.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
oczy ‹› http ‹› po pierwsze ‹› klasa 4 ‹› 2 Min ‹› len ‹› samotno ‹› kochaj mnie ‹› test kl 6 ‹› big ‹› bo kocham ‹› super ‹› in the blood ‹› ania z ‹› cicho ‹› linki ‹› site ‹› sami ‹› opisy na ‹› moje wiersze ‹› wiersze na nk mnie ‹› kocham ‹› sama pisa ‹› jaka jestem ‹› jaka jestem ‹› dodatki ‹› kocham ci ‹› cisza gra ‹› johnny depp ‹› nowa ‹› czy mnie kochasz ‹› Shikamaru i Temari ‹› mamo ‹› zdj ‹› kaśka ‹› gallery ‹› dla dziewczyny ‹› jego dziewczyna ‹› Hinata ‹› Hilton ‹› Nick ‹› ciekawe ‹› kocham cie ‹› kasia ‹› wiersze ‹› opisy na nk ‹› przepisy ‹› wiersze na nk o sobie ‹› th yaoi ‹› w-f wierszyk ‹› historie na nk z hp ‹› ryby ‹› sprawdzian ‹› sklep ‹› Lady Gaga ‹› myli ‹› rozdzia ‹› pokemon ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dzie ‹› sex ‹› grupy ‹› jestem debilka ‹› wiersze z ‹› tapety ‹› Dobranoc ‹› no perfect ‹› suczki ‹› wolny ‹› lee ‹› g dragon ‹› WITAM ‹› wierszyk o w-f ie ‹› moje fotki ‹› dziewczyn ‹› animacje ‹› strasznie ‹› pomidory ‹› odpoczynek ‹› peni ‹› trzy ‹› zimno ‹› love ‹› justin bieber ‹› selena ‹› ola ‹› cisza jest moja ‹› Sterling ‹› mj chopak ‹› hermiona ‹› avatar ‹› pomoc ‹› szablony ‹› dziewczyna ‹› Alexa ‹› tokio hotel ‹› mama ‹› przyja ‹› zielone oczy ‹› dla dzieci ‹› g- dragon ‹› wiki ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nasza klasa pl ‹› dlaczego kocham cie ‹› blog ‹› Tokio hotel op ‹› Polska ‹› przepraszam ‹› dla przyjaci ‹› final ‹› us5 ‹› muzyka ‹› ubrania ‹› fajny ‹› pies ‹› dziewczyny ‹› kalendarze ‹› dzien ‹› rok ‹› roy ed ‹› Hermiona i Ron ‹› stroj ‹› harry ‹› black ‹› penis ‹› wiersze na nk o mnie ‹› MIŁOŚCI ‹› o jesieni ‹› nieznajoma ‹› cytaty ‹› hotel 54 ‹› one piece ‹› ciesz ‹› fotki ‹› key ‹› skin ‹› hej ‹› Panfu ‹› urodziny ‹› blogasek ‹› link ‹› Journey ‹› wiersz ‹› anime ‹› Lady ‹› OnKey ‹› wstA ‹› opowie ‹› shinee ‹› filmy ‹› Gaara i ja ‹› wszystkiego ‹› harry potter ‹› suigetsu x ‹› najlepsze ‹› super junior ‹› wiersz o mi ‹› hotel ‹› zmierzch ‹› anna ‹› komiks ‹› WEEKEND ‹› opowiadania ‹› one direction ‹› camp ‹› obrazki z ‹› siatka ‹› seksowne ‹› istnieje ‹› gwiazdy ‹› blog-plotkarski ‹› smutna ‹› Tobi ‹› gaara love sakura ‹› dla przyjaci ‹› Data ‹› usta ‹› gaara ‹› sexy ‹› tapety ‹› register ‹› harry i yaoi ‹› kamil ss ‹› rok po ‹› w-f wiersz ‹› ciuchy ‹› obrazy ‹› podcinam ‹› OBRAZKI w-F ‹› jessica alba ‹› Grimmjow x Ichigo ‹› test ‹› pawe ‹› poduszki ‹› w-f wierszyk ‹› pozdrowienia ‹› dr house ‹› girl ‹› buuu

Wyszukaj na blogach

148. Ubrana w kusą, czarną sukienkę bez ramiączek zapukałam do drzwi domu państwa Uzumaki. Westchnęłam i uśmiechnęłam kiedy Masaki otworzył drzwi. - Hej... - Mruknął z zadowolenia i pocałował mnie delikatnie. Obejrzał mnie od góry do dołu. - No nie....

Księga l Prolog Pewna różowowłosa dziewczyna szła właśnie na trening.Miała poćwiczyć tai-jutsu (nie wiem czy dobrze napisałam dop.aut)Przez całą drogę mile wspominała swoje dzieciństwo. "Pewna piękna, zielonooka dziewczynka szła właśnie do akademii.Po drodze...

Księga l, Rozdział 3 Po chwili, dosłownie niebieskookiego nie było już w zasięgu wzroku. Jak ten czas wolno płynie gdy się nic nie robi. -Egh.. Wędrowała tak dość długo.Nawet nie zauważyła kiedy doszła na swoje dawne pole treningowe.Dokładnie pamiętała kłótnie...

XX koniec Ok wiec najpierw kilka słów ode mnie. Tak historia kończy się w tym momencie, notka była przerabiana i przepisywana pewnie z 50 razy, nie wiem czy się wam spodoba, ale wydaje mi się ,że zawiera wszystko co zawierać powinna. Być może, zabiorę się...

20. Chwila zwątpienia. Moja panika rośnie. Kto mi powie, że się dostanę? xD I ja chcę już czerwiec! Albo chociaż maj. xD ~~*~~ Minęło południe. Niebieskooka kierowała się właśnie w stronę szpitala. Była na siebie zła. Na treningu kiepsko jej poszło, bo nie potrafiła...

To już jest koniec... Chyba wyczerpałam już wszystkie swoje pomysły... chociaż nie :) miałam jeszcze kilka :) chcecie wiedzieć co planaowałam kiedyś pisać w dalszych notkach?? proszę bardzo :) Podglądanie dziewczyn w szatni (przyłapani Kankuro, Gaara, Naruto...

Rozdział X - Okrutna prawda. Wezwanie. Sakura obudziła się bardzo wcześnie. Chciała „przeanalizować” to co się wydarzyło wczoraj. Dzisiaj razem z Shikamaru jadą do szpitala by dowiedzieć się o stanie Ino. Później zaś mają razem z przyjaciółmi rozpocząć śledztwo i złapać...

34. Upadłe mury. Taki mały prezencik ode mnie na koniec roku. ;] ~~*~~ Wracali do domu, trzymając się za ręce. Na ulicy pojawiało się coraz więcej ludzi, słońce świeciło coraz jaśniej. I jej oczy też z każdą kolejną chwilą, coraz bardziej się zmieniały....

6 rozdział - Kocham go czy nienawidzę? Podejrzewam, że nie będę pisała dalej tego bloga,T-T gdyż siódmy rozdział ukaże się tylko wtedy gdy do tego wpisu będzie minimum 7 komci. Wiem. Dlaczego akurat tyle? Ale moja odpowiedź to bo mam taki kaprys. Proszę też, aby ktoś nie pisał parę...

11 rozdział - Nowy kolega Gomenasai, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam zbyt dużo czasu, choć teraz tego czasu też nie będzie tak dużo. Muszę poprawić parę ocen, żeby dostać się do następnej klasy. Hehe. Żartowałam xD Ale tak naprawdę muszę nauczyć się na 2...

Rozdział IV ROZDZIAŁ IV ------------------------------------------------------------------ Gdy Sheena weszła do domu nagle ją „oświeciło”. Wyjrzała przez okno i zobaczyła, że Naruto jeszcze nie przeszedł przez furtkę więc szybko wróciła do...

Rozdział 9: Gdzie ja jestem?!?! Była Sobota, co dziwne wstałem dosyć wcześnie. Poszłem na Ramen był tam już Naruto. Dziwnie sie zachowywał. Powiedziałem do niego: - Cześć Naruto. On nic nie odpowiedział pomyślałem że sie zamyślił. Podeszłem do niego nagle on wstał i wyszedł....

Pierwszy tydzień pobytu Hinaty w domu Naruto Naruto otworzył drzwi do swojego mieszkania. Hinata była pod wrażeniem. Nie myślała, że blądyn może się tak urządzić xD . Całkiem jej sie spodobało. - "I ja mam zostać tutaj rok? Mogłabym zostać nawet sto lat ^^ " - myślała białooka kunoichi. ...

Naruto Szipóden 1.- `plaża` Wiem,że się pisze shippuden jak coś xD ale to tak specjalnie ;] `-`-`-`-`-`-`-`-`-`-`-`-` -Wstawiaj Naruto!-krzyknęła Hinata. -Ramen..chodź tu do mnie..-odpowiedział Naruto, który jeszcze spał. -Oo..Naruto..-wymruczała Hinata-Naruto...

Rozdział 7 Wybieraj Sasuke...Ja czy Ino? cz.1 Właśnie sobie z Hinatą do kawiarenki na ramen kiedy słyszymy z oddali: -Ty...ty mała!!Jak ja cie dorwe!-To oczywiście mówiła Ino do Avio,która już nie kochała Sasuke tylko Gaarę powiedziała Ino: -Hey Ino...wiesz,że Sasuke woli moją...

Rozdział 22 Ślub Hinaty i Naruto. Narodziny Diany! Kiedy szłam ulicami Konohy zobaczyłam jak biegnie Hinata.A to już nie była taka sobie Hinata jak z przed 4 lat. Była piękna, miała długie włosy i co najważniejsze nie jest już taka nieśmiała. -Sakura!Potrzebuje twojej...

Rozdział 11 Przeklęty dzień. Wstałem o 12:00 poszłem do kuchni. Pomyślałem "chyba już wszyscy wyszli" zjadłem coś i wyszłem. Poszłem w strone bramy. Nagle wyszedł Gaara i powiedział: - Hmmm... a ty gdzie idziesz?? - Przejśc się a co nie moge. - Rób co chcesz ale uważaj na...

Historyjka Zapowiadał się taki piękny dzień. Słońce delikatnie muskało korony drzew, a leciutki zefirek rozkoszenie kładł dywany traw w kierunku wschodnim. Ptaszki ćwierkały, Kakashi kurwił na prawo i lewo(Minister Zdrowia ostrzega- brak seksu powoduje...

Rozdział 24 Nowa misja, starcie z Akatsuki!To tylko zły sen... (Chyba)Długo oczekiwana notka... Tak jak obiecałam, baardzo długa więc, zaczynam pisać!: Rano kiedy karmiłam Tavię z Sasuke nic szczególnego się nie działo. Później wyszliśmy oddać Tavię do popilnowania Avio i Gaarze.Podobno Diana była tam...

Ehh ... Jak widać zmieniłam szablon. Mam nadzieję, że wam się podoba:) Na grafikę tego szablonu zainspirowała mnie jedna osoba z ulubionych. Tak jak obiecałam mam już przygotowaną grafię na twojego bloga, czyli: www.hinata-i-neji.blog4u.pl Muszę tylko...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..28 29

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów