.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
historie ‹› pick ‹› kupa ‹› rozdzia ‹› Władca pierścieni ‹› buziaki na NK ‹› http ‹› nowa ‹› cisza jest moja ‹› sakura i itachi ‹› po pierwsze ‹› jaka jestem ‹› trzy ‹› star ‹› zmierzchu ‹› tenten i neji ‹› tom ‹› key ‹› dziewczyny ‹› nienawi ‹› forever ‹› blog ‹› jesie ‹› kocham cie ‹› andy ‹› dla przyjaciółki ‹› kamil ‹› naruto sk ‹› sami ‹› dziewczyna ‹› 2 Min ‹› blogasek ‹› autumn ‹› love ‹› no perfect ‹› pain ‹› naruto ‹› nasza klasa ‹› super ‹› mj chopak ‹› k pop ‹› fotki ‹› WEEKEND ‹› Tokio hotel op ‹› na dzien dobry ‹› czy mnie kochasz ‹› gitara ‹› Green ‹› Data ‹› 27 urodziny ‹› wierszyk o w-f ie ‹› opowiadanie ‹› w-f wiersz ‹› prace ‹› urodziny ‹› fashion ‹› tokio ‹› sweet ‹› site ‹› zdrowie ‹› anime ‹› sex ‹› rock ‹› jaka jestem ‹› pomoc ‹› gry ‹› pamitnik ‹› opowiadania o Th ‹› dzie ‹› mama ‹› OBRAZKI wF ‹› OBRAZKI w-F ‹› zaj ‹› nevada ‹› teen ‹› zdj ‹› naruto ‹› na dobranoc ‹› powerof3 ‹› manga ‹› kasia ‹› wstA ‹› justin bieber pl ‹› hannah montana 4 ‹› Sterling ‹› Song ‹› wiersze o mnie ‹› my diary ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wakacje ‹› ubrania ‹› michael ‹› tapety- ‹› dla dzieci ‹› kochaj ‹› bieber ‹› emma watson ‹› sprawdzian ‹› siostry ‹› sex pl ‹› nasza klasa 6b ‹› samotno ‹› moje wiersze ‹› pro ‹› usta ‹› pozdrowienia ‹› 4 klasa ‹› grupy ‹› opisy gg ‹› ola ‹› image ‹› nauka ‹› sobota ‹› wszystkiego ‹› magda ‹› itachi i ‹› bo kocham ‹› link ‹› dramione ‹› konie ‹› in the blood ‹› czcionki ‹› STRASZNE ‹› girl ‹› pami ‹› fajny ‹› mieszne ‹› ciuchy ‹› rachel ‹› dr house ‹› japonia ‹› 3 klasa ‹› dodatki ‹› bleach ‹› sukces ‹› rok po ‹› 2005 ‹› code ‹› znaki ‹› kocham cie bo ‹› kreatywno ‹› brit ‹› tapety ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› wiersze o mnie ‹› przepraszam ‹› avril lavige ‹› misio ‹› hotel 54 ‹› nazwy na nk ‹› britney spears ‹› przytul ‹› przyjaciele ‹› przyroda klasa 4 ‹› doda ‹› miłosc ‹› cinema ‹› sophie ‹› us5 ‹› hej ‹› angel ‹› lily ‹› misie ‹› oczy ‹› wiersze ‹› jaka ‹› male ‹› wolny ‹› kisame x ‹› hong ‹› opowie ‹› opisy na gg ‹› przypadkowe ‹› przyjaźń ‹› jessica ‹› najlepsze ‹› suk ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› joanna ka ‹› wodzie ‹› my ps vita ‹› ruchome avatary ‹› z pytaniami ‹› animacje ‹› rob ‹› opisy ‹› Sylwia ‹› noclegi ‹› dlaczego kocham cie ‹› jego dziewczyna ‹› bill ‹› pepsi ‹› hobby ‹› Zosia ‹› nauczycielka ‹› moje fotki ‹› aga ‹› naruto 39 ‹› dziewczyn

Wyszukaj na blogach

Jak zrobić dobrą wizytówkę Posiadanie dobrze zrobionej wizytówki jest bardzo ważne. Jeśli jest słabo zrobiona może przynieść efekt odwrotny od oczekiwanego. Jak zrobić wizytówkę wyglądającą profesjonalnie? Często od pierwszego spotkania z klientem zależy współpraca....

Jak się ubrać? Ubieranie się, aby wyglądać dobrze, a nawet wyglądać właściwie w określonych sytuacjach, może być naprawdę skomplikowane. Pozwól wikiHow być Twoim osobistym klientem, ponieważ przeprowadzamy Cię przez wybór ubrań, które sprawią, że będziesz...

Jak się ubrać, aby wyglądać jak Skinnier? Wielu ludzi czuje się świadomych swojej wagi, a wielu z nich może czuć się niepewnie, jak ciężko myślą, że wyglądają. Jednak dzięki kilku prostym sztuczkom mody możesz sprawić, że wyglądasz trochę szczuplej.1 Budowanie dobrego fundamentu z...

Jak wybrać wieczorową sukienkę według kolorów? Część III Metoda 3 Wybór odpowiedniego ubioru i odpowiedniego koloru  1 Wybierz wiadomość, którą chcesz wysłać sukience. Niektóre kolory mają znaczenie symboliczne. Jeśli chcesz subtelnie przekazać wiadomość do swojej daty, gospodarza lub kogoś,...

Połową oka Pojechałam wczoraj na drugą irydotomię, zabieg, który polega na laserowym robieniu dziurek wokół tęczówki oka, żeby ewakuować płyn i nie dopuścić do jaskry. Dzień zaskoczył mnie słoneczną pogodą. W sam raz na czerwony prochowiec. Wyszłam z dużym...

Kolejne... Święta za mna. Stety, niestety. Powinnam być zadowolona. Chłopaki śpią w pobliżu. Kundelek i owczarek. Młody wdrapał sie na łóżko i spi u mnie. A może u siebie i to ja teraz jestem jego gościem? Lubie patrzeć jak śpi. Bezpiecznie. I tylko od...

Amos Oz - pożegnanie Wczorajsze wieści o śmierci Amosa Oza kończą definitywnie spekulacje o Noblu dla tego wybitnego pisarza z Izraela. Ale czy o Nobla tylko chodzi? Bo pozostanie dzieło. Szkoda, że niczego już nie napisze. Pozwalam sobie umieścić tu mój tekst...

bez tytułu zestarzałam się stanowczo zbyt szybko zabrakło mi czasu na podsumowanie ubiegłego roku  chociaż wyglądał dokładnie tak samo jak poprzedni I tak, jak każdy następny    czuję się jak więzień, który skreślił pierwszy rok ze...

bez tytułu zmęczenie zamyka mi oczy ten rok będzie rewolucyjny   pełen dziwnych, nieoczekiwanych zmian I wyzwań   na tę okazję zrobiłam sobie naleśnika z dżemem usiądę wygodnie, zagryzę to I popatrzę   czy umiem być tym, kim wydaje mI...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów