.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
justin bieber pl ‹› byakuya ‹› g-dragon ‹› pein ‹› drewno ‹› wolny ‹› nasza klasa 6b ‹› tapety ‹› malowanie ‹› bart ‹› mui ex ‹› rob ‹› Kakashi ‹› bill ‹› yaoi ‹› w-f wiersz ‹› hokage ‹› wychowanie ‹› pracuje ‹› zdrowie ‹› g- dragon ‹› goo ‹› shea ‹› zdięcia ‹› shaman king ‹› wierszyki o ‹› aleks ‹› sue ‹› pistolet na kulki ‹› kumpela ‹› g dragon ‹› dupa ‹› przytul mnie ‹› emo ‹› trzy ‹› my ps vita ‹› hong ‹› meggi ‹› nauka ‹› jestem debilka ‹› recenzja ‹› peach girl ‹› kalendarz ‹› Okumu ‹› agnieszka ‹› opowiadania o Th ‹› pokemon ‹› nejiten ‹› kinia moje ‹› dlaczego kocham cie ‹› chad ‹› hong ki ‹› w-f wiersz ‹› dzien dobry ‹› suk ‹› kazekage ‹› jestem emo ‹› tajemnice życia kl 4 ‹› wiersze na nk o mnie ‹› maleńka ‹› bleach ‹› wiersze o mnie ‹› kocham ‹› strasznie ‹› wierszyki na nk ‹› kocham ci ‹› aston ‹› Jego jaja ‹› super junior ‹› filmy ‹› Madonna ‹› OBRAZKI wF ‹› sasusaku ‹› obrazy ‹› wiersze o mnie ‹› ania z ‹› zielone oczy ‹› nevada ‹› lee ‹› wszystkiego ‹› mokra ‹› wycieczka ‹› po pierwsze ‹› hejka ‹› jaka ‹› rok ‹› miley ‹› Suka ‹› polityka ‹› USA ‹› mama ‹› wodzie ‹› hotel ‹› pisz ‹› STANA ‹› johnny ‹› britney spears ‹› Dobranoc ‹› avatar ‹› WITAM ‹› star ‹› OBRAZKI wF ‹› jaka jestem ‹› skup ‹› tom ‹› sweet ‹› dzwonki ‹› poduszki ‹› ciekawe ‹› britneyspears ‹› sakura sasuke ‹› Grg ‹› opowiadania ‹› ksiazki ‹› martyna ‹› ewelina ‹› trampki ‹› opowiadanie o ‹› nowa ‹› mp3 ‹› kot ‹› moderator ‹› blogasek ‹› black ‹› Green ‹› wiki ‹› us5 ‹› szablon ‹› rok po ‹› prace ‹› cisza g ‹› cisza ‹› czerwony ‹› moje fotki ‹› istnieje ‹› hej ‹› grupy ‹› final ‹› sex pl ‹› kiba x ‹› dzie dobry na nk ‹› wiersze ‹› koty ‹› wiersze na nk o mnie ‹› wakacje ‹› pomoc ‹› lol ‹› klasa 4 ‹› harry ‹› opowie ‹› site ‹› Journey ‹› wiersz o mi ‹› historie na nk ‹› dziewczyna ‹› buziaki na NK ‹› dziewczyny ‹› dla dzieci ‹› ola 14 ‹› myli ‹› cisza jest moja ‹› najlepsza ‹› moja muzyka ‹› moda ‹› dzie ‹› justin ‹› przyroda kl 4 ‹› japonia ‹› Kimi ‹› dziewczyn ‹› baga ‹› gry ‹› girl ‹› ble ‹› big ‹› misie ‹› k pop ‹› gallery ‹› blog ‹› WEEKEND ‹› wstA ‹› no perfect ‹› zaj ‹› kamil ss ‹› dodatki ‹› dzien ‹› ania ‹› sasori i ‹› one shota ‹› Tokio hotel op ‹› Polska ‹› Lady ‹› zdrowia ‹› g - dragon ‹› siostry ‹› Manchester ‹› zimno mi ‹› beznadziejne ‹› teen ‹› obrazki z

Wyszukaj na blogach

[: Ołrajt... Nie wiem po kiego kija pisze te notke ale...nudzi mi sie normalnie! >< A w takiej chwili jak wiadomo najlepiej coś naskrobać na blogu [: Pospamuje i w ogóle, nie? xD Humor mi wrócił [: Niee...nie zakochała sie, ani nie ma...

:-/ Cholera! Dlaczego w szczcinie na osiedlu Zawackiego nie ma ZADNEGO EMO!!!!! Ludzie idzie sie załamać! U nas na osiedlu są tylko 2 osoby EMO!!! Ja i moje Luv. Paulina (

boli.. tylko czemu ??? To co ise wydarzyło wczoraj i dzisiaj postawiło mi sprawe jasno ! Albo sie zmienie albo zakończe znajomosc z pewną osobą ..tylko ta osoba nie rozumie że ja w zasadzie nie jestem taka za jaką mnie beirze.... czy ja jestem EMO ???? Skąd mam...

O mnie kocham moja muzyke jestesm troche dziwna tak niektorzy o mnie mowia niestety ;( ,,Jestem inna..wystarczy? xD:P wiem,wiem,ze nie xD:P Nie wiem xD :P poprostu jestem inna niz wszyscy..wole porysowac sobie pogadać na gg niż postac pod bramą z...

Part III "Park i Wyznania" -Dla Emo nigdzie nie jest lepiej. - Wiem. A gdzie konkretnie mieszkasz? -W takim mieście, ale i tak nie będziesz wiedziała gdzie to... -Nie powiesz to się nie przekonasz.- powiedziała bez większego entuzjazmu. - W Raciborzu. -Na...

Czy ja wyglądam jak metalówka ?? Oburzylam się dzisiaj nie na żarty,a to dlatego,że jakiś idiota nazwal mnie metalówką.Ubieram się raczej na kolorowo,w stylu emo-punk.Czyli coś w stylu Antic Cafe.A tu gościu mi wyskakuje z metalem.Dopiero po jakimś czasie doszlo do mnie,że...

Dziś będę mówić o ? Dobrym humorze :D Każdy czasem ma takiego emowatego doła xDD A czasem taką punkową fazę :D W każdym z nas jest po trochu emo :D Ale najwazniejsze jest by nie dawać się za często tej ''subkulturze'' Emo wogóle ostatnio się modą zrobiło... Gdy ide ulicą...

10 październik Mam świetny humor. Jak prawie nigdy. Chyba dobrze? Aż chce się żyć xD Najpierw opowiem o swoim cudnym dniu. Znaczy nie był aż taki naj, ale nie narzekam. No to pan F. ciągle parodiuje mój taniec i zwraca niepotrzebną uwagę innych na mnie. Ale...

Panie z Teczką?!?! Gdzie Pan jest!?!?! T_T No więc tak; "Szukam Pana z Teczką (chyba wszędzie o_O), wygląda dość normalnie, jest brunetem, jego cechą charakterystyczną jest teczka..z siekierą w środku ;) Jeśli ktoś go zna, posiada do niego jakikolwiek kontakt to proszę o odezwanie się do...

Ej słuchajcie... Wszędzie gdzie czytam.. czyli gazety internet pisze że wszyscy EMO sie tną! a to nie prawda! ja sie nie tne! mam wiele qumpli EmoBoys i EmoGirls którzy sie nie tną... a w gazetach i w internecie pisze że jeżeli emo sie nie tną to nie sa prawdziwi...

zacznijmy od tego, kim jestem Ulubiony zespół: 30 Seconds To Mars Ulubione piosenki: "The Fantasy", "Protege moi", "Narcoleptic", "You're Not Alone", "Jesus Of Suburbia" Piosenki, ktore lubię słuchać, gdy mam doła: "You're Not Alone", "Nie jesteś sam", "Before It's To...

Help Me! Niedługo zaczne od początku... I teraz tak naprawde nie niem sama! Ni huja ze mnie emo! I pastic też nie! A techno zjeb tym bardziej x] Nie wiem czy mam się uprzeć przy Imoł czy pozwolić sobie samej na to co chce... niby pownam byc sobą czyli...

... W sQl ogulnie moze byc... Bk jak zawsze xD Taa tylko czegos sie dowiedzialam... i nie wiem co z ta wiedza zrobic=[[ Powiedziec mu? Zapytac czy to prawda? Moze poprostu to olac...Wkoncu mogli klamac... i wtedy ja zrobie z siebie...

poMocy !!!!!!!!!!!! BoŻe...Emo Emo Emo.... znaJomi wiedzą i teraZ uważaja mnIe za jakĄś pojeBana...cIągle ktoŚ powTarz mi Że nie maM siĘ ciąĆ... jaK nie jeDen to DruGi...mam jUż teGo doŚć.. czy Wy moŻecie SKOŃCZYĆ doBrze wieM co roBić....taK i taK niKomu na Mnie...

Witam....Ponownie Oto JA (Viki-zeby nie bylo nie jasnosci) powracam. Na poczatek troche o mnie: . . . To wystarczy. No wiec chce wyrazic moja opinie na temat tych obsranych mikolajek. Po 1. to jest paranoja Po 2. po mimo tego ze to...

Moje rozmyślania... Ostatni czas skłania mnie do wielu rozważań. Między innymi nade mną samą. Już zaczynam przyzwyczajać do mojego stylu bycia takiego, a nie innego. Nie, nie mam zamiaru być Emo. Nigdy. Mam zamiar po prostu ubierać się na czarno. Co prawda nie...

Rozdział 1 'Ta... A ja nazywam się Bill Kaulitz.' Był piękny, jesienny poranek. Słońce, jak na październik, przyjemnie świeciło, a ptaszki ładnie śpiewały :). Siedziałam na łóżku w swoim pokoju i czytałam książkę.. W pewnym momencie do mojego królestwa wpadła Nicole, dysząc ciężko i machając mi...

Wyniki Licytacji Winding wł. Szara 7.000 hrs(foty wysłane) Emo wł. Szara 4.650 hrs Saku wł. Natalcka 5.150 hrs Sk Milordka wł.Selena 4.000 hrs(foty wysłane) Nightwish wł.Selena 4.000 hrs(foty wysłane) Wszystkie fotki prześlę na podanie maile w...

UWAGA !!!!!!!!!!!!!! UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZAPRASZAM NA WWW.EMO-MISS.BLOG.ONET.PL www.emo-miss.blog.onet.pl ŚWIAT EMO !!! !!! !!!

1. Witam.wszystkich (: .Mam.na.imię.Magda.i.mam.15.lat Jest.to.mój.nowy.blog. Mam.jeszcze.jednego.na www.emo-for-ever.blog.onet.pl . Po.co.założyłam.tego.bloga? Będzie.on.czymś.w.rodzaju.mojego.pamiętnika....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..55 56

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów