.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
ciuchy ‹› poduszki ‹› ciesz ‹› sport ‹› manga ‹› boruc ‹› wstA ‹› luke ‹› dziewczyna ‹› dla dziewczyny ‹› vanessa ‹› sama pisa ‹› sklep internetowy ‹› jego dziewczyna ‹› pepsi ‹› find ‹› host ‹› WITAM ‹› USA ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› weraj ‹› maluje ‹› stopy ‹› moje fotki ‹› ciekawe ‹› blog ‹› hermiona ‹› Adam ‹› odpoczynek ‹› rower ‹› jesie ‹› dragonball ‹› warning ‹› pracuje ‹› g-dragon ‹› fashion ‹› image ‹› dzie dobry na nk ‹› opisy na ‹› trzy ‹› OBRAZKI w-F ‹› http ‹› król lew ‹› paulina ‹› arbiter ‹› myli ‹› Władca pierścieni ‹› nasza klasa pl ‹› huj ‹› big ‹› najlepsze zdjcia ‹› zaj ‹› magda ‹› wiersze na nk o mnie ‹› oczy kota ‹› agnieszka ‹› wiadomo ‹› pain i ‹› rok po ‹› gry ‹› jessica ‹› test ‹› dzie ‹› swinki ‹› katy ‹› klasa 4 ‹› zdrowia ‹› strasznie ‹› pami ‹› pies ‹› sobota ‹› Itachi i sakura ‹› Fiut ‹› photo ‹› znaki ‹› kocham ‹› us5 ‹› obrazki ‹› młodzi tytani ‹› szkoa ‹› bleach ‹› jaka ‹› ksi ‹› riddle ‹› wampiry ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› black ‹› dupa ‹› blogasek ‹› dla przyjaci ‹› Ichigo i Rukia ‹› Violetta ‹› sukces ‹› pro ‹› dodatki ‹› ash ‹› dzien dobry na nk ‹› dylan sprouse ‹› hana yori dango ‹› istnieje ‹› jaka jestem ‹› star ‹› OBRAZKI wF ‹› hotel ‹› naruto and sakura ‹› ScreW ‹› Gaara i ja ‹› naruto ‹› rozdzia ‹› MIOCI ‹› siostry ‹› obrazki z ‹› Polska ‹› flowers ‹› emo ‹› Hejcia ‹› Green day ‹› suk ‹› KINO ‹› forever ‹› STRZELANKI ‹› cytaty ‹› moja muzyka ‹› ciekawe blogi ‹› zakopane ‹› cinema 69 ‹› seriale ‹› test kl 6 ‹› cisza ‹› cichutko ‹› ubrania ‹› prace ‹› harry potter blog ‹› minho ‹› Kakashi ‹› miley ‹› hentai ‹› zima ‹› prof ‹› dziewczyny ‹› kocham ci ‹› k pop ‹› wiersz o mi ‹› code ‹› samotnosc ‹› dziewczyn ‹› jr i ren ‹› erotyczne ‹› hannah montana ‹› Orgazm ‹› site ‹› sakura ‹› dlaczego kocham cie ‹› link ‹› one shota ‹› edward ‹› wiersze na nk mnie ‹› Emiko ‹› Hinata ‹› magia ‹› nauka ‹› najlepsza ‹› justin bieber ‹› Se7en ‹› piersi ‹› pensja ‹› 4 klasa ‹› pick ‹› historie na nk ‹› zdrowie ‹› rock ‹› Journey to Endless ‹› Wszoraj i dziś 7 ‹› Lady ‹› pansy parkinson ‹› bombki ‹› gitara ‹› key ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk ‹› usta ‹› tom ‹› wierszyk ‹› bo kocham ‹› dla dzieci ‹› rozdział ‹› andy sixx ‹› michael ‹› przyjaciele ‹› Dobranoc ‹› roy x ed ‹› psy ‹› olka ‹› penis ‹› naruto ‹› hermiona i ginny ‹› pytania ‹› Ewa ‹› anio ‹› patka

Wyszukaj na blogach

White ... Shirt ... cotton or satin ? 86944 "Make a space for my body" Od dziś wprowadzam zmiany, nie zamierzam niczego czy nikogo na siłę szukać. Zaczęło mi to bokiem znowu wychodzić. Moje rozwiązanie to wytwarzanie endorfin, jak to mówi encyklopedia mądrości na dwóch nogach....

Charakterystyka rowerów szosowych  Rower szosowy zaliczany jest do grupy rowerów wyczynowych i pozostaje jedną z najbardziej konserwatywnych odłamów rowerów. Inne nazwy roweru szosowego to kolarzówka lub rower wyścigowy. Czym zatem charakteryzuje się ten typ...

Jakie opony rowerowe wybrać?  Wybór opon rowerowych jest bardzo duży. Zazwyczaj różnią się one pod względem rozmiaru, jednak większy wcale nie oznacza, że będą lepsze. Koła rowerowe muszą przecież zostać dopasowane do wielkości i rodzaju naszego roweru. W zależności...

Aktywne spędzanie czasu - jak do tego podejść? Świadomość pogarszającej się kondycji, kiepskiego samopoczucia czy podupadającego zdrowia często mobilizuje do zastanowienia się nad powzięciem jakiejś regularnej aktywności. Jednak nie każda kobieta jest urodzoną sportsmenką i dla wielu myśl o...

Rowerem do pracy Nie ma nic gorszego niż niekończące się korki. Właśnie o ósmej rano, kiedy wszyscy spieszą się do pracy, musisz stać w ogonku samochodów. Nie, nie ma nic gorszego. Chyba. Chociaż... Nie, jedna rzecz jest gorsza. Brak miejsca na parkingu pod...

MTB czy cross?  MTB, czyli znany wszystkim góral jeszcze kilka lat temu bił rekordy popularności. Teraz zaczyna się to nieco zmieniać, ponieważ do gry wchodzą również rowery crossowe. Wokół obu tych klas narosło wiele stereotypów, które zazwyczaj nie są...

Tanie rowery Powodów dla których warto jeździć na rowerze jest nieskończenie wiele. Jest to wspaniała forma rekreacji, która pozwala utrzymać kondycję w formie, przy okazji poprawiająca też samopoczucie. Jeżdżąc regularnie na rowerze można zrzucić wiele...

Spodenki rowerowe damskie dla profesjonalistów - czy są potrzebne?  Dobry rower to nie wszystko, jeśli chodzi o niezbędne wyposażenie czy to kolarza czy też kolarki. Oczywiście, sprawny i solidny rower jest rzeczą podstawową, ale niemniej ważny jest również ubiór. Dlatego też, coraz częściej możemy...

Jak wybrać idealną odzież rowerową? Wiele różnych aktywności fizycznych wymaga specjalnych strojów. Tak jest również z jazdą na rowerze. Aby była ona w pełni wygodna i jak najbardziej efektywna, konieczny jest określony ubiór. Wybór idealnego stroju na rower nie jest taki...

zmartwienia32 Pierwsze to takie że martwie się o Rysia.Może nie bede pisać tak do niego bo pomyśli że jestem nachalna.Ostatnia rozmowa nam nie wyszła jakoś to może dlatego.Może już wcale nie chce się odzywać.Lub też za bardzo kontrolowany przez żone bo...

Obowiązkowe wyposażenie roweru Wiosna zbliża się wielkimi krokami zatem coraz bliżej do rozpoczęcia sezonu rowerowego. Dla niektórych rower to jedynie środek lokomocji. Dla innych to sposób na aktywne spędzanie czasu. Niezależnie jednak od tego w jakim celu używa się roweru...

hejo...Wreszcie cosik o Mateuszu! Mateusz to niski brunet......ma 13lat(tak jak ja :P ) I sie przeprowadził :(( A poznałam go tak.... W lato 2005r była wojna między naszym placem a slamsami:)) pare dni póżniej Michał K.(z naszej paczki)rozmawiał z gagą(młodszy...

walentyki... walentynki..a wszyscy o mnie zapomnieli..raczje nie miał kto o mnie zapomnieć...moi wielbiciele...zeby tylko byli!! dobra cio tam. dzisajna 2 pierwszych lekcjachpisałam próbny sprawdzian po klasie 6. temat oropny...."rower" !!! nic gorszego nie...

walentyki... Dzisiaj walentynki a ja znowu nic nie dostałam...zaczynam sie przyzwyczajać... dzisiaj na pierwszych 2 lekcjach pisałam PROBNY SPRAWDZIAN PO KLASIE 6. Okropnośc !! temat; ROWER!! kto to wymyslił...?juz sie domyslam ze wszystko mam...

O teściowej 2 ! Kawały o teściowych - Kogo będą chować? - pyta jakiś przechodzień, widząc kondukt pogrzebowy, na czele którego idzie mężczyzna z wilczurem, a za nim kilkudziesięciu mężczyzn. - Teściową tego z psem... - A na co zmarła? - Zagryzł ją ten...

Zima :( Oboje już mamy dość tej pogody, zimy... mogłoby się zrobić w końcu ciepło, żeby można było wyjść na rower, do parku etc. Kasia pod koniec kwietnia pewnie bedzie marzła na swoim ślubie obłęd... PS. hmmmmm wciąż Cię Kocham :*

Teksty piosenek biesiadnych ANNA MARIA 1. Smutne oczy, piękne oczy, smutne usta bez uśmiechu Widzę co dzień ją z daleka, stoi w oknie aż do zmierzchu Ref. Anna Maria smutną ma twarz Anna Maria wciąż patrzy w dal 2. Tylko o niej...

Dowcipy o jasiu Pani zadała temat wypracowania: "Kim będziesz jak dorośniesz". Jaś napisał w wypracowaniu: "Najpierw będę lekarzem, bo tak chce tata. Potem zostanę prawnikiem, jak chce mama. A na końcu zostanę kominiarzem, bo mi się też coś od...

Wielki shit Krótko było pieknie, znowu się sypie. Nawet nie chce wchodzić na wagę. Znowu nie poszłam na kolokwium - zaczynam ten semestr tak jak poprzedni - dół za dołem, leń za leniem, nieudana dieta, za nieudaną dietą. Wiem, że może być gorzej, więc...

ROŹDZIAŁ SIÓDMY – Ucieczka Tej nocy Agnieszka nie mogła spać. Prawie całą noc spełniła na czytaniu książki, ale i tak nie mogła się na niej skupić i mało, co zrozumiała. Wreszcie nadeszła piąta. Agnieszka odłożyła książkę na półkę i podeszła do okna. Zobaczyła tam pustą,...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..53 54

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów