.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
dla przyjaci ‹› miley cyrus ‹› super ‹› fotki ‹› g-dragon ‹› dzie ‹› rok po ‹› opowiadanie ‹› love ‹› szkoa ‹› gry ‹› lily ‹› ewelina ‹› zimno ‹› gerard ‹› winry rockbell ‹› zielone ‹› Przezroczysta ‹› po pierwsze ‹› ania z ‹› maluje ‹› 3 klasa ‹› buziaki ‹› Neji ‹› najlepsza przyjacika ‹› oczy ‹› boruc ‹› wakacje ‹› rob ‹› przyroda kl 4 ‹› bo kocham ‹› MIOCI ‹› JR REN ‹› pisz ‹› Manchester United ‹› pami ‹› miley av SS ‹› find ‹› gitara ‹› seul ‹› zimno mi ‹› Tokio hotel op ‹› kot ‹› mama ‹› sweet ‹› magda ‹› doda ‹› zaj ‹› przyja ‹› istnieje ‹› moda ‹› czynnosci zyciowe ‹› dodatki ‹› Uchiha ‹› http ‹› odpoczynek ‹› nevada tan ‹› 4 klasa ‹› WITAM ‹› samotnosc ‹› ciesz ‹› filmy ‹› Song ‹› renji i ichigo ‹› blogi ‹› kluby ‹› peach girl ‹› usta ‹› Tsunade ‹› relaks ‹› opowiadania yaoi ‹› lublin ‹› bill ‹› cichutko ‹› obrazki z ‹› wyznanie ‹› site ‹› dziewczyn ‹› wierszyki na nk ‹› OBRAZKI w-F ‹› ODKRYWAMY TAJEMNICE ZDROWIA ‹› naruto 39 ‹› wiersze o mnie ‹› muzyka ‹› michael ‹› zycie ‹› wierszyk o w-f ie ‹› jessica ‹› jezus ‹› żółwie ‹› pomoc ‹› sport ‹› link ‹› USA ‹› smok ‹› opisy na gg ‹› jaka jestem ‹› ball ‹› tomasz ‹› kasia ‹› kocham cie ‹› Wojna ‹› 27 urodziny ‹› black ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kwiatek ‹› opowiadania o Th ‹› klaudia p ‹› duchy ‹› mj chopak ‹› praktyki ‹› sakura ‹› klacz ‹› olka ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ren ‹› mokra ‹› harry ‹› szablon britney ‹› mieszne ‹› mamo ‹› rihanna ‹› kometarze na nk ‹› misie ‹› lol ‹› code ‹› kocham cie bo ‹› wierszyk o wf ‹› STRASZNE ‹› trójkąty ‹› nasza klasa ‹› konie ‹› moje fotki ‹› dlaczego kocham cie ‹› dietA ‹› blog ‹› milosc ‹› kinga ‹› Gaara i ja ‹› hinata ‹› peni ‹› kamila ‹› rok ‹› Holiday 1 ‹› wikusia ‹› z pytaniami ‹› nowa ‹› hejka ‹› moje wiersze ‹› najlepsza ‹› humor ‹› najlepsze ‹› wiadomo ‹› fashion ‹› nauczycielka ‹› pies ‹› szablony ‹› Sterling ‹› taylor lautner av ‹› wiki ‹› vanessa ‹› big ‹› kocham ‹› nazwy ‹› final fantasy ‹› nazwy na nk ‹› ryby ‹› flowers ‹› dziewczyny ‹› seks ‹› opowiadania ‹› ksi ‹› cisza jest moja ‹› tesknie ‹› hermiona ‹› tomek ‹› cisza g ‹› nauka ‹› jaka jestem ‹› myli ‹› girl ‹› Pozna ‹› SLUBNE ‹› gay ‹› male ‹› g - dragon ‹› obejmij ‹› opowiadanie o ‹› trampki ‹› jaka ‹› wstA ‹› Hinata i Sasuke ‹› kobieta ‹› dziewczyna ‹› szablon ‹› test ‹› czy mnie kochasz ‹› naruto x hinata ‹› kocham ci ‹› Wszoraj i dziś 7

Wyszukaj na blogach

... KieLiCh PieKieLnY ... Piekielny kielich wypity,usta pełne Twojej słodyczy.Usta me szalone,namiętne,uchylone.Oczy me w Ciebie wpatrzone,ciało z podniecenia naprężone.Usta w rozkoszy pocałunku się tulą,stają się ognistą kulą.Rozkoszują się w sobie,tyle miodu jest w...

Wierszyki Czesc dzis moje obieanki wierszyki. I jak ale najpierw te dollsiki które obiecałam. Mam nadzieje że wam się spodobają oto: Sorry cos mi sie stało z kompem i nie moge wkleic obrazków. Ale wierszyki dam: Nikogo tak nie kochalam Choć mogłam...

3. Oni – jedno drugiego warte; Kai Hiwatari wszedł do szatni w której znajdował się Gou Milisiewicz, zadowolony ze zwycięstwa zbierał swój sprzęt. Chłopiec zamarł w bezruchu przypatrując się mężczyźnie. Zmrużył podejrzliwie oczy i czekał na reakcję Kai’a. On natomiast...

Biała róża Wszedł do uniwersyteckiej biblioteki by poszukać jakiejś potrzebnej mu na wykłady naukowej literatury. Nie bardzo można było coś znaleźć, muszę poszukać innej biblioteki pomyślał. Szedł pomiędzy regałami kierując się do wyjścia. Nagle stanął jak...

"Wyrachowana" "Przecież zostawiłeś mi wiadomość, Więc oddzwaniam, I to nie moja wina, Że masz włączony telefon. Wystarczyło kilka minut i przyszłabym. Odbierz tą komórkę, Moje serce nie może dłużej na ciebie czekać, Moje usta domagają się twojego...

Kochać na morzu Ale się męczyłam nad tą notką. Najpierw coś naszkicowałam, a później kończyć mi się tego nie chciało :P Na szczęście dzisiaj w nocy wszystko nadrobiłam. I pomyślałam sobie... a co mi tam, dodam notkę dzisiaj :D Nie dzieje się nic specjalnego,...

Avada Kedavra Notka miała pojawić sie w moje urodziny (25 sierpnia) ale ponaglania zmusiły mnie do napisania jej szybciej. Dlatego specjalnie dla was, kochani pojawia się nie zbetowana notka(którą Evelyn zbetuje jak tylko wróci). Dedykuję ją kochanej Agnieś,...

wieszyki A kiedy przyjdzie już ten czas, By pójść przez życie razem, Pójdziemy zachwyceni wraz, Miłość nam będzie drogowskazem. A więc podajmy sobie dłoń I złączmy serc swych bicie, Wspólny nam los i wspólny dom Na całe nasze życie! Bez Ciebie...

"Dla Ciebie polecę nawet samolotem" Odcinek 14 ***************************************************** Wiem że musieliście długo czekać na nowy odcinek x(( Jest mi z tego powodu bardzo przykro,ale musicie zrozumieć,w tym roku szkolnym mam matur,no i miałam 18-stke x)) Imprezki i te...

Rozdział 4 „Piękne, zielone oczy” Dzień ósmego września, był sobotą. Uczniowie z pierwszego roku nie mieli jednak wolnego w weekendy. Całymi dniami pisali wypracowania na lekcje. Mimo, że od początku zakładali, że Hogwart to tylko machanie...

Rozdział 7 - Odorośmierdziel Harry odprowadził wzrokiem dziewczęta i wrócił do rzeczywistości. Okazało się, że najwyższy czas, by i on wsiadł do pociągu i poszukał jakiegoś przedziału. Potem wszystko będzie zajęte i znów klapa. Pożegnał się z Weasley'ami i ruszył w kierunku...

Czerwona wstążka i nienawiść Jest to pierwsze opowiadanie z długiego cyklu, który wciąż powstaje, w którym pojawiają się postacie moje i Carmen. Dzisiejszy pairing to Rosier x Sariel - dwa demony, moi bohaterowie. Tym razem lemon już występuje. Kolejna część za dwa...

Rozdział XIV „Impreza” Widzę, że blog zyskuje coraz więcej czytelników, co niezmiernie mnie cieszy Miło jest czytać takie przyjemne opinie. Oczywiście, spotykam się też z krytyką, ale przyjmuję ją otwarcie. Lubię wiedzieć, co ktoś sądzi. Dalej. Jeśli ktoś z was ma...

spełnione marzenia Rozdział 5 Sebek wszędzie chodził z nią, zapoznała go z chłopakami z jej klasy. Wszystkie panny oglądały się za nim lecz on nie mógł oderwać oczu od Pauli. Kiedy wyszła na parking, ojca nie było, taksówek też niestety nie. Sebek objął ją w...

HP i Pudelek 3/4 Tym razem będzie o... Właściwie nie ma sensu pisać. To wszystko dobrze znacie z innych blogasków. Mnie cały czas towarzyszyło deja vu... Analizowała: Miss Derisive Od aŁtorki: A teraz notka. mam nadzieję że się wam spodoba. Nie wiem jak wam...

Rozdział V sztuka jego zycia / melodia nocy Z dala jeszcze było czuć spaleniznę i widać dym oraz wysoki płomień. Widocznie strażacy jeszcze nie uporali się z pożarem. Mitsuko zatrzymała samochód gwałtownie naciskając hamulec przez co było słychać głośny pisk. Sięgnęła z tylnego siedzenia...

HP i Pudelek 4/4 Zagadka: co jest gorsze od Mary Sue? Mary Sue razy trzy. Tak, tak. Przeciwnicy klonowania znajdą w dzisiejszej analizie sporo argumentów. Analizowała: Miss Derisive Poszliśmy do pomieszczenia, w którym było mnóstwo osób. Kilka z nich od...

Hiszpańska turystka „Omamiła go długą namową, pochlebstwem swych warg go uwiodła: podążył tuż za nią niezwłocznie, jak wół co idzie na rzeż, jak jeleń związany powrozem, aż strzała przeszyje wątrobę; jak wróbel, co wpada w sidło, nieświadom, że idzie o...

VI Tajemnica rozwiązana? Felipe zszedł do kuchni. Było grubo po północy. Poranna sprzeczka nie wpłynęła na Corteza pozytywnie. Targały nim różne emocje. Raz uważał, że w sumie nie ma się o co kłócić, a raz że eliksir miłości jest wystarczającym powodem do sprzeczki....

Smak cierpko-złoty cz.3 Tutaj już osoby zainteresowane związkami męsko-męskimi beda mogły poczuć pewien smaczek ;) Akcja nabiera rumieńców. Może powinnam to przeczytać, przed zamieszczeniem, ale nie lubie czytać swoich prac ;p pozdrawiam ~undead fairy - Wejdziesz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..349 350

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów