.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
moje fotki ‹› po pierwsze ‹› sakura i kakashi ‹› kredyty ‹› tom ‹› harry potter ‹› one piece ‹› usta ‹› Polska ‹› zdrowie ‹› uwodzenie ‹› dr house ‹› sexy ‹› magia ‹› naruto i sakura ‹› wiersz ‹› pain i ‹› anime ‹› koto ‹› kazekage ‹› Sakura i Gaara ‹› Itachi ‹› jaka ‹› KINO ‹› wiersze z ‹› OBRAZKI wF ‹› opowiadanie ‹› zimno ‹› link ‹› smierci ‹› 2005 ‹› hej ‹› przyja ‹› blog ‹› tom i dziewczyna ‹› smutna ‹› find ‹› stopy ‹› Sylwia i ja ‹› STRASZNE ‹› kobieta ‹› pansy parkinson ‹› zycie ‹› dla przyjaci ‹› opowiadania o Th ‹› Green ‹› historyjki na nk ‹› przepisy ‹› opowiadanie ‹› dup ‹› http ‹› animacje ‹› wiersze na nk ‹› mj chopak ‹› nowa ‹› kocham cie ‹› seks ‹› tapety ‹› OBRAZKI w-F ‹› ciesz ‹› Hinata ‹› rysunki ‹› OBRAZKI w-F ‹› Temari i shikamaru ‹› sebastian ‹› Wojna ‹› photo ‹› 3 klasa ‹› istnieje ‹› lubuskie ‹› lily ‹› buziaki na NK ‹› fajny ‹› sakura ‹› bill ‹› anty ‹› samotno ‹› czy mnie kochasz ‹› kiba ‹› dlaczego kocham cie ‹› wierszyk o wf ‹› big ‹› przyjazn ‹› nastolatki ‹› gaasaku ‹› bo kocham ‹› gaara matsuri ‹› joanna ka ‹› klasa ‹› kinia moje ‹› ginny ‹› nasza klasa ‹› trzy ‹› dla dzieci ‹› Justyna ‹› wierszyk ‹› urodziny ‹› O Rihannie ‹› ola 14 ‹› smutne ‹› misie ‹› Jaja ‹› opowiadanie o ‹› WITAM ‹› hejka ‹› aneta ‹› sex ‹› wieczór ‹› ola ‹› wycieczka ‹› monika ‹› strasznie ‹› dzie dobry na nk ‹› opowiadania ‹› hong ki ‹› avki na gg ‹› nienawi ‹› avatary ‹› sasusaku do ‹› Delphi ‹› Ashley ‹› site ‹› magda ‹› obrazki ‹› monika o mnie ‹› groteska ‹› skorpion ‹› zielone oczy ‹› jojo ‹› jego dziewczyna ‹› gitara ‹› muzyka ‹› sport ‹› hokage ‹› pro ‹› narnia ‹› undefined ‹› psy ‹› zajęcie ‹› cudownego dnia ‹› kocham cie bo ‹› zaj ‹› harry potter yaoi ‹› pieski ‹› ubrania ‹› anna yoh ‹› liber ‹› sakura haruno ‹› taemin ‹› demi lovato i joe jonas ‹› emo ‹› code geass ‹› girl ‹› Tobi x kakuzu ‹› zaj ‹› pozycjonowanie ‹› test ‹› paulina ‹› michael ‹› Ed x Roy ‹› opowie ‹› fairy ‹› wstA ‹› Pozna ‹› cichutko ‹› Sasuke ‹› Gaara i ‹› Data ‹› male ‹› Dobranoc ‹› verba ‹› pami ‹› odpoczynek ‹› fotki ‹› britney spears ‹› o marzeniach ‹› teen ‹› ball ‹› teen ‹› kocham ‹› zielone ‹› Suka ‹› gothic ‹› gwiazdy ‹› scrubs ‹› hannah montana 4 ‹› nazwy na nk ‹› hotel ‹› amanda ‹› naru ‹› host club ‹› buuu ‹› sami ‹› dylan sprouse ‹› lucy ‹› justin ‹› klaudia p ‹› soki ‹› flowers ‹› ewelinka

Wyszukaj na blogach

Teraz nocia o feel... Feel – polska grupa muzyczna założona w 2005 r. w Katowicach. Początkowo zespół nazywał się Q2 a następnie Kupicha Band. Zespół tworzy żywą i energiczną rockową muzyke. Jego największym sukcesem jest zdobycie Bursztynowego Słowika i...

Popcore rockuje najlepiej ;) W srode [12.12] telewizja MTV wyemitowala finalowy odcinek programu " MTV Rockuje " ! Zwyciezcami zostal pochodzacy z Olsztyna zespol Popcore !! Laureaci w nagrode beda mogli wydac singiel i nakrecic do niego teledysk ! My serdecznie...

Popcore rockuje najlepiej ;) W srode [12.12] telewizja MTV wyemitowala finalowy odcinek programu " MTV Rockuje " ! Zwyciezcami zostal pochodzacy z Olsztyna zespol Popcore !! Laureaci w nagrode beda mogli wydac singiel i nakrecic do niego teledysk ! My serdecznie...

Plain white t's Plain White T's - punkowy i pop rockowy zespół. Założony w 1997 roku. Nagrali między innymi głośny hit "Hey There Delilah". Jak dotychczas wydali cztery albumy: Come on Over (2001), Stop (2002), All That We Needed (2005), Every Second Counts...

Cz.1 "Ale dasz sobie radaę sama????" nowa znajomość i koncert. Ave! No to zaczynam ;) Po zrobieniu bloga troche myślałam nad tym jak zacząć i wymyśliłąm!!!!!!! Jeszcze wam przypomnę o sobie;) A no i nasza główna bohaterka! Małe info ;) Krucha ciemna blondynka o orzechowych oczach.Latek 15. Wariatka...

Zbiórka. zbiórka myślę że na 17.14, może gitara się uda na 16.30 Zbiórka odbędzie się NAJPRAWDOPODOBNIEJ o godz. 17:14 w piątek. Jeżeli Ania się wyrobi to na 16:30 będzie gitara. Trzymajmy kciuki :). Nie zapomnijcie na zbiórkę przynieść przygotowanych...

Wszystko od nowa... Od razu... ______________________________________________________ Rozdział 5 Agata dojechała taksówóką na lotnisko, zpałaciła kierowcy, poszła do kasy po bilet, usiadła na krześle, włączyła MP3 i zaczeła czytać...

cos o tokio hotel... Historia Bracia Kaulitz interesowali się muzyką od najmłodszych lat. Bill śpiewał i grał na keyboardzie (chociaż zawsze twierdził, że nie ma zapału do instrumentów muzycznych), natomiast Tom został zarażony pasją do gry na gitarze, od swojego...

24: zrozumieć kobiety.... Część notki widziana oczami Gaary xD Przypominam o wpisywaniu się do księgi o informowaniu o notkach ^.^ Ach, i moja dobra przyjaciółka założyła blog z opowiadaniem, zapraszam. www.danse-macabre.blog4u.pl ------------------------- - Ej,...

Alesana Alesana pochodzi z Raleigh w stanie North Carolina. Kapela została założona w październiku 2004 roku przez Shawn Milke - gitara/wokal,Patrick Thompson - gitara, Dennis Lee - wokal i Steven Tomany - bas. Dzięki uznaniu w swoim regionie podpisali...

Elllo =) Heh co tam u Was ludziska? :D Oto kilka podstawowych wiadomości na temat Bring me the Horizon 2 A tu macie foteczke BMTH

Stratovarius Stratovarius - fińska grupa power metalowa wplatająca w swój stylelementy symfoniczne i progresywne. Założona w 1984.Jest najbardziej wświecie znaną grupą rockową ze swego kraju. Szczególnie wielkąpopularność zdobyła w Japonii. Muzyka grupy...

Zespół Amper Zespół Amper gra od 2007 roku. Na chwilę obecną jego skład stanowią: Magdalena Gadamska-wokal, Mateusz Kit-gitara elektryczna, Grzegorz Dziedzic-gitara elektryczna, Łukasz Mazur-perkusja oraz Jacek Pruś- saksofon. Zespół organizuje cotygodniowe...

Luz-blues, czyli to co nazywamy bluesem. Historia pewnego zespołu. Blues jest w moim sercu i pozostanie w nim na zawsze. Jest sobie taki zespolik, którego poznałam wiele lat temu, ale dopiero teraz zrozumiałam muzykę, którą gra. Zespół niepozorny, a jednak ich piosenki wryły mi się w pamięć, nieodwracalnie....

Rh+ i US5 Hej.W mojej pierwszej notce chce poruszyć temat dwóch zespołów.Rh+ i US5. Zacznijmy od Rh+.Rh+ - sześcioosobowy zespół muzyczny grający muzykę rockową i ska, który powstał w 1996 roku z inicjatywy Dariusza Marcinkowskiego i Macieja...

16.-17. (1500) 16. Ojciec poszedł do jakiegoś tam instytutu, a ja „włóczyłem się po mieście”. Tak przynajmniej wydawało się mojemu ojcu. Tak naprawdę szukałem miejsca spotkania, które wyznaczył Punky Artist - kawiarni Starbucks na Coral Gables,...

Na sam początek... O HIM i Villle Valo ;* HIM - fiński zespół love metalowy, założony przez Villego Valo w 1991 roku w Helsinkach. Jego pełna nazwa brzmi His Infernal Majesty, co oznacza Jego Piekielna Wysokość. Muzycy stworzyli nową muzykę, określając ją jako love metal - głównie...

kolejny fiński zespół czyli... THE RASMUS :) Rok założenia - 1994 Pochodzenie - Finlandia Finlandia Gatunek - rock alternatywny Wytwórnia płytowa - Playground Music, DRT Entertainment The Rasmus - fiński zespół prezentujący rock alternatywny. Grupa powstała w 1994 roku, kiedy jego...

O młodszym bracie Villego, Jesse i o Iconcrash ;* Jesse urodził się w 1984 roku ( jest 8 lat młodszy od Villego ). Jest profesjonalnym bokserem w Helsinkach (Finlandia). Zdobył srebro w World Championship, bronz w European Championship i złoto w Finnish Championship. Gra na basie w fińskim...

26. Weszłam na dach akademii, najwyższego budynku w całej wiosce Deszczu. Spojrzałam przed siebie. Za jakieś 10 minut słońce zacznie zachodzić. Rozejrzałam się. Moją uwagę przykuła gitara stojąca oparta o barierkę. Może ktoś zapomniał. Eizo...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..36 37

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów