.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
grupy ‹› ostry ‹› zycie ‹› dla dziewczyny ‹› edward ‹› jaka jestem ‹› wiosna ‹› find ‹› pansy i draco ‹› bo kocham ‹› jestem emo ‹› formuła 1 ‹› kasia ‹› sama pisa ‹› zdrowia ‹› odpoczynek ‹› najlepsze ‹› porno ‹› kocham ‹› Data ‹› dzie ‹› odkrywamy tajemnice życia na lądzie ‹› TNN Outdoors Pro Hunter ‹› http ‹› sex ‹› shiro ‹› peni ‹› justin biber ‹› pytania ‹› moda ‹› avatary na nk ‹› moje fotki ‹› seul ‹› opowiadanie ‹› rock ‹› zimno mi ‹› lucy ‹› pomoc ‹› czcionki ‹› trzy ‹› 2 Min ‹› skin ‹› zaj ‹› avki 100x100 ‹› 3 klasa ‹› Gaara i ja ‹› po pierwsze ‹› ren ‹› kofam ‹› hermiona i draco ‹› wiadomo ‹› pro ‹› moje wiersze ‹› smierci ‹› ichigo ‹› pati ‹› wakacje ‹› szablon ‹› oczy ‹› PZPN ‹› dzwonki ‹› Love is so bad ‹› zakład karny ‹› witaj w domu ‹› fotki ‹› ksi ‹› zielone ‹› kocham cie bo ‹› celtic ‹› image ‹› zdj ‹› ronaldo ‹› sweet ‹› one piece ‹› winx ‹› amanda bynes ‹› Baka ‹› kometarze na nk ‹› jaka jestem ‹› sakura hentai ‹› ino ‹› historie ‹› przytul ‹› tokio hotel ‹› mj chopak ‹› sakura i sasuke ‹› tapety- ‹› hotel ‹› key ‹› site ‹› biedronka ‹› kocham ci ‹› granit ‹› roy x ed ‹› rysunki ‹› gry ‹› poca ‹› Kimi ‹› naruto and sakura ‹› hobby ‹› wolny ‹› to tylko seks ‹› wodzie ‹› WITAM ‹› hotel 54 ‹› moje filozofie ‹› test ‹› rok ‹› fashion ‹› czterdziestolatki ‹› OBRAZKI wF ‹› SEKSI ‹› oliver wood ‹› kotki sa piekne ‹› harry i jego rodzice ‹› big ‹› ciamajda ‹› hongki ‹› OBRAZKI w-F ‹› zycie i smierc ‹› g dragon ‹› dlaczego kocham cie ‹› my ps vita ‹› wycieczka ‹› bolisie ‹› pies ‹› doda ‹› ciesz ‹› dupa ‹› kamil ss ‹› dzien ‹› avatary ‹› sex ‹› gify ‹› gay ‹› sami ‹› usta ‹› luke ‹› zajebisty ‹› dziewczyny ‹› sex nastolatki ‹› sebastian ‹› wiktoria ‹› wszystkiego ‹› kot ‹› sasunaru ‹› cloud ‹› slash ‹› sukces ‹› blog ‹› nasza klasa ‹› obrazki z ‹› love ‹› wiersz ‹› k pop ‹› sprawdzian ‹› wampir ‹› Biel ‹› test kl 6 ‹› praktyki ‹› roman ‹› wilki ‹› wychowanie ‹› Hermi ‹› girl ‹› komiksy ‹› angel ‹› buziak ‹› robert ‹› lublin ‹› smutna ‹› komiks SF ‹› myli ‹› kocham cie ‹› jean michel jarre ‹› rukia i ichigo ‹› MIOCI ‹› Pozna ‹› Jego jaja ‹› książki ‹› nienawi ‹› nastolatka ‹› Miley Cyrus ‹› 27 urodziny ‹› Neji ‹› skup aut ‹› Polska ‹› mp3 ‹› monika o mnie ‹› Sakura ‹› Tokio hotel op ‹› kochaj ‹› przytul mnie ‹› moje życie ‹› ginny ‹› tom ‹› naruto ‹› wiersze na nk o sobie ‹› na dobranoc ‹› dziewczyna

Wyszukaj na blogach

o nas... W naszym zespole jest 5 osob.1:Paulina ma 10 lat 2:Ada ma 10lat 3: Samanta ma 10 lat 4:Ada ma 10lat.Nad 5 osobą jeszcze sie zastanawiamy ale to bedzie wiadome niedlugo

Początek Witajcie! Będę tu z koleżanką prowadzić opowiadanie o Tokio Hotel-głównie o Billu i Tomie. To nasz pierwszy blog, więc się nie dziwcie, że nie wszystko jest dopracowane. Nie będę się rozpisywać na wstępie, więc zaczynam- na początek damy opisy ...

Ja naprawdę nie pamiętam! cz.1 Odłożyłam książeczkę do torebki i usiadłam z załamanymi rekoma na skraju łóżka. Fizycznie miałam 24lata, córkę i męża a psychicznie.. Nadal byłam 14latką. -Jak ja sobie dam radę? - Pomyślałam -Fajnie że Darek jest moim mężem, że mamy córkę, ale...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 26.06.11 } wierzę, że jeszcze gdzieś się spotkamy.do tego czasu warto oddychać.kochaj mnie. od tak, dla przyjemności,'far away are days when you smiled just to hear my voice.'Tam daleko są dni kiedy się uśmiechałaś, kiedy tylko usłyszałaś mój głos.'giving...

Rozmyślania Witam, tym razem nie bedzie zadnej opowiastki,nie chce mi się szperać w pamięci.Jest mi jakos smutno.Wczoraj siedziałam w blogach na onecie.tez mam tam swoje blogi.przegladajac wpadlam na blog kobiety ktora stracila córke.Dziewczynka umarła na...

cześć Jestem Agata mam 10lat . Mam żółwia Mikołaja i psa Aze .Mam nadzieje że z przyjemnością będziecie czytac mojego bloga .

...:::Wywiad z Anty Fanami:::... Diana: Za co nie cierpicie BLOG 27? *Osoba 1: Za to, ze sa sztuczne, głupie, sztucznie spiewaja, tancza i sie ubieraja. *Osoba 2: za to ze woda sodowa zabardzo im odbila. Gdyby pozostały soba i stworzyły zespół byłoby ok. Ale udaja...

In The Shadow Of The Valley Of Death..... Hmmm... Mam wrażenie że juz gdzieś w moich notkach pisałam to tytułowe zdanie "In the shadow of the valley of death" No ale nie ważne i tak to nie będzie miało nic wspólnego z notką a przynajmniej tak mi sie wydaje... Bo nie wiem jeszcze o czym...

::::Przepraszam jeszcze nic o mnie nie wiecie*:*:*:* sorka że nie powiedziałam wam o mnie nic ciekwego ale za to yteraz wam powiem mieszkam w jarosławiu mam na imię klaudia nazwisko nie ważne numer gg 2541396 wiek 10lat e-mail myszka1050@vp.pl ksywka myszka skype mala_myszka koleżanki...

28.,,Ostatnie starcie,starcie ze śmiercią" LUDZIE POSTANOWIŁAM ZAKOŃCZYĆ TEGO BLOGA! TO OSTATNIA NOCIA.Może...może założę nowego:)) ** -Okey doktorku jestem już gotowa do tej ,,niby" poważnej rozmowy.-przełkniękłam tylko ślinę. -Widzę ,że bez humorku dzisiaj...

DZIWNE ROZTERKI Półtora roku temu kiedy skończyłam licemu i dostałam się na studia zaoczne, podjęłam się stażu w Urzędzie Gminy w mojej miejscowości. Staż mijał mi miłó, uczyłam się wielu przydatnych rzeczy, nabywałam doświadczenia. Podczas pracy poznałam...

coś o mnie hej mam na imie Angelika i mam 10lat. chodzę do klasy 3a szkoły podstawowej nr.37 w tychach. mam małego kotka który ma na imie luxor,ale wszyscy muwią na niego kikutek. ten blog poświęciłam zwierzętom. zaglądajcie i komentujcie mojego bloga.

O Mnie - Moje dane Imię:Aga Nazwisko:Po ojcu Ksywa:Konik Data urodzenia:1997 Ukochane zwierzę:KONIK Płeć:Żeńska Wiek:10lat Ulubiona Piosenkarka:DODA

Przeprowadzka Mój brat Janek... Szczerze mówiąc nienawidzę go z całego serca. Różni nas 10lat więc nie ma się co dziwić. Początkowo to przecież przez niego musiałam się przeprowadzić mieszkam tu od 5lat i nie mogę się tu odnaleźć czuję się samotna i tak jak...

1.Zamieszanie Witajcie! Dzisiaj damy pierwszą notkę. Dzieńkujemy Wam za komentarze. Chciałyśmy wyjaśnić pewien incydent. Tom i Bill też w tym opowiadaniu mają po 10lat. No mamy nadzieję, że wybaczycie nam te drobne błędy, każdemu mogą się czasem zdarzyć. I...

2.Casting Witamy wszystkich czytelników naszego bloga! Niedługo w notce pojawię się Bill i Tom. Mam nadzieję, że się nie rozczarujecie! Notki będą się pojawiać co do ilości komentarzy (czym więcej tym nowa nocia wcześniej). Mamy do Was pytanie, bo wiemy,...

[*] 13 lipca zmarł mój mały kuzyn:( miał 10lat, białaczkę i chłonniaka:( życie jest niesprawiedliwe, Bóg jest niesprawiedliwy i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej, bo niby czym on sobie zawinił??? Patryczek[*]

Zakazana miłość Zakazana miłość-nasza miłość. Wbrew wszystki. Na potępienie wystawiona, dostająca ciągle ciosy od otoczenia,od najbliższych mi osób,od osób które kocham. Mówią,że pragnął mojego szczęscia a nie pozwalają mi być szczęśliwą. Inne światy,inny...

Moje drogie przyjaciółki :* Znalazłyśmy się na rozdrożach naszego życia...teraz ważą się nasze losy (jeśli już jakiś czart nie wymieszał ich w jakąś sylwestrową noc^^). Każda z nas zmierza w stronę własnego lepszego życia(miejmy nadzieję, że będzie lepsze). Podejmujemy...

Witam! O bohaterach opowiadania... Witam! Jestem Setii mam zamiar na tym blogu pisać opowiadanie o klaczy pt. „Arkana”. Jednak zanim opublikuje pierwsze odcinki, w poniższej notce zamieszczę informacje o poszczególnych bohaterach opowiadania. Informacje są, rzecz...

strony:1 2

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów