.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
final ‹› tokio ‹› roy ed ‹› Data ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› fashion ‹› dla przyjaci ‹› kocham cie bo ‹› USA ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kinga ‹› wiersz ‹› Przerodzenie ‹› cisza ‹› blog ‹› khj ‹› rock ‹› b2st ‹› lubuskie ‹› http ‹› dziewczyny ‹› jaka jestem ‹› linki ‹› jesie ‹› po pierwsze ‹› 2 Min ‹› scrubs ‹› ciekawe ‹› wiersz o mi ‹› naruto ‹› gry ‹› wierszyk o w-f ie ‹› th yaoi ‹› k pop ‹› Prezerwatywy ‹› jestem emo ‹› dzie ‹› sama pisa ‹› Justyna ‹› zimno mi ‹› kocham ‹› wiersze na nk o mnie ‹› zmierzch ‹› zaloz bloga ‹› sprawdzian ‹› girl ‹› trzy ‹› zdj ‹› sakura i jej po ‹› fotki ‹› opowiadanie ‹› miley cyrus ‹› sami ‹› hannah ‹› dlaczego kocham cie ‹› pomoc ‹› MIOCI ‹› przyja ‹› szkoa ‹› WITAM ‹› obrazki na NK ‹› wiara ‹› smutna ‹› ZDJECIA ‹› kamil ss ‹› Journey ‹› doda ‹› brit ‹› moja muzyka ‹› 4 klasa ‹› h2o ‹› oczy ‹› zdrowia ‹› klasa ‹› przepraszam ‹› wolny ‹› dr house ‹› klasa 4 ‹› serduszka ‹› istnieje ‹› my diary ‹› w-f wiersz ‹› kanon ‹› myli ‹› Tokio hotel op ‹› demon ‹› pro ‹› Jongho ‹› humor ‹› jego dziewczyna ‹› darmowe ‹› lubuskim ‹› jaka jestem ‹› null ‹› obrazy na nk ‹› RYSUNKI na nk ‹› Adam ‹› tokio hotel ‹› obrazki ‹› wiersze na nk mnie ‹› rozdzia ‹› blogasek ‹› find ‹› penis ‹› love ‹› Green ‹› wiersze z ‹› nastolatki ‹› stroj ‹› link ‹› szablon ‹› kocham ci ‹› ksi ‹› OBRAZKI wF ‹› hinata ‹› dietA ‹› najlepsze ‹› kreatywne ‹› zdrowie ‹› 3 klasa ‹› rok ‹› wiersze o mnie ‹› super ‹› wszystkiego ‹› justin bieber ‹› cicho ‹› tajemnice ‹› pussy ‹› jonghyun ‹› prace ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dzie dobry na nk ‹› ewelina ‹› mama ‹› wrzuta ‹› rihanna ‹› code ‹› zaj ‹› hallowen ‹› jaka ‹› opowie ‹› dla dziewczyny ‹› strasznie ‹› wakacje ‹› pain ‹› na dobranoc ‹› opisy gg ‹› test ‹› tom ‹› usta ‹› big ‹› WEEKEND ‹› OBRAZKI w-F ‹› mj chopak ‹› opisy ‹› warning ‹› cisza jest moja ‹› pamitnik ‹› ubrania ‹› recenzja ‹› blogi ‹› komandos ‹› naruto 39 ‹› zimno ‹› ino ‹› obrazki z ‹› pawe ‹› dodatki ‹› opowiadanie o ‹› Polska ‹› rok po ‹› cinema 69 ‹› kocham cie ‹› peni ‹› zajebisty ‹› wierszyki o ‹› skin ‹› zima ‹› tokio hotel ‹› wstA ‹› male ‹› dziewczyn ‹› cisza g ‹› Suka ‹› bo kocham ‹› Ed x Roy ‹› moje cycki ‹› harry ‹› jojo ‹› nauka ‹› dupa ‹› przyjaciele ‹› hej ‹› my ps vita ‹› opowiadania o Th ‹› kochaj mnie ‹› dla przyjaci ‹› angry ‹› Przezroczysta ‹› gerard

Wyszukaj na blogach

Moja pierwsza notka... I nie zliczony blog (nie na tym serwie) :D Tak, tak To wlasnie dzis zaczynam działalnosc moje pierwszego bloga, na tym serwerze.To moj mylog na innym serwerze :) Będę tu też pisała krotkie wierszyki sciągnięte z netu. Bardzo kocham mojego chłopaka, ale On mnie chyba nie. I...

WIERSZYKI MIŁOSNE ..Czem jest miłość?Powiedz serce! Czem jest miłość?Szepnij skrycie! -To dwie dusze,a myśl jedna, To w dwóch sercach jedno bicie. ..Jak przychodzi do nas miłość? -O,nikt tego nie odgadnie! Dziś jej nie ma,a jest jutro, Jako perła w sercu na...

WIERSZYKI MIŁOSNE ..Czem jest miłość?Powiedz serce! Czem jest miłość?Szepnij skrycie! -To dwie dusze,a myśl jedna, To w dwóch sercach jedno bicie. ..Jak przychodzi do nas miłość? -O,nikt tego nie odgadnie! Dziś jej nie ma,a jest jutro, Jako perła w sercu na...

... Teraz takich kilka zdań, bo nie chce mi się pisać piosenki. Ale po dzisiejszym dniu wcześniej czy bóźniej napiszę... ..........."jeśli kogoś kochasz, przymknij powieki i popatrz w swe serce. Zobaczysz siebie i kogoś kogo...

...Dobry początek... Hejka mam na imie Kinia i jestem zwariowana 18-nastolatka...Zalozylam tego bloga aby moc pisac gdzies o swoich marzeniach,przemysleniach,zyciu uczycuiowym i towarzyskim.Nie obedzie sie tez bez notek o szkole...no ale coz takie zycie...bede...

74 Mimo tego, że jestem chora i za bardzo nie mam dziś ochoty na ocenianie to nie pozwolę ci dłużej czekać i zmieszam cię zbłotem. Tak więc dziś gnojenie na życznie: panna Em. Szablon. Od początku nie przypadł mi do gustu. Jest taki jakiś......

Pierwsza nocia... Witam Was na moim blogasku :) Mam nadzieje ze Wam sie podoba a jak nie to nie ja mam problem tylko wy bo ten blog jest moj Bede tu pisac moje wierszyki oraz inne takie pierdolki, spostrzezenia i inne...

Wierszyki © 2007 Magda Buraczewska

dzien wktórym sie niesmiejesz to dzien stracony!!CHERLIN CHAPLIN JESZCZE Jeszcze sie trzymasz własnego szczescia za włosy odkładasz sobie wbyle garnuszku piszesz pamietnik toznaczy stawiasz sobie pomnik dlatego powietrze karmi cie skapo nie prowadza niewidzialne rece to co wielkie nieprzychodzi mimo...

O Ashley Tisdale Witam wszystkim na blogu o Ashley Tisdale. Będą tu ciekawostki, newsy, galeria oraz wszy=stko co dla fana Ashley Tisdale! O mnie:Nazywam sie Aleksandra i mam 14 lat. Przy okazji zapraszam na moje inne blogi! KLIK oraz KLIK Tą nocie...

Samotność codzienności... Ja i moja szara rzeczywistość to jedność. Rzeczywistość ciągle się zmienia,a ja? Cóż...Wydaje mi sie, że z dnia na dzień staję się inna. W każdej minucie mego życie coś się dzieje, nie koniecznie ciekawego lub ekscytującego,coś co mnie zmienia,...

Smutne wierszyki 2 "Nieproszone wspomnienia" Gdzieś za oknem pada deszcz Słychać stukot kropli Masz na sobie mokry płaszcz Widzę Cię w oddali Także uśmiech na Twej twarzy Widzę pod kapturem Chociaż ręka z zimna drży Marzenia zapisuję piórem I...

Wierszyki nr. 4 Miłość jest jak tęcza Miłość jest jak tęcza jak barwy łączy serca ja błękit, a ty czerwień ta miłość jest już we mnie tak żyć będziemy sami pomiędzy kolorami a czerwień na błękicie odmieni dawne życie jesteśmy...

WAKACJE ZNOWU Są WAKACJE NAPEWNO MAM RACJWAKACJE ZNOWU Są!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hey juz sa wakacje i wyjechalam na tydzien na wies!!!!!!!!!!!!!i było exstra!!! UWAGA K O N K U R S !!!!!!!!!!!!!!! każdy niech napisze mi wiersz o lecie a ja to ocenie i nagrody!!! - 1 miejsce 100...

Miłosne wierszyki:) A kiedy przyjdzie już ten czas, By pójść przez życie razem, Pójdziemy zachwyceni wraz, Miłość nam będzie drogowskazem. A więc podajmy sobie dłoń I złączmy serc swych bicie, Wspólny nam los i wspólny dom Na całe nasze życie! Gdy pierwszą...

Ocena nr. 56 http://bring-me-to-life.blog4u.pl Z ciemnych otchłani naszej księgi wyłonił się blog o jakże otchłaniowej, a może otchłannej lub zachłannej nazwie bring-me-to-life. Zaleciało mi Evanescence. Ależ się znajomością zespołów wykazałam, nie? Ale już Evanescence byłoby lepsze do tego,...

Wierszyki Wystarczy jedno słowo, aby szczęśliwym być. Wystarczy jeden uśmiech, by mieć dla kogo żyć. Wystarczy jeden dotyk, by serce sercem spleść. Wystarczy miłość złota, by życiu nadać sens.

Wierszyki Gdy spojrzałem w Twoje oczy, już wiedziałem, że to Ty. Gdy poczułem Twoje dłonie, odmieniły się me sny. Nasze usta się zetknęły, by rozkoszy nektar pić. Nasze serca nam kazały, by w miłości razem żyć.

Wierszyki Zimno mi w łapki, zimno mi w nosek, zimno mi w plecki i nóżki bose. Myślę więc sobie, gdy zimno na dworze, że tylko Ty rozgrzać mnie możesz.

Wierszyki Gdy byliśmy blisko siebie, popatrzyłam raz na Ciebie. Zobaczyłam Twoją twarz i że śliczne oczy masz. Pokochałam usta Twe, chciałam aby były me. Gdy spojrzałam jeszcze raz, chciałam patrzeć cały czas. Choć te chwile krótko trwały, spodobałeś mi...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..26 27

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów