.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
gry ‹› kochaj mnie ‹› fajny ‹› kocham ci ‹› kredyty ‹› obrazki ‹› zdrowie ‹› Polska ‹› 3 klasa ‹› Hilton paris ‹› ubezpieczenia ‹› kocham cie bo ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› kocham cie ‹› wiersze o mnie ‹› rok po ‹› wiersze na nk mnie ‹› http ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› wakacje ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› tokio ‹› dla przyjaci ‹› sport ‹› pytania ‹› pro ‹› prace ‹› pisz ‹› image ‹› moje fotki ‹› pick ‹› pawe ‹› obrazy na nk ‹› czy mnie kochasz ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dzie ‹› code ‹› Lady ‹› linki ‹› emma ‹› wiki ‹› hermiona ‹› skin ‹› dziewczyna ‹› szkoa ‹› kinga ‹› black ‹› kocham ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› jaka jestem ‹› shakira ‹› love ‹› girl ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› find ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko ‹› len ‹› oczy ‹› blogi ‹› gwiazdy ‹› ciekawe ‹› mama ‹› usta ‹› dziewczyn ‹› przepraszam ‹› rok ‹› myli ‹› avatar ‹› cisza ‹› hej ‹› rozdzia ‹› sweet ‹› cody ‹› kobieta ‹› wiersze na nk ‹› Justyna ‹› dzien ‹› link ‹› buziaki ‹› muzyka ‹› kreatywne ‹› przyja ‹› dla dziewczyny ‹› zycie ‹› historie ‹› cichutko ‹› nasza klasa ‹› sex ‹› nasza klasa 6b ‹› OBRAZKI w-F ‹› obrazki na NK ‹› OBRAZKI w-F ‹› britney ‹› sami ‹› jego dziewczyna ‹› zaj ‹› wiosna ‹› ola 14 ‹› filmy ‹› OBRAZKI wF ‹› dzie dobry na nk ‹› tom ‹› harry ‹› star ‹› Tokio hotel op ‹› kasia ‹› joe ‹› w-f wiersz ‹› pomoc ‹› test dla klasy 4 ‹› tapety ‹› grupy ‹› sex ‹› miley ‹› opowiadanie ‹› anty ‹› 2 Min ‹› buziaki na NK ‹› hejka ‹› witch ‹› kamila ‹› WITAM ‹› zaj ‹› mj chopak ‹› autumn ‹› imiona ‹› jessica ‹› wszystkiego ‹› zimno ‹› szablon ‹› OBRAZKI wF ‹› dziewczyny ‹› siostry ‹› USA ‹› h2o ‹› naruto ‹› britney spears ‹› naruto sk ‹› tusk ‹› final ‹› moderator ‹› dlaczego kocham cie ‹› tapety ‹› pieski ‹› zajebisty ‹› hotel 54 ‹› rysunki ‹› okulary ‹› Jaja ‹› ola ‹› duchy ‹› historie na nk ‹› wycieczka ‹› sakura i sasuke ‹› tomek ‹› cipka ‹› kamil ss ‹› gaara i hinata ‹› opowiadania ‹› us5 ‹› opisy na nk ‹› blog ‹› zdj ‹› wiersze na nk o sobie ‹› rower ‹› fashion ‹› cisza g ‹› nazwy na nk ‹› smierci ‹› key ‹› jaka jestem ‹› gry komputerowe ‹› dr house ‹› istnieje ‹› site ‹› WEEKEND ‹› madzia ‹› zbawienie ‹› wiktoria ‹› moje cycki ‹› katrin ‹› dzien dobry na nk ‹› dompress ‹› bleach ‹› po rozwodzie

Wyszukaj na blogach

Smutna historia miłosna :'( Było ciepło. Promienie słońca grzały jak nigdy. Nikt nie przypuszczał, że w tym dniu mogło się coś stac. A jednak te dni miały coś w sobie pięknego i miłego. A w tym słoneczna miłośc. Rankiem Piotr Szybko uporał sie ze sprzataniem.Na godz 16...

*3* Weszłam do domu… Zastałam moją siostrę, która czytała właśnie jakąś gazetę.- co czytasz?? Zagadałam- A Bravo. Popatrz sobie sama… powiedziała i pokazała mi gazetę… A mnie zatkało.Tytuł brzmiał tak:„ Gdzie tegoroczne święta...

KOCHAM Kocham ją całować, Kocham ją dotykać. Kocham w ogóle się z nią spotykać. Kocham jej usta, Kocham jej dłonie. I wpatrzone we mnie jej skronie. Źle mi bez niej, Lepiej jest z nią oglądać jakiś super film. Wypić z nią kawę , Która kładzie na ławę....

Smutna Historia ! '' Smutna Historia ... O dziewczynie i chłopaku, których miłość połączyła dopiero po śmierci ...'' Było ciepło. Promienie słońca grzały jak nigdy. Nikt nie przypuszczał, że w tym dniu mogło się coś stać. A jednak te dni miały coś w sobie...

288. Paree holds the key to your heart. "Kocham Belgię. To jedyny kraj, gdzie mogę na dzień dobry powiedzieć 'chuj' i nikt na mnie krzywo nie spojrzy"(Pan Pilot) Ja to mam pecha. Jeszcze w Paryżu zrąbał mi się aparat, 350 zdjęć diabli wzięli, a ja byłam bliska płaczu na środku ulicy...

..... Kiedyś będziesz znów...Kocham Cię... Oh, oh Hay en mi corazon una inquietud Hoy te veo tan distante Hay algo que me aleja de tu amor De repente tu cambiaste Hoy insegura estoy El estar sin ti, se que me hara sufrir 1 - Anoche yo senti, que me besaste diferente Y me quede sin...

Happy End? Jak myślicie będzie happy end? :( wróciłem z zajęć wcześniej wpadłem na pomysł żeby przygotować kolację, wino, świeczki... wszystko specjalnie dla Niej... wiedziałem że chce mi coś powiedzieć, miała napisać lecz nie udało się jej. Nie miała...

***AZ TAK CIE KOCHAM*** Aż tak Cię kocham Kocham Cię okiem spragnionym, pieszczotliwą dłonią strumienia słodkich słów, czułą myślą Kocham Cię Wilgotnym słońcem świeżego poranka, melodyjnym śpiewem szklanych kropel deszczu, fal...

Ja ciebie kocham Ja ciebie kocham! Ach te słowa Tak dziwnie w moim sercu brzmią. Miałażby wrócić wiosna nowa? I zbudzić kwiaty co w nim śpią? Miałbym w miłości cud uwierzyć, Jak Łazarz z grobu mego wstać? Młodzieńczy, dawny kształt odświeżyć, Z rąk twoich...

Tekst piosenki Sławka Uniatowskiego "Kocham cię" Każdy dzień to droga W Twoją stronę chcę Niech prowadzi mnie Jestem jak połowa Fragment siebie mam Resztę Ty mi dasz Pokrętnie czas biegnie Spóźnia się szczęście W płomieniach pragnienia By powiedzieć wreszcie Kocham Cię Dwa...

:serce:Kocham cię Kruszynko ...:calus: Szczerze mówiąc to jest pierwszy mój blog, w którym bede pisac wszystko co czuje ... taki PRAWDZIWY pamietnik w kktorym będe pisac jak bedzie mi to potrzebne ...i jest to pierwszy blog którego adresu nie ma nikt z moich znajomych ... nawet mój...

A po co tytuł ?? :) Poprostu Zyje terazniejszoscia :D I Kocham Cie Kwiatuszqu Tyle wystarczy Dziewczyna zapytała chłopaka: - Lubisz mnie? On powiedział "NIE". - Myślisz, że jestem ładna? Znów powiedział "NIE". - Jestem w Twoim sercu? Powiedzial "NIE". - Jakbym odeszła, płakałbyś za mną? Powiedział że nie. Smutnie...

kocham cie kocham cie nie mysle o bolu a zaboli kocham cie nie wiem czy dobrze robie ale trwam beda lzy kocham cie dotknac nieba dotknac gwiazd w bialej sukni rozkoszy kocham cie

JA CIEBIE KOCHAM! ja ciebie kocham! Ach te słowa Tak dziwnie w moim sercu brzmią. Miałażby wrócić wiosna nowa? I zbudzić kwiaty, co w nim spią? Miałbym w miłości cud uwierzyć, jak Łazarz z grobu mego wstać? Młodzieńczy, dawny kształt odświeżyć, Z rąk twoich...

Kocham tak bardzo Cię..... Kocham tak bardzo mocno Cię, Lecz Ty wciąż ranisz mnie, Kocham całym sercem i całą duszą swą, Ciągle wołam o pomoc, lecz Ciebie nie ma tu. Jesteś Tam… daleko gdzieś Znów przy Tobie nie ma mnie…. Choć naprawdę potrzebuje...

Kocham...dość! Nie rozumiecie.Nikt nigdy mojego położenia nie zrozumie.Nigdy nie kochaliście dwa razy naraz.Gdy jestemz jednym kocham go nie tylko za to jak wyglada tylko kim jest.Nie jestem pusta.Te slowa bola.Nie potrafie byc inna.Juz wiele razy probowalam...

† kOcHaM śMiErĆ... † Kocham śmierć... bo tylko ona na mnie czeka... Kocham śmierć... bo tylko ona pragnie mego ciała... Kocham śmierć bo ona przede mną nie ucieka... Kocham ją... bo przyjdzie kiedy tego będę chciała... I kiedy będzie mi już ciężko by dalej...

DÓŁ KONKRETNY było bardzo miło i przyjemnie na spotkaniach z moja ukochana myszka bardzo było miło naprawde durzo sie działo bardzo durzo sie dzało choc po karzdymrostaniu tesknie zania teras tez tesknie bo ja bardzo mocno kocham i to zajebiascie mocno ja...

Kimkolwiek jesteś,kocham Cię! Po cichej uliczce wielkiego miasta szedł sobie drobny staruszek, Powłócząc nogami w jesienne popołudnie. Zeschłe liście przypominały mu każde przeszłe lato. Przed sobą miał długą, samotną noc w oczekiwaniu na kolejny czerwiec. Aż nagle...

Co to jest miłość? Jesteśmy razem już ponad 8 miesięcy. Były między nami chwile piękne i te mniej kolorowe. Pewnie jak w każdym związku .Mówi się że jeżeli stracisz kogoś kogo kochasz wtedy dopiero dostrzegasz jak wielka była Twoja miłość, dopiero wtedy zdajesz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1063 1064

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów