.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
naruto 39 ‹› koty ‹› hotel ‹› Data ‹› pain ‹› Kakashi ‹› nowa ‹› ciesz ‹› http ‹› dzie ‹› pawe ‹› kocham cie ‹› sunrise avenue ‹› cicho ‹› Ruszewska ‹› Ciut ‹› find ‹› register ‹› znaki ‹› pami ‹› rower ‹› Sterling ‹› wierszyk o wf ‹› cinema ‹› chlopak ‹› noclegi ‹› Hinata ‹› mp3 ‹› jaka jestem ‹› dla dziewczyny ‹› wiki ‹› misie ‹› Reita ‹› Journey ‹› hej ‹› sport ‹› bo kocham ‹› Cukrzyca ‹› ania z ‹› kinga ‹› katy ‹› dla przyjaci ‹› czerwony ‹› justin ‹› opowiadanie ‹› love ‹› gwiazdy ‹› po pierwsze ‹› michael ‹› magia ‹› patka maja ‹› tomek ‹› witch ‹› wiersz ‹› sakura i itachi ‹› peni ‹› Ed x Roy ‹› 3 klasa ‹› muzyka ‹› malowanie ‹› wierszyki na nk ‹› teen ‹› Integra ‹› harry ‹› dora ‹› naruto ‹› przepraszam ‹› MIOCI ‹› milosc ‹› kasia ‹› hp yaoi ‹› g - dragon ‹› buziaki ‹› poduszki ‹› sama pisa ‹› wierszyki ‹› code ‹› kobieta ‹› nienawi ‹› linki ‹› big ‹› tajemnice przyrody ‹› dziewczyna siada do pianina ‹› obrazki z ‹› oczy ‹› teen ‹› dlaczego kocham cie ‹› nevada ‹› site ‹› ciekawe ‹› camp ‹› gay ‹› pick ‹› dietA ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nauka ‹› MIŁOŚCI ‹› historie na nk ‹› pozycjonowanie ‹› trzy ‹› obrazy na nk ‹› ola 14 ‹› Yamamoto ‹› EdWin ‹› obrazki ‹› techno ‹› supernatural ‹› fashion ‹› emo ‹› kometarze ‹› istnieje ‹› rok ‹› Tokio hotel op ‹› wychowanie ‹› polityka ‹› Green ‹› klaudia p ‹› nasza klasa ‹› blog ‹› opisy na ‹› nieporozumienie ‹› star ‹› filmy erotyczne ‹› tokio hotel ‹› Pozna ‹› urodzinowe ‹› emma ‹› joanna ‹› wiersze na nk o sobie ‹› bleach ‹› jane ‹› STRASZNE ‹› gerard ‹› sasori i ‹› justin bieber ‹› hidan i ‹› przytul mnie ‹› mcfly ‹› obrazki na NK ‹› gry ‹› Green day ‹› rok po ‹› islandia ‹› comweb ‹› Holiday ‹› chuj ‹› jego dziewczyna ‹› kotki s ‹› straszne historie na nk ‹› RYSUNKI na nk ‹› jaka jestem ‹› zaj ‹› ubrania ‹› poradnik ‹› nasza klasa pl ‹› okulary ‹› girl ‹› opowiadanie ‹› k pop ‹› wulkan ‹› tokyo ‹› nazwy ‹› na dobranoc ‹› jaka ‹› psy ‹› Deidara ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› naruto and sakura ‹› ruda ‹› mama ‹› praktyki ‹› harry ‹› joe ‹› naomi ‹› dziewczyny ‹› pomoc ‹› us5 ‹› Orgazm ‹› dla przyjaci ‹› yaris ‹› kinia ‹› najlepsza ‹› jesie ‹› OnTae ‹› beast ‹› Tom Kaulitz ‹› dr house ‹› mj chopak ‹› dziewczyn ‹› siostry ‹› ryba ‹› kocham ‹› bella thorne ‹› manga ‹› pizda ‹› religia ‹› justin bieber ‹› OBRAZKI wF ‹› w-f wiersz ‹› wodzie

Wyszukaj na blogach

Jestem nieszczęśliwa Mieszkam z facetem, z którym nie rozmawiam, nie sypiam nie dzielę życia. Moim jedyym marzeniem od zawsze było być kochaną. On mnie może kocha, ale ja nie wiem czy ja kocham jego Tyle nas dzieli Mileczenie nas dzieli Milczenie zabija mnie od...

a jak nie kocha nawet siebie? https://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201212/1356368161_cznzyy_600.jpgTo taka osoba jest gorsza?sama nie wiem.Ja kocham.Chyba...ale nie siebie a kogos choc juz nie powinnam a te uczucie dalej tkwi.Chce sie tego pozbyc.Wole juz nie kochac nikogo...

Rysio szaleje bardziej niz kiedy kolwiek Napisal mi czy czasem nie znam gdzie moznaby znalesc jakas laseczke na sex.To...mnie zdolowalo tak naprawde.Nie moge sobie tego wyobrazic.Zerwal ze mna a teraz takim zdaniem mnie krzywdzi.Jak bysmy byli razem to by mogl do mnie przyjechac...ale...

"codziennie o mnie mysli"-napisal Tak mi napisal Rysio.Z 1str fascynujace ale i tak nie moze byc.Ja nadal go kocham.I to on o mnie mysli...chcialabym byc kolo niego.Nawet jak mnie nie kocha

a co mialam mu napisac? Kocham cie??Rysio do mnie napisal.Byl ciekaw co u mnie.W sumie sie nie dziwie.No i mu napisalam.Nie doslownie o swoich uczuciach ale kazdy facet by sie domyslil.Jestem troche hmm zdziwiona jak Piotrek ciagle mysli o Ryszardzie.Mowi ze probuje...

Rysiu chce ze mną sexu Nie spodziewalam sie tego,powaznie.Napisal czy nie mialabym przeciwko gdybysmy sie pobawili na mojej podlodze.Napisalam mu prawde co na ten temat mysle...ze go kocham nadal i ze sex z nim dla mnie byloby cierpieniem.Czekam niby na jego odp ale i...

in juz nie jest dla mnie najwazniejszy A raczej nie chce zeby był.Chodzi o Rysia.Nie chce by tak bardzo mi zalezalo na pisaniu z nim.I tak juz zauwazylam ze cos sie miedzy nami zmienilo.Czesto do niego mam dystans i nie pisze tak jak wczesniej.I ciesze sie.Moze ktoregos dnia bede...

Drogi Tato już dawno temu zdecydowałam się napisać ten list. Potrzebowałam tylko trochę przestrzeni, żeby zebrać wszystkie myśli. A mam ich bardzo dużo. Zupełnie nowych, zaskakujących, nawet mnie, rozważań. Wcześniej myślałam, że będę musiała Ci wybaczać....

z Rysiem definitywny koniec Kto mi pomogl dojrzec do tego?Piotrek.To takie dziwne ale ja juz nawet nie pragne z nim sexu.Nie chce go jako faceta w swoim zyciu.Moze byc jako kumpel ale nic wiecej.Juz z usmiechnieta buzia stwierdzam ze juz go nie kocham

nasz P i N sex Kochalam sie z Piotrkiem.Pierwszy raz.Hmm bylo...cudownie  bardzo.Przyjechalismy do Katowic z mojej pracy.Bylo wszystko ok ale wiedzialam juz w samochodzie ze cos jest nie tak.W koncu wiedzialam na 100% ze chce go w moim lozku,by mnie...

jestem rozbita na milion kawalkow Weekend jest moj i to bardzo dobrze bo nie wyrabiam juz.Te mysli kiedys naprawde mnie zabiją.O co chodzi?o to co juz mnie jakis czas gnębi.Piotrek i Rysio.Wiedzialam ze musze do Rysia napisac powaznego emaila.Chce sie pozegnac.Tak na...

wkoncu zaczynam cieszyc sie tym co jest https://www.xdpedia.com/obrazki/oddziel_sie_od_przeszlosci_i_sprobuj_zaznac_18558.jpgNie kocham Rysia.Z kazdym dniem zaczynam nie czuc juz po nim takiej pustki.Moze to juz sie zmieni i calkiem nie bede tego czuc.Moze...Ale juz teraz czuje sie...

ja juz sie boje tej milosci Zakochalam sie w Piotrku,ok.Nie planowalam.Pare razy moze mi sie wymsknelo,chwila slabosci i mu powiedzialam ze kocham ale musze zachowac rozsadek.Nie raz jak lezal obok mnie na lozku chcialam mu to powiedziec ale...nie moge i nie umiem.Boje sie...

no a jak bylo z R? http://content.pornodemotywatory.pl/U/L/ULCIE1gMzH/pornodemotywator.jpgPrzeciez tak samo.Ja kochalam go a on kochal moje cialo.I widac ta milosc przejawiala sie bardzo mocno.Ja kochalam jego dusze,on...nie bardzo.Ale na szczescie juz sie wszystko...

nie gwarantuje żelaznego sposobu Absolutnie ukrywam, piastuję się pro aranżacyjnego estetę. Podziwiam, gdy umiem zminimalizować grupę figurantów sprawdzalnych pustynnym wejrzeniem. Diametralnie mi się pociągało, iż różnokolorowe Nokie z sposobem Windows Phone zużywały z...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów