.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
samotni ‹› samotno ‹› la fee ‹› kredyty ‹› ania z ‹› Deidara ‹› koty ‹› BARCELONA ‹› jesie ‹› zmierzchu ‹› w-f wierszyk ‹› tomasz ‹› no perfect ‹› britney ‹› buziaki na NK ‹› sweet ‹› kupa ‹› tom ‹› dupa ‹› strasznie ‹› puchatek ‹› skin ‹› siostry ‹› filmy erotyczne ‹› gitara ‹› mp3 ‹› USA ‹› girl ‹› aga ‹› ksiazki ‹› konie ‹› blogi ‹› dla przyjaci ‹› taylor lautner av ‹› moja muzyka ‹› doda ‹› dzien ‹› MIOCI ‹› cisza jest moja ‹› istnieje ‹› Nick ‹› nevada ‹› anime ‹› dla dziewczyny ‹› Ashley ‹› szablony ‹› gay ‹› dup ‹› andy ‹› imiona ‹› moje fotki ‹› dzie ‹› cisza ‹› teen ‹› pisz ‹› final ‹› kobieta ‹› linki ‹› religia ‹› buuu ‹› chuj ‹› historie na nk ‹› avatar ‹› link ‹› pain ‹› pracuje ‹› obrazki ‹› piersi ‹› Chase ‹› opisy gg ‹› sama pisa ‹› sobota ‹› super ‹› przyja ‹› nieznajoma ‹› wrzuta ‹› nowa ‹› przepisy ‹› kasia ‹› trzy ‹› rozdzia ‹› to tylko seks ‹› mieszne ‹› love ‹› opisy ‹› jaka jestem ‹› star ‹› zimno ‹› gwiazdy ‹› pro ‹› marta ‹› jaka ‹› wojownik ‹› zdrowia ‹› rok po ‹› lily ‹› nastolatka ‹› szablon ‹› humor ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› magia ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› justin ‹› przyjaciele ‹› ksi ‹› korea ‹› przedszkole 22 ‹› michael jackson ‹› wstA ‹› vanessa ‹› http ‹› w-f wierszyk ‹› rukia renji ‹› szkoa ‹› flowers ‹› najlepsze ‹› Hejcia ‹› Journey ‹› Song ‹› jego dziewczyna ‹› angry birds ‹› find ‹› blog ‹› zwyk ‹› dziewczyna ‹› grupy ‹› w-f wiersz ‹› ron ‹› zbawienie ‹› samotnosc ‹› mama ‹› Green day ‹› ciekawe ‹› supernatural ‹› sport ‹› nauczycielka ‹› amelia ‹› olka ‹› naćpany ‹› avatary na nk ‹› cichutko ‹› dziewczyny ‹› mamo ‹› dla dzieci ‹› smutna ‹› WEEKEND ‹› Wojna ‹› fajny ‹› hobby ‹› pokemony ‹› wiara ‹› kalendarze ‹› Lady Gaga ‹› shinee yaoi ‹› one direction ‹› ciuchy ‹› bill kaulitz ‹› wilk ‹› gry komputerowe ‹› urodziny ‹› Hilton ‹› male ‹› blogasek ‹› historie na nk ‹› johnny ‹› sex ‹› mj chopak ‹› bleach ‹› wampir ‹› gerard way ‹› SLUBNE ‹› o marzeniach ‹› Tokio hotel op ‹› dlaczego kocham cie ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› najlepsza ‹› rock ‹› polityka ‹› Polska ‹› sex pl ‹› Pozna ‹› camp ‹› maluje ‹› ZDJECIA ‹› roy x ed ‹› Justyna ‹› lato ‹› Biel ‹› wycieczka ‹› 2005 ‹› Green ‹› ciesz ‹› urodzinowe ‹› kinga ‹› tokio hotel ‹› bill ‹› sami ‹› key ‹› jane ‹› nasza klasa

Wyszukaj na blogach

z nudów? Więc. [czy ja nigdy nie umiem zacząć inaczej?! ...no cóż, życie.] muszę cofnąć się do soboty tydzień temu. otóż moje małe krasnoludki, w sobotę tydzień temu do mojego domu zawitała taaaka duzia Pani. [pseudonim Marihuana....

Małe Święto 1/4 na Nasza-Klasa.pl :) Mam już 25 znajomych na portalu Nasza Klasa ale sie ciesze:) BMCKTMP NWW NDINZ NZTT Żoneczko :*:*:*

Witajcie znowu Hej, witajcie znowu :) Jednak zostaję w Warszawie przynajmniej do 29.06 więc napiszę jeszcze jedną albo 2 notki. W końcu są wspaniałe, upragnione WAKACJE!!! Założę się o to, że czekaliście na nie już od bardzo długiego czasu, ale cóż... dla mnie...

. no ok. na początku powiem, że ten post może być dość długi, bo mam dużo do powiedzenia, więc jeśli chcesz, uciekaj póki możesz. a jak nie to siedź i nie oddychaj. ;pp więc. we wtorek Maja i jej... ekhem! `przewspaniała klasa zdobyli...

All because of u... Zauważyłem, że mój blog odwiedza, bardzo dużo ludzi dziennie, Tylko pewnie nikt go nie czyta i dobrze :P on jest dla mnie i dla moich wnuków - potomności znaczy się. "Ktoś" mi powiedział ostatnio, że nie będę miał dzieci, hmmm to jest nawet...

Jest Lista!!! Moja klasa nie jest taka zła ale stwierdzam że najlepsze kolezanki z podstawówki rozdzielili. Z mojej klasy jestem z grucha adrianem kubisiakiem kozłowskim olka mroźną a z innych to z czarną i taka patrycją. A inni to z jedynki. Nie jestem ani z...

Astronomia kl 1 KLASA 1 ROZDZIAŁ 1. CZYM JEST ATSRONOMIA? INFORMACJE WSTĘPNE. Astronomia, jest to nauka o ciałach niebieskich, ich budowie, ruchach, pochodzeniu, oraz o materii rozproszonej w przestrzeni kosmicznej (zwanej też kosmosem). Nazwa owej...

Po obozie integracyjnym(było zajEE!!!biście;))))))) Na obozie integracyjnym było suuuuper!!!!;)) Jak dojechaliśmy na miejsce dostaliśmy klucze do swoich pokoi. Ja byłam w pokoju razem z 3 dziewczynami z klasy. Ale miałyśmy szczęście- trafił nam się jeden z najbardziej luksusowych pokoi, jakie były...

Po przerwie Dużo się działo, oj duzo... Nie wiem od czego zacząć... Byliśmy z klasą na filmie "Katyń", w Oświęcimiu, na sztuce "Pamiętnik narkomanki"... Optymistycznie, czyż nie? Ale w każdym razie było minęło i dobrze bo to było straszne (no, może z...

bo życie jest okrutne i już ! Ja się zabijam. Kończę się powoli... Życie jest okrutne... Za bardzo. Wszystko mi się ostatnio pierdoli, jest ten jebany śnieg, nie mogę wyjść na rower, nikt nie rozumie, że jest mi źle i zachowują się jakby nigdy nic, mojej przyajciółce - Emili...

Vivi bedzie niezwykła część 4 1 września 2008 roku poniedziałek 1200 I jestem w domu. Szczerze mówiąc nie było tak źle, jak myślałam, że będzie. P…A zresztą znaczne od początku: No wiec wychodzę z tej łazienki pewna, że czaka mnie katastrofa, ale jeśli miałam...

News Kurcze moje życie jest coraz trudniejsze. Chodzi mi o szkołę. Moja klasa jest nie do wytrzymania. Osoby, które do dzis uważałam za fajne i godne zaufania okazały się fałszywe, wredne i... szkoda gadać. Jedynie na niektórych można tak naprawdę...

.... no i cóż by tu mówić w częstochowie byłam no nie powiem że było za fajnie ale też dobrze bo ja do częstochowy jechałam zawieźć ciocie która w katowicach była miesiąc i już mi sie znudziła a w dodatku była z moim 10 miesięcznym kuzynem... ale ja...

Rozdział II:Rozpoczęcie roku Obudziłam się bez jakiejkolwiek świadomości gdzie jestem. Po chwili przypomniał mi o tym koszmarny zapach spalin i zabrudzone ściany. Nieprzytomnym wzrokiem spojrzałam na wyświetlacz komórki. Była za pięć szósta ,a więc normalnie mogłabym sobie...

45. HP i pierścionek cnoty 1/4 Rozpoczynamy analizę blogusia, który udowadnia, że nie ma granicy, której aŁtorkizm by nie mógł przekroczyć... Analizowała: Miss Derisive O bohaterach Meredith Janet Nadalli (...) Mam ładną fugurę (jedna z niewielu rzeczy które lubie w...

XVI Ucieczka, wilk i boisko cz. 2 Następnego dnia Carmen i Deatis siedziały w Wielkiej Sali i jadły śniadanie. A konkretniej Mermaid starannie dobierała składniki posiłku, a de Didero rozmarzonym wzrokiem patrzyła się na czerwoną różę, którą tradycyjnie dostała od...

46. TH i patriotyzm 1/4 Pisałam już kiedyś, że uwielbiam błędy ortograficzne w adresach blogasków. Bez pudła wskazują blogaski, które wprost się proszą o analizę. Tym razem nie było inaczej... Analizowała: Miss Derisive "Mój dom w którym pisze od lat Mój dom w...

9 września Dopiero drugi tydzień szkoły, a już mam pełne ręce roboty. To się w głowie nie mieści, co nauczyciele wymyślają. Słyszałam, że druga klasa gimnazjum jest najgorsza. W wakacje się tym nie przejmowałam, bo myślałam, że pójdzie tak samo jak klasa...

Rozdział 12 - "Wiedźma" Muszę zmajstrować sobie uśmiech, uzbroić się weń, schronić się pod jego opieką, mieć czym odgrodzić się od świata, zamaskować swe rany, wreszcie wyćwiczyć się w noszeniu maski. - Emil Cioran Śmiałym krokiem przeszłam przez bramę. Po...

Funny lessons :D Siemka. To już się w pale nie mieści! Dziś poszłam sobie do szkoły. No był zaciesz jak nie wiem co że raczyłam się wreszcie zjawić :) Powiedziałam dziś wychowawczyni że wyjeżdżam no i facetka z klasą chcą dla mnie na pożegnanie zrobić jakąś...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..177 178

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów