3 4 5 6 7 8 9(I) 9(II) 10(I) 10(II) 11Od autora: Trudno mi cokolwiek o tym napisać, aby nie zdradzić treści. Opowieść dość spokojna, akcja skupiona na jednym bohaterze - Kai'u...

Część druga :D 2 Nastęnego dnia obudziła się o 9:30. Umyła się, ubrała i zeszła na śniadanie. Przy stole siedział już jej ojciec z matką. Rozmawiali o dalszej przyszłości Oli. Nie wiedzieli na jakie studia chce iść ich córka. Nie chcieli się wtrącać w jej...

Streszczenia odcinków ODCINEK 1 Nachodzi dzień ślubu Pedra José i Isabel. Mężczyznę wciąż dręczy powtarzający się niezrozumiały koszmar senny. Simón, syn zarządzającej domem Abigail, świętuje z okazji ślubu pracodawcy. Nina, matka Isabel, próbuje przekonać córkę, że...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..565 566

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów