.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
dziewczyn ‹› Neji ‹› mp3 ‹› moda ‹› Karola ‹› pieski ‹› szkoa ‹› oczy ‹› fajny blog ‹› sebastian ‹› jestem emo ‹› linki ‹› zaj ‹› mj chopak ‹› gwiazdy ‹› przeprowadzki ‹› wiersze o mnie ‹› Neji i ja ‹› super ‹› http ‹› myli ‹› avatary ‹› moja muzyka ‹› pick ‹› Song ‹› nazwy ‹› Lady ‹› kocham cie bo ‹› smutna ‹› dzie ‹› dla dzieci ‹› jaka jestem ‹› wstA ‹› orochimaru anko ‹› sama pisa ‹› rok po ‹› itachi i ‹› MIOCI ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› opisy na nk ‹› cisza ‹› prace ‹› hej ‹› magia ‹› mieszne ‹› wiersze z ‹› hotel 54 ‹› Voldemord ‹› bart ‹› tokio ‹› przyjaciele ‹› najlepsza ‹› blog ‹› 27 urodziny ‹› tom kaulitz ‹› kocham ‹› pozycjonowanie ‹› opowiadanie ‹› ciekawe ‹› zimno mi ‹› dla przyjaci ‹› Holiday ‹› sex ‹› opowiadanie o ‹› gry ‹› pami ‹› istnieje ‹› zdrowie ‹› hotel ‹› namikaze ‹› lubuskie ‹› po pierwsze ‹› ania z ‹› amelia ‹› nasza klasa pl ‹› sami ‹› recenzja ‹› 2 Min ‹› dziewczyny ‹› trzy ‹› humor ‹› malowanie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› jessica ‹› test kl 6 ‹› sexy ‹› szablon ‹› Shunsui ‹› dla kolegi ‹› ash ‹› pytania ‹› ciesz ‹› rozdzia ‹› michael ‹› wiersze na nk mnie ‹› rok ‹› britney ‹› wakacje ‹› Jaja ‹› final ‹› jego dziewczyna ‹› moje fotki ‹› egypt ‹› torres ‹› obrazy ‹› mama ‹› jaka ‹› usta ‹› przyroda kl 4 ‹› wszystkiego ‹› zima ‹› seks ‹› wolny ‹› ksiazki ‹› dziewczyna ‹› black ‹› zdj ‹› yuuki ‹› Adam ‹› snape ‹› olka ‹› pawe ‹› przyroda ‹› wiersze na nk o mnie ‹› bill ‹› site ‹› w-f wierszyk ‹› klasa ‹› britney ‹› moje wiersze ‹› lato ‹› Ashley Purdy ‹› dzien ‹› mamo ‹› find ‹› opisy na gg ‹› nasza klasa ‹› tajemnice ‹› zajebisty ‹› rihanna ‹› register ‹› WITAM ‹› samotno ‹› najlepsze ‹› kupa ‹› oliver ‹› o milosci ‹› joanna ‹› sprawdzian ‹› dup ‹› kari ‹› fotki ‹› pamitnik ‹› tokio hotel ‹› wierszyki na nk ‹› narnia ‹› demon ‹› OBRAZKI wF ‹› czcionki na nk ‹› Ewa ‹› Kakashi i sakura ‹› rock ‹› star ‹› emma ‹› sakura i sasuke ‹› Christina Klein ‹› duchy ‹› sex pl ‹› kamil ‹› grabaz ‹› Polska ‹› link ‹› dodatki ‹› komplementy ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› justin timberlake ‹› opowiadanie tokio hotel ‹› przepisy ‹› shemale ‹› drewno ‹› bo kocham ‹› anio ‹› pocałunek w brzuch ‹› pozdrowienia ‹› kochaj ‹› kocham cie ‹› pomoc ‹› cisza jest moja ‹› anna ‹› one piece ‹› OBRAZKI wF ‹› Alexa ‹› Ciut ‹› przedszkole nr 22 ‹› USA ‹› peni ‹› kocham ci ‹› pracuje ‹› zwyk ‹› elena gilbert

Wyszukaj na blogach

34. Poczułam pod soba jakiś ruch, mruknęłam niezadowolona. - Hiro, muszę iść do pracy. - Usłyszałam szept Nejiego. - Weź sobie dzisiaj wolne. - Poprosiłam nieprzytomnym głosem i jeszcze bardziej do niego przylgnęłam. - Hiro... Ty też masz pracę. -...

54. - O... Kakashi. - Powiedziałam lekko zaskoczona, kiedy zobaczyłam, że naprzeciwko mnie usiadł Hatake. Uniosłam lekko brwi w niedowierzaniu. - Wybacz, ale zasłaniasz mi krajobraz... - Ja ci go po prostu urozmaicam. - Stwierdził szarowłosy...

58. Z uśmiechem otworzyłam drzwi. - Widzę, że zegarek się przydał. - Zażartowałam widząc Nejiego. Był dokładnie 10 minut przed godziną, na którą się umówiliśmy. Uśmiechnęłam się zakłopotana i dyskretnie poprawiłam łańcuszek, który miałam na szyi,...

60. Uśmiechnęłam się niepewnie do Nejiego, który był już pod bramą. Kiedy na mnie spojrzał zaczerwieniłam się lekko. - Możemy ruszać? - Spytałam lekko zakłopotanym głosem. - Tak, oczywiście. - Odpowiedział uśmiechając się lekko. - Chciałabym cię...

40. Przeznaczenie. Em, no cóż. To już przedostatnia notka. No i jeszcze będzie ten nieszczęsny epilog, który dodam osobno. Ten rozdział jest przegadany. Całkowicie. To jest powiedźmy taka notka wyjaśniająca, że tak to ujmę. xD Ach, i jeśli chodzi o...

Rozdział I Osaka tej wiosny wyglądała jeszcze piękniej niż zwykle. Usiane płatkami kwiatu wiśni chodniki, przypominały jej o tym przykrym fakcie, jakim jest dla niej przeprowadzka do zatłoczonego Tokio. Zostały jej tutaj tylko dwa dni. Musi pożegnać się ze...

16. Weszłam po cichu do kuchni, gdzie już siedział Neji. Dotknęłam dłonią czajnika, jednak szybko cofnęłam rękę. Gorący. Naszykowałam sobie kubek i pierwszy raz w życiu wsypałam do niego kawę. Dosypałam jeszcze dwie łyżeczki cukry i zalałam kubek...

" Tylko mi jej nie poderwij, jest MOJA ! ! " Gdy weszliśmy do naszego domu wszyscy znajomi Sasuke wyskoczyli i zaczeli mnie witać W DOMU. Poznałam się z Sakurą, Ino, TenTen, Hinatą, Neji'm, Kibą, Shino, Lee, Shikamaru, Chouji'm, a także z ninja z Wioski Piasku, czyli Gaarą, Temari i...

Rangi Rangi NinjaW świecie ninja siłę, zdolności bojowe i przywódcze określają rangi. Każda poszczególna ranga, począwszy od Genina, a na Kage skończywszy, świadczy o stopniu wykwalifikowania wojownika. Jednakże rangi niekoniecznie muszą oddawać ...

7 rozdział - Przegrani i wygrany I oto pojawił się siódmy rozdzialik dzięki waszym komentarzom ;* Serdecznie dziękuję za polecenie mojego bloga innym i oczywiście im, że na niego wpadli. Mam nadzieję, że nowi czytelnicy zostaną. A teraz trochę o rozdziale^^ W tym wpisie będzie...

1. Przewrotność losu. Młoda, blond włosa kunoichi biegła przez las. Za plecami, po bokach i przed sobą słyszała ciągłe wrzaski, czuła zapach spalonych karteczek wybuchowych, dopalających się drzew i… Odór rozkładających się ludzkich ciał. I biegnąc tak każdego...

14. Koszula. Na niebie wisiał księżyc. I choć prawdopodobnie wszyscy już spali… Oni śmiali się jak małe dzieci, nawet nie myśląc o zbliżającym się ciężkim dniu. Bo każda kolejna wspólnie spędzona chwila, utrwalała ich w przekonaniu, że warto było...

Odc.3"Przydzielanie drużyn" Wchodzi Iruka-sensei Iruka:Witam wszystkich uczniów, dzisiaj zostaniecie przydzieleni do czteroosobowych grup, każda grupa będzie miała własnego nauczyciela Naruto:Jak to czteroosobowe grupy?Przecież zawsze były to trzyosobowe Nagle z nikad...

85. Rozszarpać, zagryźć zabić!! Siedzę w bibliotece. Klasa w filcharmonii. No i? Pobiłam w autobusie pewnego skurwysyna za przeproszeniem i dupa. Wywalili mnie... do biblioteki. Sedzę se na kompie i nie mogę znieść obecności paru osób. Skurwiela Chmiela i Skurwysyna Lika......

Rozdział 2:Na Pustyni Od sprzątania lasu mineły 2 dni. Wstałem rano, była gdzieś 7, nie mogłem spać. Do pokoju weszła Katja i powiedziała, że Sensei Johhny i Kakashi zostawili u wszystkich wiadomość, że mamy się stawić o 8:30 przed bramą Konohy. Szybko poszłem zrobić...

Rozdział 3: Zagubieni w Mgle Nastał ranek zaczełem się pakować, nagle do pokoju weszła Katja i się spytała: - A ty gdzie się wybierasz. - Do Kiri-Gakure po Urumi. - To dobrze sie składa Sensei Johhny był przed chwilą i powiedział, że idziemy do Kiri-Gakura spotkac sie z...

Hinata 9.06.2007r. Tsunade wbiegła z hukiem do pokoju, w którym leżała Hinata już przytomna, ale nadal słaba. - Tsunade-obaa-chan! Hinata się obudziła! - Co?! Jak to możliwe?! - Nie wiem. Może to cud? Dar od Boga? Nie wiem… Naprawdę nie wiem… -...

Rozdział 7: Wszystko albo Nic Usłyszałem pukanie do moich drzwi. Spojrzałem na zegarek. Była dopiero 10:00. Nagle usłyszałem Hinate: - Yoshi, wstawaj! Za 45 minut mam się spotkać z Sensei Johhnym i Kakashim. Odparłem tylko: - Rany, nie dadzą pospać! Już wstaje. Otworzyłem...

Rozdzial Trzeci : Akatsuki i ich propozycja Eizo i Kuniko szli w strone Suna-Gakura postanowili tam zamieszkać na pewien czas. Kiedy szli przez pustynie zobaczyli 4 dosyć nie wyraźne postacie które szły w ich strone (była burza piaskowa). 4 postacie zbliżyli sie do nich i staneli. Eizo...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów