.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
ork ‹› fajny ‹› kochaj mnie ‹› zdrowie ‹› kocham ci ‹› kocham cie bo ‹› kredyty ‹› wakacje ‹› wolny ‹› kamil ‹› zdj ‹› gry ‹› Pozna ‹› obrazki ‹› zycie ‹› papużki ‹› Igor ‹› hong ki ‹› 3 klasa ‹› paulcia ‹› zlew ‹› opowiadanie ‹› love ‹› tomek ‹› sport ‹› jaka jestem ‹› dla dziewczyny ‹› ubrania ‹› ciastek ‹› wierszyk ‹› opowiadania o Th ‹› black ‹› moje fotki ‹› lato ‹› Ewa ‹› hej ‹› jego dziewczyna ‹› smutne ‹› wiersze na nk ‹› smutna ‹› blogi ‹› sukces ‹› kocham cie ‹› moda ‹› zaj ‹› OBRAZKI w-F ‹› OBRAZKI w-F ‹› forever ‹› bestia ‹› Neji i hinata ‹› dlaczego kocham cie ‹› blog ‹› http ‹› dziewczyna ‹› Hinata ‹› oczy ‹› demi lovato ‹› Żaneta ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› pisz ‹› sloneczko ‹› pain i ‹› obrazy na nk ‹› gry komputerowe ‹› RYSUNKI na nk ‹› szkoa ‹› hidan i ‹› no perfect ‹› harry potter ‹› obrazki na NK ‹› Jego jaja ‹› robert lewandowski ‹› MIŁOŚCI ‹› ciekawe ‹› dzie ‹› hotel ‹› gwiazdy ‹› ubezpieczenia ‹› strasznie ‹› naruto ‹› dzien ‹› optymistyczne ‹› dziewczyn ‹› rihanna ‹› trzy ‹› cisza ‹› blogasek ‹› dla przyjaci ‹› find ‹› 2 Min ‹› w-f wiersz ‹› podcinam ‹› tokio ‹› ciuchy ‹› kupa ‹› Sylwia ‹› orlando ‹› r16 ‹› super junior ‹› wiersze na nk mnie ‹› Sakura ‹› sex fotki ‹› Lady ‹› rok po ‹› naruto sk ‹› jaka ‹› bo kocham ‹› renji ‹› najlepsza ‹› zdrowia ‹› mj chopak ‹› mieszne ‹› kasia ‹› image ‹› wiersze na nk o mnie ‹› grupy ‹› zimno ‹› girl ‹› anime ‹› dzie dobry na nk ‹› code ‹› Tokio hotel op ‹› 4 klasa ‹› myli ‹› pomoc ‹› anio ‹› dziewczyny ‹› pytania ‹› Holiday 1 ‹› klasa 4 ‹› kamil ss ‹› gitara ‹› po pierwsze ‹› kamila ‹› lol ‹› opisy ‹› ania z ‹› kocham ‹› klaudia guziejewska ‹› ola 14 ‹› Erotyka ‹› dodatki ‹› mama ‹› jaka jestem ‹› na dobranoc ‹› my ps vita ‹› Martina stoessel ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› istnieje ‹› Polska ‹› Hilton paris ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› dla przyjaci ‹› pro ‹› prace ‹› pick ‹› czy mnie kochasz ‹› linki ‹› emma ‹› wiki ‹› hermiona ‹› skin ‹› kinga ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› shakira ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko ‹› len ‹› usta ‹› przepraszam ‹› rok ‹› avatar ‹› rozdzia ‹› sweet ‹› cody ‹› kobieta ‹› Justyna ‹› link ‹› buziaki ‹› muzyka ‹› kreatywne

Wyszukaj na blogach

VIII. Walka z trenerem Obudziła się jako pierwsza. Chciała zobaczyć jej ukochanego kiedy śpi. „Sakura!” krzyknęła w myślach. „Sakura i Sasuke?!” Ino miała ochotę się popłakać. Sasuke obejmował Sakurę. Z lasu dobiegł rozpaczliwy krzyk Hinaty....

Sylwester cz.2 Otwieram oczy i co widzę? Oczywiście nikogo innego jak zaczerwienionego Lee gotowego do… pocałunku? Po moim trupie!!! Zacząłem się wyrywać, szarpać i w ogóle robić wszystko byleby się spod niego wydostać. Oszołomiony doczołgałem się pod...

"Sama nie wiem .. Jakby coś siedziało we mnie .. " ~#~ Siedziała sama spogladajac w czarne niebo z malymi niezliczonymi jasnymi punkcikami . Jej oczy nie wyrażaly w tym momiencie nic . Były puste . Siedziała bez znaku życia . Wstała poszła w kierunku pokoju z którego przed chwila po cichu wyszla...

"Wyrwe twoje wnetrznośći .. i rzuce psom na pożarcie .. " ~#~ Zaniesli ja do cztero okiego aby sie nia zajał . W tym czasie Uchiha niechetnie rozmawial z natarczywa czerwonowlosa . Lecz jedna dziewczyna byla sama . Na polanie oddaloniej od pięć minut drogi od siedziby . Spoglądała na jeziorko w...

" Nie mie rozumiesz ! .. Nie wiesz co czuje ! .. " ~#~ Przepraszam ze pisze 3 notki wciągu dnia .. ale musze to z siebie wyzucic ... ~#~ Krzyczał na nią . Że dlaczego chciała zabić Uchihe i czerwonowłosą . Że miała sie opanować . Że mogła sie wyżyć gdzie indziej . Że jest niebiezpieczna ....

16: Suna, wioska miłości i bójek... Ten rozdział jest napisany nie w pierwszej, a w trzeciej osobie. Pomyślałam, że takie urozmaicenie będzie ciekawsze. Jeśli komuś nie pasuje coś - bardzo proszę informować. Jeśli uważacie, że w trzeciej osobie lepsze – również informować....

4. Miłość...Jakie to...Głupie. Obudziałam się w swoim łóżku. Wstając usłyszałam jak coś małego i lekkiego spada na podłogę. Spojrzałam w dół. Karteczka i biał lilia. Mmmm..Ktoś mnie musi dobrze znać ;). Podniosłam podarunek i otworzyłam karteczkę. "Spotkajmy się o 14.00 nad...

dzień 2 Dzisiaj stało się coś o czym bym nigdy nie pomyślała. Doszło do pocałunku między mną a.. No więc wszystko zaczęło się na treningu. trenowałam właśnie z Shino rzuty do celu kunaiami. Niestety nie trafiłam prawie wcale. No ale gdy rzuciłam...

Planujemy zbrodnię doskonałą... I dopadło mnie! To wirus który przejawia się u ofiary obłędem oraz silnymi halucynacjami które na koniec doprowadzają do samobójstwa. Ten wirus to największy w świecie pasożyt który nazywany jest MIDORIOPSESJĄ! Dlaczego ja? Na pocieszenie...

"Gdy Sakura ma czarne oczy .. Kyu przejmuje nad nią kontrole ... wtedy może nawet zabić.." ** - Sakura przesadzasz - Nie wcale że nie - Nie bądź taka dla niego .. - Musze .. - Niby dlaczego ? - Jeśli nie będe wiesz co sie stanie - No wiem .. ale to nie powód - Chce być taka jak ty .. - Czyli ? - Przepraszam że powiem...

11. Przebudzenie Sowim zwyczajem leżałam na trawi i wpatrywałam się w gwiazdy. Co ja robię?! Powinnam była się czegoś nauczyć! A ja głupia znów się zakochałam! A co gorsze: nie przestałam jeszcze kochać Kakashiego. Dalej za nim tęskniłam. Co teraz czułam do...

17. Krwawa szarlotka Oh Hinatko to co robiliśmy nocą jest moją tajemnicą! Ale powiem ci, że na dole było was słychać. To mnie dość rozskupiało! -------------------------------- Moja pobudka nie należała do najlepszych. Wyobraźcie sobie, że śpicie po upojnej nocy z...

21. Zawiodłaś kuzynko zawiodłaś na całej lini Z punktu widzenie Nejiego: Nie mogłem w to uwierzyć! Odeszła! Zostawiła nas! Było jednak coś co kazało mi zachować trzeźwość umysłu. Sakura. - Sakura! - Podbiegłem do niej i obróciłem ją na plecy. Miała ledwo wyczuwalny puls, nie oddychała. Nie...

35. - Kakashi? - Wystałam i usiadłam koło Hekate przy ognisku. Teraz była jego kolej trzymać wachtę. W drodze byliśmy już drugą noc. A dalej nie wiedzieliśmy jaka jest nasza misja. - Jaką misę przydzielił nam Naruto? - Mamy pójść do wioski piasku i...

39. Niegrzeczna dziewczynka - Hinata! Sasek tu idzie! Lepiej zwiewaj bo się jeszcze wygadam! - Hinata zaczerwieniła się i opuściła pokój mrugają do Gaary. A to świnia! podeszłam do Kazekage i usiadłam na jego biurku. - Ale wiesz co Gaara? Naprawdę jesteś sexowny. Bez ubrań...

40. No no... Stałam oparta na lewym boku o ściane i patrzyłam na dumną Sakurę... Najwyrażniej mnie nie widziała. Cieszyła się w najlepsze -Nooo...prawdziła z ciebie uwodzicielka... Teraz chyba przez przypadek ja się wygadam jeżeli zrobisz o co cię...

41. Tajemnicza torba usiadłam na kamieniu, torbę położyłam na ziemi. Czy dobrze zrobiłam włamując się do wioski piasku? Tak, ale czy dobrym sposobem? Czy Neji nie bezie miał mi tego za złe? Będzie, o ile się dowie. Ale skąd ma się dowiedzieć przecież nikt mu tego nie...

47. Suna Wiedziałam, że Hinata nie da sobie ze mną spokoju. Wiedziałam też, ze teraz jest w wiosce piasku. Cieszyłam się, że Gaara i Temari mi pomogli. Pamiętam co Gaara powiedział gdy wychodziłam z jego gabinetu. - Kłamię nie po to byś mogła uciec tylko...

54. ... Wezwałam Akari chociaż prawie brakowało mi chakry. Technika poświęcenia zabiera 1/3 enegii jaką posiadam, a co dopiero jej 2 poziom. I do tego jeszcze Technika przywołania. Miałam chociaż nadzieję, że nie wyczerpała mi się moc aż na tyle abym...

57. Hokage i Kazekage Stałam przed bramą Konochy. Nie wiedziałam czy wejść. Spojrzałam na Gaarę. Złapał mnie za rękę i delikatnie pociągnął w stronę wioski Liścia. Przekroczyłam tą granicę której przekraczać nie chciałam. Poczułam jakąś dziwna ulgę. Cieszyłam się, że...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..28 29

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów