.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
sakura ‹› Orgazm ‹› blogi ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nowa ‹› Sakura ‹› g- dragon ‹› justin ‹› aneta ‹› 2 Min ‹› Justyna ‹› oliver ‹› Deidara ‹› hinata ‹› ZDJECIA ‹› to tylko seks ‹› jaka jestem ‹› pomoc ‹› dzien ‹› japonia ‹› kazekage ‹› rozdzia ‹› demon ‹› ania z ‹› opowiadanie ‹› STRASZNE ‹› forever ‹› po pierwsze ‹› dietA ‹› skin ‹› praktyki ‹› Biel ‹› grupy ‹› host ‹› historie na nk z hp ‹› avatary na nk ‹› Peja ‹› wierszyki mi ‹› hermiona ‹› moje fotki ‹› sama pisa ‹› miley ‹› Manchester ‹› filmy ‹› tomasz ‹› obrazy ‹› wszystkiego ‹› kochaj mnie ‹› wodzie ‹› duchy ‹› britney spears ‹› dla dzieci ‹› kolonie ‹› nevada tan ‹› przepraszam ‹› moderator ‹› RYSUNKI na nk ‹› mamo ‹› Taylor ‹› opisy na ‹› katy perry ‹› agnieszka ‹› niepewna ‹› pytania ‹› ostry ‹› Ewa ‹› marcin ‹› Ashley ‹› kredyty ‹› wakacje ‹› teen ‹› moda ‹› oczy ‹› dzie ‹› naruto ‹› MIOCI ‹› myli ‹› rok po ‹› us5 ‹› zdrowie ‹› tom ‹› bill ‹› zakopane ‹› trance ‹› Green ‹› nastolatka ‹› pick ‹› jego dziewczyna ‹› noclegi ‹› obrazki wielkanocne ‹› wierszyki ‹› odpoczynek ‹› anime ‹› wolny ‹› poduszki ‹› Sylwia ‹› baga ‹› zyczenia urodzinowe ‹› dla przyjaci ‹› huj ‹› rock ‹› sex ‹› sklep ‹› sex pl ‹› sobota ‹› hentai ‹› kobieta ‹› ciuchy ‹› hej ‹› Miley Cyrus ‹› doda ‹› rower ‹› przyroda kl 4 ‹› lublin ‹› cisza jest moja ‹› h2o ‹› kasia ‹› zdj ‹› muzyka ‹› czy mnie kochasz ‹› wiersze o mnie ‹› emo ‹› len ‹› jesie ‹› mama ‹› my ps vita ‹› bill kaulitz ‹› dzie dobry na nk ‹› na dzien dobry ‹› katy ‹› przyja ‹› wiara ‹› xhtml ‹› linki ‹› sweet ‹› humor ‹› cisza ‹› rob ‹› aleks ‹› konan ‹› anna ‹› zycie ‹› Okumu ‹› pracuje ‹› pro ‹› WITAM ‹› vampire ‹› czerwony ‹› k pop ‹› Sylwia i ja ‹› tajemnice ‹› cody ‹› erotyczne ‹› harry ‹› http ‹› amanda ‹› gwiazdy ‹› horror ‹› shakira ‹› nauka ‹› pain ‹› in the blood ‹› ola ‹› gry ‹› paulina ‹› urodziny ‹› dr house ‹› kocham ‹› Tsunade ‹› jaka ‹› kocham cie ‹› image ‹› moja muzyka ‹› Polska ‹› Leo ‹› sprawdzian ‹› milosc ‹› dupa ‹› svg ‹› kamil ‹› joe ‹› blog ‹› rok ‹› Jaja ‹› lily ‹› dladzieci ‹› smutna ‹› darmowe ‹› nazwy ‹› tesknie ‹› Holiday ‹› moje sekrety ‹› fashion ‹› trzy ‹› avatary ‹› ola 14 ‹› siostry ‹› ciekawe ‹› korea ‹› dante

Wyszukaj na blogach

Wierszyki Kiedy tylko Cię zobaczę moje serce szybko skacze! Błyszczą się oczy, wiruje świat! Życie bez Ciebie traci swój blask!!! @@@@@@@@@@@@@@@@@ Bez Ciebie tak pusto I oczom i ustom Śmiech schował się w kącie i śpi Wieczory się dłużą A ich jest...

...DLA CIEBIE MISIU TE WIERSZYKI...''TYLKO TY SIE LICZYSZ''kC Pokochać to największe ryzyko ze wszystkich. To oddanie swojej przyszłości i swojego szczęścia w ręce drugiego człowieka. To zaufanie bez reszty. To odsłonięcie swoich słabości. I tak właśnie Cię kocham ******* Ufam...

WiErsZykI Czy dziś, czy jutro Kocham Cię... Czy dziś, czy jutro Ja wiersze pisze... Ja kocham słowa, Ja sercem słysze, Blask oczu - to jakby westchnienie, Pisać wiersze dla Ciebie, To moje marzenie! We wszystkich mowach i w języku duszy Nad...

I wszystko się zmieniło... Juz nie jest wcale tak dobrze...mozna nawet powiedziec ze powoli wpadam w depresje...:/ Pisalam wczoraj z nim..ja pierwsza zaczęlam..na poczatku bylo spoko,ale potem ostro się poklucilismy...on mnie oszukuje mowi ze wczesniej mnie kochal i teraz...

Wierszyki Taaaaaaaadaaaam!Oto dzisiaj są wiersze. Widzisz , jak się zmieniasz, bo mnie nigdy nie doceniasz... Płaczę , ronię łzy, bo ktoś taki jak ty złamał moje serce. Byłeś zdziwiony wielce że nie dałam ci powiedzieć, co chciałeś się ode mnie...

A teraz wierszyki dla was odemnie choc nie moje!!! Nie potrafię odejść... zostawić tego co mam... pogodzić się powiedzieć ,,przecież nie kończy się świat" Nie potrafię zapomnieć wymazać z pamięci... nie umiem przejść obok i nie czuć nic! To wraca... Każdy dzień w sercu się tli Staram...

Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie, ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku. "Bez miłości każde życie jest jedynie udawaniem i mijaniem." Krzysztof Myszkowski WIERSZYKI Brakuje mi Twojego spokoju, Napięcia serc, Niepokoju bliskości, Po prostu brakuje mi Ciebie. Trudno jest żyć w nieszczęściu Kiedy płacze się i szlocha, Lecz jeszcze trudniej, Jest żyć bez kogoś, Kogo się kocha Bądź...

wierszyki:) Gdyby nawet walił się świat i Słońce nagle zgasło nam Nie porzucaj marzeń bo wiesz, Że jest ktoś...kto bardzo pragnie Cie... Bo Każdy szuka kogoś, By pójść tą samą drogą I Kochać dniem i nocą... do utraty tchu I tak na zawsze już... Z...

Wierszyki wrzucone ot,tak tutaj... Heyka wszystkim czytającym ;-) Wrzucam wiersze wrzucone losowo.. ALe oczywiście mojej twórczości :) Pozdrawiam i Zapraszam do obiektywnego krytykowania ;-) Tekst pochylonySzczęście. Każdy szuka szczęścia, lecz nie każdy wie że szczęście...

pierwsza nocia na blogu....:) Tekst wysrodkowany Hej!! dzisiaj jest piekny wiosenny dzien, nic tylko sie wybrac na spacer,no ale niestety nie moge.....:( bo czeka mnie jeszcze trening z siatkowki a moze spotkam mojego ukochanego.... choc w to nie wierze...

Ocena numer 13: kinia Rozglądam się po Twoim blogu... uderza mnie chaos, widoczny na pierwszy rzut oka. Szablon co prawda jest dobry, lay trochę mniej się mi podoba, ale wszystko psuje zagracone, bardzo obszerne, menu. Po co Ci ten zegarek i kalendarz? Zegarek masz w...

Życzenia Z okazji Świąt Wielkanocnych, życzę Wam, mili goście tego bloga, abyście... A z resztą przeczytajcie poniższe wierszyki: Dwa kurczaki w koszu siedzą i rzeżuchę sobie jedzą. Baran w szopie zioło pali, chyba zaraz się przewali! Ksiądz za...

@@@ Wesołych Swiąt @@@ WiErSzYkI ;D WESOŁYCH ŚWIĄT!!! Z ich okazji teraz dam wam pare wierszyków świątecznych: 1.Wesołego królika, co po stole bryka, spokoju świętego i czasu wolnego, życia zabawnego w jaja bogatego i wogóle -wszystkiego kurcze...

Disco Polo: NEW EDITION #@@@@@@@@@@@@@# Przyjechała kapela Disco Polo, Wieś rozgrzewa na wesoło, Pełno ludzi i kału, Ale czy potrzeba do tego zapału? Boys'y grają Swoje stare przeboje, Zęgota tańczy jakby za dwoje, Piwa wypił za dużo, lecz nie tego mu...

Ocena nr 35: http://marysiaa1993.blog4u.pl/ Oceniam: Merysię Pierwsze wrażenie: Jak najbardziej pozytywne. Przyjazne dla oka kolorki, nic nie zagłusza tego, co aktualnie słucham. Mogę spokojnie przyglądnąć się szablonowi. Szablon: Jak wszystko, szablon też ma swoje plusy i...

Ach tak mi przykro naprawde Pati wiesz przepraszam ze "ukradlam" Ci pomysl na liste(nom pomijajac to ze juz w marcu napisalam o tym w notce). Ponizej jest moja rozmowa z "przyjaciolka"tz osoba ktora uwazala sie za moja przyjaciolke. Kurwa jego mac nie ma sie idotka czego...

Wiersze i wierszyki Wierszy tych sama nie wymyśliłam.(Znalazłam je przypadkowo.) Serce człowieka nie jest przecież głosem. Gdy spojrzysz na zdjęcie, To wspomnij, że byliśmy razem Trudno jest sądzić, gdy się czegoś nie widzi. Trudno jest płakać, gdy serce...

Daam pare wierszyków! Dzis wam dam pare wierszykow i zastanawiam sie nad zmiana bloga-szblony off course...hehe. No a te wierszyki znacza dla mnie teraz wiele jak je przeczytalam wiec mam nadzieje ze wam sie spodobaja i skomentujecie cos.......reszty jak ta buzka mowi...

WIERSZYKI Róże są piękne, bo kwiaty mają lecz nie są wieczne, bo opadają więc nasza miłość niech będzie szczera niech wytrwa wiecznie i nie umiera. Bądź takim co serce ma, bądź takim co miłość zna, bądź takim co łzy rozumie Bądź jednym z...

czas start :P Dobra zmieniam wiele i doszlam do bloga. Koniec z postojem :P bd tu fajnie :p TYlko co by pisać... moze jakies opowiadania?? tego juz jest zoool.... hmmm wierszyki pisowalam :p ale jush mi sie niechce..;/;p Dobra będą opowidania...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..26 27

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów