.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sport ‹› poduszki ‹› johnny ‹› marta ‹› Adam ‹› hokage ‹› kocham ‹› rok ‹› śmieszne ‹› Manchester ‹› myli ‹› love ‹› MinHYun ‹› hej ‹› http ‹› strasznie ‹› kocham cie bo ‹› dla dziewczyny ‹› Polska ‹› blog ‹› fotki ‹› Deidara ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› dziewczyny ‹› beyblade ‹› religia ‹› phoebe ‹› sex pl ‹› doda ‹› zycie i smierc ‹› urodzinowe ‹› wolny ‹› tom ‹› avatar ‹› nazwy ‹› ginny ‹› moja muzyka ‹› wierszyki mi ‹› penis ‹› oczy ‹› hidan ‹› agnieszka ‹› rysunki ‹› stojak ‹› brązowe ‹› big ‹› lily i james ‹› dzien ‹› nastolatki ‹› avatary na nk ‹› tokio hotel ‹› gry ‹› po pierwsze ‹› k pop ‹› zyczenia ‹› find ‹› w-f wiersz ‹› test odkrywamy tajemnice ‹› róże ‹› FMA ‹› jaka ‹› Kimi ‹› linki ‹› wrzuta ‹› joe ‹› historie na nk ‹› OBRAZKI wF ‹› ZABA ‹› mj chopak ‹› pawe ‹› jego dziewczyna ‹› tomasz ‹› image ‹› star ‹› Ashley ‹› dr house ‹› gify ‹› istnieje ‹› Se7en ‹› gaara i sakura ‹› witaj w domu ‹› autumn ‹› temashika ‹› site ‹› fashion ‹› mamo ‹› wstA ‹› Pozna ‹› smutna ‹› super ‹› wiki ‹› cisza ‹› Lady ‹› wiersze na nk ‹› zycie ‹› nevada ‹› tokio ‹› wakacje ‹› jaka jestem ‹› moda ‹› final ‹› historie na nk z hp ‹› nazwy na nk ‹› ciekawe ‹› dzie ‹› skin ‹› zwyk ‹› sakura i sasuke ‹› ola 14 ‹› stanoł mi ‹› michael ‹› male ‹› obrazki na NK ‹› wilki ‹› przytul ‹› muzyka ‹› o milosci ‹› PZPN ‹› jessica ‹› kinia ‹› opowiadanie ‹› cisza jest moja ‹› komiks SF ‹› dziewczyn ‹› patka ‹› legendy ‹› host ‹› opowieści z narnii ‹› Ewa ‹› to tylko seks ‹› michaeljackson ‹› kasia wilk ‹› przyjazn ‹› rok po ‹› wodzie ‹› rob ‹› usta ‹› chad ‹› chlopaki ‹› wiersz o mi ‹› granit ‹› korea ‹› przepraszam ‹› Data ‹› 2 Min ‹› wiadomo ‹› moje fotki ‹› bart ‹› konie ‹› girl ‹› baga ‹› trzy ‹› siostry ‹› johnny depp ‹› Wojna ‹› szablony ‹› peni ‹› zielone oczy ‹› grupy ‹› opowiadania o Th ‹› Campbell ‹› sakura i kakashi ‹› Igor ‹› Zarry ‹› kocham ci ‹› wszystkiego ‹› mieszne ‹› brazowe oczy ‹› USA ‹› nienawi ‹› ciesz ‹› ino ‹› pozdrowienia ‹› jean michel jarre ‹› bo kocham ‹› jaka jestem ‹› wierszyki o ‹› edward ‹› jongtae ‹› chuj ‹› fajny blog ‹› OBRAZKI wF ‹› dzwonki ‹› stopy ‹› tom opowiadanie ‹› sasunaru ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› minato namikaze ‹› ect ‹› avki 100x100 ‹› wiersz o mioci ‹› czcionki ‹› zdj ‹› snape ‹› Dobranoc ‹› liber ‹› Suka ‹› dla dzieci ‹› Dawn ‹› ninjago

Wyszukaj na blogach

bez tytułu Ja pierdolę, jestem tak w chuj rozleniwiona, że najchętniej od razu położyłabym się spać. No i teraz doszło małe wkurwienie ... Kogo ja będę oszukiwać? MEGA wkurwienie! Może doszukuję się drugiego dna, albo połączenia z moją osobą, ale kurwa,...

bez tytułu Zdyyyycham! Brzuch boli mnie jakieś 20 godzin, nie da się ze mną wysiedzieć. Wszystko mnie wkurwia a co za tym idzie - ja wkurwiam wszystkich. Nie mam siły zabrać się za lekcje, chociaż i tak na jutro nic nie mam, ale przydałoby się pouzupełniać...

bez tytułu Dochodzę do wniosku, że lesbijskie związki są najlepsze :)Nie wiem czy pisałam, ale kiedyś kręciłam z pewną dupą ... To było jakoś pół roku temu. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że nadal coś między nami jest ... Tzn nie wiem czy można tak...

replay No i poszłam. Nie mogę w to uwierzyć! 3 razy miałam wrażenie, że się zrzygam i zemdleję. A to było zanim tam doszłam! Nie chce mi się nawet o tym pisać. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że miałam straszne deja vu, kiedy siedzieliśmy razem w...

Szósty Dzień Kwietnia Dwa Tysiące Dwunastego Roku.. Hello, świecie!Od dzisiaj zaczynam nowe życie.. Po raz kolejny. Dlaczego ? Przez sny. A właściwie jeden. „ Byłeś tam. Tak, ty. Ty i ja. Razem, w twoim mieszkaniu. Po raz pierwszy od dłuższego czasu sami. Ja siedziałam na podłodze,...

cool story bro Nuuudzę się sobą! Muszę coś w sobie zmienić ... ZNOWU. Ludzie znowu zaczynają mnie wkurwiać swoich zachowaniem. Cały czas myślą tylko o sobie, obietnice mają w dupie. Zamiast kurwa powiedzieć - DZISIAJ NIE DAM RADY to chuj, ZADZWONIĘ PÓŹNIEJ,...

Prolog Mayek : Miałam. Ładnego. Bloga. Z. Własnym. Desingiem. NA ONECIE. Ale...  Lilek : Zgubiła hasło. I majla. I tam była lampa w kształcie penisa.  Mayek : No. Była. Ale to już mniejsza o to. Uprzejmie ostrzegamy, że na tym oto blogu...

co się kurwa dzieje?! Dawno nie pisałam. Chyba nie było takiej potrzeby. Ale z racji tego, że znalazłam chwilę wolnego postanowiłam napisać co się dzieje ... Z tym całym moim cudeńkiem, skarbeńkiem, słodziakiem - bez zmian. Nadal siedzi mi w głowie, że ma jakieś na...

You don't love me, big fucking deal. Jak to jest że ostatnio zawsze sobie znajdę kogoś coby się mieć czym podniecać? I z każdym razem idę krok dalej. Staram się pozbyć mojej pieprzonej nieśmiałości. I robić coś z tym, że kogoś lubię. Najpierw był Sunny, koreańczyk. Nie zrobiłam...

Rozdzial 3.           Młoda dziewczyna po raz ostatni przejrzała się w lustrze, chwyciła torebkę leząca na łóżku i wyszła ze swojego pokoju. Z salonu dobiegał odgłos telewizora, który oglądała cala rodzina...

game over, bitch No i chuj, jak to zawsze u mnie bywa szczęście nie może trwać zbyt długo. Nie chcę wyprzedzać faktów, ale czuję, że koniec zbliża się wielkimi krokami. Zaczęło się od jednego głupiego kłamstwa, którego tym razem nie przepuszczę płazem jak robiłam...

without you! Teraz kiedy wszystko jest już pewne mogę opisać dokładnie co się działo. Nie chce mi się pisać wszystkiego od początku ale zacznę od najważniejszego a zarazem wszystko sobie przypomnę co wcale nie poprawi mi humoru.Od początku września zaczęło...

seksss i nie seksss A dziś dowiedziałam się, że dziewczynę mojego chłopaka posówało pół nadmorskiej miejscowości w czym obleśny koleś ;) I że spotykał się jednak z nią będąc ze mną ;)   Dodałam notkę, choć miałam do niego ochotę zadzwonić i pęknąć sobie...

bez tytułu Miałam tu super emującą notkę, no ale boję się. Nie umiem rozmawiać, przepraszam. A może by tak umrzeć? Nyu, to wcale nie brzmi tak źle. Nie brzmi tak źle. Szkoda, że nie mam takiej pewności, że po śmierci już nic nie ma. Szkoda, że nie...

again adn again Strasznie mi źle. Nigdy - absolutnie nigdy nie czułam się tak samotnie jak teraz. I to jest takie żenujące, że nie mam komu o tym powiedzieć. Mam ale nie potrafię. Mam w sobie tyle wątpliwości. Tyle strachu. Boje się, że nikt kogoś takiego jak ja...

gonna hate Jest mi źle. Jest mi kurewsko kurwa źle i tak użalam się nad sobą i nie - nie oczekuje,że będziesz mnie głaskał po łbie. Jest mi kurwa źle bo czuje się jak kupa gówna! Jest mi kurwa źle bo czuje się pusta jak ten kurwa pierdolony pustak. Tak !...

I know you have a gun, but I hope you will keep it with you .... rapy z podziemia w przekazie nadzieja, nadzieją jest przekaz i nic się nie zmienia, kto by przypuszczał że tak się to porobi? przed siebie idę stale, do przodu, powoli, patrzę pod nogi, chuj wbijam w to co kto robi, jeśli nie zachodzi drogi,...

I break your neck :D i po chuj gnojku farmazony pierdolisz? na swoim podwórku też durniu tak robisz? nieładnie, w chuj kurwa nieładnie, bo plotki roznosi tylko zwykły frajer, tyle w temacie, ja setki tomów zeszytów zapisałem, by styl tak wyćwiczyć, teraz ja...

... i tak ogólnie to chyba temat tzw. sceny Hip-Hopowej, już będę pomijał milczeniem ... wystarczająco się skompromitowali oni tym wszystkim ... chodzeniem od wytwórni A do wytwórni B i obciąganiem tam chuj wie komu, tym że mają "patronaty medialne",...

... no i sprzeda jakiś ubek że korumpował sędziego - na enkę z kurwą, sprzeda kurwa z w.s.i. że korumpował urzędasa aby wyłudzić dotacje unijne - na enkę z kurwą ... i po kolei czyścimy Polskę z postkomunistycznego robactwa ... oni w 70% są już i tak...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..71 72

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów