.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
marcin ‹› rok ‹› big ‹› przytul mocno ‹› super ‹› pomocdrogowa ‹› opowiadania o Th ‹› jr i ren ‹› zycie ‹› oczy ‹› Integral ‹› opowiadanie o ‹› znaki ‹› wstA ‹› lol ‹› ikariam ‹› kreatywno ‹› hejka ‹› horror ‹› kamil ss ‹› Kakashi ‹› blog ‹› moda ‹› kocham cie ‹› gry ‹› zaj ‹› black ‹› misio ‹› rysunki ‹› moje fotki ‹› filmy erotyczne ‹› britney spears ‹› urodzinowe ‹› usta ‹› wiadomo ‹› jak się czujesz ‹› obrazy ‹› avatar ‹› nastolatki ‹› Ja i sylwia ‹› emma ‹› pistolet ‹› wiersze na nk mnie ‹› beznadziejne ‹› shakira ‹› przypadkowe ‹› MIOCI ‹› christoph ‹› filmy porno ‹› doda ‹› jaka jestem ‹› kochaj mnie ‹› soki ‹› koty ‹› male ‹› Ichigo i Rukia ‹› obrazki naruto ‹› przyja ‹› Christina Klein ‹› uwodzenie ‹› jane ‹› rok po ‹› STRASZNE ‹› wczasy ‹› Sai ‹› w-f wierszyk ‹› w-f wierszyk ‹› turystyki ‹› gerard ‹› to tylko seks ‹› tenten ‹› niepewna ‹› temari ‹› tapety- ‹› moja muzyka ‹› tajemnice ‹› sue ‹› noclegi ‹› sobota ‹› teen ‹› snape ‹› sex pl ‹› prof ‹› sex ‹› sebastian ‹› puchatek ‹› wierszyki na nk ‹› nauczycielka ‹› kubu ‹› zdi ‹› kotki s ‹› imiona ‹› ciesz ‹› huj ‹› arbiter ‹› kiba ‹› USA ‹› Sasuke ‹› wiersze o mnie ‹› Prezerwatywy ‹› zaj ‹› zdrowia ‹› britney ‹› kisame ‹› test ‹› istnieje ‹› sakura i jej po ‹› rihanna ‹› psy ‹› przepraszam ‹› okulary ‹› alucard ‹› slash ‹› h2o ‹› dup ‹› aga ‹› ball ‹› Journey ‹› harry ‹› odkrywamy tajemnice ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Ashley ‹› orlando bloom ‹› strasznie ‹› bieber ‹› opowiadania ‹› one piece ‹› ciekawe blogi ‹› hidan i ‹› dla dzieci ‹› sakura w akatsuki ‹› myli ‹› dlaczego kocham cie ‹› http ‹› itachi i sakura ‹› przyroda ‹› sport ‹› nails ‹› image ‹› cicho ‹› wierszyk o wf ‹› test kl 6 ‹› Naruto x Ino ‹› miska ‹› forever ‹› dla kolegi ‹› rtt ‹› Nick ‹› dla dziewczyny ‹› egypt ‹› kocham ‹› humor ‹› dodatki ‹› o milosci ‹› jaka ‹› wychowanie ‹› trance ‹› tomasz ‹› ronaldo ‹› riddle ‹› recenzja ‹› pain i ‹› nastolatka ‹› mj chopak ‹› lee ‹› klaudia p ‹› duchy ‹› bill kaulitz ‹› Suka ‹› Ewa ‹› 2 Min ‹› 4 klasa ‹› Władca pierścieni ‹› monika ‹› dziewczyn ‹› find ‹› najlepsza ‹› michael ‹› sami ‹› anty ‹› sama pisa ‹› kochaj ‹› ruchome ‹› rasta ‹› po pierwsze ‹› aktywne ‹› obrazy na nk ‹› Polska ‹› trzy ‹› bo kocham ‹› hej ‹› roman ‹› opowiadania naruto ‹› marcina ‹› manga ‹› wakacje ‹› Dobranoc ‹› kinga ‹› dla przyjaci ‹› pro

Wyszukaj na blogach

wiedzialam ze gdyby sie wiedzialam ze gdyby sie zatrzymal rozplynelabym sie w jego dloniach.....i tu sie nie ma czego bac.ta gra nie moze sie dobrze skonczyc...niebieski musi jeszcze poczekac-musze za-tesknic- choc troche za jego zapachem...uwielbiam patrzec kiedy...

3     Dlaczego nie można się zmusić do miłości?    Nie mówię o tym, że powinno się po prostu pstryknąć palcem i kochać, bo to by było zbyt proste. W ten sposób banalne jest zakochanie od pierwszego wejrzenia. Trochę...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 26.08.11 } Tęsknię za sposobem w jaki oddychaliśmy.Kiedyś opowiem Ci o tym jak Cię kochałam.Nie uwierzyszthere's nothing not to love about me .nie ma niczego, czego można by we mnie nie kochaćOff a tree-lined avenue,in a college made of stoneI’ll sit...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 28.08.11 } Ile to nienawiści, zazdrości, złościmoże być w jednym , małym człowieku?'Tobie brak słów, których ja już nie mam.'Go awayGive me a chance to miss youodejdźpozwól mi za sobą zatęsknić.Może i pragnęła kochac i byc kochaną. Jednak, mimo to, trzymała...

Dlaczego nie można się zmusić do miłości? Dlaczego nie można się zmusić do miłości?   Nie mówię o tym, że powinno się po prostu pstryknąć palcem i kochać, bo to by było zbyt proste. W ten sposób banalne jest zakochanie od pierwszego wejrzenia. Trochę chemicznych substancji i...

nawilżanie a klimatyzacja Niezwykłą cechą powietrza, często niedocenianą w procesach produkcji jest jego wilgotność. W sezonie grzewczym i podczas gorącego lata w halach produkcyjnych, magazynach występują problemy spowodowane zbyt niską wilgotnością powietrza. W takich...

58. Nada,nada,nada. Od jakiegoś czasu noszę się z napisaniem tej notki - dokładnie o 3 dni ;D. Zawsze jednak jakoś tak brakuje mi zapału. Zauważyłam, że potrzeba mi dużo motywacji, żebym coś zaczęła robić. Musi mnie coś bardzo zaciekawić, żebym się w to wkręciła...

PODSUMOWANIE SEZONU 2011 (trawa) - STATYSTYKI I OPINIE ZESPOŁOWE I ocena łączna sezonu 2011Zbliża się koniec roku 2011. Najwyższy już czas na podsumowanie letniego sezonu w wykonaniu Pomorzan/Deichmanna. Dawniej takie robiłem od razu po zakończonych rozgrywkach, ale teraz udzielamy się na zbyt wielu frontach....

bez tytułu -Chcesz poznać swoja przyszłość? -Nie wiem, co to jest przyszłość. -Jak to? -Czy to tylko inny skrawek czasu? A może coś, czego trzeba dokonać? Mówi się: ten i ten ma przed sobą przyszłość. A co z innymi?       przecież to Ty...

69. Ten numer zobowiązuje. Och i ach - w końcu jestem po kolokwium z 30 stron słówek ze zdrowia. Matko Niebiańska, arigatou, gracias, gracie, thank you i dziękuję, że już jestem po tym cholerstwie. Choć tym razem spałam nawet dobrze w nocy, to i tak każde kolokwium muszę...

Teraz jesteś po prostu kimś kogo kiedyś znałam. Nienawidzę tego. Pieprzony fałsz i zakłamanie w oczach wszystkich. Dookoła tyle słów, których nie rozumiem, nie chcę rozumieć. Tyle prawdy, której nie znam i nie chcę poznać. Jestem PESYMISTKĄ. I tyle. Nie zmienię tego. Choćbym nie wiem jak...

bez tytułu Witam, dzisiaj kolejne opisy i opowiadania ; ))       Sprawię, że będziesz chciał zapomnieć o mnie, ale nie będziesz umiał.       Dobrze,że nie wiesz co u mnie bo chyba pękłoby Ci serce....

V. Schody Aktywne szukanie chłopa nie ma sensu… To strata czasu oraz najprostszy sposób, żeby kobieta sama się pogubiła, wykonując ruchy Browna, czyli wdając się w zderzenia przypadkowe. Poza tym, to mężczyzna powinien...

Serce Ziemi. Tom 2 Gdy śmierć przycupnie obok swego przyszłego towarzysza, ten często gotów byłby obiecać jej wszystko, byleby dała mu drugą szansę, drugie życie. Mógłby zapewnić, że żyjąc kolejny raz, żyłby godnie. Wówczas kostucha zaśmiewa się i podrywa wesołka z...

71#   Znowu sobie siedzę i jest dobrze. Radość siedzenia w domu daje mi tylko satysfakcję w dni nauki szkolnej, gdy siedzę sama z siebie w domu. A gdy jest wolne, to nudzi mi się okropnie i nie mam co robić. Chociaż tak naprawdę mogłabym zrobić...

Prolog. Chyba tak sie zaczyna nie? Muzyka na dziś-> klik                  Dźwięk szumiącego oceanu o poranku..               Delikatna bryza...

Heiress Przypadkowe spotkanie jest czymś najmniej przypadkowym w naszym życiu... Z udawania może wyjść krótki gorący romans co najwyżej, a nie dobry, stabilny związek. "Ja to bym chciała przeżyć taką miłość, ale taką bezgraniczną, taką do końca. Żeby...

bez tytułu by dostać się zaczęty ma zaznajomić  się z jakimiś wspólnymi procesami, że możesz mieć zastosowanie  do różnych projektów. Te podręczniki jak nie są podany szczegóły jako  w reszcie książki, ale oni pomogą, że opanowujesz techniki...

WAŻNA WYGRANA - dobry powrót Mikli i Mario, Lechu nadal strzelał !!!! DEICHMANN - MICHUBUD 8 - 5 (3:3) Deichmann - Michubud 8 : 5   bramki: Leśniewski(4), Miklaszewski(1), Borowczak(1), Kiełpinski(1),Tomaszewski(1)   kartki : -   skład: Kusiewicz - M.Guzowski, Borowczak, Ma.Łazarski - Leśniewski, Miklaszewski oraz Alski,...

Heiress przypadkowe spotkanie jest czymś najmniej przypadkowym w naszym życiu... Z udawania może wyjść krótki gorący romans co najwyżej, a nie dobry, stabilny związek. "Ja to bym chciała przeżyć taką miłość, ale taką bezgraniczną, taką do końca. Żeby...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów