.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
wakacje ‹› Data ‹› gry ‹› h2o ‹› sweet ‹› bill ‹› sakura i jej po ‹› fashion ‹› opisy na nk ‹› Polska ‹› mp3 ‹› angel ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ciekawe ‹› urodzinowe ‹› gify 50x50 ‹› gay ‹› rock ‹› jug ‹› opisy na ‹› OBRAZKI wF ‹› bart ‹› demi ‹› jego dziewczyna ‹› bo kocham ‹› smok ‹› blog ‹› love ‹› wiki ‹› zdj ‹› miley av SS ‹› hej ‹› po pierwsze ‹› Tokio hotel op ‹› Baka ‹› samotno ‹› rosalie ‹› Hilton ‹› istnieje ‹› nasza klasa pl ‹› kocham ‹› shakira ‹› dziewczyna ‹› Holiday 1 ‹› http ‹› okulary ‹› dzie ‹› obrazy ‹› myli ‹› Adam ‹› wszystkiego ‹› jaka jestem ‹› doda ‹› kocham cie ‹› pisz ‹› jaka jestem ‹› 3 klasa ‹› dla dziewczyny ‹› sami ‹› pytania ‹› drewno ‹› cisza jest moja ‹› ble ‹› wstA ‹› dziewczyny ‹› sama pisa ‹› big ‹› wyznanie ‹› buziaki ‹› sex ‹› peni ‹› szkoa ‹› wiersz o mi ‹› blogi ‹› mj chopak ‹› tesknie ‹› cichutko ‹› nevada ‹› nastolatka ‹› Roksi ‹› WEEKEND ‹› ron ‹› psy ‹› urodziny ‹› wierszyki walentynkowe ‹› avki ‹› wierszyk o w-f ie ‹› usta ‹› wiersz ‹› humor ‹› kocham cie bo ‹› no perfect ‹› rok ‹› Karola ‹› pomoc ‹› cisza g ‹› oczy ‹› Pozna ‹› wychowanie ‹› skate ‹› muzyka ‹› ruda ‹› orlando bloom ‹› mama ‹› linki ‹› wiersze na nk ‹› bleach ‹› historie na nk ‹› joe ‹› black ‹› opowiadanie o ‹› zimno mi ‹› pies ‹› sklep ‹› 4 klasa ‹› korea ‹› STRASZNE ‹› ZDJECIA ‹› Jaja ‹› moje fotki ‹› autumn ‹› Hejcia ‹› pozdrowienia ‹› lily ‹› Jego jaja ‹› WITAM ‹› kocham ci ‹› gallery ‹› wiktor ‹› tamao ‹› milosc ‹› przyroda kl 4 ‹› OBRAZKI wF ‹› przepisy ‹› naomi ‹› hotel ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pami ‹› zima ‹› photo ‹› trzy ‹› winry ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› ania ‹› tokio ‹› Green ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dla dzieci ‹› ciuchy ‹› dup ‹› ect ‹› girl ‹› lafee ‹› jessica ‹› fotki ‹› 2 Min ‹› link ‹› krzysiek ‹› filmy ‹› dzien ‹› demon ‹› blogasek ‹› najlepsza ‹› duchy ‹› buziak ‹› find ‹› przyja ‹› reggae ‹› KINO ‹› cicho ‹› hotel 54 ‹› us5 ‹› siostry ‹› nowa ‹› dowcipy ‹› wolny ‹› pro ‹› gwa ‹› szablon ‹› kotek ‹› pracuje ‹› czerwony ‹› harry ‹› nazwy ‹› FT Island ‹› wierszyki na nk ‹› prof ‹› Sasuke naruto ‹› vampire ‹› obrazki ‹› miley cyrus ‹› przytul mnie ‹› relaks ‹› lol ‹› dodatki ‹› rok po ‹› biedronka ‹› opowiadania ‹› pati ‹› sport

Wyszukaj na blogach

Bill Kaulitz-nie lubi sportu Kto by pomyślał,że odjazdowy Bill na scenie bryka jak młody byczek,a w szkole poprostu nie cierpiał WF-u.Sam piosenkarz dziś się z tego śmieje,ale przyznaje,że w szkole uciekał ze wszystkich sportowych zajęć.Udawał kontuzje,wymigiwał się...

Bill ma biale pasemka!! Pisze jeszcze cos na tym blogu:) ale zadko bede to robic:P No wiec mam info dla fanow Tokio Hotel, Bill zrobil sobie biale pasemka. Wyglada inaczej, nawet sweet. A teraz fotki obejrzyjcie:) Licze na komenty:) A i pamietajcie ze...

Bill Został modelem Super!! Hej na pocz±tek Viva Live z dnia wczorajszego - 23.08Bill tak jako¶ dziwnie wyszedł... za to tutaj... mmm... bosko!!! Jak to zobaczyłem szczena mi opadła!!! Nasz Bill; został modelem!!! Nie dziwie się... BILDTo jest o tym, że dziadek...

Bill jako model , fotki i newsy ;-) Juz na samym wstepie mam dla was wersje wsue mp3 (audio:P) Nie powinno byc problemow z pobraniem z tego linka... http://nahraj.cz/show_o.php?key=58601-a327a Bill modelem? Czy swiat Diora i Dolce & Gabanna stoi otworem dla Billa? Wszystko...

Odcinek 1 --> "Bill w garniturze" No to zaczynam. . .: Był późny wieczór. Godzina może koło 24, może później. Pisałam właśnie z Billem na gg, gdy mama weszła do pokoju: -Suzan wyjeżdrzamy na tydzień do Polski. -No to jedcie ja wam nie bronie - powiedziałam nie...

Bill-Ich brech aus nach dich:) Hejka!!!!!!!! Rozdział VIII W końcu byliśmy na miejscu,zachwycona wyglądem stolicy Niemiec poiedziałam: -Tu jest prześlicznie!!! -Jasne.-otrzymałam odpowiedź Nerwowo spojrzałam na zegarek.....Byla 12:59:) Bill zapytał: -Która...

Tłumaczenie angielskiej gazety 'Kerrang' || Koszt biletów na koncert w Rosji || Fan TH || Zeszyty TH || Bill ma dziewczynę (?) NEWSY: Tłumaczenie artykułu z Angielskiej gazety 'Kerrang' Tokio Hotel w Islington Academy Możesz ich nie znać, ale są jednym z najlepiej zarabiającychzespołów z Niemiec. Kiedykolwiek. Istotnie, kiedy K! pierwszy raz przyjrzałosię temu...

Bill Kaulitz na koncercie Avril Lavigne... plotki:) dłuższy? Fanka: Słyszalam, że Bill był na koncercie Avril Lavigne w Hamburgu. Stał w pierwszym rzędzie. Fani Killerpilze prawopodobnie widzieli jak Bill wysiadł z zielonego busa. Też tam byłam, więc bardzo mnie to zaciekawiło.." Fanka: "Jestem...

toki hotel Hej,oto TOKIO HOTEL!!!: Bill: imię-Bill nazwisko-Kaulitz wiek-18 waga-52 kg hobby-muzyka, spanie Tom: imię-Tom nazwisko-Kaulitz wiek-18 waga-54 kg hobby-muzyka, spanie,...

Pierwsza Notka:NOWY TATUAZ BILL'A + Czy Nevada Tan Małpuje po TH? Tekst wysrodkowanyHej! Dziś pierwsza notka i odrazu NEWS NEWS:BILL I NOWY TATUAZ!!! Dam Skany Z Niemieckiego BRAVO! 1.BRAVO! 1.TATUAZ BILL'A 2.2.Tatoo Billa ------------------------------ I Czy Nevada Tan Małpuje Teledysk...

Część 2: TO ONIIII!!!!.... Trzy dni później: -TO ONIII!!!!!!- Krzyknęłam widząc podjeżdżającą limuzynę. Po chwili wysiedli zniej chłopacy. -OMG! -Zaraz... -Padnę!...- Dokończyłam. Podszedł do Nas Tom. -Która wygrała konkurs?- Spytał z uśmiechem. Wskazałam na...

Nicole o Tomie i Billu xD Bill i Tom zdawali egzaminy! chyba musze troche powłazić na blogi ;) bo mam w końcu czas ;p no to jedziem... xD ~*> Tokio Hotel - live in Europe - filmik z singla 'Ich bin da' !! DOWNLOAD - mediafire DOWNLOAD - megaupload DOWNLOAD -...

Rozdział 1 'Ta... A ja nazywam się Bill Kaulitz.' Był piękny, jesienny poranek. Słońce, jak na październik, przyjemnie świeciło, a ptaszki ładnie śpiewały :). Siedziałam na łóżku w swoim pokoju i czytałam książkę.. W pewnym momencie do mojego królestwa wpadła Nicole, dysząc ciężko i machając mi...

19 urodziny Billa i Toma! // Ponad milion wejść! // Bill jako wapir xD // HOT Hits957 - występ. // Bill na zakupach xD - tłum. episod 41. // EMA 2008. - notka :: od 28. sierpnia do 01. września :: Posted by lukith // 01.09.08 // 14:31 // Any question? // English // stona // OK. to mam bardzo dobre widomości co do strony. Forum może juz w tym tygodniu będzie oficjalnie otwarte , juz sobie zamówiłem i nie wiem na 100% , ale...

Figura woskowa Billa! // Bill i Tom w wieku 6 lat // Bliźniacy na plaży // epizod 42 // notka - :: od 02. września do 07. września :: Posted by lukith // 07.09.08 // 09:31 // Any question? // English // Strona // To mam do was dwie wiadomości. 1. Forum juz prawie gotowe teraz szkoła wiec wszystko będzie dłużej trwało. 2. Nowy wygląd będzie ! Proszę notka...

Bill ma nowe auto // fragment z DVD nowej piosenki ! // szaleństwo Billa na Fan party :O Posted by lukith // 06.12.08 //17:26 // Any question? // English // Stronka // Dzisiaj Mikołajki Dzisiaj są chyba mikołajki co nie ? Czy mi się coś pomyliło ... Byłem niby na imprezie mikołajkowej w stadninie było strasznie...

filmik Bill jako Arturek hehe:))** ,,Arthur"- Bill Patrzcie jak Bill'us słodko wczuwa się w rolę.. Bosko Bosko.... AHHH

Prolog/bohaterowie "Czyż tu nie jest piękne??-powiedziała sama do siebie Natalie.-Wielki ogród z basenem i ten piękny duży dom...ahhh.no i te cudowne niemcy.-Natalie siedziała na huśtawce w ogrodzie i mówiła sama do siebie.Były akurat wakacje więc Natalie mogła...

Przedstawienie postaci BILL Bill jest wokalistą zespołu Tokio Hotel.nadal jest singlem ale dopóki gdy poznaję Iwonę zakochuje się w niej.Ich związek będzie bardzo tajemnicz rodzice Iwony (Ojciec) nic nie będzie wiedział.bill jest romantykiem i uwielbia spacery z Iwoną ich...

Odcinek 18 Bill wyznaję mi miłość Ten wieczór znów spędziłam z Billem w pokoju hotelowym zapytałam Go czego chcą fanki oprócz autografów nie chciał mi powiedzieć nagle zadzwonił dzwonek.Był to dostawca pizzy zamówiliśmy z Billem dużą nalegałam żeby mi odpowiedział wreszcie zaczął...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..244 245

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów