.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
USA ‹› sami ‹› cicho ‹› psy ‹› muzyka ‹› moje fotki ‹› Hinata ‹› istnieje ‹› Shizuo x Izaya ‹› urodziny ‹› wierszyk o w-f ie ‹› zdrowie ‹› biuro ‹› gitara ‹› paulina ‹› nieznajoma ‹› damon salvatore ‹› http ‹› sklep ‹› klaudia p ‹› dlaczego kocham cie ‹› jego dziewczyna ‹› pozycjonowanie ‹› hentai ‹› strasznie ‹› Data ‹› Tusia ‹› link ‹› konoha high sy ‹› zaj ‹› wyznanie ‹› pisz ‹› Nick traina ‹› koty ‹› zima ‹› ginevra molly weasley ‹› Manchester ‹› wrzuty ‹› po pierwsze ‹› 3 klasa ‹› ciastek ‹› sakura i kakashi ‹› kredyty ‹› tom ‹› harry potter ‹› one piece ‹› usta ‹› Polska ‹› uwodzenie ‹› dr house ‹› sexy ‹› magia ‹› naruto i sakura ‹› wiersz ‹› pain i ‹› anime ‹› koto ‹› kazekage ‹› Sakura i Gaara ‹› Itachi ‹› jaka ‹› KINO ‹› wiersze z ‹› OBRAZKI wF ‹› opowiadanie ‹› zimno ‹› smierci ‹› 2005 ‹› hej ‹› przyja ‹› blog ‹› tom i dziewczyna ‹› smutna ‹› find ‹› stopy ‹› Sylwia i ja ‹› STRASZNE ‹› kobieta ‹› pansy parkinson ‹› zycie ‹› dla przyjaci ‹› opowiadania o Th ‹› Green ‹› historyjki na nk ‹› przepisy ‹› opowiadanie ‹› dup ‹› animacje ‹› wiersze na nk ‹› mj chopak ‹› nowa ‹› kocham cie ‹› seks ‹› tapety ‹› OBRAZKI w-F ‹› ciesz ‹› rysunki ‹› OBRAZKI w-F ‹› Temari i shikamaru ‹› sebastian ‹› Wojna ‹› photo ‹› lubuskie ‹› lily ‹› buziaki na NK ‹› fajny ‹› sakura ‹› bill ‹› anty ‹› samotno ‹› czy mnie kochasz ‹› kiba ‹› wierszyk o wf ‹› big ‹› przyjazn ‹› nastolatki ‹› gaasaku ‹› bo kocham ‹› gaara matsuri ‹› joanna ka ‹› klasa ‹› kinia moje ‹› ginny ‹› nasza klasa ‹› trzy ‹› dla dzieci ‹› Justyna ‹› wierszyk ‹› O Rihannie ‹› ola 14 ‹› smutne ‹› misie ‹› Jaja ‹› opowiadanie o ‹› WITAM ‹› hejka ‹› aneta ‹› sex ‹› wieczór ‹› ola ‹› wycieczka ‹› monika ‹› dzie dobry na nk ‹› opowiadania ‹› hong ki ‹› avki na gg ‹› nienawi ‹› avatary ‹› sasusaku do ‹› Delphi ‹› Ashley ‹› site ‹› magda ‹› obrazki ‹› monika o mnie ‹› groteska ‹› skorpion ‹› zielone oczy ‹› jojo ‹› sport ‹› hokage ‹› pro ‹› narnia ‹› undefined ‹› zajęcie ‹› cudownego dnia ‹› kocham cie bo ‹› zaj ‹› harry potter yaoi ‹› pieski ‹› ubrania ‹› anna yoh ‹› liber ‹› sakura haruno ‹› taemin ‹› demi lovato i joe jonas ‹› emo ‹› code geass ‹› girl ‹› Tobi x kakuzu ‹› test ‹› michael ‹› Ed x Roy ‹› opowie ‹› fairy ‹› wstA ‹› Pozna ‹› cichutko ‹› Sasuke ‹› Gaara i ‹› male ‹› Dobranoc ‹› verba ‹› pami ‹› odpoczynek ‹› fotki ‹› britney spears ‹› o marzeniach ‹› teen ‹› ball

Wyszukaj na blogach

...:::Kimkolwiek jesteś, kocham cię!:::... Po cichej uliczce wielkiego miasta szedł sobie drobny staruszek, powłócząc nogami w jesienne popołudnie. Zeschłe liście przypominały mu każde przeszłe lato. Przed sobą miał długą, samotną noc w oczekiwaniu na kolejny czerwiec. Aż nagle w...

Kocham Cię Tak po co łudzić się Po co okłamywać samego siebie? Kocham Cię,Kocham twoją twarz dziwną,nieodgadnioną a zmienną. Kocham Cię mimo niewiary mej w miłość, mimo całej przeszłości złej i dobrej. Gdy zmrok nadchodzi i otula mnie...

...kocham go jak powietrze i woda razem wzięte... …za nimi stali mój „ojciec” i jego dziewczyna(z którą jest tylko dla pieniędzy).Podniosłam się z podłogi i: -Dlaczego?Dlaczego mi to zrobiłeś pozwól mi normalnie żyć kochać kogo chce, pragnę być wolną dlaczego nie mogę?Prosze...

Kimkolwiek jesteś, kocham Cię! Po cichej uliczce wielkiego miasta szedł sobie drobny staruszek, Powłócząc nogami w jesienne popołudnie. Zeschłe liście przypominały mu każde przeszłe lato. Przed sobą miał długą, samotną noc w oczekiwaniu na kolejny czerwiec. Aż nagle w...

"Kocham Cie" w 201językach ") * Afrykanerski o Ek is lief vir jou o Ek het jou lief * Albański o Te dua o Te dashuroj o Ti je zemra ime * Alzacki o Ich hoan dich gear * Amharic (Etiopia) ...

kiedy kocham... *** kiedy kocham kiedy kocham to kocham to wiem że kocham całe moje ciało oddane miłości i obserwując najdrobniejsze drgnienia włókien delikatnych w samowiedzy się pogrążam jak w stawie i ta sama wzburzona krew karmi mój mózg i moje...

Kocham to..... Kocham te piekne chwile ,które dzielisz...ze mna.Smak twych ust...dotk twych rąk...zapach twej namietnosci i mysli pelne rozmantyzmu i poządania...Kocham sie z toba kochac..kocham czuc twoja reka na moim ramieni..kocham cie calego...Czasami mi...

Kocham cie Kocham Ciebie całą sobą. Kocham Ciebie w nocy, kocham Ciebie w dzień. Cały czas Cię kocham i nie mam zamiaru porzucić tego uczucia, jakim Ciebie obdarzyłam. Jesteś całym moim światem - jesteś częścią mnie, a ja częścią Ciebie. Najchętniej...

Kocham Cię nad życie.... Co za cudowny wieczór...aż się rozmarzyłam...Tak bardzo Cie kocham:*:* Dlaczego ten czas,tak szybko mija...dopiero miałam cie przy sobie ,a już cię nie ma :( Żeby cię zobaczyć muszę czekać 4 dni...długie 4 dni =[ i jak to wytrzymać...pociesza...

Tylko Ty Kochany .. Kochaj mnie... Czy ja naprawdę tak dużo chcę? Chcę tylko żebyś kochał mnie, Tak jak ja kocham Ciebie... Bo bez Twojej miłości Moje życie straciło sens... -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- Pragnę żyć dla Ciebie Pragnę być przy Tobie kiedy...

Tęsknie...i Kocham.... Ja już chce do Ciebie skarbie...ale pociesza mnie ta świadomość,że już jutro się zobaczymy ...Ochhh wreszcie po tak długim czasie :*:*Te Święta nie trwały długo,ale zdążyłam się do ciebie przyzwyczaić...i teraz jest mi czegoś brak...nic mnie...

KoChAm CiĘ! Kocham Cie drapieżnie, jak biegacz kocha bieżnie, Jak śmieciarz śmieci, a mama swe dzieci. Kocham Cie tak że słów mi brak, jak pracuś Smerfetkę, jak ja swą skarpetkę, Jak Garfield lasanie, Tak moje kochanie Kocham Cie nad zycie, jak pijak...

(^^,) slowo "KOCHAM CIĘ" w 200 językach (^^,) 1. Afrykanerski a. Ek is lief vir jou b. Ek het jou lief 2. Albański a. Te dua b. Te dashuroj c. Ti je zemra ime 3. Alzacki a. Ich hoan dich gear 4. Amharic (Etiopia) a. Ewedishalehu (do kobiety) b. Ewedihalehu (do...

Słowo Kocham Cię w 200 Językach!! 1. Afrykanerski a. Ek is lief vir jou b. Ek het jou lief -------------------------------------------------------------------------------- 2. Albański a. Te dua b. Te dashuroj c. Ti je zemra...

Jak powiedzieć kocham? Jak można powiedzieć człowiekowi kocham? Jak mam to Jemu mówić? Są to niby takie proste słowa. Bo są ale wydaje mi się, że nie wyrażają tego wszystkiego co czuję. Jeżeli ich znaczeniem jest to, że drugi człowiek zaczął dla nas być kimś tak...

Miłość Verba » Miłość Ref: Miłość chce poznać Ciebie i Mnie, pokażemy co potrafi ten, co na 200% zakochany jest Piszesz mi, że nie chcesz sama już być, nie wiem na co jeszcze tyle czekasz Jak długo to uczucie może nam uciekać??...

Dzięki kochany :) || Kocham Cie :* Tekst pogrubionyDzisiaj nie będzie żadnych głupot, więc się nie martwcie ;) Chciałam napisać o tym co dzisiaj zrozumiałam.. tak sądze przynajmniej, bo wiecie, ze mną to różnie bywa :P Ale spróbuję :D Może zacznę od tego, że ja jestem po...

Kocham Cie...D.J. Dlaczego kocham wła¶nie Ciebie...??? Nie wiem... Może dlatego, że jeste¶ taki kochany, może dlatego, że jeste¶ moim przyjacielem, może dlatego, że po prostu jeste¶ dla mnie kim¶ najważniejszym... Nie wiem. Kocham Cię za...

Kocham Dlaczego tak trudno jest się przyznać. Dlaczego tak trudno powiedzieć Kocham?? Boimy się tego słowa bardziej niż ognia. A przecież tak wiele można przegapić. Dlaczego?? Przez jedno słowo które nie chce przejść przez gardło?? Każdy uważa że to...

Aż Tak Cię Kocham Kocham Cię okiem spragnionym, pieszczotliwą dłonią strumienia słodkich słów, czułą myślą Kocham Cię Wilgotnym słońcem świerzego poranka, melodyjnym śpiewem szklanych kropel deszczu, fal cichym szeptem i wiatru skrzydłem lekkim...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1061 1062

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów